1 2 3 4 5 6 7 | rood (2xgeel) 3 punten rood (direct) 4 punten pleister/blessure tegenspeler 1 punt bonus veroorzaken pleister 1 punt bonus veroorzaken blessure 3 punten geen kaarten/blessures tegenstander -3 punten |
Van wie niet?quote:Op maandag 11 januari 2010 11:38 schreef rompompom het volgende:
Hup, verwijderen al die tvp's, dat mag niet!
Van mij niet. Niet echt relaxt om eerst 10 tvp posts te moeten lezenquote:
Sorry, volgend seizoen!quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:19 schreef GodsSon het volgende:
Mag ik ook meedoen?
Niet dat ik nou zoveel kaarten pak, maar toch wel geinig
Laat maar weten welke gegevens er nodig zijn!
Team: TSC (148277)
Hey, ik sta bovenaanquote:
Die sukkels van mij waren weer vergeten te schoppen...quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:10 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Hey, ik sta bovenaan
Nu kijken of ik dat vol kan houden...
Bij mij ook en vervolgens doet mn B team t voor in de beker.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die sukkels van mij waren weer vergeten te schoppen...
Dank je, het is aangepast.quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:56 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik vind het niet erg om een keer ergens bijna bovenaan te staan hoor, maar laat ik het eerlijk houden: Ik had een +1 zondag![]()
Gele kaart voor Toni Lopez, mijn reservespits.
Hebben we ook een FairPlay-prijs?quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:56 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik vind het niet erg om een keer ergens bijna bovenaan te staan hoor, maar laat ik het eerlijk houden: Ik had een +1 zondag![]()
Gele kaart voor Toni Lopez, mijn reservespits.
-3 hierquote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:21 schreef ender_xenocide het volgende:
Al iets bekend over de afgelopen speelronde?
+veel (5 gele kaarten waardoor 1 rood en 2 blessuers bij tegenstander).quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:21 schreef ender_xenocide het volgende:
Al iets bekend over de afgelopen speelronde?
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
+veel (5 gele kaarten waardoor 1 rood en 2 blessuers bij tegenstander).
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:04 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hey, ik had eigenlijk best wel een leuke score
quote:
Ik ook.quote:Op zondag 31 januari 2010 14:51 schreef sportfreak het volgende:
Ik ben nu toch ook wel benieuwd wat de tussenstand is
Loop dan ook niet zo te pushen. Tel het anders zelf even op in plaats van Ruudt zo aan te gieren.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ook.
Wil Ruudt niet pushen aangezien hij t privé druk heeft maar toch.....
Man ik vraag al niets meer.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:59 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Loop dan ook niet zo te pushen. Tel het anders zelf even op in plaats van Ruudt zo aan te gieren.
Net alsof ik dat niet weet.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:34 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar hij doet dit ook niet voor zichzelf.
Aangezien niemand anders zich hier vrijwillig aanbiedt, doe ik het welquote:Op maandag 1 februari 2010 11:03 schreef Ruudt het volgende:
Ik krijg het niet voor elkaar om voldoende tijd vrij te maken om alle weken bij te werken.
Daarom heb ik besloten om de organisatie van deze editie over te dragen aan een ander.
Volgend seizoen wil ik de organisatie weer graag op me nemen.
Als iemand het over wil nemen dan hoor ik het graag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |