quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:49 schreef FrituurVetPet het volgende:
Jammer van zn keepe..... oh nee.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:40 schreef Outpost76 het volgende:
Zijn er hier nog keepers trainers?
Ik heb nog een leuke trainie tekoop.jammer van zn passenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HT: FC Dinamo Assen (504765)
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:40 schreef Outpost76 het volgende:
Zijn er hier nog keepers trainers?
Ik heb nog een leuke trainie tekoop.Inderdaad een leuk keepertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat ff weten wat je er nog voor krijgt, ik heb namelijk ook zon keeper in mijn jeugdopleiding zitten
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Het liefst had ik een hogere maar goed die zijn helemaal niet te betalen. met 2,5 zit ik boven zn tv maar ik wilde m gewoon hebben zonder te hoeven stressen dat ik voor de wedstrijd nog een spits kopen moet.Komt goed.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:38 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Inderdaad een leuk keepertje
Laat ff weten wat je er nog voor krijgt, ik heb namelijk ook zon keeper in mijn jeugdopleiding zitten![]()
Ik baal all1 wel dat ik er niet aan heb gedacht om m niet 3 dagen geleden te pullen.![]()
[ Bericht 14% gewijzigd door Outpost76 op 17-01-2010 10:04:57 ]
quote:Er dreigt faillissement!!!
Je club staat op het randje van faillissement, want je hebt de toegestane schuldenlimiet (500 000 ¤) overschreden. Je hebt nu 2 weken de tijd om dit ongedaan te maken en weer onder de limiet te komen. Dringend advies: regel het zo snel mogelijk!
Als je er niet in slaagt om je schuld naar behoren te verkleinen, wordt je team gelockt en zal eventueel een andere manager jouw plek in Hattrick overnemen. Houd er ook rekening mee dat je financiële overzicht slechts één keer per week wordt aangepast. Hierdoor blijft deze waarschuwing zichtbaar tot de wekelijkse update, zelfs al heb je je financiën inmiddels in orde gemaakt.
* Dus, nogmaals: begin nu meteen spelers te verkopen en/of op andere manieren de kosten te drukken, of je raakt je club kwijt!
quote:Ja? Oh, hallo Outpost76!
Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Barry Wilhelmus heet en 16 (26d) jaar oud is.
Deze speler is matig in Passen op dit moment in zijn loopbaan. Zijn overall vaardigheden zijn redelijk. Dus wellicht is hij wat voor ons. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen matig in Vleugelspel worden voordat hij bij het eerste komt.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
En terecht!quote:Op zondag 17 januari 2010 11:44 schreef FrituurVetPet het volgende:
In de jeugd Patrick Zwaanswijk weggeklikt.
2 doelpunten?quote:Op zondag 17 januari 2010 11:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
2 gele kaarten, 2 rode kaarten, 2 blessures. What's next in de jeugdwedstrijd?
dat is ook niks..quote:Op zondag 17 januari 2010 11:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik sta maar 1,7 miljoen in de min en ze beginnen meteen te zeuren.
Lol, kut te laatquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:23 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Voor de zondagupdate, anders kost t je een week extra salaris
7 geworden.. Je zult volgende week wel een makkie hebben, spelen tegen 7 man ofzo, tenminste.. Er zitten nu 11 in pekel's jeugdteam, waarvan 2 geschorst en 1 geblesseerd.. Of zou 'ie toch nog weer eens spelers gaan scouten? Deze week nog 1, volgende week zondag 1, dan heeft 'ie al weer 13 om uit te kiezenquote:
quote:Op zondag 17 januari 2010 15:47 schreef FritsFluitketel het volgende:
foetre, The_Hives, MrMoon
Heb zojuist weer een Hattrickteam aangemaakt, je gelooft het niet, m'n oude team is intussen gedegradeerd..
Twee jaar geen Hattrick, en zo op m'n zondagmiddagje denk ik zo.. hé.. laten we weer eens beginnen!
Rara, wie ben ik..
Ik geef je een paar hints; de tijd van qyn, sirdalord, JD, Joralf etcetera.. meeting gehad in Nijmegen.. ohja.. en Wegmisbruikers...![]()
Is het IRC channel nog open?
Edit: en in die tijd hadden we Grumpey natuurlijk, Damien (z'n nickname was...?), VerbalKint, Chris (z'n nickname? die vv Emmen freak..)... en SuperWeber natuurlijk.. onze ouwe Feyenoorder... (hè Hives?gaat je al een lichtje branden..?
)
Welkom terugquote:Op zondag 17 januari 2010 15:47 schreef FritsFluitketel het volgende:
foetre, The_Hives, MrMoon
Heb zojuist weer een Hattrickteam aangemaakt, je gelooft het niet, m'n oude team is intussen gedegradeerd..
Twee jaar geen Hattrick, en zo op m'n zondagmiddagje denk ik zo.. hé.. laten we weer eens beginnen!
Rara, wie ben ik..
Ik geef je een paar hints; de tijd van qyn, sirdalord, JD, Joralf etcetera.. meeting gehad in Nijmegen.. ohja.. en Wegmisbruikers...![]()
Is het IRC channel nog open?
Edit: en in die tijd hadden we Grumpey natuurlijk, Damien (z'n nickname was...?), VerbalKint, Chris (z'n nickname? die vv Emmen freak..)... en SuperWeber natuurlijk.. onze ouwe Feyenoorder... (hè Hives?gaat je al een lichtje branden..?
)
Zal geen stats hebben bij zn passen, vrees ikquote:Fokko Wiekens heeft volgens mij potentieel. Hij is 15 jaar en lijkt iets extra's te hebben.
Zijn overall vaardigheden zijn matig. Dus wellicht is hij wat voor ons. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen goed in Passen worden voordat hij bij het eerste komt. Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Passen ongeveer redelijk zijn.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
beetje jammer dat ik em nu pas kon promoveren.. hij was al een tijdje goed qua verdedigen.. tevens een beetje jammer dat ie verder geen bijstats heeft..quote:Gied Bastin (273615818)
Nederland 17 jaar en 56 dagen, volgende verjaardag: 14-03-2010
redelijk in vorm, conditie zwak
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: Dynamo Groningen (sinds 17-01-2010)
Total Skill Index (TSI): 480
Loon: 390 ¤/week
6 240 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Technisch
Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 7/20 goed
Positiespel: 3/20 slecht
Vleugelspel: 3/20 slecht
Passen: 3/20 slecht
Scoren: 3/20 slecht
Spelhervatting: 3/20 slecht
Das toch fijnquote:Moederclubgeld
Je team heeft 60 000 ¤ gekregen, omdat Glenn Goijers (227413742), afkomstig uit je jeugdopleiding, onlangs is verkocht voor 2 999 999 ¤.
Bij mij werkt ie primaquote:Op zondag 17 januari 2010 19:52 schreef TheVulture het volgende:
Wat is er met IRC aan de hand![]()
Heb een groen scherm en zie geen teksten
Even opnieuw starten?quote:Op zondag 17 januari 2010 19:52 schreef TheVulture het volgende:
Wat is er met IRC aan de hand![]()
Heb een groen scherm en zie geen teksten
Daarom! Waar hebben ze t overquote:
Heuy Frits!quote:Op zondag 17 januari 2010 15:53 schreef FritsFluitketel het volgende:
En ScudRaket, en Outpost76, TheVulture..
Maar waar zijn alle IRC'ers van destijds gebleven..
Toch een bod waard van mij als ik uit de min benquote:Op zondag 17 januari 2010 18:09 schreef MrMoon het volgende:
Uit mn jeugd gepromoveerd. Later deze avond gaat hij de TL op..
[..]
beetje jammer dat ik em nu pas kon promoveren.. hij was al een tijdje goed qua verdedigen.. tevens een beetje jammer dat ie verder geen bijstats heeft..
Ik gok op Uddel FC.quote:Op zondag 17 januari 2010 16:59 schreef MrMoon het volgende:
[..]was het niet iets met Uddel? FC Uddel of Uddel FC oid?
quote:Op zondag 17 januari 2010 21:48 schreef Gijs_ het volgende:
0-2 gewonnen uit met PIC, gaat lekker zo!!
Hattrick #393: Omdat RemCOW het vergeetquote:Op zondag 17 januari 2010 21:51 schreef FrituurVetPet het volgende:
Koek: Het huidige team opgedoekt?
Ik steven overigens steeds harder af op degradatie
2 - 2 gebleven en de blessure valt 'mee' het is 'slechts' 3 weken geworden..quote:Op zondag 17 januari 2010 22:24 schreef MrMoon het volgende:
2 - 2 op dit moment en verdomme wederom een toptalent geblesseerd en waarschijnlijk weer 4 weken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |