abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67016574
Ik heb net mn eerste wax melts gegoten ze zijn nu aan het stollen.

Ben heel benieuwd of ik te weinig / genoeg / te veel geurspul er in heb geflikkerd, dat is best lastig nog. Ik ben iig flink uitgeschoten met de kleurstoffen maar dat kwam omdat ik dacht dat er een druppeldop op zou zitten maar dat was niet zo, dus er kwam nogal een dikke druppel uit

Ach ja, uitprobeersels mogen mislukken.
pi_67021113
En nu de vraag; dipkip; hoe doe je dat?

Ik heb jaren geleden wel geregeld van die waxmelts gebruikt; bij de tuinen vandaan, maar hier verkopen ze ze niet eens meer, heb ze althans al lang niet meer gezien (had ook al op die site zitten kijken met soy tarts, wel interessant ).
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_67021337
Heel makkelijk. Je smelt sojawas (of andere was kan vast ook, maar deze kun je veel geur in doen schijnt) en als het gesmolten is doe je er parfumolie of etherische olie bij en evt. kleurstof. En dan giet je het mengsel (goed roeren uiteraard) in vormpjes, bijv. ijsblokjesvormpjes. Dan laat je het stollen en dan klaar.

Ik had er lavendel, honeysuckle, mandarijn en rozenhout geur in gedaan en rode en blauwe kleurstof, en het in ijsblokjesvormpjes van IKEA gedaan. Het zijn dus paarse driehoekjes geworden. Echt leuk om te doen!!! Moet alleen nog even afstemmen hoeveel geur er in moet, dit is te subtiel. Vanavond maak ik een ander mengsel en dan gooi ik er 3x zoveel in
  vrijdag 13 maart 2009 @ 23:35:10 #54
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_67027140
ahh klinkt geweldig, ik wil ook ^^
Misschien stopt m'n kamer dan met naar verf te ruiken..
pi_67028066
Hmmm ik heb het nog niet echt onder de knie geloof ik. Ik had er ruim 2,5x zoveel geur bij gegooit maar de blokjes ruiken nog steeds niet erg sterk. Morgen een nieuwe poging
  zaterdag 14 maart 2009 @ 00:35:19 #56
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_67028694
Ik heb geloof ik eindelijk een bad iets gevonden waar ik echt helemaal warm voor loop:
You Have Been Mangoed
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_67028830
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 00:35 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb geloof ik eindelijk een bad iets gevonden waar ik echt helemaal warm voor loop:
You Have Been Mangoed

Die is echt zooooo zoet. Wordt dat in bad iets minder? Ik dacht trouwens dat dat een massagebar was
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_67028898
Ik vond Humango erg lekker, daar zitten stukjes You've been mangoed in, maar ik vind het zo duur voor zo'n klein blokje spul. Kun je er meerdere keren mee doen?

Ik heb mn tweede probeersel nu in de brander liggen maar het ruikt heerlijk, en ook sterk!! Echt gek, in het zakje rook het nauwelijks maar nu is het sterker dan 2 serene buttons. Ik heb meteen extra was besteld en nog een paar 20 geurtjes en kleurtjes, dus ik kan jullie binnenkort allemaal stalken met mn brouwsels
  zaterdag 14 maart 2009 @ 00:45:10 #59
176471 oh-oh
pi_67028947
Ik heb nu een halve in mn bad geplonkt, ga er nu achteraan plonken en zal het je morgen melden
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_67029197
Enjoy!!
  zaterdag 14 maart 2009 @ 12:00:54 #61
176471 oh-oh
pi_67034863
Een halve voldoet prima ( in een normaal formaat bad he Dip) .
Niet veel schuim maar wel lekker romig water,helemaal troebel, je kan jezelf niet zien zitten en je bent lekker ingevet na je bad, ik wil wel vaker !
( Groucho Marx )
pi_67035107
Oh dat klinkt toch wel goed... Toch maar eens bestellen dan
pi_67038858
De foto's van de grabbag actie in de uk en van de groeporder.
Ik weet niet precies wat alles is wie weet het wel?

[ Bericht 96% gewijzigd door F_r op 14-03-2009 19:27:43 ]
  zaterdag 14 maart 2009 @ 14:49:18 #64
176471 oh-oh
pi_67039531
Je foto's laden hier voor geen meter, alles loopt vast, dus daar kan ik je niet mee helpen, sorry!
Billy is geschoren met razorantium en ik geloof dat ie voor het eerst geen last heeft van zijn huid na scheren met een mesje
Daarna issie gewassen met trichomania, American Cream , Mudflats en SDM.
En nu ruikt ie heerlijk
( Groucho Marx )
pi_67040213
Hoe doet Lemony het op Bill?
pi_67040249
Als Bill er tegen kan dan moet dat bij mij ook lukken. Bij de volgende gelegenheid dus Razorantium kopen dus.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  zaterdag 14 maart 2009 @ 16:46:47 #67
176471 oh-oh
pi_67042954
De lemony was voor Chico en die heeft vandaag nog niet gekrabt en de plekken zijn zo goed als weg!
Ik vond hem wel echt vies zurig ruiken ervan
Dus hijs vandaag lekker goed stevig geboend met een stukkie snowcake en zn haartjes net als die van Bil met trichomania en AC en nu ruikt mn ouwe besje nie meer zuur
( Groucho Marx )
pi_67048156
Ik vind het juist heeeerlijk ruiken, naar citroensorbet ijs
pi_67049640
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 14:27 schreef ferrari_rood het volgende:
De foto's van de grabbag actie in de uk en van de groeporder.
Ik weet niet precies wat alles is wie weet het wel?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1 angel's delight
2 chocolate santa
3 too drunk emotibomb
4 ?
5 twinkle
6 lush pud
7 marzibain
8 christmas cake slice
9 ruby red slippers
10 chocolate santa
11 christmas kisses
12 aura suavis
13 red rooster
14 christmas morning
15 christmas cake slice
16 ? the blonde ?
17 B electro
18 jumping juniper
19 christmas cake slice
  zaterdag 14 maart 2009 @ 21:22:48 #70
159909 -Peach
Prunus persica
pi_67051323
4 is denk ik Oh la la...en 16 staat ook blonde op dus zal idd wel the blonde zijn

Ennuuhh...die 12, aura suavis, op retrolush staat ie met geel? Lijkt trouwens enorm veel op mijn 2 nog niet herkende bubble bars...
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_67052460
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 21:22 schreef -Peach het volgende:
4 is denk ik Oh la la...en 16 staat ook blonde op dus zal idd wel the blonde zijn

Ennuuhh...die 12, aura suavis, op retrolush staat ie met geel? Lijkt trouwens enorm veel op mijn 2 nog niet herkende bubble bars...
Wel een hele lichte oh la la dan want mijne is auberginepaars.

Aura suavis weet ik omdat ik die aan haar gegeven heb.
pi_67052621
weet ik meteen wat ik extra heb gekregen dank je wel.
heb vandaag een ronde opbergbox bij de xenos gekocht. kijken of het morgen lukt alles te ordenen met briefjes wat wat is en waarvoor ik het kan gebruiken. de showerjellies en shampoos zijn makkelijk maar bij sommige dingen is het gissen waarvoor het is. al kom ik nu heel eind met de lijst. heb heel de week gewerkt en nu doet mijn schouder wel erg veel pijn. dus moet even prioriteiten stellen jammer genoeg
  zaterdag 14 maart 2009 @ 22:18:46 #73
159909 -Peach
Prunus persica
pi_67053390
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 21:55 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Wel een hele lichte oh la la dan want mijne is auberginepaars.

Aura suavis weet ik omdat ik die aan haar gegeven heb.
Mjah ik was er van de week toevallig naar aan het kijken in de winkel, daar was ie ook die kleur met lichtere strepen/krullen er door heen
Ruikt die Aura suavis sterk of naar een bepaald iets?
pi_67053760
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 22:18 schreef -Peach het volgende:
Mjah ik was er van de week toevallig naar aan het kijken in de winkel, daar was ie ook die kleur met lichtere strepen/krullen er door heen
Ruikt die Aura suavis sterk of naar een bepaald iets?
Mijne rook medium sterk naar van alles.

Daar heb je vast heel veel aan
pi_67053975
Ik ben terug uit Londen!

Ik zal jullie niet vervelen met verhalen over de stad, maar het bezoekje aan de Lush winkel was een waardige afsluiter. Ik heb nauwelijks retro gekocht.
De produkten die er waren, waren niet mijn smaak, maar heb me wel vergrepen aan een Karma badmelt. En een goodiebag gekregen met daarin 2 maal Silician, een Psychodelic en Banana moon zeep. Het was geen 20 euro maar ik klaag niet want ik kreeg nog heul veul andere kadootjes, omdat ik uit Nederland naar hen toe was gekomen.
Ik heb uitgebreid (lees: 5 uur) koffie gedronken en gelunched met wat mensen van het UK forum, erg gezellig allemaal.

Morgen ga ik bijlezen, vanavond vroeg naar mijn bedje toe.

En morgen zal ik wat foto's plaatsen van mijn aankopen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_67054013
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 22:33 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben terug uit Londen!

Ik zal jullie niet vervelen met verhalen over de stad, maar het bezoekje aan de Lush winkel was een waardige afsluiter. Ik heb nauwelijks retro gekocht.
De produkten die er waren, waren niet mijn smaak, maar heb me wel vergrepen aan een Karma badmelt. En een goodiebag gekregen met daarin 2 maal Silician, een Psychodelic en Banana moon zeep. Het was geen 20 euro maar ik klaag niet want ik kreeg nog heul veul andere kadootjes, omdat ik uit Nederland naar hen toe was gekomen.
Ik heb uitgebreid (lees: 5 uur) koffie gedronken en gelunched met wat mensen van het UK forum, erg gezellig allemaal.

Morgen ga ik bijlezen, vanavond vroeg naar mijn bedje toe.

En morgen zal ik wat foto's plaatsen van mijn aankopen.
Leuk leuk leuk!!
pi_67061660
Stad is ook fijn he raccat? Ik was er onlangs 3 dagen voor in totaal iets van 120 euro. Toen badacht ik me da tik daar toch eigenlijk vaker heen zou moeten gaan.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_67061916
Ik heb even opgezocht waar alles voor is. Heb nog niet alles gevonden
1 angel's delight =zeep?=voor oa douche?
2 chocolate santa=voor in bad?
3 too drunk emotibomb
Wanneer je, ondanks je goede voornemens, de avond ervoor toch dat drankje te veel hebt genomen. Pepermunt, goudsbloem, venkel en zoete sinaasappel jagen die vervelende kater zo het doucheputje in. Aroma therapie voor onder de douche! Leg de Emotibomb op de bodem van je douchecabine zodat de warme stralen van de douche de Emotibomb raken. En geniet van de heerlijke dampen!
4 oh la la
Fransen zeggen niet echt ‘Ooh La La!’. Ze zeggen eigenlijk ‘Oh là là’ wat vertaald wordt als ‘Moet je kijken!’ of ‘Dat meen je niet!’. Eigenlijk iets dat je zegt wanneer je in een cafeetje met je koffie verkeerd, zit te kletsen met vrienden en je hoort dat de vriendin van de buurman groupie is geworden van een rockband en in de tourbus mee naar Vegas is. Grappig, want de Britten (die Fransen 100% meer sexy vinden dat ze zelf zijn, en geef ze hierin eens ongelijk) hebben het idee dat de uitdrukking te maken heeft met flirten en kusjes. Dus toen Mo deze zeep maakte, met invloeden uit de Provence, wilde Mark graag een naam die ultiem sensueel was. We hebben hem maar in de waan gelaten dat dit een ondeugende naam is
5 twinkle=voor in bad?
6 lush pud????
7 marzibain????
8 christmas cake slice=zeep?
9 ruby red slippers???
10 chocolate santa=voor in bad?
11 christmas kisses????bad???
12 aura suavis????
13 red rooster douche bad???
14 christmas morning bad???
15 christmas cake slice zeep?
16 the blonde
Als je van spontane metamorfoses houdt, is deze shampoo niet geschikt voor jou. Je haren worden hier niet tien tinten lichter van. Als je op zoek bent naar een subtiele verandering, dan is dit wel geschikt. Alsof je op vakantie bent geweest naar een zonnig land en je haren zijn lichter bij thuiskomst. Voor blondines die graag blond blijven.
17 B electro zeep??
18 jumping juniper
Vet haar is niet het meest charmante ooit. Daarom hebben wij Jumping Juniper gemaakt met jeneverbessen, prima om talgproductie te verminderen. Lavendel brengt je hoofdhuid in balans en citroen en limoen verfrist (en het geeft je haren de geur van een gintonic).
19 christmas cake slice zeep???
pi_67062093
Ik heb een 17 Cherry Tree Lane in de retro gekocht maar ik vind hem niet lekker. Als iemand hem wilt hebben wil ik hem wel opsturen.. Anders gooi ik hem weg
pi_67062677
Miracle_Drug die stond op mijn misschien te bestellen lijstje!
Heb je iets wat je graag wilt hebben? Ik heb bv nog AOBS die nog 1 maand houdbaar is (nog zo'n 60 gram) of Bare Naked Lady dustingpowder, Kerst zepen, Eau-Roma Water (waar zou niet zo goed weten hoe ik dat op moet sturen)
pi_67062767
Oké, ik ga jullie toch vervelen met mijn Londen verhaal. Met foto's. Sla de niet interessante stukken vooral over, maar er staat ook veul over Lush in. Het is copy paste van een ander forum, dus wellicht dat ik er wat in heb laten staan wat hier niet zo goed te plaatsen is.

Dus, ik ben weer terug uit Londen.

Op woensdagavond ben ik naar The Electric bioscoop geweest, een van de oudste van Londen, erg leuke ervaring. Je kunt een lekkere leren stoel boeken, inclusief voetenplankje. Met een bordje pitabrood met hummus is het dan erg relaxed film kijken. Een film die ook mooi paste in de reis: Young Victoria gaat namelijk over de eerste jaren dat koningin Victoria en prins Albert samen zijn.

Ook mijn eerste Lush gespot, Lush Portobello Road, zo ongeveer tegenover de bioscoop. Helaas had ik geen camera bij me. En aangezien het 9 uur ’s avonds was, was de winkel gesloten.

Donderdag:
Ik ben begonnen met een bezoekje aan Leadenhall market, heel mooie galerij met leuke winkeltjes. Ik was er wat vroeg waardoor er weinig open was en het geheel wat rommelig uitzag met af- en aanrijdende bevoorradingswagens.
En dit plaatje hoort natuurlijk bij Londen. (p de voorgrond mijn ontbijt)

Daarna ben ik een rondje theaters gaan doen om mijn avonden te vullen. Drie tickets geboekt, ik kan vooruit! Vervolgens richting Covent Garden om de Lush en B never te bezoeken.
Lush Covent Garden:

Leuk gekletst met één van de verkopers, die eigenlijk bleek te werken in de winkel waar op op zaterdag ging partyen. Ik wist meer van retro dan hij.

En voor het eerst inkopen gedaan bij B Never: een appel BBS en twee proefjes meegekregen, mintig gezichts- en lichaamsmasker en de B never showergel.

Tussen de middag heb ik een erg lekkere hamburger gegeten bij een zaakje waarvan ik de naam alweer vergeten ben. Het was een keten vlakbij Covent Garden en je moet bestellen en betalen voordat je gaat zitten. Iets wat ik in eerste instantie niet doorhad.
Daarna ben ik op zoek gegaan naar een bepaalde soort thee. De winkel Harvy nicols zou niet moeilijk te vinden moeten zijn, maar aangezien heel Londen verbouwd wordt heb ik flink rondgedwaald voordat ik er was. Maar de thee is gevonden! En jelly beans.

Daarna nog een kort bezoekje aan het Victoria and Albert museum, mooie collectie maar mijn voeten waren te moe om er lang te blijven. Dus even terug naar het hotel, lekker op bed hangen en tv kijken.
Het hotel was overigens prima. Het was pas verbouwd en ziet er strak en netjes uit. Mijn kamer was prima, klein maar fijn, want veel ruimte heb je toch niet nodig. Badkamer: mooi en schoon. Ik sliep aan de straatkant maar de straat is hele rustig, ik heb geen last gehad van het verkeer. Het hotel ligt ook erg centraal, da’s prettig. Het ligt op loopafstand van 2 metrostations en binnen een half uur ben je bij alle grote attracties in Londen. Als ik een minpuntje moet noemen: de kamer was wat te warm en de temperatuur kun je niet zelf regelen. Maar ik sliep onder een dunne deken met korte mouwen en had nergens last van. Naam: Central Park Hotel. Aanrader!

Mijn kamer (check de inkopen!)

Ik sta voor de deur naar badkamer (links).

En ’s nachts is het roze/paars!

Daarna weer de stad in, naar de musical Les Miserables.Mijn eerste musical en nog steeds mijn grootste liefde. Na 8 keer ben ik er nog steeds niet op uitgekeken. Ik zat naast een Japans meisje, zij ging voor de eerste keer maar was acuut fan. Logisch. Alleen jammer dat er blijkbaar een Amerikaanse soap schrijver over de sterfscène van Eponime is heen gegaan. Was vroeger een stille, serene scène was van een meisje wat sterft in de armen van haar onbereikbare liefde was nu een rommelig geheel waarbij de stervende dame erg veel energie overhad om hem overal te grijpen waar ze kon. Ze kon zich zelfs nog met haar laatste adem oprichten om hem een kus te geven. Blegh, dat moet niet zo! Vind ik.

Vrijdag:
Vandaag had ik afgesproken met een vriend van me. We zijn naar het Natural History Museum gegaan. Vooral voor kinderen is het een erg leuk museum, je kunt allerlei testjes doen en vragen beantwoorden. Daardoor waren we vaak omringd door schoolklassen. Mijn neefje is dinosaurusfan en die kun je daar genoeg vinden.

Grote poten:

Babies!

Een afdeling is gewijd aan Charles Darwin. Kijk: vliegende aapjes!

Maar het gebouw zelf is ook zeer de moeite waard.
Entree:

Centrale hal

Op donderdag had ik gekeken hoe ik zoveel mogelijk musical in zo kort mogelijk tijd kon proppen. Resultaat: vandaag om 17.30 uur Avenue Q en om 20.30 uur Mamma Mia. Avenue Q was een gok, ik kende de musical verder niet en schrok een beetje toen ik later zag dat het met poppen gespeeld werd. Maar het was een erg leuke verrassing. Feitelijk is het een hard-core Sesamstraat, met liedjes ( en toneel) over seks, hoeren en racisme. Maar dan op een ontzettend grappige manier. Ik heb me prima geamuseerd. Als je ernaartoe wil moet je haast maken: hij sluit op 28 maart.

Daarna had ik een half uurtje over voordat ik naar Mamma Mia ging dus ik heb me even vergaapt aan de toeristenstromen op Leicester Square.
Bij boeken kwam een kaartje voor Mamma Mia uit op 57 pond. Gloep. Is er niks goedkopers? Ja, maar dat was met limited view. Maakt mij niet zoveel uit, meestal kun je met een beetje creativiteit wel een mooi uitzicht regelen. En het scheelde 30 pond. Groot was mijn verrassing toen ik bij het theater aankwam: ik zat in een loge!
Ik heb een (illegale) foto van mijn ‘overburen’ gemaakt, rechts is het toneel.

In onze loge stonden vier losse kuipstoeltjes, dus je kon gaan zitten waar je wilde. Ik had prima zicht, zat heerlijk, kon mijn benen strekken en dat voor 27 pond.
De voorstelling zelf is een soort feestje: alle bekende Abba liedjes komen voorbij, inclusief glitterpakken. Leuk, leuk!

Zaterdag was de grote dag: ik ging naar de retro party!
Lush White City (uitstappen bij metrostop Shepards Bush) is gelegen in een gloedjenieuw winkelcentrum.
Winkelcentrum, hoezo kredietcrisis?

Walhalla:

Toen ik arriveerde was de winkel bijna leeg, er was wat gedoe bij de kassa want de meiden hadden problemen met het afrekenen van de retro produkten.
Oh ja, die willen jullie vast ook zien:

Terwijl ik deze foto’s maakte werd ik aangeklampt door iemand: ‘Are you a forumite?’ Zij bleek ook op het UK forum te zitten! We hebben een half uurtje gekletst terwijl ik wachtte op mijn afspraak met twee andere forumites. Intussen had ik mijn kadootjes erbij gepakt: stroopwafels en drop. Dat ging er goed in bij de meiden. J
De winkel raakte steeds voller, met name met personeel en iedereen vond het hartstikke leuk me te zien. De store manager wenkte me opzij en ik heb een produkt mogen testen wat mogelijk over een poosje in de winkels ligt. Top secret, dus ik kan er niks van zeggen. Nee, echt niet, heb ik ze beloofd. Maar het was njam!

Vervolgens mijn boodschapjes gedaan:
Night in for two: masker, 2 toner tabs, 2 maal Ultrabland en 2 gezichtscremes voor 10 pond.

Verder heb ik een Karma melt (retro) gekocht en wat reguliere dingen, niet zo interessant voor de foto.
Goodiebag!

Psychodelic BBS, 2 maal Uluru ballistic, Bon Bomb en Banana moon zeep.

En daarna gingen we koffie drinken. Waarop één van de forumites (die dus ook bij Lush werkt) een doos tevoorschijn haalde. En toen kreeg ik kadootjes!

Haar manager was in Japan geweest en had allerlei spullen meegebracht.

In de potjes zit Potion SP en (denk ik) American Cream SP. En ze had een hoop toner tabs die we eerlijk gedeeld hebben.
Wat niet op de foto staat is de 500 gram fles Taai taai die ze me kado gaven. Lief! Het was de aller aller laatste 500 grams fles, van de heerlijke batch dus ik = blij. Helaas had de manager er niet bij stil gestaan dat ik met handbagage reisde, dus die krijg ik nagestuurd.

Na drie uur of een kop koffie te hebben gedaan ben ik met één van hen gaan eten bij Wagamamma’s. Altijd lekker en een goede bodem voor de terugreis. En toen was het tijd om richitng vliegveld te gaan. In Weeze was mijn bagage gewogen, dus ik heb mijn koffer in de winkel op de weegschaal gegooid zodat ik niet over de limieten heen ging. Ik weet niet of ik blij of teleurgesteld moet zijn dat op Gatwick niet gewogen werd. Maar de vloeistofcontrole is weer flink aanwezig. Zowel bij aankomst als vertrek moest ik het zakje met vloeistoffen laten zien, had ik eerder niet zo meegemaakt.

En da’s mijn (uitgebreide) reisverhaal. Ik wil weer terug!

[ Bericht 0% gewijzigd door Cat-astrophe op 15-03-2009 14:51:48 ]
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_67062900
Leuk leuk leuk

( Dus je hebt de vanilla-deelite ff mogen proberen?)
pi_67063075
quote:
Op zondag 15 maart 2009 11:12 schreef quirina het volgende:
Leuk leuk leuk

( Dus je hebt de vanilla-deelite ff mogen proberen?)
De lotion bedoel je? Ja, die is in de winkels te koop. Ik vind hem lekker ruiken, maar best duur. En op mijn huid vervloog de geur heel snel. Jammer, maar ik heb meer dan genoeg lotions.
Ik heb trouwens nog een foto van mijn Night in for two toegevoegd. Ik heb als masker Brazened Honey gekozen, T en C toner tabs en de cremes Celestial en Paradise regained.
pi_67063377
quote:
Op zondag 15 maart 2009 10:59 schreef Shan_Savan het volgende:
Miracle_Drug die stond op mijn misschien te bestellen lijstje!
Heb je iets wat je graag wilt hebben? Ik heb bv nog AOBS die nog 1 maand houdbaar is (nog zo'n 60 gram) of Bare Naked Lady dustingpowder, Kerst zepen, Eau-Roma Water (waar zou niet zo goed weten hoe ik dat op moet sturen)
Nee hoor ik hoef er niets voor, anders gooi ik hem toch weg Ik stuur je even een pm
  zondag 15 maart 2009 @ 11:39:47 #85
176471 oh-oh
pi_67063467
Leuk verslag lekkere Lush nerd
White City ziet er gaaf uit zeg!
Ik krijg accuut heimwee.
Die night in for two is een leuke package deal, zo jammer dat ze die niet versturen...
Mss toch meneer Greys maar eens lief aankijken binnenkort
Wij hebben zometeen hier Lush Party, ook met brazened Honey
( Groucho Marx )
pi_67064057
@Cat22 wat een heerlijk verslag zeg!
Hoe ruikt de B never showergel is dat echt HIWT geur?
pi_67064469
quote:
Op zondag 15 maart 2009 11:39 schreef oh-oh het volgende:
Leuk verslag lekkere Lush nerd
White City ziet er gaaf uit zeg!
Ik krijg accuut heimwee.
Die night in for two is een leuke package deal, zo jammer dat ze die niet versturen...
Mss toch meneer Greys maar eens lief aankijken binnenkort
Wij hebben zometeen hier Lush Party, ook met brazened Honey
White City is erg mooi maar de winkel is niet echt Lush. Je mist de houten vloeren en de hoekjes en kraakjes. Groot voordeel is wel dat de geuren niet in de stenen vloeren trekken en je daardoor de produkten daadwerkelijk kunt ruiken ipv je een weg te moeten banen door de Lush walmen.

Greys moet haar heer echt maar eens aanstoten, night in for two is prima mee te nemen en een supergoede deal. In de meeste winkels staat de display een beetje achteraf, dus je moet er gewoon naar vragen. Er hoorde trouwens ook nog een doosje bij, maar dat heb ik maar daar gelaten omdat ik zo min mogelijk gewicht mee wilde nemen en de cremes toch in een zakje moesten.

Veel plezier op je party!
quote:
Op zondag 15 maart 2009 12:01 schreef Shan_Savan het volgende:
@Cat22 wat een heerlijk verslag zeg!
Hoe ruikt de B never showergel is dat echt HIWT geur?
Dank je.
Ik vind de showergel niet naar HIWTK ruiken. Hij zit tussen Flying Saucers en HIWTK in en dan meer richting Flying Saucers, zeg maar. Veel honing met een beetje zoet.

De B never sugarscrub is trouwens ook briljant! Vooral de minty versie. De choco versie is vies zoet.
  zondag 15 maart 2009 @ 14:26:22 #88
159909 -Peach
Prunus persica
pi_67069167
quote:
Op zondag 15 maart 2009 09:47 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb even opgezocht waar alles voor is. Heb nog niet alles gevonden
1 angel's delight =zeep voor oa douche
2 chocolate santa=voor in bad, volgens mij een bubble bar
3 too drunk emotibomb
Wanneer je, ondanks je goede voornemens, de avond ervoor toch dat drankje te veel hebt genomen. Pepermunt, goudsbloem, venkel en zoete sinaasappel jagen die vervelende kater zo het doucheputje in. Aroma therapie voor onder de douche! Leg de Emotibomb op de bodem van je douchecabine zodat de warme stralen van de douche de Emotibomb raken. En geniet van de heerlijke dampen!
4 oh la la
Fransen zeggen niet echt ‘Ooh La La!’. Ze zeggen eigenlijk ‘Oh là là’ wat vertaald wordt als ‘Moet je kijken!’ of ‘Dat meen je niet!’. Eigenlijk iets dat je zegt wanneer je in een cafeetje met je koffie verkeerd, zit te kletsen met vrienden en je hoort dat de vriendin van de buurman groupie is geworden van een rockband en in de tourbus mee naar Vegas is. Grappig, want de Britten (die Fransen 100% meer sexy vinden dat ze zelf zijn, en geef ze hierin eens ongelijk) hebben het idee dat de uitdrukking te maken heeft met flirten en kusjes. Dus toen Mo deze zeep maakte, met invloeden uit de Provence, wilde Mark graag een naam die ultiem sensueel was. We hebben hem maar in de waan gelaten dat dit een ondeugende naam is
5 twinkle=voor in bad, ballistic
6 lush pud= bruisbal, ruikt naar een pud (soort Engelse pudding)
7 marzibain= voor in bad, bubble bar
8 christmas cake slice=zeep
9 ruby red slippers= voor in bad, bubble bar (dacht ik)
10 chocolate santa=voor in bad
11 christmas kisses= bad, bubble bar
12 aura suavis = voor in bad, bubble bar
13 red rooster = zeep -->douche en bad
14 christmas morning= bad, bubble bar (??)
15 christmas cake slice=zeep
16 the blonde
Als je van spontane metamorfoses houdt, is deze shampoo niet geschikt voor jou. Je haren worden hier niet tien tinten lichter van. Als je op zoek bent naar een subtiele verandering, dan is dit wel geschikt. Alsof je op vakantie bent geweest naar een zonnig land en je haren zijn lichter bij thuiskomst. Voor blondines die graag blond blijven.
17 B electro=zeep
18 jumping juniper
Vet haar is niet het meest charmante ooit. Daarom hebben wij Jumping Juniper gemaakt met jeneverbessen, prima om talgproductie te verminderen. Lavendel brengt je hoofdhuid in balans en citroen en limoen verfrist (en het geeft je haren de geur van een gintonic).
19 christmas cake slice=zeep
Je kunt veel vinden op lush.co.uk En misschien als iemand nog een kerstkrantje heeft kan die de omschrijving van de kerstspullen geven! Ik heb die van de pud, christmas kisses en christmas cake uitgeknipt want die heb ik zelf. Zal het vanavond of morgen wel even doorgeven
  † In Memoriam † maandag 16 maart 2009 @ 12:18:53 #89
43556 miss_dynastie
pi_67097951
Wat een geweldig verslag cat
pi_67104378
Klinkt superleuk Cat!!
pi_67106462
quote:
Op maandag 16 maart 2009 16:01 schreef Dipkip het volgende:
Klinkt superleuk Cat!!
Het was ook superleuk.

Red je het nog met de groepsordermadness? Jouw pakketje komt donderdag je kant op!
pi_67106919
quote:
Op maandag 16 maart 2009 17:03 schreef Cat22 het volgende:
Red je het nog met de groepsordermadness? Jouw pakketje komt donderdag je kant op!
Ja, het gaat nog wel. Alleen staat mn hoofd er even totaal niet naar, dr is misschien wat ernstigs met mn moeder en zit op telefoontje te wachten terwijl ik zou moeten studeren, dus douchegel interesseert me even geen hol
pi_67107084
quote:
Op maandag 16 maart 2009 17:18 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ja, het gaat nog wel. Alleen staat mn hoofd er even totaal niet naar, dr is misschien wat ernstigs met mn moeder en zit op telefoontje te wachten terwijl ik zou moeten studeren, dus douchegel interesseert me even geen hol
Ow bah. Kan ik me helemaal voorstellen! Hopelijk krijg je snel goede berichten.

*duimduimduimduimduim*
pi_67107424
Het schijnt allemaal erg mee te vallen, maar kan het nog niet echt van me af zetten. Ze was ineens onwel geworden 's nachts en vanmorgen had ze enorme rode bloeduitstortingen rond haar ogen, het leken wel brandblaren. En dan zo bij de binnenste ooghoeken, alsof ze bloed had zitten janken of een enge gothic was geworden. Ze zeggen dat dat komt omdat ze met dr voorhoofd tegen de deur is gestoten toen ze viel 's nachts. Ze wordt nu beter in de gaten gehouden (ze heeft bloeddrukproblemen).
pi_67107829
Klinkt voorzichtig positief dan. Het is altijd rottig als je niet precies weet wat er aan de hand is. Het kan de meest verschrikkelijke ziekte zijn maar gelukkig valt het vaak ook erg mee.
pi_67107960
Ja precies, die onzekerheid is eng, en als je dan al mee hebt gemaakt dat het niks leek maar heel ernstig was ga je toch zitten denken van oh nee niet weer...
pi_67108661
Oooh my Dipkip, dat klinkt erg eng allemaal! Hoop dat het meevalt!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_67109200
Klinkt eng dipkip, sterkte!
pi_67109344
Sterkte Dipkip!
pi_67109560
Ja mn moeder is daarna gaan shoppen dus zij vindt blijkbaar iig wel van wel. Ik ben gewoon een emo als het om mn mama gaat en destijds enorm geschrokken toen ze ineens opgenomen moest worden (waar ze vanaf de IC nog steeds verklaarde dat het allemaal onzin was en de dokters haar daar hielden omdat ze haar wel gezellig vonden, zo is mijn moeder, maar je weet dus ook niet of het erg is bij haar).

Had er hier niet iemand iets van een Lush haargel gehad in een grabbag? I needs informations.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')