Fok!Hattrickers!
Nieuwe seizoen, nieuwe cup. Dit seizoen zal er uiteraard weer een Fok!Cup plaatsvinden, de 19de alweer. De opzet voor dit seizoen is veranderd, er zal dit seizoen slechts één cup zijn. Er wordt begonnen met een groepsronde en afhankelijk van het aantal deelnemers zal daarna een knock-out of nog een groepsronde plaatsvinden. Ik kies hiervoor omdat ik de voorgaande edities heb gemerkt dat de interesse van de cup naarmate deze vordert minder wordt. Ik hoop dit te verminderen door dit nieuwe systeem of het werkt dat merken we vanzelf wel. Daarnaast hoop ik de 'oude' garde hiermee weer te interesseren voor de Fok!Cup.
Het is nog niet bekend in welke week de cup gaat beginnen, maar de inschrijvingen kunnen vanaf nu in dit topic plaatsvinden. Gelieve bij het inschrijven je volgende gegevens posten:
- je Fok! username;
- je teamnaam;
- je teamid;
- de divisie waarin je speelt.
Het laatste is niet geheel onbelangrijk, omdat ik dit seizoen wil gaan loten met het pottensysteem zoals bij het WK en de Champions League ook gebeurd.
Als de inschrijving gesloten is zal er geloot worden en zal er ook meer informatie komen omtrent de speeldata e.d. Indien er nog vragen zijn kun je natuurlijk altijd terecht bij de organisatie, deze editie bestaande uit MrMoon.