Dead Risingquote:Op zondag 3 september 2006 20:32 schreef Strolie75 het volgende:
Rest van mijn gamejaar begint donderdag!
Volgens IGN 12januari 2007, volgens gamefaqs Q1 2007. Zal dus in ieder geval begin 2007 worden.quote:Op zondag 3 september 2006 20:32 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Weet iemand wanneer Mass Effect uit zal komen ?
Ik moet helemaal niks. Maar als je het dan doet, doe het dan tenminste zonder spelfoutenquote:Op zondag 3 september 2006 20:32 schreef Niek. het volgende:
Dan open ik hem maar.... devv05 had het moeten doen maar die deed het niet. (TT lijkt me wel duidelijk he, met games als Just Cause/Gears of War/PES6/Rainbow Six)
Wauw, ziet er goed uitquote:Op zondag 3 september 2006 21:44 schreef masterdave het volgende:
PS3
[afbeelding]
Xbox 360
[afbeelding]
Als dit echt zo uit ziet op de PS3, dan ziet ie er toch nog stukken beter uit.
Het moet niet maar wordt wel gewaardeerd.quote:Op zondag 3 september 2006 21:36 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik moet helemaal niks. Maar als je het dan doet, doe het dan tenminste zonder spelfouten
Degene die PES 6 nog willen pre-orderen voor 49,98 euro kunnen dat nog tot vanavond 0.00 doen, kleine reminder
En misschien een handige tip, bij Free Record Shop krijg je op games altijd 10% korting met een ANWB pas. Iedereen kent wel iemand met zo'n ding en scheelt je toch al gauw 6/7 euro, nooit verkeerd.
Gek he als ze een bijna een jaar extra kunnen werken aan een gamequote:Op zondag 3 september 2006 21:44 schreef masterdave het volgende:
PS3
[afbeelding]
Xbox 360
[afbeelding]
Volledig mee eens, maar ik ben volgens mij wel 1 van de weinige die een 360 heeft die ook wil accepteren dat de PS3 weleens mooiere spellen zou kunnen gaan krijgen.quote:Op zondag 3 september 2006 21:52 schreef Panick het volgende:
[..]
Gek he als ze een bijna een jaar extra kunnen werken aan een game.
Detail van spieren, zweet en uitdrukkingen vind ik gewoonweg beter. maar je hebt gelijk, deze screens zijn 10 x beter, maar nog niet zo mooi als die van de PS3, maar ik weet niet of dit de werkelijke ingame screens zijn.quote:Op zondag 3 september 2006 21:54 schreef devv05 het volgende:
Beetje scheve vergelijking zo van Fight Night 3:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit zijn ook 360 screenies die er veel beter uitzien dan die hierboven... Ik zie in ieder geval niet veel verschil met de PS3 versie, en sowieso moet je nog maar afwachten hoe het er echt uit gaat zienMaar dat het een grafische topper is daar zal niemand aan twijfelen.
Dat ligt helemaal aan de developer. Ik heb op de PS3 nog niet iets gezien (ingame) dat GoW of Mass Effect kan evenaren.quote:Op zondag 3 september 2006 21:55 schreef masterdave het volgende:
[..]
Volledig mee eens, maar ik ben volgens mij wel 1 van de weinige die een 360 heeft die ook wil accepteren dat de PS3 weleens mooiere spellen zou kunnen gaan krijgen.
Zou best kunnen, maar de eerste generatie haalt nooit het maximale uit een console dus dat kun je nu nog lang niet zeggen. Bovendien hebben ze zoals gezegd een jaar gehad om de game nog verder op te poetsen, dus tja... Misschien dat het PS3 screenshot er iets mooier uitziet, maar dan nog is het afwachten wat je op je scherm getoverd krijgt. Bij de PS2 konden ze alles ook een stuk mooier voorschotelen dan het daadwerkelijk was. Wat dat betreft sta ik een beetje wantrouwig tegenover Sony en co.quote:Op zondag 3 september 2006 21:55 schreef masterdave het volgende:
[..]
Volledig mee eens, maar ik ben volgens mij wel 1 van de weinige die een 360 heeft die ook wil accepteren dat de PS3 weleens mooiere spellen zou kunnen gaan krijgen.
Op zich wel, maar het gaat nu natuurlijk vooral om de vraag welke console betere graphics kan leveren, vandaar dat je bij elke game vergelijkingen zult gaan krijgen. Je kunt veel moeilijker gameplay met elkaar vergelijken en sowieso is dat niet console gebonden...quote:Op zondag 3 september 2006 22:02 schreef Niek. het volgende:
Het is toch belangrijker hoe die game gaat spelen dan hoe hij eruit gaat zien? Het zal gelijk aan of iets beter zijn dan de 360versie, grote verschil is juist de manier van spelen, het word first person, je moet je eerder afvragen wat beter zal spelen, third person zoals het nu is of first person....
first person vind ik helemaal niet bij fight night passen eigenlijkquote:Op zondag 3 september 2006 22:02 schreef Niek. het volgende:
Het is toch belangrijker hoe die game gaat spelen dan hoe hij eruit gaat zien? Het zal gelijk aan of iets beter zijn dan de 360versie, grote verschil is juist de manier van spelen, het word first person, je moet je eerder afvragen wat beter zal spelen, third person zoals het nu is of first person....
Waar wacht je op, tegen de tijd dat de ps3 komt zijn er ruim 150 titels (waar echt dikke toppers tussen zitten) op de X360 tegenover een stuk of 15 op de ps3. Als je nog ff met die ps3 wacht, daalt ie ook nog eens in prijs!quote:Op zondag 3 september 2006 22:38 schreef Badabingea het volgende:
Ik wil het niet overhaasten. Maar ik hou beide topics goed in te gaten.
Xbox?quote:Op zondag 3 september 2006 22:41 schreef devv05 het volgende:
Als je maar lang genoeg wacht daalt alles ooit wel in prijs. Maar inderdaad, ik had het ook wel geweten
Yep. Veel meer games (150 stuks tegenover 15), betere exclusives (FIFA, Pro Evolution Soccer, Kameo, Condemned, Gears of War, Viva Pinata, Forza 2, Crackdown, Dead Rising, Fable 2, Halo 3, Huxley, Just Cause, Mass Effect, Saints Row - om er even een paar uit mn hoofd te noemen), lagere prijs, veruit de beste online dienst en natuurlijk Live Arcade gamesquote:
Over de exclusives ben ik ook wel te spreken.quote:Op zondag 3 september 2006 22:51 schreef devv05 het volgende:
[..]
Yep. Veel meer games (150 stuks tegenover 15), betere exclusives (FIFA, Pro Evolution Soccer, Kameo, Condemned, Gears of War, Viva Pinata, Forza 2, Crackdown, Dead Rising, Fable 2, Halo 3, Huxley, Just Cause, Mass Effect, Saints Row - om er even een paar uit mn hoofd te noemen), lagere prijs, veruit de beste online dienst en natuurlijk Live Arcade gamesBovendien zijn er al aardig wat games voor een prijs van rond de 30 euro te krijgen, en volgende maand komen de eerste Xbox 360 Classic games al tegen zachte prijsjes. Zeker niet onhandig als je net een 360 koopt.
Veel positieve punten voor de 360, en de PS3 heeft er eigenljk maar weinig tegenover te bieden. Daar zou ik alleen voor kiezen als je de PS3 exclusives echt veel beter vind (persoonlijk vind ik er weinig bijzonders tussen zitten, het merendeel is Japanse rommel) of wanneer je veel vertrouwen hebt in de Blu-Ray technologie en dat belangrijk vind... (MS ondersteunt HD-DVD, de concurrent zeg maar)
Grafisch zijn beide consoles zo goed als gelijk, ze zijn er nog steeds niet over uit welke console nou echt krachtiger is of mooiere graphics kan produceren. Bovendien kun je met Xbox Live een heleboel dingen (gratis) downloaden, waaronder natuurlijk demo's voor bijna elke game. Zo weet je altijd waar je je geld aan uitgeeft en het is leuk om mee verrast te wordenHet is nog even afwachten waar Sony op dat punt mee komt, de PS2 online dienst was nogal een flop namelijk.
Nee, het is andersom. Er is een externe SCART adapter die voor een wat strakker beeld zorgt dan degene die standaard bij de Xbox 360 zit. De aanschaf daarvan is inderdaad wel aan te raden, maar dat ding kost een euro of 15 dus daar zou ik je keuze dus niet op baserenquote:Op zondag 3 september 2006 22:56 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Over de exclusives ben ik ook wel te spreken.
Maar las ik in de OP dat als ik die Xbox koop er ook een speciaal av scart moet komen, omdat er anders beeldkwaliteits verlies optreedt?
Hoe maakt de X-box verbinding met je internet dan? Gwn via de router? Of moet je weer een speciaal internet kabel ofzo kopen?quote:Op zondag 3 september 2006 22:51 schreef devv05 het volgende:
[..]
Bovendien kun je met Xbox Live een heleboel dingen (gratis) downloaden, waaronder natuurlijk demo's voor bijna elke game. Zo weet je altijd waar je je geld aan uitgeeft en het is leuk om mee verrast te wordenHet is nog even afwachten waar Sony op dat punt mee komt, de PS2 online dienst was nogal een flop namelijk.
Via een normale UTP kabel, kost je dus niets extra's. (alleen als je draadloos wilt, dan moet je een draadloze netwerkadapter erbij kopen)quote:Op zondag 3 september 2006 23:01 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Hoe maakt de X-box verbinding met je internet dan? Gwn via de router? Of moet je weer een speciaal internet kabel ofzo kopen?
Al die accesoires maken het juist zo duur![]()
Gewoon op je router.quote:Op zondag 3 september 2006 23:01 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Hoe maakt de X-box verbinding met je internet dan? Gwn via de router? Of moet je weer een speciaal internet kabel ofzo kopen?
Al die accesoires maken het juist zo duur![]()
Ik ben vooral een gamer..Ik heb alle consoles ook, dat zal bij de volgende generatie niet anders zijn.quote:Op zondag 3 september 2006 23:07 schreef devv05 het volgende:
Overigens was ik tijdens de vorige generatie nog in het bezit van een PS2 en ben deze generatie overgestapt (noodgedwongen, omdat de PS3 er nog niet was en ik had geen zin om te wachten) en daar heb ik nog geen seconde spijt van gehad. Integendeel, ik geniet nu 10x meer van console gamen (niet op de laatste plaats door Xbox Live) en ik denk dat Sony het heel erg lastig gaat krijgen om mij weer terug te winnen
maar dat komt ook weer mede omdat het spelaanbod van de 360 mij veel meer ligt, ik trek die Japanse rommel van Sony gewoon niet
Dat klopt, maar dan heb je wel Saints Row voor 30 euro, zou die nu kopen indien je van plan bent om een 360 te kopenquote:Op zondag 3 september 2006 23:25 schreef Hellrazor het volgende:
dat saints row pack , daar kijg je tog verder niks extra's tov een gewone premium behalve saints row ?
Onzin. Zoals ik al zei heb ik zowel een Playstation als Xbox gehad en ik probeer gewoon zo objectief mogelijk de plus- en minpunten te schetsen. Ik krijg geen commissie van MS voor elke verkochte Xbox 360 console hoorquote:Op zondag 3 september 2006 23:17 schreef Gamedemon het volgende:
he weer dat : moet ik een ps3 of 360 kopen gezeik
Das alsof je bij een Ferrari dealer vraagt of je een ferrari of een daf moeten kopen..die ferrari dealer doet er alles aan om jou wat te verkopen en zegt hoe dan ook ferrari...
Of ik de PS3 koop hangt vooral af van de exclusives, maar momenteel vind ik die nog veel te mager om een aanschaf te rechtvaardigen. De enige die ik de moeite waard vind zijn Gran Turismo (waarvan eerst een opgepoetste PS2 versie uitkomt, dus die sla ik wel over) en mja... misschien een nieuwe Silent Hill als die aangekondigd wordt en exclusief voor PS3 blijkt te zijn (wat ik al niet waarschijnlijk acht). En misschien dan MotorStorm, die lijkt me nog wel grappig.quote:Op zondag 3 september 2006 23:18 schreef Panick het volgende:
[..]
Ik ben vooral een gamer..Ik heb alle consoles ook, dat zal bij de volgende generatie niet anders zijn.
Maar ook bij mij liggen de games van de XBOX en de X360 mij gewoon meer. Maar ook de ps3 komt er uiteindelijk. Maar NIET voor 600 euro (+plus een game, plus een HDMI kabel)
Tis 30 euro korting, en das best ok, bijna 10%quote:Op zondag 3 september 2006 23:27 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dan heb je wel Saints Row voor 30 euro, zou die nu kopen indien je van plan bent om een 360 te kopen.
quote:Op maandag 4 september 2006 00:11 schreef samjustme het volgende:
Saints Row is geweldig jongens
Ik ben blij dat ik van Sony afgestapt ben
Moet nog steeds de nieuwe demo spelenquote:Op maandag 4 september 2006 08:31 schreef gijsje79 het volgende:
Deze week Testdrive Unlimited.
[afbeelding]
[afbeelding]
En voornamelijk ook nog eens met nuttige en informatieve posts (vorige 2 delen uitgezonderd)quote:Op maandag 4 september 2006 08:49 schreef kepler het volgende:
zo anders gaan deze topics even snel...
Ik ookquote:Op maandag 4 september 2006 08:34 schreef Morthill het volgende:
[..]
Moet nog steeds de nieuwe demo spelen
Het spel wordt niet helemaal first person. Er zit een extra optie in het spel die "Get in the ring" heet, waarbij je dus zogenaamd in de huid kruipt van een boxer en alles door zijn ogen ziet, first person dus.quote:Op zondag 3 september 2006 22:02 schreef Niek. het volgende:
TDU demo is top, ik heb m al vele uren gespeeldquote:Op maandag 4 september 2006 10:00 schreef devv05 het volgende:
Spelen dan, die nieuwe demo van TDU vond ik tof en heeft me doen twijfelen om 'm misschien toch te halen.
Just Cause demo overigens gister nog een keer gespeeld, nu wat langer, en hij was nog best lachen eigenlijkAlleen zit je met die missies aan tijd gebonden en daar heb ik wel een hekel aan, game over gaan omdat je tijd op is....
Misschien dat ik 'm nog wel wil hebben tegen een prijsje van 30/40 euro als de recensies niet te negatief zijn
Op die nieuwe screens van GoW is het soms net next-next genquote:
ben dan geen winkelier, maar ik gaat tochquote:Op maandag 4 september 2006 10:40 schreef Retarded het volgende:
Zijn er toevallig nog wat winkeliers die naar de Mission 360 informatie avonden gaan? Je schijnt een enorm aantrekkelijke aanbieding van MS te krijgen, dus ik ben benieuwd! Wij (2 winkels frs) gaan 3 oktober.
Neen, je kan alleen streamen vanaf een Win.XP.MCE PCquote:Op maandag 4 september 2006 11:12 schreef donald_dick het volgende:
kan je eigenlijk ook zelf filmpjes op de xbox 360 zetten? en zo ja hoe?
Zo zagen de eerste plaatjes van de x360 versie er ook uit..quote:Op zondag 3 september 2006 21:44 schreef masterdave het volgende:
PS3
[afbeelding]
Gevonden, ff downloadenquote:Op zondag 3 september 2006 23:48 schreef Robhimself.2 het volgende:
Ik weet niet of dit al gepost is, maar op de amerikaanse marketplace staan 2 afleveringen uit de Viva Pinata Animated series!! Beide zo'n 600Mb groot en op 720P!!
Onder Media and Entertainment.
Ja dat bedoel ik, dat is toch niet vrij.. Ik hou er niet van om onder tijdsdruk te spelen. (en het is niet alleen einde demo, want het is een missie die voor zonsondergang volbracht moet zijn)quote:Op maandag 4 september 2006 13:04 schreef Niek. het volgende:
Met die just cause demo moet je gewoon die eerste kerel afmaken en dan kan je lekker vrij rondlopen, je bent dan nog wel gebonden aan die tjidlimiet, gaat de zon onder dan is het over.
NL spelling ftsuckquote:Op maandag 4 september 2006 13:21 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
Zou een mod ajb die basisschool fout uit de TT willen halen.
quote:“De regels zijn niet leerbaar. Voorbeelden: naast cao-overleg is het VUT-premie geworden, naast Suikerfeest is het kerstfeest en naast 24-jarige is het 24 uursservice.”
Echter is dit een d/t fout van het niveau basisschool. Als je al niet weet hoe je een werkwoord moet vervoegen dan heb je toch jarenlang serieus niet op zitten letten.quote:
Toen ik op de basisschool zat hadden we nog geen dt.. althans.. ik kan het me iig niet herrinerenquote:Op maandag 4 september 2006 13:36 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Echter is dit een d/t fout van het niveau basisschool. Als je al niet weet hoe je een werkwoord moet vervoegen dan heb je toch jarenlang serieus niet op zitten letten.
Elke triangeljosti heeft dat op school gehad.
Het is gewoon irritant en staat nogal dom.quote:Op maandag 4 september 2006 13:48 schreef BMH het volgende:
[..]
Toen ik op de basisschool zat hadden we nog geen dt.. althans.. ik kan het me iig niet herrineren
Maar je hebt gelijk.. Het is totaal niet moeilijk.. Maar wel totaal overbodig en nutteloos.
Vind ik niet. Ik zie het voordeel niet van het schrijven van DT's... Dus van mij hoeft het niet.quote:Op maandag 4 september 2006 14:03 schreef devv05 het volgende:
[..]
Het is gewoon irritant en staat nogal dom.
Dat ja.quote:Op maandag 4 september 2006 14:03 schreef devv05 het volgende:
[..]
Het is gewoon irritant en staat nogal dom.
Het komt wat geschoolder over, maar dat terzijde.quote:Op maandag 4 september 2006 14:05 schreef BMH het volgende:
[..]
Vind ik niet. Ik zie het voordeel niet van het schrijven van DT's... Dus van mij hoeft het niet.
Lijkt me dat die ook wel op de 360 gaan komen, ik ben benieuwdquote:Currently Volition has two games in early development, with a third beginning after Hennequet's vacation. All three titles are planned as open world games.
"We have some pretty exciting stuff planned for open world," he said. "No one's going to be able to say it's a clone this time." And he laughs.
"althans.. ik kan het me iig niet herrineren"quote:Op maandag 4 september 2006 14:09 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Dat ja.
En BMH: werkwoord vervoegen krijg je echt wel op de basisschool hoor. Anders heb je misschien op een "speciale" school gezeten..
Boooh!!quote:Op maandag 4 september 2006 14:19 schreef Gamedemon het volgende:
boh gek, tjek dese spelvaut dan die wel ontopik iz!!1!
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 4 september 2006 14:32 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
HEHE!
Een betrouwbare bron heeft tegen mij gezegd dat de demo vrijdag te downloaden is.quote:Op maandag 4 september 2006 14:37 schreef Gajes het volgende:
Gvd! Nog geen demo gezien van PES!
Dan wil ik graag die bron weten, want word al weken geroepen!quote:Op maandag 4 september 2006 14:38 schreef BMH het volgende:
[..]
Een betrouwbare bron heeft tegen mij gezegd dat de demo vrijdag te downloaden is.
Heb je hier ook nog een grote versie van?quote:Op maandag 4 september 2006 14:19 schreef Gamedemon het volgende:
boh gek, tjek dese spelvaut dan die wel ontopik iz!!1!
[afbeelding]
10tje eraf vind ik 40 euro nog veels te duur voor een wireless headset, dan maar nietquote:Op maandag 4 september 2006 15:28 schreef Ipho het volgende:
http://www.zuiderpark-com(...)ic.php?p=18686#18686
wie doen er mee? Heb hem aangevraagd daar of die dit product kon doen. Hij heeft ook een actie met het stuur.
quote:
Aha, jij bent zeker ook van de provospelling van de jaren '70?quote:Op maandag 4 september 2006 14:05 schreef BMH het volgende:
[..]
Vind ik niet. Ik zie het voordeel niet van het schrijven van DT's... Dus van mij hoeft het niet.
Wie zegt dat ik geen dt's gebruikt? Ik zeg alleen dat ik het onzin vindquote:Op maandag 4 september 2006 17:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Aha, jij bent zeker ook van de provospelling van de jaren '70?
En het is een 'basisschoolfout'. Samengesteld zelfstandig naamwoord.
Je behoort gewoon te schrijven zoals je dat aangeleerd is. Stelletje taalrebellen.
Volition is ook de ontwikkelaar van Conflict: Freespace, ik hoop stiekem dat ze met deel 3 van die reeks gaan komen.quote:Op maandag 4 september 2006 14:12 schreef devv05 het volgende:
Om MMarsu even uit een ander topic te quoten: (Volition is de ontwikkelaar van Saints Row)
Gears of War komt pas in November. Pricedrop hoef je niet op te wachten, die was er al toen Sony zn prijs bekendmaaktequote:Op maandag 4 september 2006 17:19 schreef gorannf het volgende:
Ga binnenkort een xbox 360 halen met gears of war,of zou ik beter wachten op een price drop? Of gaat een price drop nog te lang duren?
Dad iz oock egt zeerieus te neeme.quote:Op maandag 4 september 2006 17:27 schreef Niek. het volgende:
Volgens de nieuwe Intertoys gids komen Viva Pinata en Forza 2 op 6 November uit.
74 euro?quote:Op maandag 4 september 2006 17:36 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Sjonge jonge, zoeen kabel voor HDTV kost 74 pleuro???!!??!?!?!!
Scheise, maar dan heb je ook wel het beste van de beste..
Heeft iemand zo'n kabel? En is het noodzakelijk?
Jahh, maar is die goed voor 720P? Want dat krijg je met die van 74 pleuro namelijkquote:Op maandag 4 september 2006 17:39 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
74 euro?
Dude, die kabel die er bij zit is perfect voor HDTV. Dus nee, niet nodig.
Misschien als je HD-DVD films wil gaan kijken in de toekomst.
Ja, ik heb ook een HDTV en voor 720p en 1080i is ie perfect.quote:Op maandag 4 september 2006 17:42 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Jahh, maar is die goed voor 720P? Want dat krijg je met die van 74 pleuro namelijk![]()
ik zag namelijk dit..dus dacht dat je dan hendig goede kwaliteit had...quote:Op maandag 4 september 2006 17:42 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook een HDTV en voor 720p en 1080i is ie perfect..
Ah, nou.quote:Op maandag 4 september 2006 17:44 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
ik zag namelijk dit..dus dacht dat je dan hendig goede kwaliteit had...
quote:Op maandag 4 september 2006 17:44 schreef DaMSWer het volgende:
Piccie, piccie, piccie
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Klopt, nu houd ik 74 euro over..moet toch extra controller + Batterij + Oplader kopen...pffquote:Op maandag 4 september 2006 17:49 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Ah, nou.
Ik denk dat het allemaal een beetje overrated is. Component is component. De kabel an sich is hetzelfde.
Doekoe'squote:Op maandag 4 september 2006 18:01 schreef Yankee_One het volgende:
misschien dat ik gears of war toch nog ga kopen
gore![]()
O, ik dacht in september alquote:Op maandag 4 september 2006 17:22 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Gears of War komt pas in November. Pricedrop hoef je niet op te wachten, die was er al toen Sony zn prijs bekendmaakte.
Een pricedrop komt dit jaar niet, hooguit een pakket Xbox 360 + GoW voor 430 euro waarbij het je 30 euro scheelt ofzo. Maar of je daar nou nog maanden op wilt wachten....quote:Op maandag 4 september 2006 18:16 schreef gorannf het volgende:
[..]
O, ik dacht in september alDus er is al een price drop geweest? Zo ja,van hoeveel? Zo nee, zijn er meerdere mensen die vinden dat ik niet moet wachten op een price-drop,omdat het nog lang duurt?
Hhaha.. Monstercable geeft naar mijne weten een stuk beter beeld dan andere kabels. Als je 1 kabel koopt koop dan een monstercable.. Je betaald meer, maar het verschil is zeker wel groot.quote:Op maandag 4 september 2006 17:49 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Ah, nou.
Ik denk dat het allemaal een beetje overrated is. Component is component. De kabel an sich is hetzelfde.
Beetje onzin als er al een prima standaardkabel bij de console geleverd wordt. Dan moet je wel een verschrikkelijke mierenneuker(dubbel n toch?) zijn om daar nog eens 75 euro extra aan uit te geven...quote:Op maandag 4 september 2006 18:55 schreef BMH het volgende:
[..]
Hhaha.. Monstercable geeft naar mijne weten een stuk beter beeld dan andere kabels. Als je 1 kabel koopt koop dan een monstercable.. Je betaaldt meer, maar het verschil is zeker wel groot.
Oef.quote:Op maandag 4 september 2006 17:44 schreef DaMSWer het volgende:
Piccie, piccie, piccie
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ga ook geen monster component kabel voor de 360 kopen.. Ik zei "als je 1 kabel moet kopen"..quote:Op maandag 4 september 2006 19:00 schreef devv05 het volgende:
[..]
Beetje onzin als er al een prima standaardkabel bij de console geleverd wordt. Dan moet je wel een verschrikkelijke mierenneuker(dubbel n toch?) zijn om daar nog eens 75 euro extra aan uit te geven...
Ik geloof er weinig van dat het veel verschilt en helaas is die grap me te duur om uit te proberen.
De goedkoopste Media Markt component kabel is 90 euro en van minstens net zo'n goede kwaliteit, en ik had het over de standaard kabel van Microsoft die gewoon bij elke premium console zit.quote:Op maandag 4 september 2006 19:16 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik ga ook geen monster component kabel voor de 360 kopen.. Ik zei "als je 1 kabel moet kopen"..
En je ziet duidelijk verschil tussen een el cheapo Media Markt component kabel en een monster cable.
Bij RGB kabels geeft monster ook een stuk mooier beeld.. Kep het zelf ondervonden.
Ik doelde op normale component naar component kabels voor in je DVD speler.quote:Op maandag 4 september 2006 19:20 schreef devv05 het volgende:
[..]
De goedkoopste Media Markt component kabel is 90 euro en van minstens net zo'n goede kwaliteit, en ik had het over de standaard kabel van Microsoft die gewoon bij elke premium console zit.
Snap ik, maar daar heb je weinig aan voor je Xbox 360. Maar daarmee maakt het inderdaad verschil. Maar zoals ik zei is de goedkoopste componentkabel bij de MediaMarkt ook iets van 80/90 euro (paar maanden terug zocht ik er 1 daar) daarna maar 1 besteld via Internet voor 19 euro. Dan maar die 2% mindere kwaliteit, zolang er nog niet in HD uitgezonden wordt boeit het allemaal toch weinig. Van mij mag het HD tijdperk qua tv/films beginnen.quote:Op maandag 4 september 2006 19:28 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik doelde op normale component naar component kabels voor in je DVD speler.
Microsoft zegt van niet, en anders zal het maximaal 50 euro zijn. Kun je net zo goed voor een bundel gaan (bijvoorbeeld de Saints Row bundel die er nu is)quote:Op maandag 4 september 2006 20:02 schreef damian25 het volgende:
Is het zeker dat er dit jaar geen pricedrop komt voor de 360?
Het is logisch dat Microsoft zegt van niet anders zou niemand nu nog een 360 kopen.quote:Op maandag 4 september 2006 20:08 schreef devv05 het volgende:
[..]
Microsoft zegt van niet, en anders zal het maximaal 50 euro zijn. Kun je net zo goed voor een bundel gaan (bijvoorbeeld de Saints Row bundel die er nu is)
Klopt...ik zag zo'n kabel van 74 euro en ik dacht dat die een groot verschil maakte met de kabel die je bijgeleverd krijgt voor je HDTV....maar als je het geld ervoor heb, kan je wel een dure kabel nemen....het beeld is sowieso goed, alleen je kan em nog ietsie pietsie beter makenquote:Op maandag 4 september 2006 19:32 schreef devv05 het volgende:
[..]
Snap ik, maar daar heb je weinig aan voor je Xbox 360. Maar daarmee maakt het inderdaad verschil. Maar zoals ik zei is de goedkoopste componentkabel bij de MediaMarkt ook iets van 80/90 euro (paar maanden terug zocht ik er 1 daar) daarna maar 1 besteld via Internet voor 19 euro. Dan maar die 2% mindere kwaliteit, zolang er nog niet in HD uitgezonden wordt boeit het allemaal toch weinig. Van mij mag het HD tijdperk qua tv/films beginnen.
quote:Op maandag 4 september 2006 20:08 schreef devv05 het volgende:
[..]
Microsoft zegt van niet, en anders zal het maximaal 50 euro zijn. Kun je net zo goed voor een bundel gaan (bijvoorbeeld de Saints Row bundel die er nu is)
Nee, maar PES 6 kost nog geen 40 euro als je pre-ordered! Dus dan kun je beter een Saints Row pakket nemen en dan PES 6 erbij kopen, ben je het goedkoopst uitquote:Op maandag 4 september 2006 21:02 schreef Linc_The_Sink het volgende:
...komt er geen pro 6 pakket uit
..!!
Ik hoop van wel hoor![]()
Waar zie jij dat het 360 beelden betreft dan? Volgens mij gewoon PC.quote:Op maandag 4 september 2006 21:14 schreef 1-0-Ed het volgende:
OMG! Halflife2: Episode Two ziet er echt WAANZINNIG goed uit op de Xbox360!
Check it out:
http://games.kikizo.com/news/200609/013.asp
Die Saint Row kan me niet echt overtuigenquote:Op maandag 4 september 2006 21:29 schreef devv05 het volgende:
[..]
Nee, maar PES 6 kost nog geen 40 euro als je pre-ordered! Dus dan kun je beter een Saints Row pakket nemen en dan PES 6 erbij kopen, ben je het goedkoopst uit
Haha tuurlijk wel, alleen zal bijna niemand het met je eens zijnquote:Op maandag 4 september 2006 21:37 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Die Saint Row kan me niet echt overtuigen...of mag ik dat niet zeggen hierso
![]()
quote:Op maandag 4 september 2006 21:40 schreef devv05 het volgende:
[..]
Haha tuurlijk wel, alleen zal bijna niemand het met je eens zijn
Mja dan kun je een premium halen of wachten tot er een ander pack komt, misschien eind oktober/begin november. En dan de Saints Row demo downloaden, kun je altijd daarover nog besluiten
maar hij's wel tof
Ik ben het met je eens hoorquote:Op maandag 4 september 2006 21:37 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Die Saint Row kan me niet echt overtuigen...of mag ik dat niet zeggen hierso
![]()
Ik vind het knap van jequote:Op maandag 4 september 2006 21:44 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
.. Jah, het zal wel rond november worden..dan is ook de release van de ps3 etc.?
Misschien hebben ze een een ander pack dan![]()
Vanaf woensdag geloof ik.quote:Op maandag 4 september 2006 22:47 schreef Hellrazor het volgende:
iemand die saints row bundel al gespot![]()
Dat is ook een goed idee ja. Er staan zoveel demo's op Xbox Live inmiddels dat je overal zo een week zoet mee bent, kun je daarna beslissenquote:Op maandag 4 september 2006 22:50 schreef Niek. het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor![]()
Ik zou voor de premium gaan, download eerst wat demo's en koop dan pas 1/2 dagen later een game dan kan je namelijk eerst wat demo's uitproberen en weet je vrijwel zeker dat de game die je koopt ook echt leuk is.
Zal jorien wel weer zijn. Straks heeft 'ie ook nog het telefoonnummer van je zus.quote:Op maandag 4 september 2006 19:48 schreef Wessiej het volgende:
Ownende shit, krijg een mail dat ik via fok (nooit meegedaan aan een prijsvraag oid) Fifa 07 voor de 360 heb gewonnen
Waar heb je het in godesnaam over? 90 euro voor een component kabel?quote:Op maandag 4 september 2006 19:20 schreef devv05 het volgende:
[..]
De goedkoopste Media Markt component kabel is 90 euro
Die stalkt ons dusquote:Op maandag 4 september 2006 22:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zal jorien wel weer zijn. Straks heeft 'ie ook nog het telefoonnummer van je zus.
Zo eentje heb ik inderdaad ook en die werkt prima, maar de echte merken zijn vele malen duurder en schijnen dus ook van betere kwaliteit te zijn. Maar dat heb ik helaas niet zelf kunnen testenquote:Op maandag 4 september 2006 22:59 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Waar heb je het in godesnaam over? 90 euro voor een component kabel?
Wij kopen die dingen voor 5 euro in ofzo > verkoop 14,95 voor 1,5m.
Werk je daarsoquote:Op maandag 4 september 2006 22:59 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Waar heb je het in godesnaam over? 90 euro voor een component kabel?
Wij kopen die dingen voor 5 euro in ofzo > verkoop 14,95 voor 1,5m.
Ja....... als die er op 360 ook zo uit ziet is dat wel cool jaquote:Op maandag 4 september 2006 21:14 schreef 1-0-Ed het volgende:
OMG! Halflife2: Episode Two ziet er echt WAANZINNIG goed uit op de Xbox360!
Check it out:
http://games.kikizo.com/news/200609/013.asp
als het niet jouw schuld is, lees : je hebt er niks bijzonders mee gedaan zoals gooien, tegen je hoofd slaan, door de wc spoelen ect ect.quote:Op dinsdag 5 september 2006 04:11 schreef -Struikrover- het volgende:
M`n joypad is gisteren overleden. Haalde gisteren m`n 24uur achievement bij zuma en kort erop ging tie kikker niet meer naar links of rechts alleen omhoog of omlaagKwam ook beetje poeder/gruis van de linker stick maar dat was al eigenlijk
. Is dit bei andere ook gebeurt (
) hier ? Krijg je dan nog een nieuwe ?
quote:Op dinsdag 5 september 2006 04:11 schreef -Struikrover- het volgende:
M`n joypad is gisteren overleden. Haalde gisteren m`n 24uur achievement bij zuma en kort erop ging tie kikker niet meer naar links of rechts alleen omhoog of omlaagKwam ook beetje poeder/gruis van de linker stick maar dat was al eigenlijk
. Is dit bei andere ook gebeurt (
) hier ? Krijg je dan nog een nieuwe ?
jaquote:Op dinsdag 5 september 2006 07:43 schreef donald_dick het volgende:
weet iemand waar ik het goedkoopst een vga kabel kan kopen voor de 360?
jaquote:Op dinsdag 5 september 2006 07:43 schreef donald_dick het volgende:
Deathrowquote:Op dinsdag 5 september 2006 08:40 schreef Retarded het volgende:
Ik zit eigenlijk een beetje te wachten op de wat minder bekende exclusives voor de 360. Voor de eerste Xbox hadden we al vrij snel Deathrow, Racing Evoluzione, maar bijvoorbeeld ook Hunter. Niet de meest bekende games, maar toch erg vermakelijk... van die games die nog niet in het bezit is van de halve wereld.....
coolquote:Op dinsdag 5 september 2006 08:35 schreef Tain het volgende:
Paar screens van Settlers of Catan, Carcassonne en Alhambra
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
erg eerlijk van je om dit hier te meldenquote:Op maandag 4 september 2006 23:00 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Die stalkt ons dus.
Nee, Fliepke stuurde de mail, hij stond ook nog eens tussen mijn spam
Ja! Met linkjes ook.quote:Op dinsdag 5 september 2006 07:43 schreef donald_dick het volgende:
Bordspelen voor de 360quote:Op dinsdag 5 september 2006 08:35 schreef Tain het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Er gaat niks boven een potje Triviant in de kroeg. Monopoly is ook tof.quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:15 schreef Morthill het volgende:
[..]
Bordspelen voor de 360Leuk voor Live, maar worden we niet heel nerderig zo. Dit soort dingen zorgden dat we sociale contacten onderhielden
ach voor vrienden die te ver weg wonen voor een spontaan potje is dit best tofquote:Op dinsdag 5 september 2006 09:15 schreef Morthill het volgende:
[..]
Bordspelen voor de 360Leuk voor Live, maar worden we niet heel nerderig zo. Dit soort dingen zorgden dat we sociale contacten onderhielden
genoeg sociale contacten op livequote:Op dinsdag 5 september 2006 09:15 schreef Morthill het volgende:
[..]
Meeste vrienden die ver weg wonen hebben geen 360.quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:23 schreef kepler het volgende:
[..]
ach voor vrienden die te ver weg wonen voor een spontaan potje is dit best tof
dat is bij mij wel andersquote:Op dinsdag 5 september 2006 09:28 schreef Morthill het volgende:
[..]
Meeste vrienden die ver weg wonen hebben geen 360.
Kijk dit zijn nou de Arcade games waar ik op zit te wachten!quote:Op dinsdag 5 september 2006 08:35 schreef Tain het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zorg ervoor dat ze er 1 aanschaffen danquote:Op dinsdag 5 september 2006 09:28 schreef Morthill het volgende:
[..]
Meeste vrienden die ver weg wonen hebben geen 360.
waardanquote:
Goede vraag of dat het waard is..die paar procent beter beeldquote:Op dinsdag 5 september 2006 09:43 schreef Tumble het volgende:
om nog even wat benzine op het monster cable vuurtje te gooien
de monster component cable levert een iets beter beeld op ik zou zeggen 5% beter (vooral te zien in de kleuren)
de vraag is echter is het je dat waard
ik heb de mijne destijds via ebay.com besteld was totaal iets van 45 euro kwijt.
wellicht een tip.
quote:
quote:Op dinsdag 5 september 2006 08:47 schreef Panick het volgende:
[..]
Ja! Met linkjes ook.
24.95 @ Nedgame (officiele wel)
9 pond (14 euro ongeveer) voor een niet officiele VGA kabel van Joytech @ Play.com
18 pond (ongeveer 27 euro) voor officiele VGA kabel @ Play
Ik heb PES 6 gepre-ordered voor 39 euro via XboxHome.nl, maar volgens mij geldde die actie tot gisteren. Nedgame schijnt ook een actie te hebben voor 41/42 euro ofzo.quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:45 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Goede vraag of dat het waard is..die paar procent beter beeld...45 euro valt trouwens wel mee..
Heeft iedereen Pes 6 al 'gepre-orderd' en zoja, waardan??![]()
Dan hoop ik dat www.gcshops.nl ze vandaag ook verstuurd.quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:08 schreef PBateman1978 het volgende:
Dead Rising vandaag al in de winkels
sorry, helemaal overheen gelezen door die domme kutusersquote:
No shit? Zo maar ff snel naar de FRS dan.. Zou wel erg vroeg zijn iigquote:Op dinsdag 5 september 2006 10:08 schreef PBateman1978 het volgende:
Dead Rising vandaag al in de winkels
nee het is een opisopactie geworden en je kan nog goedkoper als je ze belt en zegt dat je van budgetgaming.nl komtquote:Op dinsdag 5 september 2006 09:56 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik heb PES 6 gepre-ordered voor 39 euro via XboxHome.nl, maar volgens mij geldde die actie tot gisteren. Nedgame schijnt ook een actie te hebben voor 41/42 euro ofzo.
BS is normaal niet echt snel hier, maar ik kwam er achter dat saints row hier in de BS te koop was, omdat iemand op xbox live hem aant spelen was, en die komt uit me woonplaats, dus ik naar BS, hadden ze er 9 liggenquote:Op dinsdag 5 september 2006 10:51 schreef devv05 het volgende:
Ik zou het 's middags proberen, en FRS is niet bepaald de snelste. E-Plaza/BS heeft m normaal wel vrij snel liggen (met SR iig)
Dimplus.nl heeft m voor vandaag staan, Replay ook, en op xbw.nl beweerde iemand dat ie bij FRS Arnhem alweer uitverkocht was.quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:36 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
No shit? Zo maar ff snel naar de FRS dan.. Zou wel erg vroeg zijn iig.
Wanneer komt deze uit en weet je de prijs al?quote:Op dinsdag 5 september 2006 08:35 schreef Tain het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik heb via router, gewoon kabel er in, en ik zat op livequote:Op dinsdag 5 september 2006 11:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wie heeft z'n 360 hier via een router aangesloten? En hoe gaat dat precies in zn werk?
Ik neem aan dat de router eerst aangesloten en ingesteld moet worden (kabel -> router -> PC) en daarna gewoon de 360 aangesloten kan worden met een kabel (cross?) tussen 360 en router en werkt media connect nog met een router?
Mja een euro. Maar ik heb betaald via iDeal dus dat ging sowieso nietquote:Op dinsdag 5 september 2006 10:52 schreef pmponer het volgende:
[..]
nee het is een opisopactie geworden en je kan nog goedkoper als je ze belt en zegt dat je van budgetgaming.nl komt
quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wie heeft z'n 360 hier via een router aangesloten? En hoe gaat dat precies in zn werk?
Ik neem aan dat de router eerst aangesloten en ingesteld moet worden (kabel -> router -> PC) en daarna gewoon de 360 aangesloten kan worden met een kabel (cross?) tussen 360 en router en werkt media connect nog met een router?
quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
1 2 | \-- Xbox |
Relaxedd...maar is wel zonder spelquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:03 schreef wc-eend het volgende:
Ik zag de x-box premium in e-plaza op zuidplein voor 369(voor mensen die hem nog zoeken)
Klopt, die actie was tot 4 september van xboxhome...ff Nedgame checkennquote:Op dinsdag 5 september 2006 09:56 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik heb PES 6 gepre-ordered voor 39 euro via XboxHome.nl, maar volgens mij geldde die actie tot gisteren. Nedgame schijnt ook een actie te hebben voor 41/42 euro ofzo.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:25 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Relaxedd...maar is wel zonder spel![]()
True thatquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:28 schreef Tain het volgende:
[..]en ergens anders zonder spel is ie 400...
Hij kost 55 euro en je krijgt 25% korting in je winkelmandjequote:Op dinsdag 5 september 2006 09:56 schreef devv05 het volgende:
[..]
Wat's datquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Een premium is helemaal niet zonder spel, Hexic HD zit erbij
De actie loopt nog met op = op, je kunt 'm dus nog voor 38 euro daar bestellen. Dan zit je Premium + PES 6 op iets meer dan 400 euro, das vrij netjes vind ik.quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:26 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Klopt, die actie was tot 4 september van xboxhome...ff Nedgame checkenn![]()
Thanx, dudequote:Op dinsdag 5 september 2006 11:47 schreef devv05 het volgende:
[..]
De actie loopt nog met op = op, je kunt 'm dus nog voor 38 euro daar bestellen. Dan zit je Premium + PES 6 op iets meer dan 400 euro, das vrij netjes vind ik.
En Hexic HD is een gratis Live Arcade spelletje, wel een erg leuke en verslavende overigens
En met alle demo's die er nu op Live te vinden zijn ben je zowieso al een ruime week zoet.
Same here !!quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ik heb via router, gewoon kabel er in, en ik zat op live
Het betreft daar ook de 360 versie... ondanks dat het niet duidelijk vermeld staat in het artikel. Was een link vanaf een andere site waar de fijnere details vermeld stonden...quote:Op maandag 4 september 2006 23:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja....... als die er op 360 ook zo uit ziet is dat wel cool ja
Ja dat dacht je, die van mij werd zonder Hexic geleverd en heb hem tot op de dag van vandaag nog steeds niet.quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Een premium is helemaal niet zonder spel, Hexic HD zit erbij
Ebay!quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:09 schreef BroesWillems het volgende:
Ik heb een 360 Premium... lang leve Ebay!![]()
Welcome to the clubquote:Op dinsdag 5 september 2006 12:09 schreef BroesWillems het volgende:
Ik heb een 360 Premium... lang leve Ebay!![]()
20 mag ookquote:Op dinsdag 5 september 2006 12:56 schreef devv05 het volgende:
Ik wil 'm alleen voor een prijsje van 40 euro
Hier hadden ze um nog niet, inmiddels naar 2 filialen gebeld.quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:51 schreef Robhimself.2 het volgende:
Zometeen Dead Rsising ophalen!!![]()
Release is vervroegd naar 5 September, een hoop toko's hebben m dus al.
Free Record Shop ketens moeten hem iig al hebben, hier in Amersfoort hadden ze m net binnen gekregen. Bellen honden!!!!1!eins
D8 ik meld het even.
Ik wil ook een Ferrari F430 voor de prijs van een Mondeo....quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:56 schreef devv05 het volgende:
Ik wil 'm alleen voor een prijsje van 40 euro
Waar is hier?quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:08 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Hier hadden ze um nog niet, inmiddels naar 2 filialen gebeld.
Er zal vast helemaal niets mee mis zijn hoorquote:
Lege case met bakstenen ftw!!quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:10 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Er zal vast helemaal niets mee mis zijn hoor.
.
Dat is niet realistisch, DR voor 40 euro wel.quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:09 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Ik wil ook een Ferrari F430 voor de prijs van een Mondeo....
quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:10 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
.
Gewoon ophalen als het in NL is of anders per post en eerst openmaken. Is wel een aardig risico wat je neemt bij buitenlandse zending inderdaad.quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:10 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
.
Mijn vriendin heeft 'em net gehaald bij Nedgame.quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:16 schreef bluebit het volgende:
ik heb DR ge-pre-ordered bij Nedgame.....heeft iemand 'um al binnen?
Die komt vrijdag toch pas?quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:16 schreef bluebit het volgende:
ik heb DR ge-pre-ordered bij Nedgame.....heeft iemand 'um al binnen?
En zie mijn post, hij ligt nu naast me.quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:23 schreef bluebit het volgende:
[..]
zie de post bovenin van Robhimself.2
Breedbandquote:Op dinsdag 5 september 2006 13:32 schreef damian25 het volgende:
Hoe snel moet je internetverbinding zijn om op Live te kunnen spelen?
Minimaal 1024 Terabit/msquote:Op dinsdag 5 september 2006 13:32 schreef damian25 het volgende:
Hoe snel moet je internetverbinding zijn om op Live te kunnen spelen?
alleen al voor dat shirt zou ik de game 2x kopenquote:Op dinsdag 5 september 2006 13:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft 'em net gehaald bij Nedgame.
Geen CE, helaas, maar wel een shirt.
[afbeelding]
Vette shit.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:54 schreef Morthill het volgende:
[..]
alleen al voor dat shirt zou ik de game 2x kopen
quote:Website van Xbox 360-RPG Lost Odyssey gelanceerd
Mistwalker heeft vandaag de officiële website gelanceerd van Lost Odyssey, naast Blue Dragon één van de twee grote Japanse RPG's die de Xbox 360 in het land van de rijzende zon op de kaart moeten zetten. Lost Odyssey gaat over een magische wereld waarin een industriële revolutie plaatsvindt. Hierin vertolk je de rol van Kaim, een onsterfelijk iemand die al 1000 jaar aan herinneringen met zich meedraagt. Aan het hoofd van de ontwikkeling van Lost Odyssey staat Hironobu Sakaguchi, de man achter de oorspronkelijke Final Fantasy.
Week-exclusivequote:Splinter Cell: Double Agent een week eerder op de Xbox 360
De Xbox 360-versie van Splinter Cell: Double Agent verschijnt een week eerder dan de versie van het spel voor de overige platformen. Xbox 360 bezitters kunnen op 20 oktober met het nieuwste avontuur van Sam Fisher aan de slag, PC, PS2, Xbox en GameCube komen op 27 oktober.
Ubisoft maakt regelmatig gebruik van het spreiden van releasedata van zijn games voor verschillende platformen. Doorgaans wordt de beste versie als eerste op de markt gebracht, zodat het spel alleen met de goede reviews geassocieerd zal worden. Al gaan we er vanuit dat men met Double Agent geen 'Advanced Warfightertje' flikt en dat de versie voor de huidige generatie consoles ook dik in orde is.
Ik vraag me af of het er scherper uit ziet. Of dat je er geen bal van merkt.quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:46 schreef devv05 het volgende:
Gratis via component of voor $99 via HDMI. Moeilijke keuze zeg...
Het verschil tussen HDMI & een goede component is niet merkbaar.quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:54 schreef Woutervn het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het er scherper uit ziet. Of dat je er geen bal van merkt.
Dat dacht ik al,.............. je moet ergens zijn rond een bepaald tijdstip om cutscenes te triggeren toch? Ik trek dat timebased niet.... het saven schijnt ook niet denderend te zijn.quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:51 schreef Mystikvm het volgende:
DR is vooralsnog leuk, maar je voelt je enorm opgejaagd. Ben blij als ik de mode heb geunlocked waarbij je vrij rond kan blijven lopen voor zolang je wilt. Er is, als je het verhaal een beetje wilt ontrafelen, weinig tijd om rond te geinen met die zombies.
Het is dan ook de bedoeling dat je de game meerdere keren gaat doorspelen, haal je bepaalde missies niet in ronde 1, dan doe je ze in ronde 2, of 3 etcquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat dacht ik al,.............. je moet ergens zijn rond een bepaald tijdstip om cutscenes te triggeren toch? Ik trek dat timebased niet.... het saven schijnt ook niet denderend te zijn.
Ok, dus ik kan het vandaag verwachten.quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:23 schreef bluebit het volgende:
[..]
zie de post bovenin van Robhimself.2
Volgens mij is het zo dat je gewoon niet alles KUNT doen in 1 run, dus je zult zeker wel overnieuw moeten beginnen, meerdere keren zelfs.quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:37 schreef devv05 het volgende:
Op zich trek ik dat timebased wel, zolang het maar niet MOET, dus dat je anders gameover bent/(een stuk) opnieuw moet doen. En dat is gelukkig niet zo. VRIJHEID wordt het keyword van deze generatie spelcomputers, let maar op
Dat worden dan wel heel veel keren, want ik volg alleen maar het verhaal en ik heb geen tijd om anderen uit de mall te escorteren. Ben vooral bezig met healen en lopen naar het volgende checkpoint.quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Volgens mij is het zo dat je gewoon niet alles KUNT doen in 1 run, dus je zult zeker wel overnieuw moeten beginnen, meerdere keren zelfs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |