abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66971250

Historie:
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147

Lush is een zeepwinkel die begonnen is in Engeland. In Nederland zijn inmiddels filialen in Amsterdam, Haarlem, Den Bosch, Maastricht en Den Haag.
Lush heeft op het moment vestigingen over de hele wereld. Van Australië en Sri Lanka tot Spanje en van Japan tot Kroatië en ook Taiwan! Producten van de Lush zijn een ervaring op zich. Als je houdt van jezelf lekker verwennen met de lekkerste en verse producten moet je het maar eens proberen. Maar let op: het is ZEER VERSLAVEND!

De Nederlandse website: lush.nl
De Engelse website: lush.co.uk
De Duitse website: lush-shop.de
De algemene website: lush.com
Lush UK Forums: lushforum.co.uk
Lush North America Forums: forum.lush.com

FOK! wiki pagina: klik hier (vul hem zelf aan, post je productervaringen en deel ze met ons)

Het make-up zusje van Lush: bnevertoobusytobebeautiful.com, topic: B Never Too Busy To Be Beautiful MakeUp
Meetings: Lush Meets #5

Spelregel: Het aanbieden of willen ruilen met anderen van Lush spulletjes is nog steeds toegestaan in deze reeks. Alleen het afhandelen daarvan voortaan graag via de msn/mail/postduif en niet op het forum.

OP tekst is hier te vinden
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_66971314
post ik endelijk eens mee, issie meteen vol
in de retry:

zo, ik kom weer eens even om het hoekje kijken.
kip, bedankrt voor je goede zorgen wat betreft mijn bestelling!
alles is super aangekomen, er zat zelfs als extra een stuk angels's delight zeep in, jammer dat ik die smerig vind
pi_66971372
Doe je goed Mirjam ;o
*meevolgt.
pi_66971663
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 15:01 schreef Mirjam het volgende:
post ik endelijk eens mee, issie meteen vol
in de retry:

zo, ik kom weer eens even om het hoekje kijken.
kip, bedankrt voor je goede zorgen wat betreft mijn bestelling!
alles is super aangekomen, er zat zelfs als extra een stuk angels's delight zeep in, jammer dat ik die smerig vind
Jammer tja heb mn best gedaan te gokken wat iedereen ok zou vinden uit de spullen die ik verdeelde, ik vond je meer een angel's delight type dan een B electro of Christmas cake type.
  donderdag 12 maart 2009 @ 15:12:20 #5
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_66971687
Mompelt iets over een gegeven paard in de bek kijken en zo...
Ow Dip je vroeg wat ik van de lemony vond toch?
Ik vind hem wel ok, maar het was een soort van emergency.
Chico ligt echt helemaal open, droge plekken, en krabt als een gek.
Geen idee waar het door komt, ik weet alleen dat ie dr heel snel vanaf moet.
En deze is lekker vet en goed voor droge plekken, plus dat ie door zn citroengeur ( en smaak ) niet lekker is waardoor ie m niet snel dr af zal likken.
Ik hoop dat het snel werkt!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_66971755
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 15:11 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Jammer tja heb mn best gedaan te gokken wat iedereen ok zou vinden uit de spullen die ik verdeelde, ik vond je meer een angel's delight type dan een B electro of Christmas cake type.
geeft niet, toch een heel lief gebaar, ik ga 'm weggeven

en oh-oh, niet meteen zo negatief.
  donderdag 12 maart 2009 @ 15:16:22 #7
176471 oh-oh
pi_66971842
Sorry. Ik vind het echt niet netjes als iemand zoveel moeite doet voor zoveel mensen en dan ook nog zomaar extraatjes erbij doet wat nergens voor nodig is, om daar dan ook nog commentaar op te leveren. IMO is gewoon een dankjewel dan veel gepaster, maar dat zal dan wel aan mij liggen
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_66971888
Ah daarom Mirjam, ik denk dat veel mensen niet staan te juichen van die stukjes maar tis wel leuk om iemand met Lush kennis te laten maken en angel's delight doet het ook erg goed bij kleine meisjes.
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 15:12 schreef oh-oh het volgende:
Mompelt iets over een gegeven paard in de bek kijken en zo...
Ow Dip je vroeg wat ik van de lemony vond toch?
Ik vind hem wel ok, maar het was een soort van emergency.
Chico ligt echt helemaal open, droge plekken, en krabt als een gek.
Geen idee waar het door komt, ik weet alleen dat ie dr heel snel vanaf moet.
En deze is lekker vet en goed voor droge plekken, plus dat ie door zn citroengeur ( en smaak ) niet lekker is waardoor ie m niet snel dr af zal likken.
Ik hoop dat het snel werkt!
Oh ik hoop dat het werkt!! Het werkt bij mij wel goed bij plotselinge droge jeukplekjes. Ik blijk ineens allergisch voor Lure spul goftedomme, er is al meer onderweg.

Oe mn wax en kleurstoffen enzo werden net gebracht, dus ik kan bezig met zelf tarts maken

Ik weet alleen nog niet welke geur ik zal doen
pi_66971890
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 15:16 schreef oh-oh het volgende:
Sorry. Ik vind het echt niet netjes als iemand zoveel moeite doet voor zoveel mensen en dan ook nog zomaar extraatjes erbij doet wat nergens voor nodig is, om daar dan ook nog commentaar op te leveren. IMO is gewoon een dankjewel dan veel gepaster, maar dat zal dan wel aan mij liggen
imo is het helemaal geen commentaar, het is gewoon een grappige conclusie.
je ziet me toch nergens azijnpissen, of wel?
  donderdag 12 maart 2009 @ 15:21:11 #10
176471 oh-oh
pi_66972017
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 15:17 schreef Dipkip het volgende:
Ah daarom Mirjam, ik denk dat veel mensen niet staan te juichen van die stukjes maar tis wel leuk om iemand met Lush kennis te laten maken en angel's delight doet het ook erg goed bij kleine meisjes.
[..]

Oh ik hoop dat het werkt!! Het werkt bij mij wel goed bij plotselinge droge jeukplekjes. Ik blijk ineens allergisch voor Lure spul goftedomme, er is al meer onderweg.

Oe mn wax en kleurstoffen enzo werden net gebracht, dus ik kan bezig met zelf tarts maken

Ik weet alleen nog niet welke geur ik zal doen
Wat is Lure dan?
Ik hoop maar dat Chico zn plekken niet van de Symphathy for the Skin komen waar ik m de laatste tijd rijkelijk mee smeerde
Die ga ik in elk geval niet meer gebruiken bij m, ik hou het wel op de Karma Kream, daar doet ie het heel goed op.
Tart ze taart!
( oh ja, die moet ik es aan doen die brander, ik had zaterdag even 1 stukje laten smelten en daarna heb ik m weggezet omdat terrorthessa van 1.5 op visite kwam, en nu staat ie ergens vergeten te worden boven op de kast )
( Groucho Marx )
  donderdag 12 maart 2009 @ 15:22:08 #11
176471 oh-oh
pi_66972046
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 15:17 schreef Mirjam het volgende:

[..]

imo is het helemaal geen commentaar, het is gewoon een grappige conclusie.
je ziet me toch nergens azijnpissen, of wel?
Ik las dat "jammer dat ik die smerig vind" wel als azijnpissen magoe, dat zal dan wel aan mij liggen
( Groucho Marx )
pi_66972308
Ik nam er geen aanstoot aan Mirjam, smerig is misschien een beetje een scherpe bewoording maar als ik zie wat er bij mij mn mond uitvliegt bij het kleinste menstruatiekrampje mag je van mij vrij veel met je rug enzo en tis niet alsof ik persoonlijk voor jou naar de Lush winkel ben gefietst er voor, ik heb verdeeld wat ik zelf ook niet zo lekker vond uit mn grabbags, nou dan hebben we dus dezelfde smaak
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 15:21 schreef oh-oh het volgende:
Wat is Lure dan?
Ik hoop maar dat Chico zn plekken niet van de Symphathy for the Skin komen waar ik m de laatste tijd rijkelijk mee smeerde
Die ga ik in elk geval niet meer gebruiken bij m, ik hou het wel op de Karma Kream, daar doet ie het heel goed op.
Tart ze taart!
( oh ja, die moet ik es aan doen die brander, ik had zaterdag even 1 stukje laten smelten en daarna heb ik m weggezet omdat terrorthessa van 1.5 op visite kwam, en nu staat ie ergens vergeten te worden boven op de kast )
Lure is een webshop met dingen als wax melts maar ook body butters enzo. Ik dacht ik probeer wat smeersels als ik toch tarts bestel. Ik heb o.a. chocolade body souffle van hun. Waar ik dus waarschijnlijk ook niet tegen zal kunnen

Ik ga vandaag geen tarts bakken ( ), veel te druk, maar misschien morgen. Ik denk een bloemig luchtje om mee te beginnen. Misschien iets van lavendel - rozenhout - honeysuckle. Of iets met hyacint en fresh linen. Of misschien een extreme chocolade-honing geur.

Dilemma's
  donderdag 12 maart 2009 @ 15:37:10 #13
176471 oh-oh
pi_66972530
Wat een zwaar leven joh, wat een moeilijke beslissingen moet een mens nemen he.
Jammer dat je niet tegen de smeersels kan.
Ik ga vanavond eens proberen er aan te denken te testen wat ik van dat geurgebeuren vind.
Ik zag nog allemaal flesjes geurolie in de kast staan ook
( Groucho Marx )
pi_66972697
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 15:37 schreef oh-oh het volgende:
Wat een zwaar leven joh, wat een moeilijke beslissingen moet een mens nemen he.
Ja, ik heb het heel moeilijk. Gelukkig heb ik al wel besloten welke vorm ze moeten worden en welke kleur
  donderdag 12 maart 2009 @ 15:47:20 #15
176471 oh-oh
pi_66972848
Tell me!
( Groucho Marx )
pi_66973148
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 15:22 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ik las dat "jammer dat ik die smerig vind" wel als azijnpissen magoe, dat zal dan wel aan mij liggen

still happy met je sp's btw
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 15:30 schreef Dipkip het volgende:
Ik nam er geen aanstoot aan Mirjam, smerig is misschien een beetje een scherpe bewoording maar als ik zie wat er bij mij mn mond uitvliegt bij het kleinste menstruatiekrampje mag je van mij vrij veel met je rug enzo en tis niet alsof ik persoonlijk voor jou naar de Lush winkel ben gefietst er voor, ik heb verdeeld wat ik zelf ook niet zo lekker vond uit mn grabbags, nou dan hebben we dus dezelfde smaak
[..]
ik kan d'r ook niks aan doen
  donderdag 12 maart 2009 @ 16:09:03 #17
176471 oh-oh
pi_66973667
Ik zou een vriendin een stukje gentle lentil sturen om te testen, had ik dr een hele vlop vol meuk gestuurd, helemaal blij is ze, zo leuk.
En ook al meteen verslaafd aan de soft touch.
( Groucho Marx )
  donderdag 12 maart 2009 @ 16:57:38 #18
159909 -Peach
Prunus persica
pi_66975460
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 14:19 schreef oh-oh het volgende:
Ik ging net ff een masker halen en een potje lemony flutter, en een you have been mangoed, babbel babbel, opgegeven voor VIP avond over 2 weken, klets klets klets, aan klantenkaart gedacht.
Vergeet ik nog een van mijn vele kortingsbonnen eens in te leveren \
Echt dom, maja.
Op de VIP avond dan maar proberen er aan te denken he
Lol ik was er ook, rond 14.00u. Ik ga me denk ik ook opgeven voor de VIP avond...lijkt me wel een keer leuk! Gelukkig was ik mijn kortingsbon niet vergeten hehe.
Nou is het raadsel rond mijn 2 roze bubblebars helemaal compleet. Ik heb gekeken naar de Hot Milk waarvan iedereen dacht dat ie dat wel zo zijn...die is veel meer oranje! Die ik heb is echt licht roze, beetje zoals de Cream Candy maar dan niet zoet en zonder blommetje...Nu snap ik het helemaal niet meer.
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_66975479
Ohoh, hoe kom je er eik bij dat Lush goed is voor je hondjes? (god dat staat er zoooo onvriendelijk, terwijl ik dat absoluut niet bedoel heur!)

Want het lijkt mij eik logisch dat een dier niet goed reageert op mensenspul?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_66975500
Oh en wat is een VIPavond? En hoe kom ik daar?

En wat is die lijst producten? Een tijdelijk iets?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  donderdag 12 maart 2009 @ 17:00:53 #21
176471 oh-oh
pi_66975587
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 16:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ohoh, hoe kom je er eik bij dat Lush goed is voor je hondjes? (god dat staat er zoooo onvriendelijk, terwijl ik dat absoluut niet bedoel heur!)

Want het lijkt mij eik logisch dat een dier niet goed reageert op mensenspul?
Omdat het naakthonden zijn met een gevoelig huidje.
Ik gebruikte eerst babyproducten voor ze.
Dierenproducten zijn helemaal niet goed voor ze, ze hebben geen vacht.
Ik ken Lush al eeuwen en gebruikte het voor mezelf, zodoende heb ik het ook es op Chico getest, en die is nu ook al jaren Lush.
Als Lush het niet op dieren test doe ik het zelf wel
( Groucho Marx )
pi_66975714
Blauwe driehoekjes met een bloemig geurtje worden het, maar ik weet nog niet precies wat voor bloemengeurtje ik ga fröbelen.
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 16:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oh en wat is een VIPavond? En hoe kom ik daar?

En wat is die lijst producten? Een tijdelijk iets?
De VIP avond is de 25ste in alle Lush winkels, je moet je er wel voor opgeven maar er is overal nog plek. Het is van (uit mn hoofd) 19:00 tot 20:30 en er zijn hapjes, drankjes, en de nieuwe paasproducten. Dat schijnen eieren te zijn gemaakt van bruisbal, gevuld met een BBS en een zeep, in verschillende geurcombinaties. Ook krijg je als je 25 euro of meer besteed een goodie bag, daar zitten meestal wat proefjes in en 1 of 2 producten.

De lijst met producten zijn tijdelijke dingen, die maken ze 1x en je kan maar op 1 dag (de 17e) bellen om ze te bestellen in engeland. Het zijn dus speciale producten die nooit in de winkel komen.
  donderdag 12 maart 2009 @ 17:07:36 #23
176471 oh-oh
pi_66975817
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 16:57 schreef -Peach het volgende:

[..]

Lol ik was er ook, rond 14.00u. Ik ga me denk ik ook opgeven voor de VIP avond...lijkt me wel een keer leuk! Gelukkig was ik mijn kortingsbon niet vergeten hehe.
Nou is het raadsel rond mijn 2 roze bubblebars helemaal compleet. Ik heb gekeken naar de Hot Milk waarvan iedereen dacht dat ie dat wel zo zijn...die is veel meer oranje! Die ik heb is echt licht roze, beetje zoals de Cream Candy maar dan niet zoet en zonder blommetje...Nu snap ik het helemaal niet meer.
Gewoon ook komen , leuk!
Ik heb mij en een vriendin die nog van niks weet opgegeven.
En Chico en Billy zijn ook welkom
( Groucho Marx )
pi_66975887
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 17:07 schreef oh-oh het volgende:
En Chico en Billy zijn ook welkom
*voorziet foto's van paaschico en easterbilly met strikjes om in Lushwinkel*

donderdag 12 maart 2009 @ 17:11:39 #25
176471 oh-oh
pi_66975959
Ik moet es gaan kijken voor paaselastiekjes.
Ze hebben wel rinkelende kerstelastieken met rendieren voor in hun kuiven!
( Groucho Marx )
pi_66976051
Volgens mij als eerst jouw hondjes de hoek om komen en pas later jij is iedereen verbaasd dat je niet een man bent in een leren legging met een oorbelletje en een strak kontje.
  donderdag 12 maart 2009 @ 17:17:06 #27
176471 oh-oh
pi_66976108
Oh en trouwens Lush maakt er zelf ook reclame mee he, dat het spul ook goed is voor je hond.
Geloof dat het bij de HIWTK zeep of zo in de beschrijving staat, en ik zag in de winkel ook van die plaatjes ervan.
( Groucho Marx )
pi_66976421
Hmmmdan zou je idd gewoon denken dat ze er tegen moeten kunnen.

Zijn jouw soort hondjes sowieso high-maintenance of valt dat wel mee?
  donderdag 12 maart 2009 @ 17:41:19 #29
159909 -Peach
Prunus persica
pi_66976952
Hehe bij de Xenos hebben ze nu superveel paasdingen, leuke strikjes voor je hondjes

De jelly is binnengeflatst Nokwanda! Ik vind m wel lekker ruiken Hij was inderdaad goed ingepakt

En ik zal je tip in je briefje zéker een keer opvolgen
pi_66980945
Ik heb de hond een keer met flying fox gewassen ( hond vond het nodig om in een rotte vis te rollen)
De hond rook heerlijk na zijn wasbeurtje met flying fox en heeft er geen last van gehad
pi_66982806
terug vind lush
pi_66985551
Vriend net:
"Ik ga douchen"
"Oh, Ik heb sonic death monkey bij me"
"DIE GA IK DAN GEBRUIKEN, OF IK GEBRUIK EEN ZEEPJE DIE IK MEE HEB GENOMEN VAN JOU:D"
"Ohja, en american cream natuurlijk".

Die is echt helemaal om, hij heeft zelfs met myrthes cadeau meegeholpen, zeepjes inpakken en lintjes krullen enzo.
pi_66987397
Oehw; ik heb even lush overkill net gedaan; redelijk zware dag gehad; maar vandaag heb ik mn uk bestelling meteen opgehaald bij dipkip; en net onder de douche geweest met mudflats, Queen of hearts complexion soap voor m'n gezicht, reincarnate, jungle, vervolgens Strawberry feels forever en sakura sp.
Dus ik ruik nu aardig lushie

Maar alles wat ik had besteld ben ik zeer te spreken over qua geur; goede keuzes geweest!

En m'n dochtertje mocht mee helpen uitpakken, en die had nieuw speelgoed gevonden

Dipkip het was even snel, maar leuk je gezien te hebben in het echt, en bedankt nog!
En wat was dat extra roze zeepje wat erbij zat, ik kan het even niet thuisbrengen, maar is wel lekker!
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_66987601
Ik denk angel's delight!! Ik dacht je wil strawberry feels forever, dan hou je wel van zoet

Vond het ook leuk jou te zien, jammer dat je meteen door moest maar ook wel logisch gezien de tijd. Wat een schatje is je dochtertje
pi_66989752
Wat is Amber mooi! Zo'n lief klein prulleke.
pi_66994112
tvp
  vrijdag 13 maart 2009 @ 08:29:57 #37
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_66997257
jee... Wat gaat het snel hier , en dip heb heb je je soy tarts gemaakt? Ben toch wel heel nieuwsgierig vooral naar de geuren.
Ben me toch maar even aan het orienteren op die geuren, wil heel graag zelf een paar bad bommetjes maken.
Maar er ook zoveel geuren , Kun je er misschien een paar voor me meenemen dan kan ik even snuffelen.
  vrijdag 13 maart 2009 @ 10:25:30 #38
159909 -Peach
Prunus persica
pi_67000237
Jeej Heb me+vriendin opgegeven voor de VIP night! Zin iiinnn!!! Ik zal ook wel ff hoi tegen je zeggen, oh-oh, ik herken je vast aan je hondjes Of het moet zijn dat je er geen behoefte aan hebt, ook prima!
  vrijdag 13 maart 2009 @ 10:36:03 #39
176471 oh-oh
pi_67000587
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 10:25 schreef -Peach het volgende:
Jeej Heb me+vriendin opgegeven voor de VIP night! Zin iiinnn!!! Ik zal ook wel ff hoi tegen je zeggen, oh-oh, ik herken je vast aan je hondjes Of het moet zijn dat je er geen behoefte aan hebt, ook prima!
Tuurlijk mag dat!
( Groucho Marx )
  vrijdag 13 maart 2009 @ 10:53:48 #40
159909 -Peach
Prunus persica
pi_67001170
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 10:36 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Tuurlijk mag dat!
Ben altijd heul kei nieuwsgierig
  vrijdag 13 maart 2009 @ 11:08:19 #41
176471 oh-oh
pi_67001647
Gelukkig ben ik heel herkenbaar
( Groucho Marx )
  vrijdag 13 maart 2009 @ 11:42:01 #42
159909 -Peach
Prunus persica
pi_67002904
Denk niet dat er nog iemand met 2 naakthonden op de VIP avond zal zijn nee
  vrijdag 13 maart 2009 @ 11:59:11 #43
176471 oh-oh
pi_67003537
Nou, die vriendin waarmee ik kom heeft dr ook 2 maar ik denk dat die thuisblijven
( Groucho Marx )
pi_67003612
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 08:29 schreef rac het volgende:
jee... Wat gaat het snel hier , en dip heb heb je je soy tarts gemaakt? Ben toch wel heel nieuwsgierig vooral naar de geuren.
Ben me toch maar even aan het orienteren op die geuren, wil heel graag zelf een paar bad bommetjes maken.
Maar er ook zoveel geuren , Kun je er misschien een paar voor me meenemen dan kan ik even snuffelen.
Nee, te drukdrukdruk en nu zit mn vriend thuis met last van astma dus lijkt me ook niet het goede moment om een geurbom te laten ontploffen

De geurtjes meenemen is onhandig, het zijn nogal breekbare flesjes namelijk. Maar je kunt de meeste wel in bijv. de tuinen of een reformwinkel ruiken. Die op de Heurne heeft er echt enorm veel de laatste keer dat ik daar was.
  vrijdag 13 maart 2009 @ 12:39:48 #45
159909 -Peach
Prunus persica
pi_67004929
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 11:59 schreef oh-oh het volgende:
Nou, die vriendin waarmee ik kom heeft dr ook 2 maar ik denk dat die thuisblijven
Ach dan ben je iig in de buurt
  vrijdag 13 maart 2009 @ 13:03:14 #46
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_67005693
yay vipavondjes gaan jullie allemaal verslag uitbrengen?
Woensdagavond voor mij is een no-go helaas

Ik had vorige week trouwens de laatste Grab Bag in Antwerpen, hoera
Er zat in:
-250 gr Taai Taai (niet echt fan van, maar ik meng het met m'n crèmespoeling)
-Mr. Butterball (heerlijk!)
-Snowflakes bal
-Go Green solid perfume
-Nog zo'n beer yelly
-Een stuk happy zeep

Ik heb een stuk vande Happy omgesmolten tot wat kleine hartjes en een sterretje
Helaas komt de geur me daardoor een beetje de neus uit
  vrijdag 13 maart 2009 @ 13:43:04 #47
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_67006982
Hoe smelt je zeep om? Gewoon verwarmen en weer laten stollen? Hoe heet moet dat?
Bij Hoevelaken rechtsaf.
  vrijdag 13 maart 2009 @ 14:09:39 #48
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_67007816
Thanks voor de tip kan ik daar eens snuffelen. (Kom eigelijk nooit in reform winkels. Ben ik eigenlijk beetje heel allergies voor. Allemaal zogenaamde medicijnen voor allerlij kwaaltjes.)

Ik heb de forum specials gezien, Ik denk dat ik het maar even aan me voorbij laat gaan ik zie niets waarvan ik dank dat moet ik echt hebben.
pi_67009952
Je moet het meeste ook negeren, maar ze hebben vaak wel lekkere etherische olie, wierook, soms ook dingen zoals Weleda producten en lekkere theesoorten. Het medische gedeelte altijd negeren.
  vrijdag 13 maart 2009 @ 15:34:31 #50
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_67010837
Je kan zeep smelten door ehm au bain marie, maar dat ging te sloom voor mij..
dus in de magnetron lukte het ook.
Wel heel kort verwarmen en pas op want het stolt zelfs terwijl je het giet.
Ik heb er ijsblokbakjes als vormpjes gebruikt.

Op het Nederlands Lush-forum staat er ook nog een heleboel over
Daar had ik het vandaan, maar ik ben lang niet zo goed als zij :<
pi_67016574
Ik heb net mn eerste wax melts gegoten ze zijn nu aan het stollen.

Ben heel benieuwd of ik te weinig / genoeg / te veel geurspul er in heb geflikkerd, dat is best lastig nog. Ik ben iig flink uitgeschoten met de kleurstoffen maar dat kwam omdat ik dacht dat er een druppeldop op zou zitten maar dat was niet zo, dus er kwam nogal een dikke druppel uit

Ach ja, uitprobeersels mogen mislukken.
pi_67021113
En nu de vraag; dipkip; hoe doe je dat?

Ik heb jaren geleden wel geregeld van die waxmelts gebruikt; bij de tuinen vandaan, maar hier verkopen ze ze niet eens meer, heb ze althans al lang niet meer gezien (had ook al op die site zitten kijken met soy tarts, wel interessant ).
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_67021337
Heel makkelijk. Je smelt sojawas (of andere was kan vast ook, maar deze kun je veel geur in doen schijnt) en als het gesmolten is doe je er parfumolie of etherische olie bij en evt. kleurstof. En dan giet je het mengsel (goed roeren uiteraard) in vormpjes, bijv. ijsblokjesvormpjes. Dan laat je het stollen en dan klaar.

Ik had er lavendel, honeysuckle, mandarijn en rozenhout geur in gedaan en rode en blauwe kleurstof, en het in ijsblokjesvormpjes van IKEA gedaan. Het zijn dus paarse driehoekjes geworden. Echt leuk om te doen!!! Moet alleen nog even afstemmen hoeveel geur er in moet, dit is te subtiel. Vanavond maak ik een ander mengsel en dan gooi ik er 3x zoveel in
  vrijdag 13 maart 2009 @ 23:35:10 #54
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_67027140
ahh klinkt geweldig, ik wil ook ^^
Misschien stopt m'n kamer dan met naar verf te ruiken..
pi_67028066
Hmmm ik heb het nog niet echt onder de knie geloof ik. Ik had er ruim 2,5x zoveel geur bij gegooit maar de blokjes ruiken nog steeds niet erg sterk. Morgen een nieuwe poging
  zaterdag 14 maart 2009 @ 00:35:19 #56
176471 oh-oh
pi_67028694
Ik heb geloof ik eindelijk een bad iets gevonden waar ik echt helemaal warm voor loop:
You Have Been Mangoed
( Groucho Marx )
pi_67028830
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 00:35 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb geloof ik eindelijk een bad iets gevonden waar ik echt helemaal warm voor loop:
You Have Been Mangoed

Die is echt zooooo zoet. Wordt dat in bad iets minder? Ik dacht trouwens dat dat een massagebar was
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_67028898
Ik vond Humango erg lekker, daar zitten stukjes You've been mangoed in, maar ik vind het zo duur voor zo'n klein blokje spul. Kun je er meerdere keren mee doen?

Ik heb mn tweede probeersel nu in de brander liggen maar het ruikt heerlijk, en ook sterk!! Echt gek, in het zakje rook het nauwelijks maar nu is het sterker dan 2 serene buttons. Ik heb meteen extra was besteld en nog een paar 20 geurtjes en kleurtjes, dus ik kan jullie binnenkort allemaal stalken met mn brouwsels
  zaterdag 14 maart 2009 @ 00:45:10 #59
176471 oh-oh
pi_67028947
Ik heb nu een halve in mn bad geplonkt, ga er nu achteraan plonken en zal het je morgen melden
( Groucho Marx )
pi_67029197
Enjoy!!
  zaterdag 14 maart 2009 @ 12:00:54 #61
176471 oh-oh
pi_67034863
Een halve voldoet prima ( in een normaal formaat bad he Dip) .
Niet veel schuim maar wel lekker romig water,helemaal troebel, je kan jezelf niet zien zitten en je bent lekker ingevet na je bad, ik wil wel vaker !
( Groucho Marx )
pi_67035107
Oh dat klinkt toch wel goed... Toch maar eens bestellen dan
pi_67038858
De foto's van de grabbag actie in de uk en van de groeporder.
Ik weet niet precies wat alles is wie weet het wel?

[ Bericht 96% gewijzigd door F_r op 14-03-2009 19:27:43 ]
  zaterdag 14 maart 2009 @ 14:49:18 #64
176471 oh-oh
pi_67039531
Je foto's laden hier voor geen meter, alles loopt vast, dus daar kan ik je niet mee helpen, sorry!
Billy is geschoren met razorantium en ik geloof dat ie voor het eerst geen last heeft van zijn huid na scheren met een mesje
Daarna issie gewassen met trichomania, American Cream , Mudflats en SDM.
En nu ruikt ie heerlijk
( Groucho Marx )
pi_67040213
Hoe doet Lemony het op Bill?
pi_67040249
Als Bill er tegen kan dan moet dat bij mij ook lukken. Bij de volgende gelegenheid dus Razorantium kopen dus.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 14 maart 2009 @ 16:46:47 #67
176471 oh-oh
pi_67042954
De lemony was voor Chico en die heeft vandaag nog niet gekrabt en de plekken zijn zo goed als weg!
Ik vond hem wel echt vies zurig ruiken ervan
Dus hijs vandaag lekker goed stevig geboend met een stukkie snowcake en zn haartjes net als die van Bil met trichomania en AC en nu ruikt mn ouwe besje nie meer zuur
( Groucho Marx )
pi_67048156
Ik vind het juist heeeerlijk ruiken, naar citroensorbet ijs
pi_67049640
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 14:27 schreef ferrari_rood het volgende:
De foto's van de grabbag actie in de uk en van de groeporder.
Ik weet niet precies wat alles is wie weet het wel?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1 angel's delight
2 chocolate santa
3 too drunk emotibomb
4 ?
5 twinkle
6 lush pud
7 marzibain
8 christmas cake slice
9 ruby red slippers
10 chocolate santa
11 christmas kisses
12 aura suavis
13 red rooster
14 christmas morning
15 christmas cake slice
16 ? the blonde ?
17 B electro
18 jumping juniper
19 christmas cake slice
  zaterdag 14 maart 2009 @ 21:22:48 #70
159909 -Peach
Prunus persica
pi_67051323
4 is denk ik Oh la la...en 16 staat ook blonde op dus zal idd wel the blonde zijn

Ennuuhh...die 12, aura suavis, op retrolush staat ie met geel? Lijkt trouwens enorm veel op mijn 2 nog niet herkende bubble bars...
pi_67052460
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 21:22 schreef -Peach het volgende:
4 is denk ik Oh la la...en 16 staat ook blonde op dus zal idd wel the blonde zijn

Ennuuhh...die 12, aura suavis, op retrolush staat ie met geel? Lijkt trouwens enorm veel op mijn 2 nog niet herkende bubble bars...
Wel een hele lichte oh la la dan want mijne is auberginepaars.

Aura suavis weet ik omdat ik die aan haar gegeven heb.
pi_67052621
weet ik meteen wat ik extra heb gekregen dank je wel.
heb vandaag een ronde opbergbox bij de xenos gekocht. kijken of het morgen lukt alles te ordenen met briefjes wat wat is en waarvoor ik het kan gebruiken. de showerjellies en shampoos zijn makkelijk maar bij sommige dingen is het gissen waarvoor het is. al kom ik nu heel eind met de lijst. heb heel de week gewerkt en nu doet mijn schouder wel erg veel pijn. dus moet even prioriteiten stellen jammer genoeg
  zaterdag 14 maart 2009 @ 22:18:46 #73
159909 -Peach
Prunus persica
pi_67053390
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 21:55 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Wel een hele lichte oh la la dan want mijne is auberginepaars.

Aura suavis weet ik omdat ik die aan haar gegeven heb.
Mjah ik was er van de week toevallig naar aan het kijken in de winkel, daar was ie ook die kleur met lichtere strepen/krullen er door heen
Ruikt die Aura suavis sterk of naar een bepaald iets?
pi_67053760
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 22:18 schreef -Peach het volgende:
Mjah ik was er van de week toevallig naar aan het kijken in de winkel, daar was ie ook die kleur met lichtere strepen/krullen er door heen
Ruikt die Aura suavis sterk of naar een bepaald iets?
Mijne rook medium sterk naar van alles.

Daar heb je vast heel veel aan
pi_67053975
Ik ben terug uit Londen!

Ik zal jullie niet vervelen met verhalen over de stad, maar het bezoekje aan de Lush winkel was een waardige afsluiter. Ik heb nauwelijks retro gekocht.
De produkten die er waren, waren niet mijn smaak, maar heb me wel vergrepen aan een Karma badmelt. En een goodiebag gekregen met daarin 2 maal Silician, een Psychodelic en Banana moon zeep. Het was geen 20 euro maar ik klaag niet want ik kreeg nog heul veul andere kadootjes, omdat ik uit Nederland naar hen toe was gekomen.
Ik heb uitgebreid (lees: 5 uur) koffie gedronken en gelunched met wat mensen van het UK forum, erg gezellig allemaal.

Morgen ga ik bijlezen, vanavond vroeg naar mijn bedje toe.

En morgen zal ik wat foto's plaatsen van mijn aankopen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_67054013
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 22:33 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben terug uit Londen!

Ik zal jullie niet vervelen met verhalen over de stad, maar het bezoekje aan de Lush winkel was een waardige afsluiter. Ik heb nauwelijks retro gekocht.
De produkten die er waren, waren niet mijn smaak, maar heb me wel vergrepen aan een Karma badmelt. En een goodiebag gekregen met daarin 2 maal Silician, een Psychodelic en Banana moon zeep. Het was geen 20 euro maar ik klaag niet want ik kreeg nog heul veul andere kadootjes, omdat ik uit Nederland naar hen toe was gekomen.
Ik heb uitgebreid (lees: 5 uur) koffie gedronken en gelunched met wat mensen van het UK forum, erg gezellig allemaal.

Morgen ga ik bijlezen, vanavond vroeg naar mijn bedje toe.

En morgen zal ik wat foto's plaatsen van mijn aankopen.
Leuk leuk leuk!!
pi_67061660
Stad is ook fijn he raccat? Ik was er onlangs 3 dagen voor in totaal iets van 120 euro. Toen badacht ik me da tik daar toch eigenlijk vaker heen zou moeten gaan.
pi_67061916
Ik heb even opgezocht waar alles voor is. Heb nog niet alles gevonden
1 angel's delight =zeep?=voor oa douche?
2 chocolate santa=voor in bad?
3 too drunk emotibomb
Wanneer je, ondanks je goede voornemens, de avond ervoor toch dat drankje te veel hebt genomen. Pepermunt, goudsbloem, venkel en zoete sinaasappel jagen die vervelende kater zo het doucheputje in. Aroma therapie voor onder de douche! Leg de Emotibomb op de bodem van je douchecabine zodat de warme stralen van de douche de Emotibomb raken. En geniet van de heerlijke dampen!
4 oh la la
Fransen zeggen niet echt ‘Ooh La La!’. Ze zeggen eigenlijk ‘Oh là là’ wat vertaald wordt als ‘Moet je kijken!’ of ‘Dat meen je niet!’. Eigenlijk iets dat je zegt wanneer je in een cafeetje met je koffie verkeerd, zit te kletsen met vrienden en je hoort dat de vriendin van de buurman groupie is geworden van een rockband en in de tourbus mee naar Vegas is. Grappig, want de Britten (die Fransen 100% meer sexy vinden dat ze zelf zijn, en geef ze hierin eens ongelijk) hebben het idee dat de uitdrukking te maken heeft met flirten en kusjes. Dus toen Mo deze zeep maakte, met invloeden uit de Provence, wilde Mark graag een naam die ultiem sensueel was. We hebben hem maar in de waan gelaten dat dit een ondeugende naam is
5 twinkle=voor in bad?
6 lush pud????
7 marzibain????
8 christmas cake slice=zeep?
9 ruby red slippers???
10 chocolate santa=voor in bad?
11 christmas kisses????bad???
12 aura suavis????
13 red rooster douche bad???
14 christmas morning bad???
15 christmas cake slice zeep?
16 the blonde
Als je van spontane metamorfoses houdt, is deze shampoo niet geschikt voor jou. Je haren worden hier niet tien tinten lichter van. Als je op zoek bent naar een subtiele verandering, dan is dit wel geschikt. Alsof je op vakantie bent geweest naar een zonnig land en je haren zijn lichter bij thuiskomst. Voor blondines die graag blond blijven.
17 B electro zeep??
18 jumping juniper
Vet haar is niet het meest charmante ooit. Daarom hebben wij Jumping Juniper gemaakt met jeneverbessen, prima om talgproductie te verminderen. Lavendel brengt je hoofdhuid in balans en citroen en limoen verfrist (en het geeft je haren de geur van een gintonic).
19 christmas cake slice zeep???
pi_67062093
Ik heb een 17 Cherry Tree Lane in de retro gekocht maar ik vind hem niet lekker. Als iemand hem wilt hebben wil ik hem wel opsturen.. Anders gooi ik hem weg
pi_67062677
Miracle_Drug die stond op mijn misschien te bestellen lijstje!
Heb je iets wat je graag wilt hebben? Ik heb bv nog AOBS die nog 1 maand houdbaar is (nog zo'n 60 gram) of Bare Naked Lady dustingpowder, Kerst zepen, Eau-Roma Water (waar zou niet zo goed weten hoe ik dat op moet sturen)
pi_67062767
Oké, ik ga jullie toch vervelen met mijn Londen verhaal. Met foto's. Sla de niet interessante stukken vooral over, maar er staat ook veul over Lush in. Het is copy paste van een ander forum, dus wellicht dat ik er wat in heb laten staan wat hier niet zo goed te plaatsen is.

Dus, ik ben weer terug uit Londen.

Op woensdagavond ben ik naar The Electric bioscoop geweest, een van de oudste van Londen, erg leuke ervaring. Je kunt een lekkere leren stoel boeken, inclusief voetenplankje. Met een bordje pitabrood met hummus is het dan erg relaxed film kijken. Een film die ook mooi paste in de reis: Young Victoria gaat namelijk over de eerste jaren dat koningin Victoria en prins Albert samen zijn.

Ook mijn eerste Lush gespot, Lush Portobello Road, zo ongeveer tegenover de bioscoop. Helaas had ik geen camera bij me. En aangezien het 9 uur ’s avonds was, was de winkel gesloten.

Donderdag:
Ik ben begonnen met een bezoekje aan Leadenhall market, heel mooie galerij met leuke winkeltjes. Ik was er wat vroeg waardoor er weinig open was en het geheel wat rommelig uitzag met af- en aanrijdende bevoorradingswagens.
En dit plaatje hoort natuurlijk bij Londen. (p de voorgrond mijn ontbijt)

Daarna ben ik een rondje theaters gaan doen om mijn avonden te vullen. Drie tickets geboekt, ik kan vooruit! Vervolgens richting Covent Garden om de Lush en B never te bezoeken.
Lush Covent Garden:

Leuk gekletst met één van de verkopers, die eigenlijk bleek te werken in de winkel waar op op zaterdag ging partyen. Ik wist meer van retro dan hij.

En voor het eerst inkopen gedaan bij B Never: een appel BBS en twee proefjes meegekregen, mintig gezichts- en lichaamsmasker en de B never showergel.

Tussen de middag heb ik een erg lekkere hamburger gegeten bij een zaakje waarvan ik de naam alweer vergeten ben. Het was een keten vlakbij Covent Garden en je moet bestellen en betalen voordat je gaat zitten. Iets wat ik in eerste instantie niet doorhad.
Daarna ben ik op zoek gegaan naar een bepaalde soort thee. De winkel Harvy nicols zou niet moeilijk te vinden moeten zijn, maar aangezien heel Londen verbouwd wordt heb ik flink rondgedwaald voordat ik er was. Maar de thee is gevonden! En jelly beans.

Daarna nog een kort bezoekje aan het Victoria and Albert museum, mooie collectie maar mijn voeten waren te moe om er lang te blijven. Dus even terug naar het hotel, lekker op bed hangen en tv kijken.
Het hotel was overigens prima. Het was pas verbouwd en ziet er strak en netjes uit. Mijn kamer was prima, klein maar fijn, want veel ruimte heb je toch niet nodig. Badkamer: mooi en schoon. Ik sliep aan de straatkant maar de straat is hele rustig, ik heb geen last gehad van het verkeer. Het hotel ligt ook erg centraal, da’s prettig. Het ligt op loopafstand van 2 metrostations en binnen een half uur ben je bij alle grote attracties in Londen. Als ik een minpuntje moet noemen: de kamer was wat te warm en de temperatuur kun je niet zelf regelen. Maar ik sliep onder een dunne deken met korte mouwen en had nergens last van. Naam: Central Park Hotel. Aanrader!

Mijn kamer (check de inkopen!)

Ik sta voor de deur naar badkamer (links).

En ’s nachts is het roze/paars!

Daarna weer de stad in, naar de musical Les Miserables.Mijn eerste musical en nog steeds mijn grootste liefde. Na 8 keer ben ik er nog steeds niet op uitgekeken. Ik zat naast een Japans meisje, zij ging voor de eerste keer maar was acuut fan. Logisch. Alleen jammer dat er blijkbaar een Amerikaanse soap schrijver over de sterfscène van Eponime is heen gegaan. Was vroeger een stille, serene scène was van een meisje wat sterft in de armen van haar onbereikbare liefde was nu een rommelig geheel waarbij de stervende dame erg veel energie overhad om hem overal te grijpen waar ze kon. Ze kon zich zelfs nog met haar laatste adem oprichten om hem een kus te geven. Blegh, dat moet niet zo! Vind ik.

Vrijdag:
Vandaag had ik afgesproken met een vriend van me. We zijn naar het Natural History Museum gegaan. Vooral voor kinderen is het een erg leuk museum, je kunt allerlei testjes doen en vragen beantwoorden. Daardoor waren we vaak omringd door schoolklassen. Mijn neefje is dinosaurusfan en die kun je daar genoeg vinden.

Grote poten:

Babies!

Een afdeling is gewijd aan Charles Darwin. Kijk: vliegende aapjes!

Maar het gebouw zelf is ook zeer de moeite waard.
Entree:

Centrale hal

Op donderdag had ik gekeken hoe ik zoveel mogelijk musical in zo kort mogelijk tijd kon proppen. Resultaat: vandaag om 17.30 uur Avenue Q en om 20.30 uur Mamma Mia. Avenue Q was een gok, ik kende de musical verder niet en schrok een beetje toen ik later zag dat het met poppen gespeeld werd. Maar het was een erg leuke verrassing. Feitelijk is het een hard-core Sesamstraat, met liedjes ( en toneel) over seks, hoeren en racisme. Maar dan op een ontzettend grappige manier. Ik heb me prima geamuseerd. Als je ernaartoe wil moet je haast maken: hij sluit op 28 maart.

Daarna had ik een half uurtje over voordat ik naar Mamma Mia ging dus ik heb me even vergaapt aan de toeristenstromen op Leicester Square.
Bij boeken kwam een kaartje voor Mamma Mia uit op 57 pond. Gloep. Is er niks goedkopers? Ja, maar dat was met limited view. Maakt mij niet zoveel uit, meestal kun je met een beetje creativiteit wel een mooi uitzicht regelen. En het scheelde 30 pond. Groot was mijn verrassing toen ik bij het theater aankwam: ik zat in een loge!
Ik heb een (illegale) foto van mijn ‘overburen’ gemaakt, rechts is het toneel.

In onze loge stonden vier losse kuipstoeltjes, dus je kon gaan zitten waar je wilde. Ik had prima zicht, zat heerlijk, kon mijn benen strekken en dat voor 27 pond.
De voorstelling zelf is een soort feestje: alle bekende Abba liedjes komen voorbij, inclusief glitterpakken. Leuk, leuk!

Zaterdag was de grote dag: ik ging naar de retro party!
Lush White City (uitstappen bij metrostop Shepards Bush) is gelegen in een gloedjenieuw winkelcentrum.
Winkelcentrum, hoezo kredietcrisis?

Walhalla:

Toen ik arriveerde was de winkel bijna leeg, er was wat gedoe bij de kassa want de meiden hadden problemen met het afrekenen van de retro produkten.
Oh ja, die willen jullie vast ook zien:

Terwijl ik deze foto’s maakte werd ik aangeklampt door iemand: ‘Are you a forumite?’ Zij bleek ook op het UK forum te zitten! We hebben een half uurtje gekletst terwijl ik wachtte op mijn afspraak met twee andere forumites. Intussen had ik mijn kadootjes erbij gepakt: stroopwafels en drop. Dat ging er goed in bij de meiden. J
De winkel raakte steeds voller, met name met personeel en iedereen vond het hartstikke leuk me te zien. De store manager wenkte me opzij en ik heb een produkt mogen testen wat mogelijk over een poosje in de winkels ligt. Top secret, dus ik kan er niks van zeggen. Nee, echt niet, heb ik ze beloofd. Maar het was njam!

Vervolgens mijn boodschapjes gedaan:
Night in for two: masker, 2 toner tabs, 2 maal Ultrabland en 2 gezichtscremes voor 10 pond.

Verder heb ik een Karma melt (retro) gekocht en wat reguliere dingen, niet zo interessant voor de foto.
Goodiebag!

Psychodelic BBS, 2 maal Uluru ballistic, Bon Bomb en Banana moon zeep.

En daarna gingen we koffie drinken. Waarop één van de forumites (die dus ook bij Lush werkt) een doos tevoorschijn haalde. En toen kreeg ik kadootjes!

Haar manager was in Japan geweest en had allerlei spullen meegebracht.

In de potjes zit Potion SP en (denk ik) American Cream SP. En ze had een hoop toner tabs die we eerlijk gedeeld hebben.
Wat niet op de foto staat is de 500 gram fles Taai taai die ze me kado gaven. Lief! Het was de aller aller laatste 500 grams fles, van de heerlijke batch dus ik = blij. Helaas had de manager er niet bij stil gestaan dat ik met handbagage reisde, dus die krijg ik nagestuurd.

Na drie uur of een kop koffie te hebben gedaan ben ik met één van hen gaan eten bij Wagamamma’s. Altijd lekker en een goede bodem voor de terugreis. En toen was het tijd om richitng vliegveld te gaan. In Weeze was mijn bagage gewogen, dus ik heb mijn koffer in de winkel op de weegschaal gegooid zodat ik niet over de limieten heen ging. Ik weet niet of ik blij of teleurgesteld moet zijn dat op Gatwick niet gewogen werd. Maar de vloeistofcontrole is weer flink aanwezig. Zowel bij aankomst als vertrek moest ik het zakje met vloeistoffen laten zien, had ik eerder niet zo meegemaakt.

En da’s mijn (uitgebreide) reisverhaal. Ik wil weer terug!

[ Bericht 0% gewijzigd door Cat-astrophe op 15-03-2009 14:51:48 ]
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_67062900
Leuk leuk leuk

( Dus je hebt de vanilla-deelite ff mogen proberen?)
pi_67063075
quote:
Op zondag 15 maart 2009 11:12 schreef quirina het volgende:
Leuk leuk leuk

( Dus je hebt de vanilla-deelite ff mogen proberen?)
De lotion bedoel je? Ja, die is in de winkels te koop. Ik vind hem lekker ruiken, maar best duur. En op mijn huid vervloog de geur heel snel. Jammer, maar ik heb meer dan genoeg lotions.
Ik heb trouwens nog een foto van mijn Night in for two toegevoegd. Ik heb als masker Brazened Honey gekozen, T en C toner tabs en de cremes Celestial en Paradise regained.
pi_67063377
quote:
Op zondag 15 maart 2009 10:59 schreef Shan_Savan het volgende:
Miracle_Drug die stond op mijn misschien te bestellen lijstje!
Heb je iets wat je graag wilt hebben? Ik heb bv nog AOBS die nog 1 maand houdbaar is (nog zo'n 60 gram) of Bare Naked Lady dustingpowder, Kerst zepen, Eau-Roma Water (waar zou niet zo goed weten hoe ik dat op moet sturen)
Nee hoor ik hoef er niets voor, anders gooi ik hem toch weg Ik stuur je even een pm
  zondag 15 maart 2009 @ 11:39:47 #85
176471 oh-oh
pi_67063467
Leuk verslag lekkere Lush nerd
White City ziet er gaaf uit zeg!
Ik krijg accuut heimwee.
Die night in for two is een leuke package deal, zo jammer dat ze die niet versturen...
Mss toch meneer Greys maar eens lief aankijken binnenkort
Wij hebben zometeen hier Lush Party, ook met brazened Honey
( Groucho Marx )
pi_67064057
@Cat22 wat een heerlijk verslag zeg!
Hoe ruikt de B never showergel is dat echt HIWT geur?
pi_67064469
quote:
Op zondag 15 maart 2009 11:39 schreef oh-oh het volgende:
Leuk verslag lekkere Lush nerd
White City ziet er gaaf uit zeg!
Ik krijg accuut heimwee.
Die night in for two is een leuke package deal, zo jammer dat ze die niet versturen...
Mss toch meneer Greys maar eens lief aankijken binnenkort
Wij hebben zometeen hier Lush Party, ook met brazened Honey
White City is erg mooi maar de winkel is niet echt Lush. Je mist de houten vloeren en de hoekjes en kraakjes. Groot voordeel is wel dat de geuren niet in de stenen vloeren trekken en je daardoor de produkten daadwerkelijk kunt ruiken ipv je een weg te moeten banen door de Lush walmen.

Greys moet haar heer echt maar eens aanstoten, night in for two is prima mee te nemen en een supergoede deal. In de meeste winkels staat de display een beetje achteraf, dus je moet er gewoon naar vragen. Er hoorde trouwens ook nog een doosje bij, maar dat heb ik maar daar gelaten omdat ik zo min mogelijk gewicht mee wilde nemen en de cremes toch in een zakje moesten.

Veel plezier op je party!
quote:
Op zondag 15 maart 2009 12:01 schreef Shan_Savan het volgende:
@Cat22 wat een heerlijk verslag zeg!
Hoe ruikt de B never showergel is dat echt HIWT geur?
Dank je.
Ik vind de showergel niet naar HIWTK ruiken. Hij zit tussen Flying Saucers en HIWTK in en dan meer richting Flying Saucers, zeg maar. Veel honing met een beetje zoet.

De B never sugarscrub is trouwens ook briljant! Vooral de minty versie. De choco versie is vies zoet.
  zondag 15 maart 2009 @ 14:26:22 #88
159909 -Peach
Prunus persica
pi_67069167
quote:
Op zondag 15 maart 2009 09:47 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb even opgezocht waar alles voor is. Heb nog niet alles gevonden
1 angel's delight =zeep voor oa douche
2 chocolate santa=voor in bad, volgens mij een bubble bar
3 too drunk emotibomb
Wanneer je, ondanks je goede voornemens, de avond ervoor toch dat drankje te veel hebt genomen. Pepermunt, goudsbloem, venkel en zoete sinaasappel jagen die vervelende kater zo het doucheputje in. Aroma therapie voor onder de douche! Leg de Emotibomb op de bodem van je douchecabine zodat de warme stralen van de douche de Emotibomb raken. En geniet van de heerlijke dampen!
4 oh la la
Fransen zeggen niet echt ‘Ooh La La!’. Ze zeggen eigenlijk ‘Oh là là’ wat vertaald wordt als ‘Moet je kijken!’ of ‘Dat meen je niet!’. Eigenlijk iets dat je zegt wanneer je in een cafeetje met je koffie verkeerd, zit te kletsen met vrienden en je hoort dat de vriendin van de buurman groupie is geworden van een rockband en in de tourbus mee naar Vegas is. Grappig, want de Britten (die Fransen 100% meer sexy vinden dat ze zelf zijn, en geef ze hierin eens ongelijk) hebben het idee dat de uitdrukking te maken heeft met flirten en kusjes. Dus toen Mo deze zeep maakte, met invloeden uit de Provence, wilde Mark graag een naam die ultiem sensueel was. We hebben hem maar in de waan gelaten dat dit een ondeugende naam is
5 twinkle=voor in bad, ballistic
6 lush pud= bruisbal, ruikt naar een pud (soort Engelse pudding)
7 marzibain= voor in bad, bubble bar
8 christmas cake slice=zeep
9 ruby red slippers= voor in bad, bubble bar (dacht ik)
10 chocolate santa=voor in bad
11 christmas kisses= bad, bubble bar
12 aura suavis = voor in bad, bubble bar
13 red rooster = zeep -->douche en bad
14 christmas morning= bad, bubble bar (??)
15 christmas cake slice=zeep
16 the blonde
Als je van spontane metamorfoses houdt, is deze shampoo niet geschikt voor jou. Je haren worden hier niet tien tinten lichter van. Als je op zoek bent naar een subtiele verandering, dan is dit wel geschikt. Alsof je op vakantie bent geweest naar een zonnig land en je haren zijn lichter bij thuiskomst. Voor blondines die graag blond blijven.
17 B electro=zeep
18 jumping juniper
Vet haar is niet het meest charmante ooit. Daarom hebben wij Jumping Juniper gemaakt met jeneverbessen, prima om talgproductie te verminderen. Lavendel brengt je hoofdhuid in balans en citroen en limoen verfrist (en het geeft je haren de geur van een gintonic).
19 christmas cake slice=zeep
Je kunt veel vinden op lush.co.uk En misschien als iemand nog een kerstkrantje heeft kan die de omschrijving van de kerstspullen geven! Ik heb die van de pud, christmas kisses en christmas cake uitgeknipt want die heb ik zelf. Zal het vanavond of morgen wel even doorgeven
  † In Memoriam † maandag 16 maart 2009 @ 12:18:53 #89
43556 miss_dynastie
pi_67097951
Wat een geweldig verslag cat
pi_67104378
Klinkt superleuk Cat!!
pi_67106462
quote:
Op maandag 16 maart 2009 16:01 schreef Dipkip het volgende:
Klinkt superleuk Cat!!
Het was ook superleuk.

Red je het nog met de groepsordermadness? Jouw pakketje komt donderdag je kant op!
pi_67106919
quote:
Op maandag 16 maart 2009 17:03 schreef Cat22 het volgende:
Red je het nog met de groepsordermadness? Jouw pakketje komt donderdag je kant op!
Ja, het gaat nog wel. Alleen staat mn hoofd er even totaal niet naar, dr is misschien wat ernstigs met mn moeder en zit op telefoontje te wachten terwijl ik zou moeten studeren, dus douchegel interesseert me even geen hol
pi_67107084
quote:
Op maandag 16 maart 2009 17:18 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ja, het gaat nog wel. Alleen staat mn hoofd er even totaal niet naar, dr is misschien wat ernstigs met mn moeder en zit op telefoontje te wachten terwijl ik zou moeten studeren, dus douchegel interesseert me even geen hol
Ow bah. Kan ik me helemaal voorstellen! Hopelijk krijg je snel goede berichten.

*duimduimduimduimduim*
pi_67107424
Het schijnt allemaal erg mee te vallen, maar kan het nog niet echt van me af zetten. Ze was ineens onwel geworden 's nachts en vanmorgen had ze enorme rode bloeduitstortingen rond haar ogen, het leken wel brandblaren. En dan zo bij de binnenste ooghoeken, alsof ze bloed had zitten janken of een enge gothic was geworden. Ze zeggen dat dat komt omdat ze met dr voorhoofd tegen de deur is gestoten toen ze viel 's nachts. Ze wordt nu beter in de gaten gehouden (ze heeft bloeddrukproblemen).
pi_67107829
Klinkt voorzichtig positief dan. Het is altijd rottig als je niet precies weet wat er aan de hand is. Het kan de meest verschrikkelijke ziekte zijn maar gelukkig valt het vaak ook erg mee.
pi_67107960
Ja precies, die onzekerheid is eng, en als je dan al mee hebt gemaakt dat het niks leek maar heel ernstig was ga je toch zitten denken van oh nee niet weer...
pi_67108661
Oooh my Dipkip, dat klinkt erg eng allemaal! Hoop dat het meevalt!
pi_67109200
Klinkt eng dipkip, sterkte!
pi_67109344
Sterkte Dipkip!
pi_67109560
Ja mn moeder is daarna gaan shoppen dus zij vindt blijkbaar iig wel van wel. Ik ben gewoon een emo als het om mn mama gaat en destijds enorm geschrokken toen ze ineens opgenomen moest worden (waar ze vanaf de IC nog steeds verklaarde dat het allemaal onzin was en de dokters haar daar hielden omdat ze haar wel gezellig vonden, zo is mijn moeder, maar je weet dus ook niet of het erg is bij haar).

Had er hier niet iemand iets van een Lush haargel gehad in een grabbag? I needs informations.
pi_67111215
Kan me je zorgen voorstellen Dipkip! Sterkte!

Ik heb 2 haargels van Lush Goth Juice en The Big Tease, wil je proberen?
pi_67111760
Ik zoek iets wat lijkt op een stylingcreme, om mn lange haar wat 'plukkeriger' te maken. Meer out of bed en minder netjes gekamd zeg maar. Ik wil dus weten of Lush daar iets goeds voor heeft
pi_67112286
Oei lastige vraag, gebruik je dan ook nog een haarspray?

Ik kan je gewoon wat opsturen van de 2 die ik heb dan kan je zelf testen (ik denk eerlijk gezegd dat het niet geschikt is/niet doet wat jij zou willen).
pi_67112856
Sterkte Dip.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_67113168
quote:
Op maandag 16 maart 2009 19:44 schreef Shan_Savan het volgende:
Oei lastige vraag, gebruik je dan ook nog een haarspray?

Ik kan je gewoon wat opsturen van de 2 die ik heb dan kan je zelf testen (ik denk eerlijk gezegd dat het niet geschikt is/niet doet wat jij zou willen).
Nee, het moet juist zacht blijven. Als wat jij hebt hard wordt is het geen optie. Het is echt een soort creme die je in je haar smeert, waardoor je haren wat meer aan mekaar plakken en lokjes vormen in plaats van als een bos losse haartjes een blok te vormen (heb nogal veel haar).
  maandag 16 maart 2009 @ 20:10:34 #106
159909 -Peach
Prunus persica
pi_67113383
Sterkte Dipkip!

Voor ferrari:

Christmas kisses: Kruidige, verwarmende kerstkusjes. Verwarmende oliën van kaneel en kruidnagel, vermengd met opwekkende zoete sinaasappel en limoen. Zachte benzoë en genezende patchoelie helpen je ontspannen als je wegzakt in een warm bad.

Lush pud: de ballistic die lijkt op een traditionele Britse kerstpudding is er ook dit jaar weer bij. Helende werking van rozen- en benzoë olie. Verpoederde citroenschil en kruidnagelen ontspannen je spieren.

Christmas cake Hand and Body soap: Skin softening slice of Christmas soap. Looks like cake, smells like cake, but best to wash with it.
pi_67114167
sterkte dipkip hou je moeder maar goed in de gaten. Die van mij heeft er ook een handje van te zeggen dat er niets is terwijl dat wel zo is. Ze mag van ons daarom ook niet alleen op controle in het ziekenhuis.
pi_67114505
Hoe gebruiken jullie de solid perfumes?

Ik kan er niet echt veel mee nu. Ik heb me er één aan laten praten door de gezellige londonse lushhomo, maar ik vind het redelijk onhandelbaar thus far...
pi_67114869
quote:
Op maandag 16 maart 2009 20:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoe gebruiken jullie de solid perfumes?

Ik kan er niet echt veel mee nu. Ik heb me er één aan laten praten door de gezellige londonse lushhomo, maar ik vind het redelijk onhandelbaar thus far...
Warm maken, anders gebeurt er niks. Even in je zak hebben, of met warme handen vasthouden, of even onder de warme kraan (met het dekseltje er nog op natuurlijk). En dan wat met je vingers aanbrengen op je polsen / hals. Je kan ook met de bovenkant van je nagels er wat afschrapen en dat uitwrijven over je huid.

Overigens werken die dingen voor mij niet, ze trekken snel in mn huid en de geur is in een uur vervlogen.
pi_67115066
Mja ik wil het juist niet aanraken! Het is zo'n vettig goedje dat je nooit goed van je handen krijgt zonder echt warm met zeep te wassen...

Als parfum vind ik em ook minder geslaagd hoor. Ik heb the olive branch en die bevalt me erg goed om voor het slapen op mn polsen te smeren, als ik dan lig te lezen walmt ie af en toe lekker voorbij. En tussen mn prinsesjes laat ie ook ineens een walmpje vliegen.
pi_67115138
quote:
Nee, het moet juist zacht blijven. Als wat jij hebt hard wordt is het geen optie. Het is echt een soort creme die je in je haar smeert, waardoor je haren wat meer aan mekaar plakken en lokjes vormen in plaats van als een bos losse haartjes een blok te vormen (heb nogal veel haar).
Ik doe er altijd haarspray overheen, dus dan is het sowieso hard, ik vind het wel meer crème achtig (niet van die blauwe achtige gel zeg maar). Als ik het er in smeer heb ik echt het idee dat ik mijn haar verzorg ipv gel gebruik.

Misschien dat iemand anders er nog iets over kan zeggen, Cat had toch laatst ook een potje in haar grabbag?
pi_67115407
quote:
Op maandag 16 maart 2009 20:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mja ik wil het juist niet aanraken! Het is zo'n vettig goedje dat je nooit goed van je handen krijgt zonder echt warm met zeep te wassen...

Als parfum vind ik em ook minder geslaagd hoor. Ik heb the olive branch en die bevalt me erg goed om voor het slapen op mn polsen te smeren, als ik dan lig te lezen walmt ie af en toe lekker voorbij. En tussen mn prinsesjes laat ie ook ineens een walmpje vliegen.
Als je het met de achterkant van je nagel doet en dan op je ene pols smeert en met je andere pols uitsmeert zit het niet op je handen. En dan evt. nog een keer maar dan met je pols tussen je bombonella's / achter je oren / weet ik veel.
quote:
Op maandag 16 maart 2009 21:00 schreef Shan_Savan het volgende:
Ik doe er altijd haarspray overheen, dus dan is het sowieso hard, ik vind het wel meer crème achtig (niet van die blauwe achtige gel zeg maar). Als ik het er in smeer heb ik echt het idee dat ik mijn haar verzorg ipv gel gebruik.

Misschien dat iemand anders er nog iets over kan zeggen, Cat had toch laatst ook een potje in haar grabbag?
Oh dat klinkt goed!
pi_67115478
Ja maar dat werkt natuurlijk niet he, dan zit binnen de korste keren onder al mn nagels een rouwrand waar je eng van wordt! Ook al doe ik het heel voorzichtig met 1 achterkantje...
pi_67115616
quote:
Op maandag 16 maart 2009 21:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja maar dat werkt natuurlijk niet he, dan zit binnen de korste keren onder al mn nagels een rouwrand waar je eng van wordt! Ook al doe ik het heel voorzichtig met 1 achterkantje...
Nee, niet onder je nagels. Niet krabben maar het tegenovergestelde, dat het op de bovenkant van je nagel komt. En voorzichtig werkt echt wel en nee geen meuk onder je nagels.
pi_67115947
Jaahaaa, maar ik ben motorisch uitgedaagd... En dan is dat allemaal niet zo vanzelfsprekend!
pi_67115982
Als je SP nog vol is kun je het blikje op je huid wrijven. Maar ik stop hem meestal in mijn bh zodat de bovenkant een beetje smelt en dan kun je hem gemakkelijk met je vinger uitwrijven. Ik snap eigenlijk niet goed waarom je zo gruwt van SP op je handen maar het wel op andere delen van je huid wil hebben?

Dipkip: ik heb King of the Mods en the Big Tease. Ik kan van allebei wel een proefje in je envelop erbij doen.
KotM is een minder sterke gel, verstevigt zonder dat het hard wordt. TBT is een stuk vaster, je hebt m'n haar gezien, dat kan er helaas niks mee. Dan krijg ik allemaal vaste stijve plukken en het valt niet lekker meer. Het borstelt wel gemakkelijk uit maar ja, dan werkt het ook niet meer natuurlijk. Ik kan me niet echt een beeld vormen van wat je precies wil dat de gel doet, maar als je proefjes wil dan zeg het maar.
pi_67116061
Ik vind het gewoon onfris aan de binnenkant van mijn handen. De rest van mn lichaam raak ik mn gezicht niet regelmatig mee aan oid.
pi_67116388
quote:
Op maandag 16 maart 2009 21:23 schreef Cat22 het volgende:
Dipkip: ik heb King of the Mods en the Big Tease. Ik kan van allebei wel een proefje in je envelop erbij doen.
KotM is een minder sterke gel, verstevigt zonder dat het hard wordt. TBT is een stuk vaster, je hebt m'n haar gezien, dat kan er helaas niks mee. Dan krijg ik allemaal vaste stijve plukken en het valt niet lekker meer. Het borstelt wel gemakkelijk uit maar ja, dan werkt het ook niet meer natuurlijk. Ik kan me niet echt een beeld vormen van wat je precies wil dat de gel doet, maar als je proefjes wil dan zeg het maar.
Mijn haar valt nu zeg maar zo:

En ik maak er graag meer zoiets van:

Dus dat het niet zo als een gordijntje valt maar wat wilder, plukkeriger. Het moet niet hard of stijf worden maar eigenlijk gewoon een beetje alsof de onderkant niet gewassen is en de bovenkant wel
pi_67116954
Mmmm.. volgens mij zou the big tease dat moeten kunnen. Ik vond die plukken juist niet fijn.
pi_67117016
Oe dan wil ik wel graag een proefje
pi_67117062
quote:
Op maandag 16 maart 2009 21:49 schreef Dipkip het volgende:
Oe dan wil ik wel graag een proefje
Sgoe.
  maandag 16 maart 2009 @ 21:50:53 #122
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_67117091
is het niet gewoon een kwesztie van in laagjes laten knippen en dán stylingproducten gebruiken?
pi_67117398
quote:
Op maandag 16 maart 2009 21:50 schreef Mirjam het volgende:
is het niet gewoon een kwesztie van in laagjes laten knippen en dán stylingproducten gebruiken?
Ja die laagjes heb ik al maar zie je dus nauwelijks zonder stylingproduct, daarom vraag ik naar een stylingproduct
pi_67128264
En, zijn hier -buiten Dipkip- nog dames die dadelijk naar de UK gaan bellen voor de party produkten?
  dinsdag 17 maart 2009 @ 10:22:21 #125
159909 -Peach
Prunus persica
pi_67128880
Nop, ik ga naar de VIP-avond, en dan hou ik voorlopig maar eens ff op met Lush (als ik het volhoud)...Eerst wat ik nu heb opmaken en dan weer opnieuw inslaan
pi_67129188
Nee, dat niet. Mijn voorraad van de grouporder is al aardig uitgedund. Alle verjaardagen nu gehad en alle cadeautjes gegeven. Bleek dat Lush bij twee van de dinnetjes al bekend was, dus die waren blij met hun pretpakket.

Ik ben het trouwens niet geworden bij Lush Den Haag. Daar ben ik niet echt rouwig om. Iedere zaterdag werken was niet echt een tof vooruitzicht. Ik wil toch wel erg graag het weekend met mijn mannen doorbrengen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_67129296
Ach, jammer Nokwanda. Maar zo te horen vind je het niet zo heel erg. Iedere zaterdag werken is ook wel erg veel. Familytime is belangrijker.

Shit: weer geen bron van Lush inside info!

pi_67129446
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 10:00 schreef Cat22 het volgende:
En, zijn hier -buiten Dipkip- nog dames die dadelijk naar de UK gaan bellen voor de party produkten?
ik zou alleen de breast cream erg graag willen maar om daar alleen voor te bestellen en bellen (en ik heb vreselijke bel-angst dus laat staan in het Engels ) dus nee
pi_67129496
Krijg je daar tieten van?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_67129562
nog meer? nee het is een verstevigende creme maar het ruikt vooral naar american cream
pi_67129581
Ze gaan er in ieder geval wel lekker van ruiken. Naar Fever of AC, daar zijn de meningen nog over verdeeld in de UK. En het schijnt dat de creme dingen die wat slapjes hangen een beetje een lift kan geven. Maar, wat er niet is, zal ook niet zomaar beginnen te groeien.
pi_67129751
ow, nou, dan heb ik er niks aan. Er hangt hier niks slapjes. En idd Cat, wat er niet is kan niet hangen
* nokwanda wast haar twee halve sinaasappeltjes nog maar eens met Sexy Peel
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_67129793
Grote tieten heeft ook zn nadelen hoor, die hangen weer sneller en daar doet zo'n cremepje niks tegen hoor
pi_67130728
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 10:43 schreef nokwanda het volgende:
Krijg je daar tieten van?
All Lush products are 100% silicone free!!
pi_67133633
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 10:52 schreef Memento-Mori het volgende:
Grote tieten heeft ook zn nadelen hoor, die hangen weer sneller en daar doet zo'n cremepje niks tegen hoor
Ben ook blij met mijn kleintjes
Zou alleen willen dat ze permanent de staat van de laatste week van mijn cyclus hadden
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_67136348
Oh my, de gekte heeft finaal toegeslagen hier. Toen ik belde om te bestellen kon ik bepaalde gift boxes kopen met 50% korting PLUS 10% korting door mn bon!! Ik krijg nu:

squeeky green shampoo, jungle
joy of jelly, swoosh
ring of roses, lemslip
TOB 2x, happy hippy 2x, rub rub rub, tramp
HIWTK, karma 2x, sexy peel 2x, I should coco, sandstone, miranda, bohemian, ice blue 2x
Therapy, play your cards right, each peach 2x
avobath, sex bomb, the comforter, happy pill
buffy, fair trade foot lotion, ambrosia, ocean salt
up you gets, too drunk

Voor in totaal 70 euro
pi_67137120
En ik kreeg net nagezonden wat ontbrak bij de group order, nu mét samples, maar nog steeds niet compleet qua waar ik voor betaalt heb
  dinsdag 17 maart 2009 @ 15:02:09 #138
159909 -Peach
Prunus persica
pi_67137388
Sssstttt niet zeggen! Ik heb vooral de 'voor maar 70 euro zin niet gelezen'!
*duikt onder tafel*
  dinsdag 17 maart 2009 @ 17:32:48 #139
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_67142667
Wow Dip hoe kon dat nou extra special ofzo...
Voor hoevel mensen heb je nu uiteindelijk besteld en wat wilde de meeste hebben?
btw. Hoe gaat het met je moeder nu?

Cat Wat een prachtig verslag van je reis naar Londen .
pi_67143314
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 17:32 schreef rac het volgende:
Wow Dip hoe kon dat nou extra special ofzo...
Voor hoevel mensen heb je nu uiteindelijk besteld en wat wilde de meeste hebben?
btw. Hoe gaat het met je moeder nu?
Ja onaangekondigde actie van hun!

Ik heb voor 15 mensen besteld en het meest bestelde was de artemis cream met mn mam gaat het wel, alleen ziet ze er uit alsof ze plastische chirurgie heeft gehad door de bloeduitstortingen.
pi_67167396
Ja zijn jullie allemaal zo jaloers dat jullie niks meer zeggen of wat?
pi_67167635
We zijn met stomheid geslagen.

Veder onderzoek heeft niks uitgewezen bij je mams?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_67167727
Er is geen verder onderzoek geweest tot nu toe, ze gaan dr bloeddruk maandelijks monitoren omdat ze loopt te rotzooien met dr medicijnen. Die eerste meting was niet goed maar ook niet acuut alarmerend. Ze neemt nu weer haar medicijnen zoals voorgeschreven, hopelijk gaat het dan weer beter.
pi_67168185
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 13:07 schreef Dipkip het volgende:
Er is geen verder onderzoek geweest tot nu toe, ze gaan dr bloeddruk maandelijks monitoren omdat ze loopt te rotzooien met dr medicijnen. Die eerste meting was niet goed maar ook niet acuut alarmerend. Ze neemt nu weer haar medicijnen zoals voorgeschreven, hopelijk gaat het dan weer beter.
Eigenwijze mams.

Heeft ze nu ook zo'n helemaal te hippe übergrote filmsterren zonnebril op?
  woensdag 18 maart 2009 @ 13:39:04 #145
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_67168727
Ik ben zwak. Ik wou alleen een massagebar halen, maar ik kom naar buiten met een tas vol...
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_67168893
Wat heb je allemaal ijsdraakje?
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 13:22 schreef Cat22 het volgende:
Eigenwijze mams.

Heeft ze nu ook zo'n helemaal te hippe übergrote filmsterren zonnebril op?
Ze heeft een gewone bril in een paarsige tint dus vreemd genoeg valt het niet eens zo heel erg op als je haar gewoon voorbij loopt zeg maar. Als je dr echt aankijkt van dichtbij zie je het wel duidelijk. Het is ook niet dik, het lijken wel van die wijnvlekken.
  woensdag 18 maart 2009 @ 13:48:44 #147
159909 -Peach
Prunus persica
pi_67169010
Wat is jullie all-time favorite lush product? Ben aan het bedenken wat ik allemaal wil kopen op de VIPavond uit het gewone assortiment. Iig een melt (denk you've been mangoed of floating island) en de Reincarnate! Hopelijk kan ik me aan mn lijstje houden (buiten de nieuwe producten dan)...ben nog steeds een arme student! (gelukkig krijg ik als het goed is net mn stufi voor de VIPavond )
  woensdag 18 maart 2009 @ 13:52:00 #148
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_67169108
Soft coeur, heavanilli, porridge en curly wurly. En nog testers van lemslip en fresh farmacy. Met name die laatste is welkom, die wou ik al een tijdje proberen, maar ik vergat 'm steeds.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  woensdag 18 maart 2009 @ 13:57:01 #149
176471 oh-oh
pi_67169265
Ik ga de VIP avond afzeggen, die vriendin kan niet
( Groucho Marx )
  woensdag 18 maart 2009 @ 13:58:35 #150
159909 -Peach
Prunus persica
pi_67169309
Oh dat is jammer...Niemand anders wil mee?
  woensdag 18 maart 2009 @ 14:00:44 #151
176471 oh-oh
pi_67169373
Geen idee , ik heb niemand anders gevraagd.
Zij moeten naar de vergadering van hun VVE, ik moet vanavond en eet dan daar en laat de honden daar, ik denk dus dat ik volgende week op hun dochtertje pas als zij gaan.
( Groucho Marx )
  woensdag 18 maart 2009 @ 14:01:54 #152
159909 -Peach
Prunus persica
pi_67169411
Zeund! Ik zal wel een uitgebreid verslag maken
  woensdag 18 maart 2009 @ 14:03:20 #153
176471 oh-oh
pi_67169462
Graag.
Tis wel echt best jammer eigenlijk he
Oh ja, we hadden voor afgelopen weekend een brazened honey masker, had ik donderdag gekocht, wat een domper, leek wel beton joh , smeerde echt voor geen meter
( Groucho Marx )
  woensdag 18 maart 2009 @ 14:05:48 #154
159909 -Peach
Prunus persica
pi_67169541
Idd, maar ik zou ook niet zo snel in m'n eentje gaan denk ik. Met een vriendin kun je lekker overal commentaar op geven
  woensdag 18 maart 2009 @ 14:07:40 #155
176471 oh-oh
pi_67169599
Als ik een beetje rond zou vragen was dr vast wel iemand anders die mee wil.
Maar ik vraag vanaaf eerst ff of ik niet moet babysitten voor hun volgende week hoor,
( Groucho Marx )
pi_67170508
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 14:03 schreef oh-oh het volgende:
Graag.
Tis wel echt best jammer eigenlijk he
Oh ja, we hadden voor afgelopen weekend een brazened honey masker, had ik donderdag gekocht, wat een domper, leek wel beton joh , smeerde echt voor geen meter
Je had er wat water bij kunnen doen, dat helpt meestal. Which reminds mee... ik moet ook maar eens aan mijn Brazened Honey beginnen!
  woensdag 18 maart 2009 @ 14:36:33 #157
176471 oh-oh
pi_67170586
Nou ik had gewoon een lekker vers smeerbaar masker verwacht voor mn 10 euro eigenlijk!
( Groucho Marx )
pi_67171615
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 14:36 schreef oh-oh het volgende:
Nou ik had gewoon een lekker vers smeerbaar masker verwacht voor mn 10 euro eigenlijk!
Raar mens! Juist de policy van de handgemaakte produkten garandeert nooit eenzelfde consistentie, terwijl het produkt verder prima is.

Tenminste: dat was wat ik te horen kreeg nadat ik klaagde over mijn fles Butterball showergel die in de hitte net water is en in de kou niet uit de fles te krijgen is.

Ik ben over het merendeel van de produkten erg tevreden maar als er een minder geslaagd exemplaar bijzit wil Lush soms nog wel eens een vervanging toesturen 'als geste', maar ze geven je niet snel gelijk.
  woensdag 18 maart 2009 @ 15:48:53 #159
176471 oh-oh
pi_67172959
Naja als ik zelf wil gaan prutsen met water en zo koop ik wel een zakje poeder van een paar euro bij de etos of zo he.
Als ik 10 euro aan een vers gemaakt masker besteed dan ben ik volgens mij niet raar als ik dan verwacht dat ik dat net als de andere maskers van Lush zo op mn gezicht kan smeren.
Ik koop het ieg niet meer!
( Groucho Marx )
pi_67173008
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 15:48 schreef oh-oh het volgende:
Naja als ik zelf wil gaan prutsen met water en zo koop ik wel een zakje poeder van een paar euro bij de etos of zo he.
Als ik 10 euro aan een vers gemaakt masker besteed dan ben ik volgens mij niet raar als ik dan verwacht dat ik dat net als de andere maskers van Lush zo op mn gezicht kan smeren.
Ik koop het ieg niet meer!
Ik geef je gelijk hoor. Ik had een bij die vorige post moeten zetten.
  woensdag 18 maart 2009 @ 15:56:39 #161
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_67173256
Heeft er iemand ervaring met Rub Rub Rub?
Ik vind het maar raar spul De douchegel en de scrub willen niet echt goed mengen. Ik heb hem dus 24 uur op zn kop gezet, maar toen bleek dat het bovenste gedeelte wel gemengd is, maar het onderste gedeelte is gewoon een bonk scrubspul die weigert naar beneden te vallen (do I make any sense? ) Het onderste gedeelte scrub gaat volgens mij ook nooit uit de fles komen, wel zonde want het is best veel
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_67173938
Ik kom niet verder dan: heel hard schudden. Misschien moet je een deel even in een andere fles doen zodat je de rest van de inhoud lekker door elkaar kunt klotsen. En dan de fles weer aanvullen met het overschot.
pi_67200298
Als mijne komt doe ik m denk ik over in een potje. Bij mn sample kon ik er steeds in roeren voor gebruik en dan is ie prima.
  donderdag 19 maart 2009 @ 11:41:13 #164
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_67201437
Ja, overgieten helpt misschien.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  donderdag 19 maart 2009 @ 13:17:36 #165
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_67204609
Hoe waren de VIP avondjes?
Nog leuke nieuwe producten enzo gezien?
pi_67205127
Die zijn bij mijn weten nog niet geweest. Tenminste, mijne is pas de 25ste.
  donderdag 19 maart 2009 @ 13:36:36 #167
176471 oh-oh
pi_67205241
Mijne ook en ik ga niet...
( Groucho Marx )
  donderdag 19 maart 2009 @ 13:42:09 #168
159909 -Peach
Prunus persica
pi_67205413
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 13:32 schreef Dipkip het volgende:
Die zijn bij mijn weten nog niet geweest. Tenminste, mijne is pas de 25ste.
Die van mij ook!
pi_67220215
Ik had dus een halve badbruisbal gekregen van Oh-oh, want Oh-oh is schijnbaar manisch allergisch voor glitter en ik vond glitter wel lollig. Bovendien, hoe erg kan een halve bal zijn hm

Dus, maskertje op, haarmaskertje op, bal in bad, leuk. Je zag nauwelijks glitter van buitenaf, maar zodra het ding het water raakte was het zo van *POEF* o-ve-ral glitter. En dus niet van die gezellige glitter zoals in Ruby Red Slippers of Gold Star, nee, van die nasty Iridiscent Glitterbug semi-doorzichtige veel te aanhankelijke glittertroep

Maar ach, ik zou daarna toch nog gaan douchen, dus het was nog wel grappig. Maskertjes in laten werken, bad leeg laten lopen. Toch wel erg veel glitter. Dan eerst maar eens de badkuip uitspoelen. Geen effect. Douchestraal op massagestand. Effect: glitter zit nu ook op de muren. Hm.

Douche aan, maskers wegwassen, pompiedom, ladieda. Nog steeds glitterende bombonella's en ook mn benen glimmen meer dan normaal. Buffy maar eens proberen, die ongeveer het scrubbende effect van een baksteen blijkt te hebben, wat handig lijkt gezien hardnekkige glitter. Effect: roze huid. Met glitter

Douche weer op jet-straal, restjes Buffy en glitter wegspoelen, lijkt goed te werken. Badkuip morgen maar bekijken, nu naar bed.

Volgende ochtend: ruw wakker geschud door meneer Dipkip want 'er zitten dingetjes in het bed'. Glitterende dingetjes badkamer wil ook niet schoon worden

Nu wil ik graag weten welke bruisbal dit was want ik moet binnenkort naar een verjaardag van iemand die ik niet aardig vind het was een lichtrozige bal met een poederig geurtje.
pi_67220826
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 21:47 schreef Dipkip het volgende:
verhaal

Was oh oh er inmiddels niet achter gekomen welke bal het was?

* Cat22 is te lui de topics na te zoeken*

Glitter
pi_67221513
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 22:01 schreef Cat22 het volgende:

Was oh oh er inmiddels niet achter gekomen welke bal het was?

* Cat22 is te lui de topics na te zoeken*

Glitter
Nee, ze dacht die paarse kerstbal met sterretjes dr in maar die is het definately niet.

Ik kan m nergens op de websites vinden raar, eigenlijk, gezien dat ie uit een nederlandse winkel komt. Zou het iets nieuws zijn of iets heel ouds?
  donderdag 19 maart 2009 @ 22:22:06 #172
176471 oh-oh
pi_67221711
Zie je nou wel dat ik NIET overdreef????
Ik moet me nog gaan afmelden voor die VIP avond, zal het dan nog es vragen als ik dat meisje weer zie dat het wel wist
TE erg he?
En je ziet het van buiten ECHT niet he?
Oh ja, ik vind nu nog de glitters in de filters van mn wasdroger
( Groucho Marx )
pi_67221724
Ow halp.
Ik heb ook nog een paar ongeidentificeerde bruisballen (zijn niet mijn sterkste kennispunt). Oké, executive decision: alles wat ik niet kan thuisbrengen wordt verbannen naar de panty. Glitter your hearts out beebies!
pi_67221969
En dan kan ik het niet uitstaan dat ik het niet weet, dus ik heb mijn Lush Times er eens bijgepakt.

Goede kanshebber: Fairy Jasmine. Echte jasmijnabsoluut en massa's glitters Lichtroze bal die er op de foto heel onschuldig uitziet. Als het hem is is the evil stuff Polybutylene terephthalate & Actilates copolymer. oftewel in Lushland: fairy dust

Ik zie hem niet meer op de UK site staan, dus hopelijk een discon.

Hebben jullie de paasprodukten trouwens al gezien? Magic paasei!
En Something Wicked melt is terug in de retro (hebben Dipkip! Oh-oh, doe maar niet )
  donderdag 19 maart 2009 @ 22:31:20 #175
176471 oh-oh
pi_67222119
Twas echt een lila bal, geen roze.
Maar kleur zegt vaak geen bal he
Ik weet niet eens meer hoe hij rook.
Ik herinner me alleen maar glitters glitters glitters en glitters
( Groucho Marx )
pi_67222315
Rose, lila, krantje lezen in het sfeervol halfduister....

Ik denk dat het de Fairy Jasmine is, Dippie zei dat hij naar bloemen rook. Wil wel lukken met Jasmijn als hoofdingredient.

Kijk, dit is'em!

The horror!
  donderdag 19 maart 2009 @ 22:43:37 #177
176471 oh-oh
pi_67222698
Die is het vast want ik vond m ook nog meuren en ik vind bloemen meuren he
( Groucho Marx )
pi_67222713
Ja, dat is hem, de klootzak!!
pi_67222780
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 22:27 schreef Cat22 het volgende:
Hebben jullie de paasprodukten trouwens al gezien? Magic paasei!
En Something Wicked melt is terug in de retro (hebben Dipkip! Oh-oh, doe maar niet )
En chocolade sinaasappel zeep

Waar ruikt Something Wicked naar? Ik heb alleen onthouden dat ik m geweldig vond klinken
  donderdag 19 maart 2009 @ 22:47:30 #180
176471 oh-oh
pi_67222884
Naar blommen en dus vies!
Dip vind je het heel erg als ik stiekem heel hard moet lachen om je glitterdrama?
( Groucho Marx )
pi_67223082
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 22:45 schreef Dipkip het volgende:

[..]

En chocolade sinaasappel zeep

Waar ruikt Something Wicked naar? Ik heb alleen onthouden dat ik m geweldig vond klinken
Ja snotverdorie he!? Moet ik je nu nog een proef SW gaan nasturen!?

Wil je hem snuffelen? Stuur ik je wel een stukje op voordat je kilo's gaat bestellen en dan een oh-oh reactie krijgt.

* Cat22 is nog een beetje ontdaan van die ervaring*
pi_67223278
Ik zie oh-oh nu echt achter dr PC'tje zitten: I hate to say i told you so...... sure...fine...whatever...
pi_67223304
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 22:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zie oh-oh nu echt achter de PC'tje zitten I hate to say i told you so...... sure...fine...whatever...
pi_67223562
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 22:47 schreef oh-oh het volgende:
Dip vind je het heel erg als ik stiekem heel hard moet lachen om je glitterdrama?
Ik heb het speciaal voor jou zo uitgebreid opgeschreven dus ik zou maar flink lachen als ik jou was.

Cat, als het bloemig is maar niet snoeperig zal het wel goedkomen, ik neem er gewoon eerst eentje. Wordt ook mn eerste bath melt op een floating island na.
  donderdag 19 maart 2009 @ 23:09:35 #185
176471 oh-oh
pi_67223789
Oh neem de You Have Been Mangoed dan ook, die is zoooooooow zoooooooow onwijs lekker!
( Groucho Marx )
  donderdag 19 maart 2009 @ 23:10:04 #186
176471 oh-oh
pi_67223809
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 22:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zie oh-oh nu echt achter dr PC'tje zitten: I hate to say i told you so...... sure...fine...whatever...
Jij kan letterlijk gedachten lezen!
( Groucho Marx )
pi_67223841
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 23:03 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Cat, als het bloemig is maar niet snoeperig zal het wel goedkomen, ik neem er gewoon eerst eentje. Wordt ook mn eerste bath melt op een floating island na.
Ik HAAT snoeperig! SW is precies goed, hij gaat je niet tegenvallen.
pi_67223953
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 23:09 schreef oh-oh het volgende:
Oh neem de You Have Been Mangoed dan ook, die is zoooooooow zoooooooow onwijs lekker!
JAAAA! Die heb je al gehad, in je Humango.

En eigenlijk he, zou je Ceridwens Cauldron ook moeten proberen dan. Gruwelijk duur en op het droge stelt hij/ze niet zoveel voor maar in het water word je een prinsesje. Zo'n beetje als Cleopatra met haar ezelinnenmelk. Heb je heulemaal geen glitters voor nodig.

En, en, en daarna heb je een zakje waar je die nasty glitter ballen in kunt opsluiten!
  vrijdag 20 maart 2009 @ 00:07:35 #189
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_67226053
Sorry, ik dacht dat het afgelopen woensdag was

en wat een glitter-verhaal zeg, ik vat het maar op als een waarschuwing
heb je het uiteindelijk schoon gekregen? Of moet het maar uit het bad slijten?
  vrijdag 20 maart 2009 @ 08:37:07 #190
176471 oh-oh
pi_67229393
Net als bij mij uit mn wasdroger
( Groucho Marx )
pi_67232342
Vanmorgen mn vriend uitgezwaait, die gaat een weekendje weg. Maar niets gezegd over de glitters op zn wangen

Dat bad ga ik straks nog eens bewerken met een schuurspons maar alles zit inmiddels onder, want de katten spelen graag in het bad. Dus ook de vloeren, vensterbanken en krabpaal glitteren.
  vrijdag 20 maart 2009 @ 10:46:30 #192
176471 oh-oh
pi_67232569
Ja die 4 glitterdogs van mij wisten het ook in no time te verspreiden
( Groucho Marx )
pi_67232811
Pas je wel op met een schuursponsje in je nieuwe bad!?
pi_67233208
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 10:38 schreef Dipkip het volgende:
Vanmorgen mn vriend uitgezwaait, die gaat een weekendje weg. Maar niets gezegd over de glitters op zn wangen

Dat bad ga ik straks nog eens bewerken met een schuurspons maar alles zit inmiddels onder, want de katten spelen graag in het bad. Dus ook de vloeren, vensterbanken en krabpaal glitteren.
Er zit niks anders op: je moet verhuizen.
pi_67234344
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 11:07 schreef Cat22 het volgende:
Er zit niks anders op: je moet verhuizen.
Alles zit al in verhuisdozen, dus geen probleem lijkt me
  vrijdag 20 maart 2009 @ 14:16:24 #196
176471 oh-oh
pi_67238760
Mn favo Lush meisje was dr vandaag weer.
Ik heb een nieuwe pot brazened honey gekregen.
( Groucho Marx )
pi_67279194
Ghihih ik heb dit weekend een leenbad ter beschikking. Na alle horrorverhalen die ik hier las heb ik de christmas morning maar in een panty gedaan, want hier zaten een soort rare papieren fliebers op en je moet zo'n leenbad toch een beetje netjes achter laten... Ik vond hem stukken minder schuimen dan the comforther en frothy the snowman, de enige lushdingen die ik ooit in bad heb gehad. Zou dat komen door de panty of issie gewoon minder?
pi_67279452
Ik vind sowieso die BBSen qua schuim enorm tegenvallen. Sommigen zeggen met 1/3 al een dikke laag schuim te hebben. Ik weet niet wat zij in hun bad doen maar of ik nou 1/3 1/2 1 of 1 + 1/2 BBS in bad smijt, ik heb hooguit een dun laagje wat net het zicht op mn blote ik beperkt, en dat verdwijnt dan na een kwartiertje ook weer

Ik heb al geprobeerd met de douchekop extra schuim te maken maar dat lukt ook niet. Echt stom ik zou bijna weer gewoon badschuim gaan gebruiken, want ik ben dol op schuim.
pi_67279557
Nou ja ik heb bij die 2 echt de handleiding zeg maar gevolgd. Dus onder de kraan houden en brokkelen maar. Ik had wel het idee dat dat me meer schuim zou gaan opleren dan gewoon in het bad tjoppen?
  zaterdag 21 maart 2009 @ 22:17:27 #200
176471 oh-oh
pi_67279621
Dip , je bad is gewoon veel te groot
In mijn normale bad schuimt bv een halve Candy Cane echt de pan uit hoor!
Ik heb zelf net even heerlijk uitgebreid gelushed.
Brazened Honey op mn toet, H'suan Wen Hua in mn haar, een magic in mn bad.
En daarna mn haren gewassen met mn hybrid, voor het eerst.
Wat een genot dat ding!
Heeeeeeeeel veel schuim en echt een hele lekkere dropgeur, droog ruikt ie helemaal niet zo!
Als toetje heb ik me nog ingesmeerd met Sympathy For The Skin.
En Billy is vanmiddag geschoren met Razorantium, echt super is dat spul voor hem. En gewassen met Snowfairy en American Cream.
Morgen is Chico weer aan de beurt!
( Groucho Marx )
pi_67280041
Mijn bad is toch zeker niet 6x zo groot als het jouwe zelfs met anderhalve BBS krijg ik niet veel schuim, en wat er komt stort in zodra de kraan goed en wel uit is.

En ik stamp de BBS van te voren fijn dus dat is het ook niet...
  zaterdag 21 maart 2009 @ 22:35:06 #202
176471 oh-oh
pi_67280223
Nou er zal wel twee of drie keer zoveel water in gaan gok ik zo toch?
Ik stamp mijne nooit fijn, dus mss is dat het wel
( Groucho Marx )
  zaterdag 21 maart 2009 @ 22:44:57 #203
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_67280547
Vreemd dat het zo slecht schuimt, dipkip. Bij mij schuimen die bbsen als een tierelier. (Verkruimelen, in bad mikken, water aan, beetje klutsen zodat niet alles op de bodem plakt en daarna mag het zelf z'n werk doen.)

Over bad gesproken... Kan ik morgen wel weer in gaan zitten. Heb ik tijd zat om te bedenken waarmee.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_67280554
Mwah. Hooguit twee, maar ik denk dat al niet eens. Het is even hoog en lang als een normaal bad, alleen is het 1,5 keer zo breed.
pi_67280581
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 22:44 schreef IJsdraakje het volgende:
(Verkruimelen, in bad mikken, water aan, beetje klutsen zodat niet alles op de bodem plakt en daarna mag het zelf z'n werk doen.)
Dat is exact wat ik doe
  zaterdag 21 maart 2009 @ 22:53:33 #206
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_67280790
Heel raar.

Edit: en poe, wat een zooi geeft curly wurly! Ik vind nog overal kokosbrokjes...

[ Bericht 80% gewijzigd door IJsdraakje op 21-03-2009 23:58:08 ]
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_67282676
In mijn bad geven BBSen geen megaschuim maar wel voldoende. Ik doe ze halverwege erbij (verkruimelen onder de kraan) en dan het bad verder vol laten lopen. Op het laatst even de douchekop erop en er is ruim voldoende schuim om (delen van) mij te bedekken. En dat schuim blijft zeker een uur erop liggen.
Heb je soms heel hard water Dipkip? Dat kan verschil maken.

Ik heb vandaag mijn haar gewassen met een proef Reincarnate van oh oh. Damn, wat een fijn spul is dat! Expres geen conditioner erin gedaan om het effect te bekijken en m'n haar voelt en zit geweldig!
Mijn bad was trouwens ook experimenteel: Flying Saucers met een Snowddrops BBS. Verrassend lekker! En het Brazened Honey masker paste er prima bij.
pi_67283160
quote:
Op zondag 22 maart 2009 00:07 schreef Cat22 het volgende:
Heb je soms heel hard water Dipkip? Dat kan verschil maken.
Best wel, 8,4.
pi_67287633
quote:
Op zondag 22 maart 2009 00:38 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Best wel, 8,4.
Dan denk ik dat dat het is. In het vervolg alleen maar baden in mineraalwater dus.
pi_67288037
gelukkig is er een oplossing!

Met shampoobars had ik ook al dat idee, iedereen heeft het over schuim, bij mij gebeurt er helemaal niets. Dat maakt het doseren heel moeilijk.
  zondag 22 maart 2009 @ 12:18:36 #211
176471 oh-oh
pi_67289329
Oh ja tuurlijk, de hardheid van het water zal het zijn, wij hebben heel zacht water hier en ik heb dus ook echt een berg schuim van een halve bbs, ik zal es een foto maken voor je.
Fijn he, die reincarnate?
Ik gebruik daar nooit cremespoeling bij, helemaal niet nodig.
Zit er cocos in Spice Curls?
Ik heb vandaag mijn haar niet gewassen, het is nog veel te lekker van mn masker van gisteren en van de hybrid!
( Groucho Marx )
pi_67289385
Er zijn toch ook apparaatjes die je op je kraan kan schroeven om het te ontharden?
pi_67289412
Zou ik daar eigenlijk niet iets aan kunnen doen? Iets in het badwater doen dat het zachter wordt?

Die apparaatjes werken volgens mij niet echt goed, tenminste dat las ik een keer in zo'n consumentenbondblaadje.
pi_67289464
quote:
Op zondag 22 maart 2009 11:00 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Dan denk ik dat dat het is. In het vervolg alleen maar baden in mineraalwater dus.
In ezelinnenmelk
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 22 maart 2009 @ 15:44:15 #215
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_67295702
Maar maar maar... Bij mij is de hardheid van het water ook 8.4 en daar schuimt alles prima

Ik snap het niet meer

Of zouden het andere toevoegingen aan het water zijn die het verschil maken?

Overigens is het bij mij niet zo dat het schuim zó erg is dat het bad ervan overloopt zoals ik sommigen hoor, maar het is wel een hele mooie dikke schuimdeken die me helemaal bedekken kan. Wel met hele bbs, dat dan wel weer. Maar het is het waard
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  zondag 22 maart 2009 @ 16:03:10 #216
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_67296373
ik heb net ook gebadderd (een uurtje of twee )met een bbs heel veel schuim maar nadat ik buffy had gebruikt en weer terug in bad ging was ook direct al mijn schuim verdwenen .

dus misschien heb je een rest laagje oid waardoor het schuim niet schuimt. net als je vroeger shampoo in het water mocht voor wat schuim en je werd daarna met zeep gewassen weg schuim. of drupje olijf olie bij aarappels die je moet koken tegen het overkoken (schuimen) of niet stijf worden van eiwit ligt ook aan vet .
een paar druppels azijn zouden kunnen helpen. Misschien dat je nieuwe bad is behandeld met iets. Afnemen met een beetje schoonmaak azijn zou wellicht kunnen helpen.
pi_67297507
quote:
Op zondag 22 maart 2009 12:18 schreef oh-oh het volgende:

Fijn he, die reincarnate?
Ik gebruik daar nooit cremespoeling bij, helemaal niet nodig.
Heerlijk!
quote:
Zit er cocos in Spice Curls?
Volgens mij niet hoor, in Curly Wurly wel, maar da's shampoo.
quote:
Op zondag 22 maart 2009 12:23 schreef nokwanda het volgende:

[..]

In ezelinnenmelk
Dat kun je zelf maken met Ceridwens Cauldron.
quote:
Op zondag 22 maart 2009 16:03 schreef rac het volgende:
ik heb net ook gebadderd (een uurtje of twee )met een bbs heel veel schuim maar nadat ik buffy had gebruikt en weer terug in bad ging was ook direct al mijn schuim verdwenen .

Da's logisch en heeft niks met hard water te maken. Schuim + olie (van Buffy) is = schuim.
Het lijkt me sterk dat Dipkip nog een laag olie in haar bad heeft zitten. Maar misschien moet je eens de proef op de som nemen met een stukje BBS in een klein schaaltje of zo? Als het dan wel schuimt dan is je bad de storende factor. Andere optie is bad eruit slopen en vervangen door een whirlpool.
Die schijnen giga bergen schuim te geven.
  † In Memoriam † zondag 22 maart 2009 @ 17:29:45 #218
43556 miss_dynastie
pi_67298996
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 22:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Heel raar.

Edit: en poe, wat een zooi geeft curly wurly! Ik vind nog overal kokosbrokjes...
Jep. Ik vind het ook moeilijk uit te spoelen, maar dat kan door mijn krullen komen
  zondag 22 maart 2009 @ 17:33:44 #219
176471 oh-oh
pi_67299116
Ow leesfout van mij dan denk ik, ik las Spice Curls.
Mijn Curly Wurly spoelt an sich nog wel lekker uit maar verstopt vervolgens wel mijn badputje compleet
Maar goed, hijs zo lekker, hijs t wel waard hoor!
Ik ben nu een bad vol aan het gooien met een halve BBS, ik wilde niet in bad maar ja , ik moet toch ff schuimfotos maken he
( Groucho Marx )
pi_67299840
quote:
Op zondag 22 maart 2009 17:33 schreef oh-oh het volgende:
Ow leesfout van mij dan denk ik, ik las Spice Curls.
Mijn Curly Wurly spoelt an sich nog wel lekker uit maar verstopt vervolgens wel mijn badputje compleet
Maar goed, hijs zo lekker, hijs t wel waard hoor!
Ik ben nu een bad vol aan het gooien met een halve BBS, ik wilde niet in bad maar ja , ik moet toch ff schuimfotos maken he
Bedankt voor je opoffering!

Maar goed dat ik net besloot mijn badderbeurt even uit te stellen. Opeens stonden mijn ouders met een stel kennissen op de stoep. Hartsttike gezellig. Minder hendig was dat mijn huis absoluut niet opgeruimd was en ikzelf eigenlijk ook niet. Huispak is haske lekker, maar niet om aan de buitenwereld te showen.
  zondag 22 maart 2009 @ 18:20:06 #221
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_67300279
quote:
Op zondag 22 maart 2009 17:29 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Jep. Ik vind het ook moeilijk uit te spoelen, maar dat kan door mijn krullen komen
Bij mij is uitspoelen ook lastig, dat bleek de dag na de eerste keer wassen wel. Kokosroos (heb ook krullen)

Net in bad geweest, weet alleen even niet welke bal het was. Misschien moet ik er briefjes op plakken.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  zondag 22 maart 2009 @ 22:16:45 #222
174925 Judeljuud
Vindt, en gij zult meer zoeken
pi_67308054
Mijn zusje kwam vandaag met een krant van Lush. Er staan zoveel heerlijk producten in!
Nu heb ik een hele droge huid in m'n gezicht, maar ben ik ook erg gevoelig voor sommige crèmes.
Heeft één van jullie misschien een goede tip voor me? Welk crèmetje zou iets voor mij kunnen zijn?
You were born as an original. Don't die as a copy.
pi_67316745
Ik zou dream cream proberen. Het is eigenlijk een bodylotion voor gevoelige huid (werkt ook goed bij eczeem enzo) maar op mijn droge & gevoelige huid doet ie het ook perfect als creme. Beter dan de echte gezichtscreme van Lush die ik heb gekocht. Dus ik zou die proberen en bevalt ie niet gebruik je m alsnog als bodylotion en probeer je wat anders

Ik denk trouwens wel dat de vette laagje theorie van toepassing zou kunnen zijn. Ik maak niet dagelijks het bad schoon maar mn vriend wast wel dagelijks zn haar met enorme hoeveelheden cremespoeling en is geen kei in badkuip uitspoelen post-douche. Bij ons oude bad kreeg je alles er dan 's avonds met voorspoelen voor het bad wel uit, maar ik merk nu soms dat ondanks dat spoelen de boel stroef blijft. Gisteren had ik het bad schoongemaakt (o.a. met azijn trouwens) en met 1 christmas kisses hadden we wel echt een schuimlaag ok het schuimde het bad niet uit, maar het bleef wel een half uurtje liggen.

*fles azijn in badkamer neerzetten gaat*
  maandag 23 maart 2009 @ 10:37:21 #224
176471 oh-oh
pi_67316868
Oh kijk, als dat de oplossing is dan valt het nog mee
Ik vrees dat ik mijn fles AC weg ga doen.
Ik vind het zoooooooo lekker ruiken maar het is echt een ramp voor mijn haar, het wordt er zo futloos en slap van.
En met de goede shampoos ( Curly Wurly, Reincarnate of Hybrid of Trichomania in mijn geval ) heb ik ook helemaal geen conditioner nodig.
Zolang ik het spul heb staan vergrijp ik me er telkens aan voor de geur, maar dan heb ik altijd de hele dag spijt omdat mijn haar dan zo stom hangt
( Groucho Marx )
pi_67317290
Die wil ik juist gaan kopen om uit te proberen

Was het niet een hele grote fles? Kan je m niet als wasverzachter neerzetten ofzo als je zo gek bent op de geur? Dat je kleren er naar ruiken?
pi_67317398
Ik wilde juist een gezichtscrème kopen, maar na Dipkip haar ervaring te lezen twijfel ik nu wel weer, hebben er mensen ervaring met Celestial?
Dacht juist hier gelezen te hebben dat het zo'n fijne crème was!

Op het lushforum staan zoveel ervaringen en ik snap dat het voor de 1 heel fijn is en voor de ander niet, maar ben benieuwd of er hier ervaring met deze crème is!
pi_67317479
Oh en gisteravond ik bad geweest met een 1/2 snowdrops vannacht werd ik nog wakker van stukjes glittertroep
De andere 1/2 doneer ik aan de container, in bad irriteerde de stukjes glitter al, gelukkig geen erge glitterbom zoals bij Dipkip en ? maar dit vond ik al zwaar irritant.
  maandag 23 maart 2009 @ 11:02:31 #228
176471 oh-oh
pi_67317565
Ik heb de celestial en ik vind hem echt heerlijk!
De Dreamcream vind ik te vet, echt verstikkend vet zeg maar, de Celestial vind ik precies goed vet.
( Groucho Marx )
pi_67317960
Celestial deed het eerst heel goed bij mij maar nu weer minder, als ik alleen die gebruik krijg ik uiteindelijk toch weer een droge kriebelhuid. Ik gebruik nu meestal dream cream en af en toe celestial, maar dream cream doet echt het meeste voor mn huid. Eigenlijk gebruik ik celestial nu alleen als ik snel weg moet, want dream cream duurt wat langer om in te trekken. Hij voelt bij mij niet vet aan als ie eenmaal is ingetrokken (3-4 minuten).
pi_67318438
Oh ik moet geen mega vette crème ik ga dan gewoon de Celestial proberen en zie dan wel wat ik er van vind.

Dankjewel voor jullie mening!!

En hebben jullie ervaring met Big? Is die geur te vergelijken met Ocean Salt? Denk dat ik Big sowieso bestel dan, als de geur gelijkend is, want vind Ocean Salt echt heel erg lekker.
Dan twijfel ik nog over Gentle Lentil en Hybrid, dat zijn beide ook fijne zepen volgens mij?
  maandag 23 maart 2009 @ 11:34:11 #231
176471 oh-oh
pi_67318616
Gentle Lentil en Hybrid zijn geen zepen maar shampoos.
En het hangt echt van je haar af wat fijn is voor jou.
Ik ben helemaal blij met mijn hybrid maar mijn Gentle Lentil heb ik weggegeven, daar kon ik echt niks mee.
Je haar wordt er heel zacht van en gaat slap hangen, niet fijn als je krullen of slag in je haar hebt.
Een vriendin van mij heeft heel dik stijl haar en zij is er wel echt blij mee.
Big ken ik niet maar die staat wel op mijn wenslijst voor volgende keer.
( Groucho Marx )
pi_67319990
Verkeerde woordkeus, zeep voor het haar bedoelde ik

Oke zo wordt het al weer makkelijke, dan wil ik ook geen Gentle Lentil denk ik (of iig hoef ik het nu niet te hebben) maar ga ik voor Hybrid, ik wil geen slap haar, ik wil juist wat volume.
  maandag 23 maart 2009 @ 12:26:51 #233
176471 oh-oh
pi_67320356
Reincarnate is ook echt een aanrader!
( Groucho Marx )
pi_67320820
Volgens mij wil ik dat niet
quote:
'zodat je haren een subtiel rode glans krijgen'
Ik ben al een beetje rossig van mezelf (goud blond) en wil liever dat het blond is dan dat het nog rooier wordt
pi_67320856
quote:
Op maandag 23 maart 2009 12:26 schreef oh-oh het volgende:
Reincarnate is ook echt een aanrader!
Ik heb nu een proef van oh-oh. Maar ik mag die van mezelf niet gaan kopen voordat mijn huidige shampoos en conditioners op zijn. En ik heb - in wisselende hoeveelheden- :
Shampoo: BIG, I love juicy, New, Washday Greens, proef Gentil Lentil en reincarnate.
Conditioners: Forever in bloom, Veganese, Jungle. Ik kan dus nog effe vooruit.

Gentle Lentil maakt mijn haar ook heel slap en Jungle is een vrij zware conditioner. Maar ze ruiken allebei zo heerlijk. BIG is briljant, brengt echt de lift in mijn haar.

Ik had trouwens deze week ook een Snowdrops in mijn bad: er zitten glitterstukjes in, maar ze bleven niet op mij plakken en het bad was heerlijk mintig. Ik las dat iemand een Snowdrops in de kliko wilde doen?
NEEEE! Kunnen we niet ergens voor ruilen?

Gezichtscremes: Ik gebruik Gorgeous omdat dat de enige creme is die geen vettig laagje achter laat en mijn huid niet verstopt. Af en toe gebruik ik Celestial, ruikt heerlijk naar vanille en is goed voor als mijn velletje even een vochtinjectie nodig heeft.

Zo, heb ik dan alle reviews gehad?
  maandag 23 maart 2009 @ 13:20:07 #236
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_67321994
Shan ik heb wel een stukje hybrid en Gentil lintle (van Oh-oh gekregen)voor je. kun je ze beide eens proberen. ik heb ook trichoma en hard en als je blond bent ook evt. nog the blond.
Met creme's heb ik niet veel ervaring.

Laat het me maar weten , dan zal ik mijn mes te pakken nemen en wat voor je af snijden.
  maandag 23 maart 2009 @ 14:09:07 #237
176471 oh-oh
pi_67323517
Ik geloof werkelijk niet dat die Reincarnate iets met de kleur van je haar doet hoor.
Ik doe ook gerust Marilyn in mijn bruin haar, word ik echt niet blond van.
Tis echt typisch dat die Gentle Lentil voor bijna niemand wat is.
Terwijl hij zo lekker ruikt en zo goed schuimt.
Maar goed, we hebben het ieg geprobeerd he?
( Groucho Marx )
  maandag 23 maart 2009 @ 14:32:27 #238
176471 oh-oh
pi_67324363
Collega had ik laatst een zwik testertjes gegeven, en zij wil heel graag mijn fles AC overnemen
( Groucho Marx )
pi_67339359
@Rac dat is hartstikke lief van je de hybrid wil ik sowieso 'hebben' dus die bestel ik gewoon met Dipkip mee. Hard heb ik zelf vind ik behoorlijk stinken, maar had ik ook met Karma Komba, maar dat is nu mijn favoriet
Naar Gentle Lentil ben ik niet meer zo benieuwd geloof ik

@Cat ik heb nog een 1/2 snowdrops, ik vond die van mij totaal niet mintig ruiken weet niet of zo'n half ding door de brievenbus past?

Ik heb trouwens nog een pot Bare Naked Lady met ‘prachtige glittertjes’, misschien iets voor kleine nichtjes? Kan zo kleine xenos bakjes opsturen voor wie wil? Ik ga dat toch niet gebruiken vanwege de glitters
  maandag 23 maart 2009 @ 21:57:06 #240
176471 oh-oh
pi_67339490
Ik kreeg vandaag een testertje Angels on Bare Skin van een vriendin.
Wat een heerlijk spul zeg!
( Groucho Marx )
pi_67339681
quote:
Op maandag 23 maart 2009 21:53 schreef Shan_Savan het volgende:

@Cat ik heb nog een 1/2 snowdrops, ik vond die van mij totaal niet mintig ruiken weet niet of zo'n half ding door de brievenbus past?

Ik heb trouwens nog een pot Bare Naked Lady met ‘prachtige glittertjes’, misschien iets voor kleine nichtjes? Kan zo kleine xenos bakjes opsturen voor wie wil? Ik ga dat toch niet gebruiken vanwege de glitters
Je hebt pb.

Glittercreme mot ik trouwens niet. Mijn schoonzus doet me wat als ik mijn nichtjes laat glitteren. En ik doe mezelf wat aan als ík me laat glitteren.
pi_67340203
quote:
Op maandag 23 maart 2009 21:57 schreef oh-oh het volgende:
Ik kreeg vandaag een testertje Angels on Bare Skin van een vriendin.
Wat een heerlijk spul zeg!
Vind ik echt helemaal niets, heb nog een potje staan (met 60 gram dacht ik) voor de liefhebber, zit wel tegen de houdbaarheidsdatum aan (9-4-2009).
Dus liefhebbers?
  maandag 23 maart 2009 @ 22:39:28 #243
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_67341232
@ Shan Probeer gentle in ieder geval een keertje uit misschien is het toch wel wat voor jou. maar moet ik wel een stukje the blond voor en tricioma (?) voor je snijden? kan ik van jou een wat angels on bare skin proberen.

Wanneer gaat dip weer bestellen eigenlijk? want dan wil ik absoluut skinny dip bestellen. Die vind ik heel fijn vooral bij het scheren. (dank nog voor je proefje Oh-Oh en ik vind almond and coconut-smoothy ook )
  dinsdag 24 maart 2009 @ 09:11:08 #244
176471 oh-oh
pi_67347537
quote:
Op maandag 23 maart 2009 22:13 schreef Shan_Savan het volgende:

[..]

Vind ik echt helemaal niets, heb nog een potje staan (met 60 gram dacht ik) voor de liefhebber, zit wel tegen de houdbaarheidsdatum aan (9-4-2009).
Dus liefhebbers?
Oh ja zeker weten, ik vind hem echt hemels!
( Groucho Marx )
  dinsdag 24 maart 2009 @ 09:13:33 #245
176471 oh-oh
pi_67347597
quote:
Op maandag 23 maart 2009 22:39 schreef rac het volgende:
@ Shan Probeer gentle in ieder geval een keertje uit misschien is het toch wel wat voor jou. maar moet ik wel een stukje the blond voor en tricioma (?) voor je snijden? kan ik van jou een wat angels on bare skin proberen.

Wanneer gaat dip weer bestellen eigenlijk? want dan wil ik absoluut skinny dip bestellen. Die vind ik heel fijn vooral bij het scheren. (dank nog voor je proefje Oh-Oh en ik vind almond and coconut-smoothy ook )
Echt, die skinny dip vond ik de miskoop van de eeuw, fijn dat jij hem fijn vindt!
Almond and coconut is ook echt heerlijk vind ik.
Ik ben blij dat mijn nieuwe verlanglijst langzamer groeit dan de vorige
Oh Dip, ik hen voor het eerst de Pumkin Soap gebruikt.
Wat is die lekker zeg
En schuimen als een gek, echt die gaat zo op hier, wat een genot
( Groucho Marx )
  dinsdag 24 maart 2009 @ 09:37:27 #246
159909 -Peach
Prunus persica
pi_67348194
quote:
@Rac dat is hartstikke lief van je de hybrid wil ik sowieso 'hebben' dus die bestel ik gewoon met Dipkip mee. Hard heb ik zelf vind ik behoorlijk stinken, maar had ik ook met Karma Komba, maar dat is nu mijn favoriet
Ik vind de Karma Komba echt lekker ruiken (en zo'n blok gaat er toch best hard doorheen als je het telkens gebruikt ) en toen ik gisteren door de (heul harde ) regen moest fietsen rook mn haar naar Karma ipv vieze regen!
Maar ik kan niet zeggen dat mn haar nu beter doorkambaar is...
pi_67354011
Mn bestelling gaat bijna beginnen, ik zou er geen plaatsen maar door gedoe met de creditcard is de forum specials bestelling in 2 delen gehakt. Ik heb nog wel ruimte dus als je mee wil doen PB maar.
quote:
Ik zou wel een bakje willen om de geur te proberen zijn de glitters heel erg?
  dinsdag 24 maart 2009 @ 12:58:33 #248
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_67354236
ooh dipkip .......

Mag ik dan nog bestellen?
Skinny Dip en Creamed almond en Coco nut smoothy (of zou dream wash toch lekkerder zijn ?)
pi_67355131
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 12:58 schreef rac het volgende:
ooh dipkip .......

Mag ik dan nog bestellen?
Skinny Dip en Creamed almond en Coco nut smoothy (of zou dream wash toch lekkerder zijn ?)
Ja hoor, zou 9 euro 61 zijn met de coco. Hoe dreamwash is weet ik niet, maar het geurtje klinkt minder lekker dan de coco.
pi_67363878
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:23 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ja hoor, zou 9 euro 61 zijn met de coco. Hoe dreamwash is weet ik niet, maar het geurtje klinkt minder lekker dan de coco.
Ik vind Dreamwash niet lekker.
Ook niet vies, maar het is mij te neutraal. Als je van lavendel houdt vind je hem waarschijnlijk wel lekker, want dat zit er op de achtergrond in. Je kunt hem zo'n beetje vergelijken met Dreamcream, A&C smoothy heeft lekker amandeltjesgeur en wat zoetigs (maar niet té) in zich.
  woensdag 25 maart 2009 @ 09:22:48 #251
159909 -Peach
Prunus persica
pi_67382939
Heb door de lovende verhalen mn hybid ook uitgeprobeerd, en het is inderdaad een fijne shampoo! Mn haar is nu lekker zacht en ruikt lekker! (niet speciaal naar dropjes, maar gewoon lekker)
Vanavond VIP...ben benieuwd!
  woensdag 25 maart 2009 @ 09:36:37 #252
176471 oh-oh
pi_67383316
Ik ben ook echt blij met mn hybrid.
( maar vanmorgen toch weer trichomania en inecto conditioner gebruikt hoor ).
Die Pumkin Soap is ook echt echt een hit.
En ik heb vanochtend weer dat gekke gezichtsprutje , Angels on Bare Skin? gebruikt, echt heel fijn, en een heel lekker geurtje ook echt.
Veel plezier vanavond, doe ze de groetjes
( Groucho Marx )
pi_67393029
VIP gaande dames: veel plezier!
  woensdag 25 maart 2009 @ 15:12:46 #254
159909 -Peach
Prunus persica
pi_67394204
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 09:36 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben ook echt blij met mn hybrid.
( maar vanmorgen toch weer trichomania en inecto conditioner gebruikt hoor ).
Die Pumkin Soap is ook echt echt een hit.
En ik heb vanochtend weer dat gekke gezichtsprutje , Angels on Bare Skin? gebruikt, echt heel fijn, en een heel lekker geurtje ook echt.
Veel plezier vanavond, doe ze de groetjes
Haha ja, de groetjes van oh-oh! 'Ja dat meisje met de naakthonden!' Oooohh diieee!
  woensdag 25 maart 2009 @ 15:18:55 #255
176471 oh-oh
pi_67394443
Zeg maar van het baasje van Chico en Billy of de naakthondjes, dan weten ze het heus wel ( mijn kerskaart hangt achter de balie ,kijk maar!)
( Groucho Marx )
pi_67401104
Ik weet niet of ik wel kan gaan, ik voel me helemaal niet lekker en morgen hebben vriend en ik een dagje weg en daarna ga ik een weekendje weg met mn moeder, dus misschien moet ik maar thuis blijven
pi_67404325
Oh Dip dat is balen, misschien beter om wel thuis te blijven voordat je echt ziek wordt?
Maar zou wel jammer zijn om het te missen.

4 Mensen hebben morgen post van mij! mits de post meewerkt natuurlijk.
pi_67407143
Ooit een aantal bruisballen van een vriendin gehad voor mijn verjaardag: ik vond ze hartstikke fijn, wat grappig dat er hier een topic over is. Ik weet er niet zo veel van, maar zijn er ook producten die helpen tegen een droge huid?
pi_67408667
Ja van alles, ze hebben allerlei producten voor ieder huidtype. Kijk anders even op de site.
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 19:37 schreef Shan_Savan het volgende:
Oh Dip dat is balen, misschien beter om wel thuis te blijven voordat je echt ziek wordt?
Maar zou wel jammer zijn om het te missen.

4 Mensen hebben morgen post van mij! mits de post meewerkt natuurlijk.
Oeh spannend! Ik ben thuis gebleven, de paasdingen die ik wil kan ik wel meebestellen uit engeland en een nieuw masker haal ik wel een andere keer.
pi_67409328
Yep jij moet ook post hebben morgen! Glitterpoeder
Veel plezier alvast morgen! Hoop dat je fit blijft.

Lijstje (+ geld?) moet je uiterlijk maandagmorgen hebben? Of liever al morgenavond?
pi_67409470
Maandagavond ga ik denk ik bestellen, lijstje is een vereiste, geld wat pas dinsdag komt ga ik niet dood van.
  woensdag 25 maart 2009 @ 22:24:22 #262
159909 -Peach
Prunus persica
pi_67411363
Jeeej daar ben ik dan! Vond de paasdingen niet zo spannend eigenlijk...heb een choccy egg (chocolate santa in ei-vorm) en een honey bun (honing bruisbal in konijnvorm). Verder een ceridwins cauldron, snake oil scalp en een proefje reincarnate. Had samen met een vriendin gedaan dus als cadeau kregen we een vanilla fountain, 7 toner tabs en een proefje keep it fluffy.
Nieuwe vanilleproducten ben ik niet kapot van, houd ook niet zo van vanille moet ik zeggen. Als er iemand wel van houdt: zeker de vanille lichaamspoeder kopen, dan ruik je 100% naar vanille.
Er was ook een chocoladezeep (chox o.i.d.) maar die rook heul niet lekker...
Die bruiskonijnen hadden ze in het beige, roze en geel (ik heb geel), die bruisbaleieren in het bruin (choco), blauw (rare geur, kruidig) groen (bosgeur)...De paascadeaus zijn wel erg leuk, 1 soort happy hippy maar dan in een enorm bruisbalei gestopt en een rock chick achtig cadeau, ook in zo'n ei.
En het was helemaal niet druk! Er waren (met mij erbij) 4 mensen+1pers. aanhang...
pi_67411499
Happy hippy? Douchegel in een bruisbal?

Heb niet zo veel gemist dus. Alleen lijkt de chox zeep mij wel erg lekker, maar ik hou erg van chocogeuren dus ik wil m sowieso hebben.
  woensdag 25 maart 2009 @ 22:30:18 #264
159909 -Peach
Prunus persica
pi_67411636
Ja je weet wel, dat happy hippy cadeaupakket? Dus die happy hippy showergel, too drunk en sandstone in een enorm bruisbalei (denk wel 20-30cm groot) gestopt...
Ik vond chox echt heel vreemd ruiken. Niet echt naar chocola...
pi_67411886
In die grote eieren zit toch alleen een stuk zeep en een bubble bar!?
Of zijn er meer uitvoeringen die nog niet op de uk site staan?
pi_67411945
quote:
Candy Fluff Bath Ballistic 500g, Rock Star Soap 40g, Flosty Gritter Bubble Bar
  woensdag 25 maart 2009 @ 22:37:37 #267
159909 -Peach
Prunus persica
pi_67411976
Ohjah foutje. Zoals het op de UK site staat dus!

In dat choco egg zitten trouwens chocoladevlokken ipv dat gekke bruine prutje wat je ziet op de site. En die blauwe was hetzelfde als de magic(????) van kerst maar die vond ik niet lekker ruiken, de groene ook niet zo. In de blauwe zat wel weer een helemaal verschillend gekleurde binnenkant volgens het lushmeisje. En ze zijn natuurlijk best goedkoop, 3,95 en net zo groot als een normale bruisbal. En die xxl ballen zijn echt niet normaaaalllll groot!
pi_67411980
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 22:30 schreef -Peach het volgende:
Ja je weet wel, dat happy hippy cadeaupakket? Dus die happy hippy showergel, too drunk en sandstone in een enorm bruisbalei (denk wel 20-30cm groot) gestopt...
Ik vond chox echt heel vreemd ruiken. Niet echt naar chocola...

Wat grappig, een doucheprodukt in een badprodukt verpakt!
Edit: ah, niet dus.

Jammer dat je niet kon gaan Dipkip! Heb je als compensatie je eigen Lush spa gemaakt thuis?

Shan-Savan, je vlop is vandaag op de bus gegaan. Na 6 uur, dus waarschijnlijk doet hij er een dagje langer over.
pi_67412166
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 22:37 schreef Cat22 het volgende:
Jammer dat je niet kon gaan Dipkip! Heb je als compensatie je eigen Lush spa gemaakt thuis?
Ik ga nu nog even tutten denk ik ja iig scheren vanwege de sauna morgen...
  woensdag 25 maart 2009 @ 22:42:34 #270
159909 -Peach
Prunus persica
pi_67412195
Heeft iemand al ooit die toner tabs geprobeerd?
pi_67412242
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 22:42 schreef -Peach het volgende:
Heeft iemand al ooit die toner tabs geprobeerd?
ja
pi_67412340
Oh, je wil ervaringen?

Ik ben niet zo van de gezichtsbehandelsmeerselreinigingsdingen, op mijn dagcreme na.
Maar omdat ik een paar tabs had gekregen heb ik wel een paar keer boven een bak heet water gehagen. Me kapot verveeld en eerlijk gezegd niet echt verschil gemerkt. Het schijnt wel dat je het afgekoelde water nog een dag of drie als toner kunt gebruiken, doe je er wat langer mee. Maar kopen zal ik ze niet meer.
pi_67412377
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 22:41 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ik ga nu nog even tutten denk ik ja iig scheren vanwege de sauna morgen...
Oh lekker! Veel plezier!
  woensdag 25 maart 2009 @ 22:46:33 #274
159909 -Peach
Prunus persica
pi_67412389
Hmmm achjah, ze waren gratis...
  woensdag 25 maart 2009 @ 22:50:38 #275
176471 oh-oh
pi_67412610
Zo weinig mensen?
Damn!
Dus ik heb niet veel gemist...
Ik ga van de week wel ff de paasshit checken in de winkel hoor.
( Groucho Marx )
  woensdag 25 maart 2009 @ 22:52:50 #276
159909 -Peach
Prunus persica
pi_67412719
Ja echt weinig...Dr was een best wel heul zwanger meisje en 1 met lang oranje haar...zo halverwege waren mn vriendin en ik nog als laatste over en gingen ze zelf maar vast paasproducten shoppen
  woensdag 25 maart 2009 @ 22:55:14 #277
176471 oh-oh
pi_67412854
Dat zwangere meisje is Vera, dies heel leuk!
Heb je mijn kaart zien hangen?
( Groucho Marx )
  woensdag 25 maart 2009 @ 23:03:44 #278
159909 -Peach
Prunus persica
pi_67413280
Vergeten te kijken en vergeten de groeten te doen
  donderdag 26 maart 2009 @ 14:12:20 #279
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_67429513
Ik ben zondag naar het verjaardagsfeestje van de Kalverstraat geweest.
Badballen ingeslagen voor de vakantie(we hebben thuis geen bad). Twee zepen gekocht: Sultana en Miranda(jumjum!).
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_67436404
Vriend vond op de parkeerplaats de sauna toch wat eng en toen zijn we verkeerd gereden, in urk uitgekomen en nat geregend
pi_67440400
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 17:21 schreef Dipkip het volgende:
Vriend vond op de parkeerplaats de sauna toch wat eng en toen zijn we verkeerd gereden, in urk uitgekomen en nat geregend

Nou, je bent in ieder geval nat geworden en glad geschoren.
pi_67440632
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 17:21 schreef Dipkip het volgende:
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_67441743
Urk is echt niet leuk trouwens. Het is niet rustiek / charmant / sfeervol, mochten jullie dat denken. Het is alcoholistich / uitgestorven / onverstaanbaar, en hoewel je nergens een bakje kibbeling kunt kopen stink je toch naar vis als je er geweest bent.

Morgen ga ik naar Terschelling kibbelings here I cometh!!

Oe en de bare naked lady ruikt lekkerrrrrr!!! Ik heb nog geen enkele glitter gezien nog maar eens goed kijken en als ik dan nog geen glitter zie koop ik m ik vind die lichaamspoeders echt tof!
pi_67444255
Dipkip bare naked staat op de discon lijst dus opschieten met bestellen
pi_67446848
@Dipkip ik kan mijn hele pot naar je opsturen hoor zo ontzettend grappig hoe een mensen neus kan verschillen
Die bare naked lady staat hier nu naast mij op de tafel en ik vind het echt vind het net die ouderwetse vlooienpoeder

En 'mijn' snowdrops vind Cat wel mintig ruiken, ik niet
  vrijdag 27 maart 2009 @ 01:21:40 #286
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_67451181
Joepie! Paasproducten!
Dit weekend naar Amsterdam en ik ben wel van plan om iets in te gaan slaan.. ik weet alleen nog niet wwas
En morgenavond eens een halve Sex Bomb uitproberen ^_^
pi_67451461
Mn paps wil weer 2 flessen Freeze (hij is gek vam dat spul ) dus nu moet ik een bestelling doen in Engeland, hoe naar
  vrijdag 27 maart 2009 @ 08:55:10 #288
176471 oh-oh
pi_67454035
Wat een vervelende vader heb jij zeg!
Ik wil ook paasspul gaan checken, ik hoop dat het vandaag een beetje droog is in de pauze.
( Groucho Marx )
pi_67458097
Ik heb reincarnate gekocth toen ik m'n haar bruin had, nu is het blond. Maar kan reincarnate dan nog steeds?
  vrijdag 27 maart 2009 @ 12:15:22 #290
159909 -Peach
Prunus persica
pi_67458841
Mjah ik denk het wel, mn bruine haar wordt er niet echt bruiner van (wel mooier!). Ik heb nog Marilyn staan en volgens de lushmeisjes in de winkel kun je die ook best op bruin haar gebruiken dus ik denk niet dat het veel gevolgen zal hebben!
pi_67458925
Ok fijn, want ik hou van het effect van reincarnate.
pi_67460271
en besteld:

2 Freeze Shower Gel
1 Vanilla Puff Dusting Powder
1 Big
1 King of Skin
1 You Snap The Whip
1 Free Body Butter Tin
1 Dark Angels
pi_67460589
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 13:08 schreef Memento-Mori het volgende:
en besteld:

2 Freeze Shower Gel
1 Vanilla Puff Dusting Powder
1 Big
1 King of Skin
1 You Snap The Whip
1 Free Body Butter Tin
1 Dark Angels
Lekker lijstje! Kun je weer voor de brievenbus gaan liggen.
pi_67460650
ik heb zelf 1 keer eerder besteld bij lush uk en toen kwam dhl 2 keer aan de deur zonder briefje en moest ik met ov naar the middle of nowhere ben nu dus heel benieuwd...
  vrijdag 27 maart 2009 @ 13:25:30 #295
159909 -Peach
Prunus persica
pi_67460792
Die vanilla puff ruikt echt sterk naar vanille! Ik ga vanavond de vanilla fountain proberen...ben benieuwd of ik m lekker vind, had m na de VIPavond tijdje naast me op mn bureau staan maar had al snel genoeg van die vanillegeur...misschien valt het in bad nog wel mee (met een halve)
  vrijdag 27 maart 2009 @ 13:50:03 #296
176471 oh-oh
pi_67461580
Vanilla Fountain vond ik heel lekker.
Ik ben nu helemaal verslaafd aan mijn Vannilary en mn Heavanilly
( Groucho Marx )
pi_67461789
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 13:21 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb zelf 1 keer eerder besteld bij lush uk en toen kwam dhl 2 keer aan de deur zonder briefje en moest ik met ov naar the middle of nowhere ben nu dus heel benieuwd...
Ik zou wanneer het uitkomt met het gewicht altijd voor Royal Mail kiezen
  vrijdag 27 maart 2009 @ 14:22:33 #298
159909 -Peach
Prunus persica
pi_67462548
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 13:50 schreef oh-oh het volgende:
Vanilla Fountain vond ik heel lekker.
Ik ben nu helemaal verslaafd aan mijn Vannilary en mn Heavanilly
Dan moet je die vanille dusting powder ook zéker kopen!
  vrijdag 27 maart 2009 @ 14:29:49 #299
176471 oh-oh
pi_67462771
Ik heb al een karma poeder waar ik niks mee doe, ik geloof niet dat dat geschikte producten voor mij zijn.
( Groucho Marx )
  vrijdag 27 maart 2009 @ 14:32:34 #300
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_67462848
door de henna in reincarnate kan er wel een klein beetje verkleuring optreden, pas op!
pi_67464402
In de winkel zeiden ze dat het kleurloze henna was, ik weet niet of dat nog effect heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')