Dat is mijn planning idd ook nog steeds! Tot nu toe alleen nog maar PIC gespeeld dit seizoenquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
Vanmiddag met PIC de 3e ronde van de beker overleven.
Tenzij de ME niet goed gemutst is...
Waar staat je Teamgeest op, op dit moment?quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:58 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Dat is mijn planning idd ook nog steeds! Tot nu toe alleen nog maar PIC gespeeld dit seizoen
Dan moet je nu gewoon niet PIC spelen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:02 schreef GodsSon het volgende:
In de wolken, coach heeft (laag) redelijk leiderschap, dus niet echt ideaal maar moet wel om in de competitie een kansje te houden op lijfsbehoud
Met PIC moet ik nog steeds gewoon winnen vandaag, pak hem op alle fronten. Maar het verschil is maximaal 1 of 2 levels, met de ME is het dan altijd afwachten.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan moet je nu gewoon niet PIC spelen.
Dat heeft geen zin namelijk. Je Teamgeest zal met of zonder PIC altijd dolgelukkig zijn Zondag.
Bij teamgeest is het getal achter de komma vrijwel verwaarloosbaar. Dat is alleen relevant als je meer dan briljant middenveld haalt, en dan scheelt het slechts 1 subniveau tussen laag en hoog.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:06 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Met PIC moet ik nog steeds gewoon winnen vandaag, pak hem op alle fronten. Maar het verschil is maximaal 1 of 2 levels, met de ME is het dan altijd afwachten.
Wil vandaag nog PIC om eventueel zondag mijn eerste normal op de mat te leggen
Verschil in TS is er natuurlijk altijd, hoger sublevel aan het begin van de wedstrijd
Mmmm, briljant gaan we niet halenquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Bij teamgeest is het getal achter de komma vrijwel verwaarloosbaar. Dat is alleen relevant als je meer dan briljant middenveld haalt.
Dit is een post om te bevestigen dat jij vanaf nu dit topic kunt terugvinden in jouw My Active Topics.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:00 schreef Flappekz het volgende:
Dit is een post om dit topic terug te kunnen vinden in My Active Topics
Dit is een post om te bedanken voor het bevestigen van het feit dat dit topic vanaf nu in My Active Topics terug te vinden is.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:07 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dit is een post om te bevestigen dat jij vanaf nu dit topic kunt terugvinden in jouw My Active Topics.
Dit naar aanleiding van jouw verzoek.
Het is beter als hij maar net onder doet, dan krijg je zo veel mogelijk normale kansen, en de mogelijkheid op countersquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:41 schreef Paaskonijn het volgende:
Moet ik voor mijn counter dadelijk gewoon een matig middenveld opstellen of is het beter als die maar net onder doet?
quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:42 schreef Flappekz het volgende:
Trouwens, mn laptop werkt weer. BIOS settings teruggezet op default. Snap nog niet helemaal waarom hij het nu weer doet, maar ik ben blij
Ja daar was ik net achter, toch bedankt. Speel 3-4-3 counter met PIC. En wissel in de rust mijn trainees erin. Ben nu alleen alweer vergeten welke mid ik erin heb gezet, de goede in slechte vorm (die beter in vorm moet geraken) of mijn redelijke met betere vorm.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:43 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Het is beter als hij maar net onder doet, dan krijg je zo veel mogelijk normale kansen, en de mogelijkheid op counters
3-4-3? Wat voor countervaardigheid haal je daarmee?quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:47 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja daar was ik net achter, toch bedankt. Speel 3-4-3 counter met PIC. En wissel in de rust mijn trainees erin. Ben nu alleen alweer vergeten welke mid ik erin heb gezet, de goede in slechte vorm (die beter in vorm moet geraken) of mijn redelijke met betere vorm.
Beter.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:42 schreef Flappekz het volgende:
Trouwens, mn laptop werkt weer. BIOS settings teruggezet op default. Snap nog niet helemaal waarom hij het nu weer doet, maar ik ben blij
Vorige bekerwedstrijd formidabel, zondag goed. Dus ben benieuwd wat het vandaag wordt. Denk niet echt veel.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:53 schreef Flappekz het volgende:
[..]
3-4-3? Wat voor countervaardigheid haal je daarmee?
IRC!quote:
Dan moet je hem toch wel kunnen pakkenquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:45 schreef Paaskonijn het volgende:
Oh, volgens mij wil hij uit de beker.
Tvoje had het meeste balbezit, namelijk 77 procent.
45:00 De teams gingen met een 2-0 stand de rust in.
Weet ik, maar deze laptop is zo traag dat IRC het hier niet eens doet.quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
Voor dit soort wedstrijd gepraat is de IRC. Dat bedoelde ik ook met mijn opmerking...
je kunt al die tussenzaken dan ook gewoon niet postenquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:38 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Weet ik, maar deze laptop is zo traag dat IRC het hier niet eens doet.
3-0 en door en mijn wissels ook nog wat speeltijd gegeven.
Dat zou kunnen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:47 schreef MrMoon het volgende:
[..]
je kunt al die tussenzaken dan ook gewoon niet posten
Weet je nog, die link die ik aan je had doorgegeven zondag? Wellicht handig om te onthouden.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:38 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Weet ik, maar deze laptop is zo traag dat IRC het hier niet eens doet.
3-0 en door en mijn wissels ook nog wat speeltijd gegeven.
Dat is flink genaaid inderdaadquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik lig eruit.
Klassieke naaipartij...
[ afbeelding ]
Weet je, ik had daar al iets over gepost. Wellicht handig om verder te lezen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:52 schreef GotC het volgende:
[..]
Weet je nog, die link die ik aan je had doorgegeven zondag? Wellicht handig om te onthouden.
mja op zich had je die wedstrijd wel moeten winnen..quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik lig eruit.
Klassieke naaipartij...
[ afbeelding ]
Haha... Ook niet raar dat de doelpunten ontstaan uit 2 penalties en 1 counterquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:44 schreef TheVulture het volgende:
Mijn tegenstander van aanstaande zondag wint echt zwaar onverdiend: (266710577)
En dan hebben ze het over een realistischere ME
De grap is dat ie zo afgelopen zondag ook al won in de competitie... ik hou mijn hart dus vast voor zondagquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:10 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Haha... Ook niet raar dat de doelpunten ontstaan uit 2 penalties en 1 counter
Ik heb je daar afgelopen zondag niet over gehoord. Bovendien, lees ik altijd alles.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:23 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Weet je, ik had daar al iets over gepost. Wellicht handig om verder te lezen.
Niet te belangrijk, maar wel 5 weken geblesseerd!quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:21 schreef rompompom het volgende:
Sorry GotC, hopelijk is die gosert geen belangrijke trainee voor je..
En bedankt voor de punten!!
Ik heb in m'n bekerwedstrijd een 24 jarige speler er 7 weken uitgeschoptquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:22 schreef GotC het volgende:
[..]
Niet te belangrijk, maar wel 5 weken geblesseerd!
die kan je afschrijven dusquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:07 schreef Outpost76 het volgende:
Godveredomme! Zondag mijn Spits geblesseerd geraakt vandaag mn reserve 33j spits voor +6
Yup ontslaan. Sorry Vullie maar je ex spits gaat maar plaatjes sparen oid.quote:
Zal ie een Hattrick team hebben opgestart?quote:Speler met ID 87106627 is voor het laatst gezien achter de computer. Hij speelde een of ander virtueel voetbalspelletje. Zijn gloriedagen zijn duidelijk voorbij.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Yup ontslaan. Sorry Vullie maar je ex spits gaat maar plaatjes sparen oid.
Edit :
[..]
Zal ie een Hattrick team hebben opgestart?
http://www.databased.at/hattrick/x-ray/xfiles/pages_en/training_en.asp?file=training&HTrules=training&HTwiki=training geeft een aardig beeld, al is het een beetje verouderdquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:37 schreef augurkenkoning het volgende:
Weet iemand een goede site waar ik kan vinden hoe lang trainingtstijden duren? Bijvoorbeeld; hoeveel weken duurt het van redelijk naar goed op positiespel? Het liefst ook nog per type coach natuurlijk
EDIT: dit komt behoorlijk in de buurt: http://trainingspeed.freehostia.com/ (:
Hij was dan inm ook al naar uitstekend scoren gezakt dus veel nut had ie niet meer maar toch.quote:
Daar zit mijn Copyright opquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:47 schreef Ruudt het volgende:
Heuj!
Ohquote:Op donderdag 14 januari 2010 08:25 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Daar zit mijn Copyright op
3 A team spelers en 1 B team speler.quote:Laatste trainingsrapport (15-01-2010) (3/41)
Alleen trainingsrapporten waarin wijzigingen staan zullen hier getoond worden
Sjefke van Wessel
Zag zijn mate van verdedigen toenemen van uitmuntend naar briljant.
Lucien Locke
Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op verdedigen steeg hij van formidabel naar uitmuntend.
Ronnie Stellwagen
Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op verdedigen steeg hij van formidabel naar uitmuntend.
Ricky Reuvers
Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van verdedigen van goed naar uitstekend.
2 maanden lukt je niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:11 schreef The_Hives het volgende:
hattrick is echt simpelje logt gewoon 2 maanden ofzo niet in en ineens heb je een uitmuntend positiespel en een paar formidabel
Voor de zondagupdate, anders kost t je een week extra salarisquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:07 schreef elby1988 het volgende:
Oja, wanneer kan ik nou het beste mijn personeel ontslaan? Heb ze zondagmiddag ingehuurd.. (ervan uitgaande dat ze vandaag weg mogen
quote:Lolo Acosta Zag zijn mate van verdedigen toenemen van formidabel naar uitmuntend.
leuk weerquote:Lolo Acosta (CV) (249983839)
18 jaar en 101 dagen, volgende verjaardag: 26-01-2010
Chile
Huidige vaardigheden
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitmuntend
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
bijna 2quote:
Dan was mn A-friendly dus geluk...da's ook wel de enige. In mn jeugdfriendly nu is er ook alweer eentje afgevoerdquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:41 schreef GotC het volgende:
Je mag al van geluk spreken als je een wedstrijd zonder blessures hebt gehad..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |