Nee, het moet juist zacht blijven. Als wat jij hebt hard wordt is het geen optie. Het is echt een soort creme die je in je haar smeert, waardoor je haren wat meer aan mekaar plakken en lokjes vormen in plaats van als een bos losse haartjes een blok te vormen (heb nogal veel haar).quote:Op maandag 16 maart 2009 19:44 schreef Shan_Savan het volgende:Oei lastige vraag, gebruik je dan ook nog een haarspray?
Ik kan je gewoon wat opsturen van de 2 die ik hebdan kan je zelf testen (ik denk eerlijk gezegd dat het niet geschikt is/niet doet wat jij zou willen).
Warm maken, anders gebeurt er niks. Even in je zak hebben, of met warme handen vasthouden, of even onder de warme kraan (met het dekseltje er nog op natuurlijk). En dan wat met je vingers aanbrengen op je polsen / hals. Je kan ook met de bovenkant van je nagels er wat afschrapen en dat uitwrijven over je huid.quote:Op maandag 16 maart 2009 20:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoe gebruiken jullie de solid perfumes?
Ik kan er niet echt veel mee nu. Ik heb me er één aan laten praten door de gezellige londonse lushhomo, maar ik vind het redelijk onhandelbaar thus far...
Ik doe er altijd haarspray overheen, dus dan is het sowieso hard, ik vind het wel meer crème achtig (niet van die blauwe achtige gel zeg maar). Als ik het er in smeer heb ik echt het idee dat ik mijn haar verzorg ipv gel gebruik.quote:Nee, het moet juist zacht blijven. Als wat jij hebt hard wordt is het geen optie. Het is echt een soort creme die je in je haar smeert, waardoor je haren wat meer aan mekaar plakken en lokjes vormen in plaats van als een bos losse haartjes een blok te vormen (heb nogal veel haar).
Als je het met de achterkant van je nagel doet en dan op je ene pols smeert en met je andere pols uitsmeert zit het niet op je handen. En dan evt. nog een keer maar dan met je pols tussen je bombonella's / achter je oren / weet ik veel.quote:Op maandag 16 maart 2009 20:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mja ik wil het juist niet aanraken! Het is zo'n vettig goedje dat je nooit goed van je handen krijgt zonder echt warm met zeep te wassen...
Als parfum vind ik em ook minder geslaagd hoor. Ik heb the olive branch en die bevalt me erg goed om voor het slapen op mn polsen te smeren, als ik dan lig te lezen walmt ie af en toe lekker voorbij. En tussen mn prinsesjes laat ie ook ineens een walmpje vliegen.
Oh dat klinkt goed!quote:Op maandag 16 maart 2009 21:00 schreef Shan_Savan het volgende:
Ik doe er altijd haarspray overheen, dus dan is het sowieso hard, ik vind het wel meer crème achtig (niet van die blauwe achtige gel zeg maar). Als ik het er in smeer heb ik echt het idee dat ik mijn haar verzorg ipv gel gebruik.
Misschien dat iemand anders er nog iets over kan zeggen, Cat had toch laatst ook een potje in haar grabbag?
Nee, niet onder je nagels. Niet krabben maar het tegenovergestelde, dat het op de bovenkant van je nagel komt. En voorzichtigquote:Op maandag 16 maart 2009 21:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja maar dat werkt natuurlijk niet he, dan zit binnen de korste keren onder al mn nagels een rouwrand waar je eng van wordt! Ook al doe ik het heel voorzichtig met 1 achterkantje...
Mijn haar valt nu zeg maar zo:quote:Op maandag 16 maart 2009 21:23 schreef Cat22 het volgende:
Dipkip: ik heb King of the Mods en the Big Tease. Ik kan van allebei wel een proefje in je envelop erbij doen.
KotM is een minder sterke gel, verstevigt zonder dat het hard wordt. TBT is een stuk vaster, je hebt m'n haar gezien, dat kan er helaas niks mee. Dan krijg ik allemaal vaste stijve plukken en het valt niet lekker meer. Het borstelt wel gemakkelijk uit maar ja, dan werkt het ook niet meer natuurlijk.Ik kan me niet echt een beeld vormen van wat je precies wil dat de gel doet, maar als je proefjes wil dan zeg het maar.
Sgoe.quote:
Ja die laagjes heb ik al maar zie je dus nauwelijks zonder stylingproduct, daarom vraag ik naar een stylingproductquote:Op maandag 16 maart 2009 21:50 schreef Mirjam het volgende:
is het niet gewoon een kwesztie van in laagjes laten knippen en dán stylingproducten gebruiken?
ik zou alleen de breast cream erg graag willen maar om daar alleen voor te bestellen en bellen (en ik heb vreselijke bel-angst dus laat staan in het Engelsquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:00 schreef Cat22 het volgende:
En, zijn hier -buiten Dipkip- nog dames die dadelijk naar de UK gaan bellen voor de party produkten?
Ben ook blij met mijn kleintjesquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:52 schreef Memento-Mori het volgende:
Grote tieten heeft ook zn nadelen hoor, die hangen weer sneller en daar doet zo'n cremepje niks tegen hoor
Ja onaangekondigde actie van hun!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:32 schreef rac het volgende:
Wow Dip hoe kon dat nou extra special ofzo...
Voor hoevel mensen heb je nu uiteindelijk besteld en wat wilde de meeste hebben?
btw. Hoe gaat het met je moeder nu?
Eigenwijze mams.quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:07 schreef Dipkip het volgende:
Er is geen verder onderzoek geweest tot nu toe, ze gaan dr bloeddruk maandelijks monitoren omdat ze loopt te rotzooien met dr medicijnen. Die eerste meting was niet goed maar ook niet acuut alarmerend. Ze neemt nu weer haar medicijnen zoals voorgeschreven, hopelijk gaat het dan weer beter.
Ze heeft een gewone bril in een paarsige tint dus vreemd genoeg valt het niet eens zo heel erg op als je haar gewoon voorbij loopt zeg maar. Als je dr echt aankijkt van dichtbij zie je het wel duidelijk. Het is ook niet dik, het lijken wel van die wijnvlekken.quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:22 schreef Cat22 het volgende:
Eigenwijze mams.![]()
Heeft ze nu ook zo'n helemaal te hippe übergrote filmsterren zonnebril op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |