Ach, wat maakt die telling nog uitquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Deel 154?
Nog niet gedownload.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:36 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
wat vindt jij van de demo van fifa 2007 ?
Ja het gaat inderdaad vreemdquote:
Die schietgame is echt leuk ja, alleen daarom houd ik die demo op mn hd, die halve wedstrijd kan me niet echt boeien. Van die schietgame moeten ze een XBLA game makenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:03 schreef twi het volgende:
Ik kan me echt vermaken met die schietgame tijdens het laden van FIFA2007. Ik denk dat ik een fanclub op ga richten zodat er een hele game van gemaakt wordt. Jammer dat de game zelf zulke vieze drek is.
Je hebt nooit het gevoel dat je controle hebt. Naar links lopen kan ook schuin naar beneden of schuin naar boven lopen zijn. Je hebt geen idee welke richting je schot uit gaat, zodra je het sliding-knopje indrukt wordt er gefloten ook al raak je je tegenstander niet. Het enige leuke wat ik in de game zelf kan bespeuren is de stadionspeaker die richting het publiek roept dat er een BMW staat waar de lichten nog van aan staan. Voor de rest zou je er je virtuele reet mee af kunnen vegen.
Alsjeblieft breng ze niet op ideeen, die ene schietgame is leuk maar daar verzinnen ze dan vast een hoop onzin bij en verkopen ze het voor 70euroquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:09 schreef twi het volgende:
Of latje schieten. Degene die de lat het meeste keer (op rij?) raakt wint de game.
Leuke nieuwe franchise, FIFA Party 1 t/m 7
Ik weet gewoon zeker dat ik er weer 1000 wedstrijden online mee kan spelenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:03 schreef twi het volgende:
Ik kan me echt vermaken met die schietgame tijdens het laden van FIFA2007. Ik denk dat ik een fanclub op ga richten zodat er een hele game van gemaakt wordt. Jammer dat de game zelf zulke vieze drek is.
Je hebt nooit het gevoel dat je controle hebt. Naar links lopen kan ook schuin naar beneden of schuin naar boven lopen zijn. Je hebt geen idee welke richting je schot uit gaat, zodra je het sliding-knopje indrukt wordt er gefloten ook al raak je je tegenstander niet. Het enige leuke wat ik in de game zelf kan bespeuren is de stadionspeaker die richting het publiek roept dat er een BMW staat waar de lichten nog van aan staan. Voor de rest zou je er je virtuele reet mee af kunnen vegen.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:21 schreef donald_dick het volgende:
wel grappig dat iedereen vind dat de graphics kut zijn van FIFA -7, terwijl PES graphics niet verder komen dan fifia 98
Niets verkeerds zeggen over fifa 98quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:21 schreef donald_dick het volgende:
wel grappig dat iedereen vind dat de graphics kut zijn van FIFA -7, terwijl PES graphics niet verder komen dan fifia 98
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |