abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67111215
Kan me je zorgen voorstellen Dipkip! Sterkte!

Ik heb 2 haargels van Lush Goth Juice en The Big Tease, wil je proberen?
pi_67111760
Ik zoek iets wat lijkt op een stylingcreme, om mn lange haar wat 'plukkeriger' te maken. Meer out of bed en minder netjes gekamd zeg maar. Ik wil dus weten of Lush daar iets goeds voor heeft
pi_67112286
Oei lastige vraag, gebruik je dan ook nog een haarspray?

Ik kan je gewoon wat opsturen van de 2 die ik heb dan kan je zelf testen (ik denk eerlijk gezegd dat het niet geschikt is/niet doet wat jij zou willen).
pi_67112856
Sterkte Dip.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_67113168
quote:
Op maandag 16 maart 2009 19:44 schreef Shan_Savan het volgende:
Oei lastige vraag, gebruik je dan ook nog een haarspray?

Ik kan je gewoon wat opsturen van de 2 die ik heb dan kan je zelf testen (ik denk eerlijk gezegd dat het niet geschikt is/niet doet wat jij zou willen).
Nee, het moet juist zacht blijven. Als wat jij hebt hard wordt is het geen optie. Het is echt een soort creme die je in je haar smeert, waardoor je haren wat meer aan mekaar plakken en lokjes vormen in plaats van als een bos losse haartjes een blok te vormen (heb nogal veel haar).
  maandag 16 maart 2009 @ 20:10:34 #106
159909 -Peach
Prunus persica
pi_67113383
Sterkte Dipkip!

Voor ferrari:

Christmas kisses: Kruidige, verwarmende kerstkusjes. Verwarmende oliën van kaneel en kruidnagel, vermengd met opwekkende zoete sinaasappel en limoen. Zachte benzoë en genezende patchoelie helpen je ontspannen als je wegzakt in een warm bad.

Lush pud: de ballistic die lijkt op een traditionele Britse kerstpudding is er ook dit jaar weer bij. Helende werking van rozen- en benzoë olie. Verpoederde citroenschil en kruidnagelen ontspannen je spieren.

Christmas cake Hand and Body soap: Skin softening slice of Christmas soap. Looks like cake, smells like cake, but best to wash with it.
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_67114167
sterkte dipkip hou je moeder maar goed in de gaten. Die van mij heeft er ook een handje van te zeggen dat er niets is terwijl dat wel zo is. Ze mag van ons daarom ook niet alleen op controle in het ziekenhuis.
pi_67114505
Hoe gebruiken jullie de solid perfumes?

Ik kan er niet echt veel mee nu. Ik heb me er één aan laten praten door de gezellige londonse lushhomo, maar ik vind het redelijk onhandelbaar thus far...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_67114869
quote:
Op maandag 16 maart 2009 20:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoe gebruiken jullie de solid perfumes?

Ik kan er niet echt veel mee nu. Ik heb me er één aan laten praten door de gezellige londonse lushhomo, maar ik vind het redelijk onhandelbaar thus far...
Warm maken, anders gebeurt er niks. Even in je zak hebben, of met warme handen vasthouden, of even onder de warme kraan (met het dekseltje er nog op natuurlijk). En dan wat met je vingers aanbrengen op je polsen / hals. Je kan ook met de bovenkant van je nagels er wat afschrapen en dat uitwrijven over je huid.

Overigens werken die dingen voor mij niet, ze trekken snel in mn huid en de geur is in een uur vervlogen.
pi_67115066
Mja ik wil het juist niet aanraken! Het is zo'n vettig goedje dat je nooit goed van je handen krijgt zonder echt warm met zeep te wassen...

Als parfum vind ik em ook minder geslaagd hoor. Ik heb the olive branch en die bevalt me erg goed om voor het slapen op mn polsen te smeren, als ik dan lig te lezen walmt ie af en toe lekker voorbij. En tussen mn prinsesjes laat ie ook ineens een walmpje vliegen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_67115138
quote:
Nee, het moet juist zacht blijven. Als wat jij hebt hard wordt is het geen optie. Het is echt een soort creme die je in je haar smeert, waardoor je haren wat meer aan mekaar plakken en lokjes vormen in plaats van als een bos losse haartjes een blok te vormen (heb nogal veel haar).
Ik doe er altijd haarspray overheen, dus dan is het sowieso hard, ik vind het wel meer crème achtig (niet van die blauwe achtige gel zeg maar). Als ik het er in smeer heb ik echt het idee dat ik mijn haar verzorg ipv gel gebruik.

Misschien dat iemand anders er nog iets over kan zeggen, Cat had toch laatst ook een potje in haar grabbag?
pi_67115407
quote:
Op maandag 16 maart 2009 20:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mja ik wil het juist niet aanraken! Het is zo'n vettig goedje dat je nooit goed van je handen krijgt zonder echt warm met zeep te wassen...

Als parfum vind ik em ook minder geslaagd hoor. Ik heb the olive branch en die bevalt me erg goed om voor het slapen op mn polsen te smeren, als ik dan lig te lezen walmt ie af en toe lekker voorbij. En tussen mn prinsesjes laat ie ook ineens een walmpje vliegen.
Als je het met de achterkant van je nagel doet en dan op je ene pols smeert en met je andere pols uitsmeert zit het niet op je handen. En dan evt. nog een keer maar dan met je pols tussen je bombonella's / achter je oren / weet ik veel.
quote:
Op maandag 16 maart 2009 21:00 schreef Shan_Savan het volgende:
Ik doe er altijd haarspray overheen, dus dan is het sowieso hard, ik vind het wel meer crème achtig (niet van die blauwe achtige gel zeg maar). Als ik het er in smeer heb ik echt het idee dat ik mijn haar verzorg ipv gel gebruik.

Misschien dat iemand anders er nog iets over kan zeggen, Cat had toch laatst ook een potje in haar grabbag?
Oh dat klinkt goed!
pi_67115478
Ja maar dat werkt natuurlijk niet he, dan zit binnen de korste keren onder al mn nagels een rouwrand waar je eng van wordt! Ook al doe ik het heel voorzichtig met 1 achterkantje...
pi_67115616
quote:
Op maandag 16 maart 2009 21:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja maar dat werkt natuurlijk niet he, dan zit binnen de korste keren onder al mn nagels een rouwrand waar je eng van wordt! Ook al doe ik het heel voorzichtig met 1 achterkantje...
Nee, niet onder je nagels. Niet krabben maar het tegenovergestelde, dat het op de bovenkant van je nagel komt. En voorzichtig werkt echt wel en nee geen meuk onder je nagels.
pi_67115947
Jaahaaa, maar ik ben motorisch uitgedaagd... En dan is dat allemaal niet zo vanzelfsprekend!
pi_67115982
Als je SP nog vol is kun je het blikje op je huid wrijven. Maar ik stop hem meestal in mijn bh zodat de bovenkant een beetje smelt en dan kun je hem gemakkelijk met je vinger uitwrijven. Ik snap eigenlijk niet goed waarom je zo gruwt van SP op je handen maar het wel op andere delen van je huid wil hebben?

Dipkip: ik heb King of the Mods en the Big Tease. Ik kan van allebei wel een proefje in je envelop erbij doen.
KotM is een minder sterke gel, verstevigt zonder dat het hard wordt. TBT is een stuk vaster, je hebt m'n haar gezien, dat kan er helaas niks mee. Dan krijg ik allemaal vaste stijve plukken en het valt niet lekker meer. Het borstelt wel gemakkelijk uit maar ja, dan werkt het ook niet meer natuurlijk. Ik kan me niet echt een beeld vormen van wat je precies wil dat de gel doet, maar als je proefjes wil dan zeg het maar.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_67116061
Ik vind het gewoon onfris aan de binnenkant van mijn handen. De rest van mn lichaam raak ik mn gezicht niet regelmatig mee aan oid.
pi_67116388
quote:
Op maandag 16 maart 2009 21:23 schreef Cat22 het volgende:
Dipkip: ik heb King of the Mods en the Big Tease. Ik kan van allebei wel een proefje in je envelop erbij doen.
KotM is een minder sterke gel, verstevigt zonder dat het hard wordt. TBT is een stuk vaster, je hebt m'n haar gezien, dat kan er helaas niks mee. Dan krijg ik allemaal vaste stijve plukken en het valt niet lekker meer. Het borstelt wel gemakkelijk uit maar ja, dan werkt het ook niet meer natuurlijk. Ik kan me niet echt een beeld vormen van wat je precies wil dat de gel doet, maar als je proefjes wil dan zeg het maar.
Mijn haar valt nu zeg maar zo:

En ik maak er graag meer zoiets van:

Dus dat het niet zo als een gordijntje valt maar wat wilder, plukkeriger. Het moet niet hard of stijf worden maar eigenlijk gewoon een beetje alsof de onderkant niet gewassen is en de bovenkant wel
pi_67116954
Mmmm.. volgens mij zou the big tease dat moeten kunnen. Ik vond die plukken juist niet fijn.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_67117016
Oe dan wil ik wel graag een proefje
pi_67117062
quote:
Op maandag 16 maart 2009 21:49 schreef Dipkip het volgende:
Oe dan wil ik wel graag een proefje
Sgoe.
  maandag 16 maart 2009 @ 21:50:53 #122
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_67117091
is het niet gewoon een kwesztie van in laagjes laten knippen en dán stylingproducten gebruiken?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_67117398
quote:
Op maandag 16 maart 2009 21:50 schreef Mirjam het volgende:
is het niet gewoon een kwesztie van in laagjes laten knippen en dán stylingproducten gebruiken?
Ja die laagjes heb ik al maar zie je dus nauwelijks zonder stylingproduct, daarom vraag ik naar een stylingproduct
pi_67128264
En, zijn hier -buiten Dipkip- nog dames die dadelijk naar de UK gaan bellen voor de party produkten?
  dinsdag 17 maart 2009 @ 10:22:21 #125
159909 -Peach
Prunus persica
pi_67128880
Nop, ik ga naar de VIP-avond, en dan hou ik voorlopig maar eens ff op met Lush (als ik het volhoud)...Eerst wat ik nu heb opmaken en dan weer opnieuw inslaan
pi_67129188
Nee, dat niet. Mijn voorraad van de grouporder is al aardig uitgedund. Alle verjaardagen nu gehad en alle cadeautjes gegeven. Bleek dat Lush bij twee van de dinnetjes al bekend was, dus die waren blij met hun pretpakket.

Ik ben het trouwens niet geworden bij Lush Den Haag. Daar ben ik niet echt rouwig om. Iedere zaterdag werken was niet echt een tof vooruitzicht. Ik wil toch wel erg graag het weekend met mijn mannen doorbrengen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_67129296
Ach, jammer Nokwanda. Maar zo te horen vind je het niet zo heel erg. Iedere zaterdag werken is ook wel erg veel. Familytime is belangrijker.

Shit: weer geen bron van Lush inside info!

pi_67129446
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 10:00 schreef Cat22 het volgende:
En, zijn hier -buiten Dipkip- nog dames die dadelijk naar de UK gaan bellen voor de party produkten?
ik zou alleen de breast cream erg graag willen maar om daar alleen voor te bestellen en bellen (en ik heb vreselijke bel-angst dus laat staan in het Engels ) dus nee
pi_67129496
Krijg je daar tieten van?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_67129562
nog meer? nee het is een verstevigende creme maar het ruikt vooral naar american cream
pi_67129581
Ze gaan er in ieder geval wel lekker van ruiken. Naar Fever of AC, daar zijn de meningen nog over verdeeld in de UK. En het schijnt dat de creme dingen die wat slapjes hangen een beetje een lift kan geven. Maar, wat er niet is, zal ook niet zomaar beginnen te groeien.
pi_67129751
ow, nou, dan heb ik er niks aan. Er hangt hier niks slapjes. En idd Cat, wat er niet is kan niet hangen
* nokwanda wast haar twee halve sinaasappeltjes nog maar eens met Sexy Peel
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_67129793
Grote tieten heeft ook zn nadelen hoor, die hangen weer sneller en daar doet zo'n cremepje niks tegen hoor
pi_67130728
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 10:43 schreef nokwanda het volgende:
Krijg je daar tieten van?
All Lush products are 100% silicone free!!
pi_67133633
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 10:52 schreef Memento-Mori het volgende:
Grote tieten heeft ook zn nadelen hoor, die hangen weer sneller en daar doet zo'n cremepje niks tegen hoor
Ben ook blij met mijn kleintjes
Zou alleen willen dat ze permanent de staat van de laatste week van mijn cyclus hadden
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_67136348
Oh my, de gekte heeft finaal toegeslagen hier. Toen ik belde om te bestellen kon ik bepaalde gift boxes kopen met 50% korting PLUS 10% korting door mn bon!! Ik krijg nu:

squeeky green shampoo, jungle
joy of jelly, swoosh
ring of roses, lemslip
TOB 2x, happy hippy 2x, rub rub rub, tramp
HIWTK, karma 2x, sexy peel 2x, I should coco, sandstone, miranda, bohemian, ice blue 2x
Therapy, play your cards right, each peach 2x
avobath, sex bomb, the comforter, happy pill
buffy, fair trade foot lotion, ambrosia, ocean salt
up you gets, too drunk

Voor in totaal 70 euro
pi_67137120
En ik kreeg net nagezonden wat ontbrak bij de group order, nu mét samples, maar nog steeds niet compleet qua waar ik voor betaalt heb
  dinsdag 17 maart 2009 @ 15:02:09 #138
159909 -Peach
Prunus persica
pi_67137388
Sssstttt niet zeggen! Ik heb vooral de 'voor maar 70 euro zin niet gelezen'!
*duikt onder tafel*
  dinsdag 17 maart 2009 @ 17:32:48 #139
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_67142667
Wow Dip hoe kon dat nou extra special ofzo...
Voor hoevel mensen heb je nu uiteindelijk besteld en wat wilde de meeste hebben?
btw. Hoe gaat het met je moeder nu?

Cat Wat een prachtig verslag van je reis naar Londen .
pi_67143314
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 17:32 schreef rac het volgende:
Wow Dip hoe kon dat nou extra special ofzo...
Voor hoevel mensen heb je nu uiteindelijk besteld en wat wilde de meeste hebben?
btw. Hoe gaat het met je moeder nu?
Ja onaangekondigde actie van hun!

Ik heb voor 15 mensen besteld en het meest bestelde was de artemis cream met mn mam gaat het wel, alleen ziet ze er uit alsof ze plastische chirurgie heeft gehad door de bloeduitstortingen.
pi_67167396
Ja zijn jullie allemaal zo jaloers dat jullie niks meer zeggen of wat?
pi_67167635
We zijn met stomheid geslagen.

Veder onderzoek heeft niks uitgewezen bij je mams?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_67167727
Er is geen verder onderzoek geweest tot nu toe, ze gaan dr bloeddruk maandelijks monitoren omdat ze loopt te rotzooien met dr medicijnen. Die eerste meting was niet goed maar ook niet acuut alarmerend. Ze neemt nu weer haar medicijnen zoals voorgeschreven, hopelijk gaat het dan weer beter.
pi_67168185
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 13:07 schreef Dipkip het volgende:
Er is geen verder onderzoek geweest tot nu toe, ze gaan dr bloeddruk maandelijks monitoren omdat ze loopt te rotzooien met dr medicijnen. Die eerste meting was niet goed maar ook niet acuut alarmerend. Ze neemt nu weer haar medicijnen zoals voorgeschreven, hopelijk gaat het dan weer beter.
Eigenwijze mams.

Heeft ze nu ook zo'n helemaal te hippe übergrote filmsterren zonnebril op?
  woensdag 18 maart 2009 @ 13:39:04 #145
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_67168727
Ik ben zwak. Ik wou alleen een massagebar halen, maar ik kom naar buiten met een tas vol...
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_67168893
Wat heb je allemaal ijsdraakje?
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 13:22 schreef Cat22 het volgende:
Eigenwijze mams.

Heeft ze nu ook zo'n helemaal te hippe übergrote filmsterren zonnebril op?
Ze heeft een gewone bril in een paarsige tint dus vreemd genoeg valt het niet eens zo heel erg op als je haar gewoon voorbij loopt zeg maar. Als je dr echt aankijkt van dichtbij zie je het wel duidelijk. Het is ook niet dik, het lijken wel van die wijnvlekken.
  woensdag 18 maart 2009 @ 13:48:44 #147
159909 -Peach
Prunus persica
pi_67169010
Wat is jullie all-time favorite lush product? Ben aan het bedenken wat ik allemaal wil kopen op de VIPavond uit het gewone assortiment. Iig een melt (denk you've been mangoed of floating island) en de Reincarnate! Hopelijk kan ik me aan mn lijstje houden (buiten de nieuwe producten dan)...ben nog steeds een arme student! (gelukkig krijg ik als het goed is net mn stufi voor de VIPavond )
  woensdag 18 maart 2009 @ 13:52:00 #148
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_67169108
Soft coeur, heavanilli, porridge en curly wurly. En nog testers van lemslip en fresh farmacy. Met name die laatste is welkom, die wou ik al een tijdje proberen, maar ik vergat 'm steeds.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 18 maart 2009 @ 13:57:01 #149
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_67169265
Ik ga de VIP avond afzeggen, die vriendin kan niet
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  woensdag 18 maart 2009 @ 13:58:35 #150
159909 -Peach
Prunus persica
pi_67169309
Oh dat is jammer...Niemand anders wil mee?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')