Jammerquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:01 schreef Mirjam het volgende:
post ik endelijk eens mee, issie meteen vol
in de retry:
zo, ik kom weer eens even om het hoekje kijken.
kip, bedankrt voor je goede zorgen wat betreft mijn bestelling!![]()
alles is super aangekomen, er zat zelfs als extra een stuk angels's delight zeep in, jammer dat ik die smerig vind
geeft niet, toch een heel lief gebaar, ik ga 'm weggevenquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:11 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Jammertja heb mn best gedaan te gokken wat iedereen ok zou vinden uit de spullen die ik verdeelde, ik vond je meer een angel's delight type dan een B electro of Christmas cake type.
Oh ik hoop dat het werkt!! Het werkt bij mij wel goed bij plotselinge droge jeukplekjes. Ik blijk ineens allergisch voor Lure spulquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:12 schreef oh-oh het volgende:
Mompelt iets over een gegeven paard in de bek kijken en zo...
Ow Dip je vroeg wat ik van de lemony vond toch?
Ik vind hem wel ok, maar het was een soort van emergency.
Chico ligt echt helemaal open, droge plekken, en krabt als een gek.
Geen idee waar het door komt, ik weet alleen dat ie dr heel snel vanaf moet.
En deze is lekker vet en goed voor droge plekken, plus dat ie door zn citroengeur ( en smaak ) niet lekker is waardoor ie m niet snel dr af zal likken.
Ik hoop dat het snel werkt!
imo is het helemaal geen commentaar, het is gewoon een grappige conclusie.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:16 schreef oh-oh het volgende:
Sorry. Ik vind het echt niet netjes als iemand zoveel moeite doet voor zoveel mensen en dan ook nog zomaar extraatjes erbij doet wat nergens voor nodig is, om daar dan ook nog commentaar op te leveren. IMO is gewoon een dankjewel dan veel gepaster, maar dat zal dan wel aan mij liggen
Wat is Lure dan?quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:17 schreef Dipkip het volgende:
Ah daarom Mirjam, ik denk dat veel mensen niet staan te juichen van die stukjes maar tis wel leuk om iemand met Lush kennis te laten maken en angel's delight doet het ook erg goed bij kleine meisjes.
[..]
Oh ik hoop dat het werkt!! Het werkt bij mij wel goed bij plotselinge droge jeukplekjes. Ik blijk ineens allergisch voor Lure spulgoftedomme, er is al meer onderweg.
Oemn wax en kleurstoffen enzo werden net gebracht, dus ik kan bezig met zelf tarts maken
![]()
Ik weet alleen nog niet welke geur ik zal doen
Ik las dat "jammer dat ik die smerig vind" wel als azijnpissen magoe, dat zal dan wel aan mij liggenquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:17 schreef Mirjam het volgende:
[..]
imo is het helemaal geen commentaar, het is gewoon een grappige conclusie.
je ziet me toch nergens azijnpissen, of wel?
Lure is een webshop met dingen als wax melts maar ook body butters enzo. Ik dacht ik probeer wat smeersels als ik toch tarts bestel. Ik heb o.a. chocolade body souffle van hun. Waar ik dus waarschijnlijk ook niet tegen zal kunnenquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:21 schreef oh-oh het volgende:
Wat is Lure dan?
Ik hoop maar dat Chico zn plekken niet van de Symphathy for the Skin komen waar ik m de laatste tijd rijkelijk mee smeerde![]()
Die ga ik in elk geval niet meer gebruiken bij m, ik hou het wel op de Karma Kream, daar doet ie het heel goed op.
Tart ze taart!![]()
( oh ja, die moet ik es aan doen die brander, ik had zaterdag even 1 stukje laten smelten en daarna heb ik m weggezet omdat terrorthessa van 1.5 op visite kwam, en nu staat ie ergens vergeten te worden boven op de kast)
Ja, ik heb het heel moeilijk. Gelukkig heb ik al wel besloten welke vorm ze moeten worden en welke kleurquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:37 schreef oh-oh het volgende:
Wat een zwaar leven joh, wat een moeilijke beslissingen moet een mens nemen he.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik las dat "jammer dat ik die smerig vind" wel als azijnpissen magoe, dat zal dan wel aan mij liggen
ik kan d'r ook niks aan doenquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:30 schreef Dipkip het volgende:
Ik nam er geen aanstoot aan Mirjam, smerig is misschien een beetje een scherpe bewoording maar als ik zie wat er bij mij mn mond uitvliegt bij het kleinste menstruatiekrampje mag je van mij vrij veel met je rug enzoen tis niet alsof ik persoonlijk voor jou naar de Lush winkel ben gefietst er voor, ik heb verdeeld wat ik zelf ook niet zo lekker vond uit mn grabbags, nou dan hebben we dus dezelfde smaak
![]()
[..]
Lol ik was er ook, rond 14.00u. Ik ga me denk ik ook opgeven voor de VIP avond...lijkt me wel een keer leuk! Gelukkig was ik mijn kortingsbon niet vergeten hehe.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:19 schreef oh-oh het volgende:Ik ging net ff een masker halen en een potje lemony flutter, en een you have been mangoed, babbel babbel, opgegeven voor VIP avond over 2 weken, klets klets klets, aan klantenkaart gedacht.
Vergeet ik nog een van mijn vele kortingsbonnen eens in te leveren\
Echt dom, maja.
Op de VIP avond dan maar proberen er aan te denken he
Omdat het naakthonden zijn met een gevoelig huidje.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ohoh, hoe kom je er eik bij dat Lush goed is voor je hondjes? (god dat staat er zoooo onvriendelijk, terwijl ik dat absoluut niet bedoel heur!)
Want het lijkt mij eik logisch dat een dier niet goed reageert op mensenspul?
De VIP avond is de 25ste in alle Lush winkels, je moet je er wel voor opgeven maar er is overal nog plek. Het is van (uit mn hoofd) 19:00 tot 20:30 en er zijn hapjes, drankjes, en de nieuwe paasproducten. Dat schijnen eieren te zijn gemaakt van bruisbal, gevuld met een BBS en een zeep, in verschillende geurcombinaties. Ook krijg je als je 25 euro of meer besteed een goodie bag, daar zitten meestal wat proefjes in en 1 of 2 producten.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oh en wat is een VIPavond? En hoe kom ik daar?
En wat is die lijst producten? Een tijdelijk iets?
Gewoon ook komen , leuk!quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:57 schreef -Peach het volgende:
[..]
Lol ik was er ook, rond 14.00u. Ik ga me denk ik ook opgeven voor de VIP avond...lijkt me wel een keer leuk! Gelukkig was ik mijn kortingsbon niet vergeten hehe.
Nou is het raadsel rond mijn 2 roze bubblebars helemaal compleet. Ik heb gekeken naar de Hot Milk waarvan iedereen dacht dat ie dat wel zo zijn...die is veel meer oranje! Die ik heb is echt licht roze, beetje zoals de Cream Candy maar dan niet zoet en zonder blommetje...Nu snap ik het helemaal niet meer.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:25 schreef -Peach het volgende:
JeejHeb me+vriendin opgegeven voor de VIP night! Zin iiinnn!!! Ik zal ook wel ff hoi tegen je zeggen, oh-oh, ik herken je vast aan je hondjes
Of het moet zijn dat je er geen behoefte aan hebt, ook prima!
quote:
Nee, te drukdrukdruk en nu zit mn vriend thuis met last van astma dus lijkt me ook niet het goede moment om een geurbom te laten ontploffenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:29 schreef rac het volgende:
jee... Wat gaat het snel hier , en dip heb heb je je soy tarts gemaakt? Ben toch wel heel nieuwsgierig vooral naar de geuren.
Ben me toch maar even aan het orienteren op die geuren, wil heel graag zelf een paar bad bommetjes maken.
Maar er ook zoveel geuren , Kun je er misschien een paar voor me meenemen dan kan ik even snuffelen.
Ach dan ben je iig in de buurtquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:59 schreef oh-oh het volgende:Nou, die vriendin waarmee ik kom heeft dr ook 2 maar ik denk dat die thuisblijven
Die is echt zooooo zoet. Wordt dat in bad iets minder? Ik dacht trouwens dat dat een massagebar wasquote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:35 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb geloof ik eindelijk een bad iets gevonden waar ik echt helemaal warm voor loop:
You Have Been Mangoed
1 angel's delightquote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:27 schreef ferrari_rood het volgende:
De foto's van de grabbag actie in de uk en van de groeporder.
Ik weet niet precies wat alles is wie weet het wel?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel een hele lichte oh la la dan want mijne is auberginepaars.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:22 schreef -Peach het volgende:
4 is denk ik Oh la la...en 16 staat ook blonde op dus zal idd wel the blonde zijn
Ennuuhh...die 12, aura suavis, op retrolush staat ie met geel? Lijkt trouwens enorm veel op mijn 2 nog niet herkende bubble bars...![]()
Mjah ik was er van de week toevallig naar aan het kijken in de winkel, daar was ie ook die kleur met lichtere strepen/krullen er door heenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:55 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Wel een hele lichte oh la la dan want mijne is auberginepaars.
Aura suavis weet ik omdat ik die aan haar gegeven heb.
Mijne rook medium sterk naar van alles.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:18 schreef -Peach het volgende:
Mjah ik was er van de week toevallig naar aan het kijken in de winkel, daar was ie ook die kleur met lichtere strepen/krullen er door heen
Ruikt die Aura suavis sterk of naar een bepaald iets?
Leuk leuk leuk!!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:33 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben terug uit Londen!
Ik zal jullie niet vervelen met verhalen over de stad, maar het bezoekje aan de Lush winkel was een waardige afsluiter. Ik heb nauwelijks retro gekocht.
De produkten die er waren, waren niet mijn smaak, maar heb me wel vergrepen aan eenKarma
badmelt. En een goodiebag gekregen met daarin 2 maal Silician, een Psychodelic en Banana moon zeep. Het was geen 20 euro maar ik klaag niet want ik kreeg nog heul veul andere kadootjes, omdat ik uit Nederland naar hen toe was gekomen.
![]()
Ik heb uitgebreid (lees: 5 uur) koffie gedronken en gelunched met wat mensen van het UK forum, erg gezellig allemaal.
Morgen ga ik bijlezen, vanavond vroeg naar mijn bedje toe.![]()
En morgen zal ik wat foto's plaatsen van mijn aankopen.
De lotion bedoel je? Ja, die is in de winkels te koop. Ik vind hem lekker ruiken, maar best duur. En op mijn huid vervloog de geur heel snel. Jammer, maar ik heb meer dan genoeg lotions.quote:Op zondag 15 maart 2009 11:12 schreef quirina het volgende:
Leuk leuk leuk![]()
( Dus je hebt de vanilla-deelite ff mogen proberen?)
Nee hoor ik hoef er niets voor, anders gooi ik hem toch wegquote:Op zondag 15 maart 2009 10:59 schreef Shan_Savan het volgende:
Miracle_Drug die stond op mijn misschien te bestellen lijstje!
Heb je iets wat je graag wilt hebben? Ik heb bv nog AOBS die nog 1 maand houdbaar is (nog zo'n 60 gram) of Bare Naked Lady dustingpowder, Kerst zepen, Eau-Roma Water (waar zou niet zo goed weten hoe ik dat op moet sturen)
White City is erg mooi maar de winkel is niet echt Lush. Je mist de houten vloeren en de hoekjes en kraakjes. Groot voordeel is wel dat de geuren niet in de stenen vloeren trekken en je daardoor de produkten daadwerkelijk kunt ruiken ipv je een weg te moeten banen door de Lush walmen.quote:Op zondag 15 maart 2009 11:39 schreef oh-oh het volgende:
Leuk verslag lekkere Lush nerd![]()
White City ziet er gaaf uit zeg!
Ik krijg accuut heimwee.
Die night in for two is een leuke package deal, zo jammer dat ze die niet versturen...
Mss toch meneer Greys maar eens lief aankijken binnenkort![]()
Wij hebben zometeen hier Lush Party, ook met brazened Honey
Dank je.quote:Op zondag 15 maart 2009 12:01 schreef Shan_Savan het volgende:
@Cat22 wat een heerlijk verslag zeg!
Hoe ruikt de B never showergel is dat echt HIWT geur?
Je kunt veel vinden op lush.co.ukquote:Op zondag 15 maart 2009 09:47 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb even opgezocht waar alles voor is. Heb nog niet alles gevonden
1 angel's delight =zeep voor oa douche![]()
2 chocolate santa=voor in bad, volgens mij een bubble bar
3 too drunk emotibomb
Wanneer je, ondanks je goede voornemens, de avond ervoor toch dat drankje te veel hebt genomen. Pepermunt, goudsbloem, venkel en zoete sinaasappel jagen die vervelende kater zo het doucheputje in. Aroma therapie voor onder de douche! Leg de Emotibomb op de bodem van je douchecabine zodat de warme stralen van de douche de Emotibomb raken. En geniet van de heerlijke dampen!
4 oh la la
Fransen zeggen niet echt ‘Ooh La La!’. Ze zeggen eigenlijk ‘Oh là là’ wat vertaald wordt als ‘Moet je kijken!’ of ‘Dat meen je niet!’. Eigenlijk iets dat je zegt wanneer je in een cafeetje met je koffie verkeerd, zit te kletsen met vrienden en je hoort dat de vriendin van de buurman groupie is geworden van een rockband en in de tourbus mee naar Vegas is. Grappig, want de Britten (die Fransen 100% meer sexy vinden dat ze zelf zijn, en geef ze hierin eens ongelijk) hebben het idee dat de uitdrukking te maken heeft met flirten en kusjes. Dus toen Mo deze zeep maakte, met invloeden uit de Provence, wilde Mark graag een naam die ultiem sensueel was. We hebben hem maar in de waan gelaten dat dit een ondeugende naam is
5 twinkle=voor in bad, ballistic
6 lush pud= bruisbal, ruikt naar een pud (soort Engelse pudding)
7 marzibain= voor in bad, bubble bar
8 christmas cake slice=zeep
9 ruby red slippers= voor in bad, bubble bar (dacht ik)
10 chocolate santa=voor in bad
11 christmas kisses= bad, bubble bar
12 aura suavis = voor in bad, bubble bar
13 red rooster = zeep -->douche en bad
14 christmas morning= bad, bubble bar (??)
15 christmas cake slice=zeep
16 the blonde
Als je van spontane metamorfoses houdt, is deze shampoo niet geschikt voor jou. Je haren worden hier niet tien tinten lichter van. Als je op zoek bent naar een subtiele verandering, dan is dit wel geschikt. Alsof je op vakantie bent geweest naar een zonnig land en je haren zijn lichter bij thuiskomst. Voor blondines die graag blond blijven.
17 B electro=zeep
18 jumping juniper
Vet haar is niet het meest charmante ooit. Daarom hebben wij Jumping Juniper gemaakt met jeneverbessen, prima om talgproductie te verminderen. Lavendel brengt je hoofdhuid in balans en citroen en limoen verfrist (en het geeft je haren de geur van een gintonic).
19 christmas cake slice=zeep
Het was ook superleuk.quote:
Ja, het gaat nog wel. Alleen staat mn hoofd er even totaal niet naar, dr is misschien wat ernstigs met mn moeder en zit op telefoontje te wachten terwijl ik zou moeten studeren, dus douchegel interesseert me even geen holquote:Op maandag 16 maart 2009 17:03 schreef Cat22 het volgende:
Red je het nog met de groepsordermadness? Jouw pakketje komt donderdag je kant op!
Ow bah.quote:Op maandag 16 maart 2009 17:18 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja, het gaat nog wel. Alleen staat mn hoofd er even totaal niet naar, dr is misschien wat ernstigs met mn moeder en zit op telefoontje te wachten terwijl ik zou moeten studeren, dus douchegel interesseert me even geen hol
Nee, het moet juist zacht blijven. Als wat jij hebt hard wordt is het geen optie. Het is echt een soort creme die je in je haar smeert, waardoor je haren wat meer aan mekaar plakken en lokjes vormen in plaats van als een bos losse haartjes een blok te vormen (heb nogal veel haar).quote:Op maandag 16 maart 2009 19:44 schreef Shan_Savan het volgende:Oei lastige vraag, gebruik je dan ook nog een haarspray?
Ik kan je gewoon wat opsturen van de 2 die ik hebdan kan je zelf testen (ik denk eerlijk gezegd dat het niet geschikt is/niet doet wat jij zou willen).
Warm maken, anders gebeurt er niks. Even in je zak hebben, of met warme handen vasthouden, of even onder de warme kraan (met het dekseltje er nog op natuurlijk). En dan wat met je vingers aanbrengen op je polsen / hals. Je kan ook met de bovenkant van je nagels er wat afschrapen en dat uitwrijven over je huid.quote:Op maandag 16 maart 2009 20:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoe gebruiken jullie de solid perfumes?
Ik kan er niet echt veel mee nu. Ik heb me er één aan laten praten door de gezellige londonse lushhomo, maar ik vind het redelijk onhandelbaar thus far...
Ik doe er altijd haarspray overheen, dus dan is het sowieso hard, ik vind het wel meer crème achtig (niet van die blauwe achtige gel zeg maar). Als ik het er in smeer heb ik echt het idee dat ik mijn haar verzorg ipv gel gebruik.quote:Nee, het moet juist zacht blijven. Als wat jij hebt hard wordt is het geen optie. Het is echt een soort creme die je in je haar smeert, waardoor je haren wat meer aan mekaar plakken en lokjes vormen in plaats van als een bos losse haartjes een blok te vormen (heb nogal veel haar).
Als je het met de achterkant van je nagel doet en dan op je ene pols smeert en met je andere pols uitsmeert zit het niet op je handen. En dan evt. nog een keer maar dan met je pols tussen je bombonella's / achter je oren / weet ik veel.quote:Op maandag 16 maart 2009 20:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mja ik wil het juist niet aanraken! Het is zo'n vettig goedje dat je nooit goed van je handen krijgt zonder echt warm met zeep te wassen...
Als parfum vind ik em ook minder geslaagd hoor. Ik heb the olive branch en die bevalt me erg goed om voor het slapen op mn polsen te smeren, als ik dan lig te lezen walmt ie af en toe lekker voorbij. En tussen mn prinsesjes laat ie ook ineens een walmpje vliegen.
Oh dat klinkt goed!quote:Op maandag 16 maart 2009 21:00 schreef Shan_Savan het volgende:
Ik doe er altijd haarspray overheen, dus dan is het sowieso hard, ik vind het wel meer crème achtig (niet van die blauwe achtige gel zeg maar). Als ik het er in smeer heb ik echt het idee dat ik mijn haar verzorg ipv gel gebruik.
Misschien dat iemand anders er nog iets over kan zeggen, Cat had toch laatst ook een potje in haar grabbag?
Nee, niet onder je nagels. Niet krabben maar het tegenovergestelde, dat het op de bovenkant van je nagel komt. En voorzichtigquote:Op maandag 16 maart 2009 21:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja maar dat werkt natuurlijk niet he, dan zit binnen de korste keren onder al mn nagels een rouwrand waar je eng van wordt! Ook al doe ik het heel voorzichtig met 1 achterkantje...
Mijn haar valt nu zeg maar zo:quote:Op maandag 16 maart 2009 21:23 schreef Cat22 het volgende:
Dipkip: ik heb King of the Mods en the Big Tease. Ik kan van allebei wel een proefje in je envelop erbij doen.
KotM is een minder sterke gel, verstevigt zonder dat het hard wordt. TBT is een stuk vaster, je hebt m'n haar gezien, dat kan er helaas niks mee. Dan krijg ik allemaal vaste stijve plukken en het valt niet lekker meer. Het borstelt wel gemakkelijk uit maar ja, dan werkt het ook niet meer natuurlijk.Ik kan me niet echt een beeld vormen van wat je precies wil dat de gel doet, maar als je proefjes wil dan zeg het maar.
Sgoe.quote:
Ja die laagjes heb ik al maar zie je dus nauwelijks zonder stylingproduct, daarom vraag ik naar een stylingproductquote:Op maandag 16 maart 2009 21:50 schreef Mirjam het volgende:
is het niet gewoon een kwesztie van in laagjes laten knippen en dán stylingproducten gebruiken?
ik zou alleen de breast cream erg graag willen maar om daar alleen voor te bestellen en bellen (en ik heb vreselijke bel-angst dus laat staan in het Engelsquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:00 schreef Cat22 het volgende:
En, zijn hier -buiten Dipkip- nog dames die dadelijk naar de UK gaan bellen voor de party produkten?
Ben ook blij met mijn kleintjesquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:52 schreef Memento-Mori het volgende:
Grote tieten heeft ook zn nadelen hoor, die hangen weer sneller en daar doet zo'n cremepje niks tegen hoor
Ja onaangekondigde actie van hun!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:32 schreef rac het volgende:
Wow Dip hoe kon dat nou extra special ofzo...
Voor hoevel mensen heb je nu uiteindelijk besteld en wat wilde de meeste hebben?
btw. Hoe gaat het met je moeder nu?
Eigenwijze mams.quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:07 schreef Dipkip het volgende:
Er is geen verder onderzoek geweest tot nu toe, ze gaan dr bloeddruk maandelijks monitoren omdat ze loopt te rotzooien met dr medicijnen. Die eerste meting was niet goed maar ook niet acuut alarmerend. Ze neemt nu weer haar medicijnen zoals voorgeschreven, hopelijk gaat het dan weer beter.
Ze heeft een gewone bril in een paarsige tint dus vreemd genoeg valt het niet eens zo heel erg op als je haar gewoon voorbij loopt zeg maar. Als je dr echt aankijkt van dichtbij zie je het wel duidelijk. Het is ook niet dik, het lijken wel van die wijnvlekken.quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:22 schreef Cat22 het volgende:
Eigenwijze mams.![]()
Heeft ze nu ook zo'n helemaal te hippe übergrote filmsterren zonnebril op?
Je had er wat water bij kunnen doen, dat helpt meestal. Which reminds mee... ik moet ook maar eens aan mijn Brazened Honey beginnen!quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:03 schreef oh-oh het volgende:Graag.
Tis wel echt best jammer eigenlijk he![]()
Oh ja, we hadden voor afgelopen weekend een brazened honey masker, had ik donderdag gekocht, wat een domper, leek wel beton joh , smeerde echt voor geen meter
Raar mens! Juist de policy van de handgemaakte produkten garandeert nooit eenzelfde consistentie, terwijl het produkt verder prima is.quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:36 schreef oh-oh het volgende:
Nou ik had gewoon een lekker vers smeerbaar masker verwacht voor mn 10 euro eigenlijk!
Ik geef je gelijk hoor. Ik had eenquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:48 schreef oh-oh het volgende:
Naja als ik zelf wil gaan prutsen met water en zo koop ik wel een zakje poeder van een paar euro bij de etos of zo he.
Als ik 10 euro aan een vers gemaakt masker besteed dan ben ik volgens mij niet raar als ik dan verwacht dat ik dat net als de andere maskers van Lush zo op mn gezicht kan smeren.
Ik koop het ieg niet meer!
Die van mij ook!quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:32 schreef Dipkip het volgende:
Die zijn bij mijn weten nog niet geweest. Tenminste, mijne is pas de 25ste.
quote:
Nee, ze dacht die paarse kerstbal met sterretjes dr in maar die is het definately niet.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:01 schreef Cat22 het volgende:
![]()
Was oh oh er inmiddels niet achter gekomen welke bal het was?
* Cat22 is te lui de topics na te zoeken*
Glitter
En chocolade sinaasappel zeepquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:27 schreef Cat22 het volgende:
Hebben jullie de paasprodukten trouwens al gezien? Magic paasei!
EnSomething Wicked
melt is terug in de retro (hebben Dipkip! Oh-oh, doe maar niet
)
Ja snotverdorie he!? Moet ik je nu nog een proef SW gaan nasturen!?quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:45 schreef Dipkip het volgende:
[..]
En chocolade sinaasappel zeep![]()
Waar ruikt Something Wicked naar? Ik heb alleen onthouden dat ik m geweldig vond klinken
quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zie oh-oh nu echt achter de PC'tje zitten I hate to say i told you so...... sure...fine...whatever...
Ik heb het speciaal voor jou zo uitgebreid opgeschreven dus ik zou maar flink lachen als ik jou was.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:47 schreef oh-oh het volgende:
Dip vind je het heel erg als ik stiekem heel hard moet lachen om je glitterdrama?
quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zie oh-oh nu echt achter dr PC'tje zitten: I hate to say i told you so...... sure...fine...whatever...
Ik HAAT snoeperig! SW is precies goed, hij gaat je niet tegenvallen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:03 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Cat, als het bloemig is maar niet snoeperig zal het wel goedkomen, ik neem er gewoon eerst eentje. Wordt ook mn eerste bath melt op een floating island na.
JAAAA!quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:09 schreef oh-oh het volgende:
Oh neem de You Have Been Mangoed dan ook, die is zoooooooow zoooooooow onwijs lekker!
Er zit niks anders op: je moet verhuizen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:38 schreef Dipkip het volgende:
Vanmorgen mn vriend uitgezwaait, die gaat een weekendje weg. Maar niets gezegd over de glitters op zn wangen![]()
Dat bad ga ik straks nog eens bewerken met een schuursponsmaar alles zit inmiddels onder, want de katten spelen graag in het bad. Dus ook de vloeren, vensterbanken en krabpaal glitteren.
Dat is exact wat ik doequote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:44 schreef IJsdraakje het volgende:
(Verkruimelen, in bad mikken, water aan, beetje klutsen zodat niet alles op de bodem plakt en daarna mag het zelf z'n werk doen.)
Best wel, 8,4.quote:Op zondag 22 maart 2009 00:07 schreef Cat22 het volgende:
Heb je soms heel hard water Dipkip? Dat kan verschil maken.
Dan denk ik dat dat het is. In het vervolg alleen maar baden in mineraalwater dus.quote:
quote:Op zondag 22 maart 2009 11:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan denk ik dat dat het is. In het vervolg alleen maar baden in mineraalwater dus.
Heerlijk!quote:Op zondag 22 maart 2009 12:18 schreef oh-oh het volgende:
Fijn he, die reincarnate?
Ik gebruik daar nooit cremespoeling bij, helemaal niet nodig.
Volgens mij niet hoor, in Curly Wurly wel, maar da's shampoo.quote:Zit er cocos in Spice Curls?
Dat kun je zelf maken met Ceridwens Cauldron.quote:
Da's logisch en heeft niks met hard water te maken. Schuim + olie (van Buffy) is = schuim.quote:Op zondag 22 maart 2009 16:03 schreef rac het volgende:
ik heb net ook gebadderd (een uurtje of twee )met een bbs heel veel schuim maar nadat ik buffy had gebruikt en weer terug in bad ging was ook direct al mijn schuim verdwenen .
Jep. Ik vind het ook moeilijk uit te spoelen, maar dat kan door mijn krullen komenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Heel raar.
Edit: en poe, wat een zooi geeft curly wurly! Ik vind nog overal kokosbrokjes...
Bedankt voor je opoffering!quote:Op zondag 22 maart 2009 17:33 schreef oh-oh het volgende:
Ow leesfout van mij dan denk ik, ik las Spice Curls.
Mijn Curly Wurly spoelt an sich nog wel lekker uit maar verstopt vervolgens wel mijn badputje compleet![]()
Maar goed, hijs zo lekker, hijs t wel waard hoor!
Ik ben nu een bad vol aan het gooien met een halve BBS, ik wilde niet in bad maar ja , ik moet toch ff schuimfotos maken he
Bij mij is uitspoelen ook lastig, dat bleek de dag na de eerste keer wassen wel. Kokosroosquote:Op zondag 22 maart 2009 17:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jep. Ik vind het ook moeilijk uit te spoelen, maar dat kan door mijn krullen komen
Ik ben al een beetje rossig van mezelf (goud blond) en wil liever dat het blond is dan dat het nog rooier wordtquote:'zodat je haren een subtiel rode glans krijgen'
quote:
Je hebt pb.quote:Op maandag 23 maart 2009 21:53 schreef Shan_Savan het volgende:
@Cat ik heb nog een 1/2 snowdrops, ik vond die van mij totaal niet mintig ruikenweet niet of zo'n half ding door de brievenbus past?
Ik heb trouwens nog een pot Bare Naked Lady met ‘prachtige glittertjes’, misschien iets voor kleine nichtjes? Kan zo kleine xenos bakjes opsturen voor wie wil? Ik ga dat toch niet gebruiken vanwege de glitters
quote:Op maandag 23 maart 2009 21:57 schreef oh-oh het volgende:Ik kreeg vandaag een testertje Angels on Bare Skin van een vriendin.
Wat een heerlijk spul zeg!
Oh ja zeker weten, ik vind hem echt hemels!quote:Op maandag 23 maart 2009 22:13 schreef Shan_Savan het volgende:
[..]
Vind ik echt helemaal niets, heb nog een potje staan (met 60 gram dacht ik) voor de liefhebber, zit wel tegen de houdbaarheidsdatum aan (9-4-2009).
Dus liefhebbers?
Echt, die skinny dip vond ik de miskoop van de eeuw, fijn dat jij hem fijn vindt!quote:Op maandag 23 maart 2009 22:39 schreef rac het volgende:
@ Shan Probeer gentle in ieder geval een keertje uit misschien is het toch wel wat voor jou. maar moet ik wel een stukje the blond voor en tricioma (?) voor je snijden? kan ik van jou een wat angels on bare skin proberen.
Wanneer gaat dip weer bestellen eigenlijk? want dan wil ik absoluut skinny dip bestellen. Die vind ik heel fijn vooral bij het scheren. (dank nog voor je proefje Oh-Oh en ik vind almond and coconut-smoothy ook)
Ik vind de Karma Komba echt lekker ruiken (en zo'n blok gaat er toch best hard doorheen als je het telkens gebruiktquote:Op maandag 23 maart 2009 21:53 schreef Shan_Savan het volgende:
@Rac dat is hartstikke lief van jede hybrid wil ik sowieso 'hebben' dus die bestel ik gewoon met Dipkip mee. Hard heb ik zelf
vind ik behoorlijk stinken, maar had ik ook met Karma Komba, maar dat is nu mijn favoriet
![]()
Ik zou wel een bakje willen om de geur te proberenquote:Op maandag 23 maart 2009 21:53 schreef Shan_Savan het volgende:
Ik heb trouwens nog een pot Bare Naked Lady met ‘prachtige glittertjes’, misschien iets voor kleine nichtjes? Kan zo kleine xenos bakjes opsturen voor wie wil? Ik ga dat toch niet gebruiken vanwege de glitters
Ja hoor, zou 9 euro 61 zijn met de coco. Hoe dreamwash is weet ik niet, maar het geurtje klinkt minder lekker dan de coco.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:58 schreef rac het volgende:
ooh dipkip .......
Mag ik dan nog bestellen?
Skinny Dip en Creamed almond en Coco nut smoothy (of zou dream wash toch lekkerder zijn?)
Ik vind Dreamwash niet lekker.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:23 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja hoor, zou 9 euro 61 zijn met de coco. Hoe dreamwash is weet ik niet, maar het geurtje klinkt minder lekker dan de coco.
Haha ja, de groetjes van oh-oh!quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:36 schreef oh-oh het volgende:Ik ben ook echt blij met mn hybrid.
( maar vanmorgen toch weer trichomania en inecto conditioner gebruikt hoor).
Die Pumkin Soap is ook echt echt een hit.
En ik heb vanochtend weer dat gekke gezichtsprutje , Angels on Bare Skin? gebruikt, echt heel fijn, en een heel lekker geurtje ook echt.
Veel plezier vanavond, doe ze de groetjes
Oeh spannend! Ik ben thuis gebleven, de paasdingen die ik wil kan ik wel meebestellen uit engeland en een nieuw masker haal ik wel een andere keer.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:37 schreef Shan_Savan het volgende:
Oh Dip dat is balen, misschien beter om wel thuis te blijven voordat je echt ziek wordt?![]()
Maar zou wel jammer zijn om het te missen.
4 Mensen hebben morgen post van mij!mits de post meewerkt natuurlijk.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:30 schreef -Peach het volgende:
Ja je weet wel, dat happy hippy cadeaupakket? Dus die happy hippy showergel, too drunk en sandstone in een enorm bruisbalei (denk wel 20-30cm groot) gestopt...
Ik vond chox echt heel vreemd ruiken. Niet echt naar chocola...
Ik ga nu nog even tutten denk ik jaquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:37 schreef Cat22 het volgende:
Jammer dat je niet kon gaan Dipkip! Heb je als compensatie je eigen Lush spa gemaakt thuis?
jaquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:42 schreef -Peach het volgende:
Heeft iemand al ooit die toner tabs geprobeerd?
Oh lekker! Veel plezier!quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:41 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik ga nu nog even tutten denk ik jaiig scheren vanwege de sauna morgen...
quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:21 schreef Dipkip het volgende:
Vriend vond op de parkeerplaats de sauna toch wat eng en toen zijn we verkeerd gereden, in urk uitgekomen en nat geregend
quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:21 schreef Dipkip het volgende:
Vriend vond op de parkeerplaats de sauna toch wat eng en toen zijn we verkeerd gereden, in urk uitgekomen en nat geregend
Lekker lijstje! Kun je weer voor de brievenbus gaan liggen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:08 schreef Memento-Mori het volgende:
en besteld:
2 Freeze Shower Gel
1 Vanilla Puff Dusting Powder
1 Big
1 King of Skin
1 You Snap The Whip
1 Free Body Butter Tin
1 Dark Angels
Ik zou wanneer het uitkomt met het gewicht altijd voor Royal Mail kiezenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:21 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb zelf 1 keer eerder besteld bij lush uk en toen kwam dhl 2 keer aan de deur zonder briefje en moest ik met ov naar the middle of nowhere ben nu dus heel benieuwd...
Dan moet je die vanille dusting powder ook zéker kopen!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:50 schreef oh-oh het volgende:
Vanilla Fountain vond ik heel lekker.
Ik ben nu helemaal verslaafd aan mijn Vannilary en mn Heavanilly
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |