Ik denk dat ie bij mij dan ook floot. All1 floot ie voor mij ipv tegen.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
Deze scheidsrechter stond waarschijnlijk gisteren bij mijn wedstrijd in het veld.
Dat lijkt me een goede. Je zal je geld wel nodig hebben. Die spitsen zijn achterlijk duur merkte ik van t weekend.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:26 schreef FrituurVetPet het volgende:
Denk dat ik allebei mn andere spitsen er vanavond op gooi. Voor een totaal van zo een 6-8 ton. Dan heb ik ergens tussen de 3,1 en 3,4 mln besteden voor een nieuwe spits met flink wat SH en hopelijk onvoorspelbaar. Koop ik later wel weer een keer een oude rot als reserve er bij.
Ik zag het ja. Alleen ligt HT nu plat zodat ik niet zelf kan gaan kopen.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik denk dat ie bij mij dan ook floot. All1 floot ie voor mij ipv tegen.
Je bent trouwens overboden! Nog bedankt voor je hulp!![]()
quote:Op maandag 18 januari 2010 18:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik zag het ja. Alleen ligt HT nu plat zodat ik niet zelf kan gaan kopen.
Wel net even mijn weekje Gran Canaria geboekt![]()
Edit: Hij doet het weer.
Edit: En weer plat. Lijkt wel een knipperlicht...
Mn Zaterdag gekochte spitsquote:Trainingsrapport
Je trainer Dinis Inácio heeft het volgende vastgesteld:
Sérgio Germano 28 jaar en 16 dagen, Zijn prestaties op het gebied van scoren zijn niet meer wat ze geweest zijn. Ze daalden van wonderbaarlijk naar briljant.
Iets meer dan 3 mln voor afgetikt, niet heel gek.quote:Mitică Oancea (202691448)
23 years and 39 days, Next birthday: 01-04-2010
In passable form, formidable stamina.
A controversial person who is temperamental and honest.
Has weak experience and wretched leadership abilities.
Total Skill Index (TSI): 19 860
Wage: 7 860 ¤/week including 20% bonus
Warnings: 1
Injuries: Healthy
Speciality: Unpredictable
Keeper: 1/20 disastrous
Defending: 3/20 poor
Playmaking: 5/20 inadequate
Winger: 5/20 inadequate
Passing: 4/20 weak
Scoring: 12/20 magnificent
Set pieces: 6/20 passable
Ik heb er echt nog totaal geen last van buiten mijn FC.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:11 schreef Outpost76 het volgende:
Godver dat heb ik weer! Hoe de fuck kan je nou nog zeggen dat je oudere spelers kopen moet koek?
[..]
Mn Zaterdag gekochte spits![]()
![]()
Dat is pech hebben. Aan de andere kant weet je nu wel dat het een flink tijdje gaat duren voordat hij weer daalt ;-)quote:Op maandag 18 januari 2010 19:11 schreef Outpost76 het volgende:
Godver dat heb ik weer! Hoe de fuck kan je nou nog zeggen dat je oudere spelers kopen moet koek?
[..]
![]()
Bij mij loopt die prima.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:19 schreef rompompom het volgende:
HT tijd loopt nu niet helemaal synchroon??
Dan heb je geluk!quote:Op maandag 18 januari 2010 19:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb er echt nog totaal geen last van buiten mijn FC.
Dat is waar ja maar goed ik als ik een briljant had willen hebben had ik dat wel gekocht.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:26 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dat is pech hebben. Aan de andere kant weet je nu wel dat het een flink tijdje gaat duren voordat hij weer daalt ;-)
Wat zijn zn stats en wat was zn prijs (was dat dei van 2,75 mln oid?)
Das wel irri jaquote:Op maandag 18 januari 2010 19:28 schreef rompompom het volgende:
Hmm, het verschil is telkens dat-ie een paar seconden achter loopt, da's irritant bij transfers. Is er opeens een transfer afgelopen op acht seconde voor het einde..
Pijnlijkquote:Op maandag 18 januari 2010 19:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Als ik het goed begrijp heb je nu een 28jarige briljant spits voor 2,5 miljoen? au.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan heb je geluk!
[..]
Dat is waar ja maar goed ik als ik een briljant had willen hebben had ik dat wel gekocht.
Mooi die koste me 2,5 mil. Dat is ie nu dus nooit meer waard.
[..]
Das wel irri ja
Wel eentje die de komende 4 seizoenen zeker niet zakt.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:43 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp heb je nu een 28jarige briljant spits voor 2,5 miljoen? au.
Ik heb ze vaak. Maar deze is wel erg pijnlijk.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:42 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Pijnlijk![]()
Ik kan me ook maar één daling herinneren binnen mijn team eigenlijk en ook veel 27+.
Dat heb je goed ja.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:43 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp heb je nu een 28jarige briljant spits voor 2,5 miljoen? au.
Zonder noemenswaardige bijstats/specialty?quote:Op maandag 18 januari 2010 19:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb ze vaak. Maar deze is wel erg pijnlijk.
[..]
Dat heb je goed ja.
2,5M was al teveel voor een wonderbaarlijk 28 jarige. Ik heb 2,4M betaald voor een Buitenaards spits 28j met goed passen.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:47 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Zonder noemenswaardige bijstats/specialty?
Edit: Dan is het namelijk al heeeeeel erg veel te veel geld voor een magnificent.
quote:Op maandag 18 januari 2010 19:47 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Zonder noemenswaardige bijstats/specialty?
Edit: Dan is het namelijk al heeeeeel erg veel te veel geld voor een magnificent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is maar 2 ton boven zn tv dus zal jij je spits niet net gekocht hebben.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
2,5M was al teveel voor een wonderbaarlijk 28 jarige. Ik heb 2,4M betaald voor een Buitenaards spits 28j met goed passen.
TV van die speler geeft trouwens gemiddeld nog 2,3M, dus qua afschrijving zit het ook wel goed. Hij is nu 31.
Ja, maar buitenaardsen zijn ook niet veel duurder ivm loon en zo!quote:Op maandag 18 januari 2010 19:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
2,5M was al teveel voor een wonderbaarlijk 28 jarige. Ik heb 2,4M betaald voor een Buitenaards spits 28j met goed passen.
TV van die speler geeft trouwens gemiddeld nog 2,3M, dus qua afschrijving zit het ook wel goed. Hij is nu 31.
quote:Op maandag 18 januari 2010 20:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Hij heeft ook dubbele redelijk bijstat en onvoorspelbaar. 2.5mln voor een kale magnificent zou te veel zijn geweest. Wat geeft TV nu aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
het is maar 2 ton boven zn tv dus zal jij je spits niet net gekocht hebben.
Koekje: Wat kost zo'n Buitenaards qua loon dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |