abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67317398
Ik wilde juist een gezichtscrème kopen, maar na Dipkip haar ervaring te lezen twijfel ik nu wel weer, hebben er mensen ervaring met Celestial?
Dacht juist hier gelezen te hebben dat het zo'n fijne crème was!

Op het lushforum staan zoveel ervaringen en ik snap dat het voor de 1 heel fijn is en voor de ander niet, maar ben benieuwd of er hier ervaring met deze crème is!
pi_67317479
Oh en gisteravond ik bad geweest met een 1/2 snowdrops vannacht werd ik nog wakker van stukjes glittertroep
De andere 1/2 doneer ik aan de container, in bad irriteerde de stukjes glitter al, gelukkig geen erge glitterbom zoals bij Dipkip en ? maar dit vond ik al zwaar irritant.
  maandag 23 maart 2009 @ 11:02:31 #228
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_67317565
Ik heb de celestial en ik vind hem echt heerlijk!
De Dreamcream vind ik te vet, echt verstikkend vet zeg maar, de Celestial vind ik precies goed vet.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_67317960
Celestial deed het eerst heel goed bij mij maar nu weer minder, als ik alleen die gebruik krijg ik uiteindelijk toch weer een droge kriebelhuid. Ik gebruik nu meestal dream cream en af en toe celestial, maar dream cream doet echt het meeste voor mn huid. Eigenlijk gebruik ik celestial nu alleen als ik snel weg moet, want dream cream duurt wat langer om in te trekken. Hij voelt bij mij niet vet aan als ie eenmaal is ingetrokken (3-4 minuten).
pi_67318438
Oh ik moet geen mega vette crème ik ga dan gewoon de Celestial proberen en zie dan wel wat ik er van vind.

Dankjewel voor jullie mening!!

En hebben jullie ervaring met Big? Is die geur te vergelijken met Ocean Salt? Denk dat ik Big sowieso bestel dan, als de geur gelijkend is, want vind Ocean Salt echt heel erg lekker.
Dan twijfel ik nog over Gentle Lentil en Hybrid, dat zijn beide ook fijne zepen volgens mij?
  maandag 23 maart 2009 @ 11:34:11 #231
176471 oh-oh
pi_67318616
Gentle Lentil en Hybrid zijn geen zepen maar shampoos.
En het hangt echt van je haar af wat fijn is voor jou.
Ik ben helemaal blij met mijn hybrid maar mijn Gentle Lentil heb ik weggegeven, daar kon ik echt niks mee.
Je haar wordt er heel zacht van en gaat slap hangen, niet fijn als je krullen of slag in je haar hebt.
Een vriendin van mij heeft heel dik stijl haar en zij is er wel echt blij mee.
Big ken ik niet maar die staat wel op mijn wenslijst voor volgende keer.
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_67319990
Verkeerde woordkeus, zeep voor het haar bedoelde ik

Oke zo wordt het al weer makkelijke, dan wil ik ook geen Gentle Lentil denk ik (of iig hoef ik het nu niet te hebben) maar ga ik voor Hybrid, ik wil geen slap haar, ik wil juist wat volume.
  maandag 23 maart 2009 @ 12:26:51 #233
176471 oh-oh
pi_67320356
Reincarnate is ook echt een aanrader!
( Groucho Marx )
pi_67320820
Volgens mij wil ik dat niet
quote:
'zodat je haren een subtiel rode glans krijgen'
Ik ben al een beetje rossig van mezelf (goud blond) en wil liever dat het blond is dan dat het nog rooier wordt
pi_67320856
quote:
Op maandag 23 maart 2009 12:26 schreef oh-oh het volgende:
Reincarnate is ook echt een aanrader!
Ik heb nu een proef van oh-oh. Maar ik mag die van mezelf niet gaan kopen voordat mijn huidige shampoos en conditioners op zijn. En ik heb - in wisselende hoeveelheden- :
Shampoo: BIG, I love juicy, New, Washday Greens, proef Gentil Lentil en reincarnate.
Conditioners: Forever in bloom, Veganese, Jungle. Ik kan dus nog effe vooruit.

Gentle Lentil maakt mijn haar ook heel slap en Jungle is een vrij zware conditioner. Maar ze ruiken allebei zo heerlijk. BIG is briljant, brengt echt de lift in mijn haar.

Ik had trouwens deze week ook een Snowdrops in mijn bad: er zitten glitterstukjes in, maar ze bleven niet op mij plakken en het bad was heerlijk mintig. Ik las dat iemand een Snowdrops in de kliko wilde doen?
NEEEE! Kunnen we niet ergens voor ruilen?

Gezichtscremes: Ik gebruik Gorgeous omdat dat de enige creme is die geen vettig laagje achter laat en mijn huid niet verstopt. Af en toe gebruik ik Celestial, ruikt heerlijk naar vanille en is goed voor als mijn velletje even een vochtinjectie nodig heeft.

Zo, heb ik dan alle reviews gehad?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 23 maart 2009 @ 13:20:07 #236
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_67321994
Shan ik heb wel een stukje hybrid en Gentil lintle (van Oh-oh gekregen)voor je. kun je ze beide eens proberen. ik heb ook trichoma en hard en als je blond bent ook evt. nog the blond.
Met creme's heb ik niet veel ervaring.

Laat het me maar weten , dan zal ik mijn mes te pakken nemen en wat voor je af snijden.
  maandag 23 maart 2009 @ 14:09:07 #237
176471 oh-oh
pi_67323517
Ik geloof werkelijk niet dat die Reincarnate iets met de kleur van je haar doet hoor.
Ik doe ook gerust Marilyn in mijn bruin haar, word ik echt niet blond van.
Tis echt typisch dat die Gentle Lentil voor bijna niemand wat is.
Terwijl hij zo lekker ruikt en zo goed schuimt.
Maar goed, we hebben het ieg geprobeerd he?
( Groucho Marx )
  maandag 23 maart 2009 @ 14:32:27 #238
176471 oh-oh
pi_67324363
Collega had ik laatst een zwik testertjes gegeven, en zij wil heel graag mijn fles AC overnemen
( Groucho Marx )
pi_67339359
@Rac dat is hartstikke lief van je de hybrid wil ik sowieso 'hebben' dus die bestel ik gewoon met Dipkip mee. Hard heb ik zelf vind ik behoorlijk stinken, maar had ik ook met Karma Komba, maar dat is nu mijn favoriet
Naar Gentle Lentil ben ik niet meer zo benieuwd geloof ik

@Cat ik heb nog een 1/2 snowdrops, ik vond die van mij totaal niet mintig ruiken weet niet of zo'n half ding door de brievenbus past?

Ik heb trouwens nog een pot Bare Naked Lady met ‘prachtige glittertjes’, misschien iets voor kleine nichtjes? Kan zo kleine xenos bakjes opsturen voor wie wil? Ik ga dat toch niet gebruiken vanwege de glitters
  maandag 23 maart 2009 @ 21:57:06 #240
176471 oh-oh
pi_67339490
Ik kreeg vandaag een testertje Angels on Bare Skin van een vriendin.
Wat een heerlijk spul zeg!
( Groucho Marx )
pi_67339681
quote:
Op maandag 23 maart 2009 21:53 schreef Shan_Savan het volgende:

@Cat ik heb nog een 1/2 snowdrops, ik vond die van mij totaal niet mintig ruiken weet niet of zo'n half ding door de brievenbus past?

Ik heb trouwens nog een pot Bare Naked Lady met ‘prachtige glittertjes’, misschien iets voor kleine nichtjes? Kan zo kleine xenos bakjes opsturen voor wie wil? Ik ga dat toch niet gebruiken vanwege de glitters
Je hebt pb.

Glittercreme mot ik trouwens niet. Mijn schoonzus doet me wat als ik mijn nichtjes laat glitteren. En ik doe mezelf wat aan als ík me laat glitteren.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_67340203
quote:
Op maandag 23 maart 2009 21:57 schreef oh-oh het volgende:
Ik kreeg vandaag een testertje Angels on Bare Skin van een vriendin.
Wat een heerlijk spul zeg!
Vind ik echt helemaal niets, heb nog een potje staan (met 60 gram dacht ik) voor de liefhebber, zit wel tegen de houdbaarheidsdatum aan (9-4-2009).
Dus liefhebbers?
  maandag 23 maart 2009 @ 22:39:28 #243
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_67341232
@ Shan Probeer gentle in ieder geval een keertje uit misschien is het toch wel wat voor jou. maar moet ik wel een stukje the blond voor en tricioma (?) voor je snijden? kan ik van jou een wat angels on bare skin proberen.

Wanneer gaat dip weer bestellen eigenlijk? want dan wil ik absoluut skinny dip bestellen. Die vind ik heel fijn vooral bij het scheren. (dank nog voor je proefje Oh-Oh en ik vind almond and coconut-smoothy ook )
  dinsdag 24 maart 2009 @ 09:11:08 #244
176471 oh-oh
pi_67347537
quote:
Op maandag 23 maart 2009 22:13 schreef Shan_Savan het volgende:

[..]

Vind ik echt helemaal niets, heb nog een potje staan (met 60 gram dacht ik) voor de liefhebber, zit wel tegen de houdbaarheidsdatum aan (9-4-2009).
Dus liefhebbers?
Oh ja zeker weten, ik vind hem echt hemels!
( Groucho Marx )
  dinsdag 24 maart 2009 @ 09:13:33 #245
176471 oh-oh
pi_67347597
quote:
Op maandag 23 maart 2009 22:39 schreef rac het volgende:
@ Shan Probeer gentle in ieder geval een keertje uit misschien is het toch wel wat voor jou. maar moet ik wel een stukje the blond voor en tricioma (?) voor je snijden? kan ik van jou een wat angels on bare skin proberen.

Wanneer gaat dip weer bestellen eigenlijk? want dan wil ik absoluut skinny dip bestellen. Die vind ik heel fijn vooral bij het scheren. (dank nog voor je proefje Oh-Oh en ik vind almond and coconut-smoothy ook )
Echt, die skinny dip vond ik de miskoop van de eeuw, fijn dat jij hem fijn vindt!
Almond and coconut is ook echt heerlijk vind ik.
Ik ben blij dat mijn nieuwe verlanglijst langzamer groeit dan de vorige
Oh Dip, ik hen voor het eerst de Pumkin Soap gebruikt.
Wat is die lekker zeg
En schuimen als een gek, echt die gaat zo op hier, wat een genot
( Groucho Marx )
  dinsdag 24 maart 2009 @ 09:37:27 #246
159909 -Peach
Prunus persica
pi_67348194
quote:
@Rac dat is hartstikke lief van je de hybrid wil ik sowieso 'hebben' dus die bestel ik gewoon met Dipkip mee. Hard heb ik zelf vind ik behoorlijk stinken, maar had ik ook met Karma Komba, maar dat is nu mijn favoriet
Ik vind de Karma Komba echt lekker ruiken (en zo'n blok gaat er toch best hard doorheen als je het telkens gebruikt ) en toen ik gisteren door de (heul harde ) regen moest fietsen rook mn haar naar Karma ipv vieze regen!
Maar ik kan niet zeggen dat mn haar nu beter doorkambaar is...
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_67354011
Mn bestelling gaat bijna beginnen, ik zou er geen plaatsen maar door gedoe met de creditcard is de forum specials bestelling in 2 delen gehakt. Ik heb nog wel ruimte dus als je mee wil doen PB maar.
quote:
Ik zou wel een bakje willen om de geur te proberen zijn de glitters heel erg?
  dinsdag 24 maart 2009 @ 12:58:33 #248
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_67354236
ooh dipkip .......

Mag ik dan nog bestellen?
Skinny Dip en Creamed almond en Coco nut smoothy (of zou dream wash toch lekkerder zijn ?)
pi_67355131
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 12:58 schreef rac het volgende:
ooh dipkip .......

Mag ik dan nog bestellen?
Skinny Dip en Creamed almond en Coco nut smoothy (of zou dream wash toch lekkerder zijn ?)
Ja hoor, zou 9 euro 61 zijn met de coco. Hoe dreamwash is weet ik niet, maar het geurtje klinkt minder lekker dan de coco.
pi_67363878
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:23 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ja hoor, zou 9 euro 61 zijn met de coco. Hoe dreamwash is weet ik niet, maar het geurtje klinkt minder lekker dan de coco.
Ik vind Dreamwash niet lekker.
Ook niet vies, maar het is mij te neutraal. Als je van lavendel houdt vind je hem waarschijnlijk wel lekker, want dat zit er op de achtergrond in. Je kunt hem zo'n beetje vergelijken met Dreamcream, A&C smoothy heeft lekker amandeltjesgeur en wat zoetigs (maar niet té) in zich.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')