abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67280041
Mijn bad is toch zeker niet 6x zo groot als het jouwe zelfs met anderhalve BBS krijg ik niet veel schuim, en wat er komt stort in zodra de kraan goed en wel uit is.

En ik stamp de BBS van te voren fijn dus dat is het ook niet...
  zaterdag 21 maart 2009 @ 22:35:06 #202
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_67280223
Nou er zal wel twee of drie keer zoveel water in gaan gok ik zo toch?
Ik stamp mijne nooit fijn, dus mss is dat het wel
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zaterdag 21 maart 2009 @ 22:44:57 #203
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_67280547
Vreemd dat het zo slecht schuimt, dipkip. Bij mij schuimen die bbsen als een tierelier. (Verkruimelen, in bad mikken, water aan, beetje klutsen zodat niet alles op de bodem plakt en daarna mag het zelf z'n werk doen.)

Over bad gesproken... Kan ik morgen wel weer in gaan zitten. Heb ik tijd zat om te bedenken waarmee.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_67280554
Mwah. Hooguit twee, maar ik denk dat al niet eens. Het is even hoog en lang als een normaal bad, alleen is het 1,5 keer zo breed.
pi_67280581
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 22:44 schreef IJsdraakje het volgende:
(Verkruimelen, in bad mikken, water aan, beetje klutsen zodat niet alles op de bodem plakt en daarna mag het zelf z'n werk doen.)
Dat is exact wat ik doe
  zaterdag 21 maart 2009 @ 22:53:33 #206
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_67280790
Heel raar.

Edit: en poe, wat een zooi geeft curly wurly! Ik vind nog overal kokosbrokjes...

[ Bericht 80% gewijzigd door IJsdraakje op 21-03-2009 23:58:08 ]
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_67282676
In mijn bad geven BBSen geen megaschuim maar wel voldoende. Ik doe ze halverwege erbij (verkruimelen onder de kraan) en dan het bad verder vol laten lopen. Op het laatst even de douchekop erop en er is ruim voldoende schuim om (delen van) mij te bedekken. En dat schuim blijft zeker een uur erop liggen.
Heb je soms heel hard water Dipkip? Dat kan verschil maken.

Ik heb vandaag mijn haar gewassen met een proef Reincarnate van oh oh. Damn, wat een fijn spul is dat! Expres geen conditioner erin gedaan om het effect te bekijken en m'n haar voelt en zit geweldig!
Mijn bad was trouwens ook experimenteel: Flying Saucers met een Snowddrops BBS. Verrassend lekker! En het Brazened Honey masker paste er prima bij.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_67283160
quote:
Op zondag 22 maart 2009 00:07 schreef Cat22 het volgende:
Heb je soms heel hard water Dipkip? Dat kan verschil maken.
Best wel, 8,4.
pi_67287633
quote:
Op zondag 22 maart 2009 00:38 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Best wel, 8,4.
Dan denk ik dat dat het is. In het vervolg alleen maar baden in mineraalwater dus.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_67288037
gelukkig is er een oplossing!

Met shampoobars had ik ook al dat idee, iedereen heeft het over schuim, bij mij gebeurt er helemaal niets. Dat maakt het doseren heel moeilijk.
  zondag 22 maart 2009 @ 12:18:36 #211
176471 oh-oh
pi_67289329
Oh ja tuurlijk, de hardheid van het water zal het zijn, wij hebben heel zacht water hier en ik heb dus ook echt een berg schuim van een halve bbs, ik zal es een foto maken voor je.
Fijn he, die reincarnate?
Ik gebruik daar nooit cremespoeling bij, helemaal niet nodig.
Zit er cocos in Spice Curls?
Ik heb vandaag mijn haar niet gewassen, het is nog veel te lekker van mn masker van gisteren en van de hybrid!
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_67289385
Er zijn toch ook apparaatjes die je op je kraan kan schroeven om het te ontharden?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_67289412
Zou ik daar eigenlijk niet iets aan kunnen doen? Iets in het badwater doen dat het zachter wordt?

Die apparaatjes werken volgens mij niet echt goed, tenminste dat las ik een keer in zo'n consumentenbondblaadje.
pi_67289464
quote:
Op zondag 22 maart 2009 11:00 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Dan denk ik dat dat het is. In het vervolg alleen maar baden in mineraalwater dus.
In ezelinnenmelk
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  zondag 22 maart 2009 @ 15:44:15 #215
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_67295702
Maar maar maar... Bij mij is de hardheid van het water ook 8.4 en daar schuimt alles prima

Ik snap het niet meer

Of zouden het andere toevoegingen aan het water zijn die het verschil maken?

Overigens is het bij mij niet zo dat het schuim zķ erg is dat het bad ervan overloopt zoals ik sommigen hoor, maar het is wel een hele mooie dikke schuimdeken die me helemaal bedekken kan. Wel met hele bbs, dat dan wel weer. Maar het is het waard
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  zondag 22 maart 2009 @ 16:03:10 #216
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_67296373
ik heb net ook gebadderd (een uurtje of twee )met een bbs heel veel schuim maar nadat ik buffy had gebruikt en weer terug in bad ging was ook direct al mijn schuim verdwenen .

dus misschien heb je een rest laagje oid waardoor het schuim niet schuimt. net als je vroeger shampoo in het water mocht voor wat schuim en je werd daarna met zeep gewassen weg schuim. of drupje olijf olie bij aarappels die je moet koken tegen het overkoken (schuimen) of niet stijf worden van eiwit ligt ook aan vet .
een paar druppels azijn zouden kunnen helpen. Misschien dat je nieuwe bad is behandeld met iets. Afnemen met een beetje schoonmaak azijn zou wellicht kunnen helpen.
pi_67297507
quote:
Op zondag 22 maart 2009 12:18 schreef oh-oh het volgende:

Fijn he, die reincarnate?
Ik gebruik daar nooit cremespoeling bij, helemaal niet nodig.
Heerlijk!
quote:
Zit er cocos in Spice Curls?
Volgens mij niet hoor, in Curly Wurly wel, maar da's shampoo.
quote:
Op zondag 22 maart 2009 12:23 schreef nokwanda het volgende:

[..]

In ezelinnenmelk
Dat kun je zelf maken met Ceridwens Cauldron.
quote:
Op zondag 22 maart 2009 16:03 schreef rac het volgende:
ik heb net ook gebadderd (een uurtje of twee )met een bbs heel veel schuim maar nadat ik buffy had gebruikt en weer terug in bad ging was ook direct al mijn schuim verdwenen .

Da's logisch en heeft niks met hard water te maken. Schuim + olie (van Buffy) is = schuim.
Het lijkt me sterk dat Dipkip nog een laag olie in haar bad heeft zitten. Maar misschien moet je eens de proef op de som nemen met een stukje BBS in een klein schaaltje of zo? Als het dan wel schuimt dan is je bad de storende factor. Andere optie is bad eruit slopen en vervangen door een whirlpool.
Die schijnen giga bergen schuim te geven.
  † In Memoriam † zondag 22 maart 2009 @ 17:29:45 #218
43556 miss_dynastie
pi_67298996
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 22:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Heel raar.

Edit: en poe, wat een zooi geeft curly wurly! Ik vind nog overal kokosbrokjes...
Jep. Ik vind het ook moeilijk uit te spoelen, maar dat kan door mijn krullen komen
  zondag 22 maart 2009 @ 17:33:44 #219
176471 oh-oh
pi_67299116
Ow leesfout van mij dan denk ik, ik las Spice Curls.
Mijn Curly Wurly spoelt an sich nog wel lekker uit maar verstopt vervolgens wel mijn badputje compleet
Maar goed, hijs zo lekker, hijs t wel waard hoor!
Ik ben nu een bad vol aan het gooien met een halve BBS, ik wilde niet in bad maar ja , ik moet toch ff schuimfotos maken he
( Groucho Marx )
pi_67299840
quote:
Op zondag 22 maart 2009 17:33 schreef oh-oh het volgende:
Ow leesfout van mij dan denk ik, ik las Spice Curls.
Mijn Curly Wurly spoelt an sich nog wel lekker uit maar verstopt vervolgens wel mijn badputje compleet
Maar goed, hijs zo lekker, hijs t wel waard hoor!
Ik ben nu een bad vol aan het gooien met een halve BBS, ik wilde niet in bad maar ja , ik moet toch ff schuimfotos maken he
Bedankt voor je opoffering!

Maar goed dat ik net besloot mijn badderbeurt even uit te stellen. Opeens stonden mijn ouders met een stel kennissen op de stoep. Hartsttike gezellig. Minder hendig was dat mijn huis absoluut niet opgeruimd was en ikzelf eigenlijk ook niet. Huispak is haske lekker, maar niet om aan de buitenwereld te showen.
  zondag 22 maart 2009 @ 18:20:06 #221
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_67300279
quote:
Op zondag 22 maart 2009 17:29 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Jep. Ik vind het ook moeilijk uit te spoelen, maar dat kan door mijn krullen komen
Bij mij is uitspoelen ook lastig, dat bleek de dag na de eerste keer wassen wel. Kokosroos (heb ook krullen)

Net in bad geweest, weet alleen even niet welke bal het was. Misschien moet ik er briefjes op plakken.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  zondag 22 maart 2009 @ 22:16:45 #222
174925 Judeljuud
Vindt, en gij zult meer zoeken
pi_67308054
Mijn zusje kwam vandaag met een krant van Lush. Er staan zoveel heerlijk producten in!
Nu heb ik een hele droge huid in m'n gezicht, maar ben ik ook erg gevoelig voor sommige crčmes.
Heeft één van jullie misschien een goede tip voor me? Welk crčmetje zou iets voor mij kunnen zijn?
You were born as an original. Don't die as a copy.
pi_67316745
Ik zou dream cream proberen. Het is eigenlijk een bodylotion voor gevoelige huid (werkt ook goed bij eczeem enzo) maar op mijn droge & gevoelige huid doet ie het ook perfect als creme. Beter dan de echte gezichtscreme van Lush die ik heb gekocht. Dus ik zou die proberen en bevalt ie niet gebruik je m alsnog als bodylotion en probeer je wat anders

Ik denk trouwens wel dat de vette laagje theorie van toepassing zou kunnen zijn. Ik maak niet dagelijks het bad schoon maar mn vriend wast wel dagelijks zn haar met enorme hoeveelheden cremespoeling en is geen kei in badkuip uitspoelen post-douche. Bij ons oude bad kreeg je alles er dan 's avonds met voorspoelen voor het bad wel uit, maar ik merk nu soms dat ondanks dat spoelen de boel stroef blijft. Gisteren had ik het bad schoongemaakt (o.a. met azijn trouwens) en met 1 christmas kisses hadden we wel echt een schuimlaag ok het schuimde het bad niet uit, maar het bleef wel een half uurtje liggen.

*fles azijn in badkamer neerzetten gaat*
  maandag 23 maart 2009 @ 10:37:21 #224
176471 oh-oh
pi_67316868
Oh kijk, als dat de oplossing is dan valt het nog mee
Ik vrees dat ik mijn fles AC weg ga doen.
Ik vind het zoooooooo lekker ruiken maar het is echt een ramp voor mijn haar, het wordt er zo futloos en slap van.
En met de goede shampoos ( Curly Wurly, Reincarnate of Hybrid of Trichomania in mijn geval ) heb ik ook helemaal geen conditioner nodig.
Zolang ik het spul heb staan vergrijp ik me er telkens aan voor de geur, maar dan heb ik altijd de hele dag spijt omdat mijn haar dan zo stom hangt
( Groucho Marx )
pi_67317290
Die wil ik juist gaan kopen om uit te proberen

Was het niet een hele grote fles? Kan je m niet als wasverzachter neerzetten ofzo als je zo gek bent op de geur? Dat je kleren er naar ruiken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')