Het komt wat geschoolder over, maar dat terzijde.quote:Op maandag 4 september 2006 14:05 schreef BMH het volgende:
[..]
Vind ik niet. Ik zie het voordeel niet van het schrijven van DT's... Dus van mij hoeft het niet.
Lijkt me dat die ook wel op de 360 gaan komen, ik ben benieuwdquote:Currently Volition has two games in early development, with a third beginning after Hennequet's vacation. All three titles are planned as open world games.
"We have some pretty exciting stuff planned for open world," he said. "No one's going to be able to say it's a clone this time." And he laughs.
"althans.. ik kan het me iig niet herrineren"quote:Op maandag 4 september 2006 14:09 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Dat ja.
En BMH: werkwoord vervoegen krijg je echt wel op de basisschool hoor. Anders heb je misschien op een "speciale" school gezeten..
Boooh!!quote:Op maandag 4 september 2006 14:19 schreef Gamedemon het volgende:
boh gek, tjek dese spelvaut dan die wel ontopik iz!!1!
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 4 september 2006 14:32 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
HEHE!
Een betrouwbare bron heeft tegen mij gezegd dat de demo vrijdag te downloaden is.quote:Op maandag 4 september 2006 14:37 schreef Gajes het volgende:
Gvd! Nog geen demo gezien van PES!
Dan wil ik graag die bron weten, want word al weken geroepen!quote:Op maandag 4 september 2006 14:38 schreef BMH het volgende:
[..]
Een betrouwbare bron heeft tegen mij gezegd dat de demo vrijdag te downloaden is.
Heb je hier ook nog een grote versie van?quote:Op maandag 4 september 2006 14:19 schreef Gamedemon het volgende:
boh gek, tjek dese spelvaut dan die wel ontopik iz!!1!
[afbeelding]
10tje eraf vind ik 40 euro nog veels te duur voor een wireless headset, dan maar nietquote:Op maandag 4 september 2006 15:28 schreef Ipho het volgende:
http://www.zuiderpark-com(...)ic.php?p=18686#18686
wie doen er mee? Heb hem aangevraagd daar of die dit product kon doen. Hij heeft ook een actie met het stuur.
quote:
Aha, jij bent zeker ook van de provospelling van de jaren '70?quote:Op maandag 4 september 2006 14:05 schreef BMH het volgende:
[..]
Vind ik niet. Ik zie het voordeel niet van het schrijven van DT's... Dus van mij hoeft het niet.
Wie zegt dat ik geen dt's gebruikt? Ik zeg alleen dat ik het onzin vindquote:Op maandag 4 september 2006 17:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Aha, jij bent zeker ook van de provospelling van de jaren '70?
En het is een 'basisschoolfout'. Samengesteld zelfstandig naamwoord.
Je behoort gewoon te schrijven zoals je dat aangeleerd is. Stelletje taalrebellen.
Volition is ook de ontwikkelaar van Conflict: Freespace, ik hoop stiekem dat ze met deel 3 van die reeks gaan komen.quote:Op maandag 4 september 2006 14:12 schreef devv05 het volgende:
Om MMarsu even uit een ander topic te quoten: (Volition is de ontwikkelaar van Saints Row)
Gears of War komt pas in November. Pricedrop hoef je niet op te wachten, die was er al toen Sony zn prijs bekendmaaktequote:Op maandag 4 september 2006 17:19 schreef gorannf het volgende:
Ga binnenkort een xbox 360 halen met gears of war,of zou ik beter wachten op een price drop? Of gaat een price drop nog te lang duren?
Dad iz oock egt zeerieus te neeme.quote:Op maandag 4 september 2006 17:27 schreef Niek. het volgende:
Volgens de nieuwe Intertoys gids komen Viva Pinata en Forza 2 op 6 November uit.
74 euro?quote:Op maandag 4 september 2006 17:36 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Sjonge jonge, zoeen kabel voor HDTV kost 74 pleuro???!!??!?!?!!
Scheise, maar dan heb je ook wel het beste van de beste..
Heeft iemand zo'n kabel? En is het noodzakelijk?
Jahh, maar is die goed voor 720P? Want dat krijg je met die van 74 pleuro namelijkquote:Op maandag 4 september 2006 17:39 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
74 euro?
Dude, die kabel die er bij zit is perfect voor HDTV. Dus nee, niet nodig.
Misschien als je HD-DVD films wil gaan kijken in de toekomst.
Ja, ik heb ook een HDTV en voor 720p en 1080i is ie perfect.quote:Op maandag 4 september 2006 17:42 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Jahh, maar is die goed voor 720P? Want dat krijg je met die van 74 pleuro namelijk![]()
ik zag namelijk dit..dus dacht dat je dan hendig goede kwaliteit had...quote:Op maandag 4 september 2006 17:42 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook een HDTV en voor 720p en 1080i is ie perfect..
Ah, nou.quote:Op maandag 4 september 2006 17:44 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
ik zag namelijk dit..dus dacht dat je dan hendig goede kwaliteit had...
quote:Op maandag 4 september 2006 17:44 schreef DaMSWer het volgende:
Piccie, piccie, piccie
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Klopt, nu houd ik 74 euro over..moet toch extra controller + Batterij + Oplader kopen...pffquote:Op maandag 4 september 2006 17:49 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Ah, nou.
Ik denk dat het allemaal een beetje overrated is. Component is component. De kabel an sich is hetzelfde.
Doekoe'squote:Op maandag 4 september 2006 18:01 schreef Yankee_One het volgende:
misschien dat ik gears of war toch nog ga kopen
gore![]()
O, ik dacht in september alquote:Op maandag 4 september 2006 17:22 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Gears of War komt pas in November. Pricedrop hoef je niet op te wachten, die was er al toen Sony zn prijs bekendmaakte.
Een pricedrop komt dit jaar niet, hooguit een pakket Xbox 360 + GoW voor 430 euro waarbij het je 30 euro scheelt ofzo. Maar of je daar nou nog maanden op wilt wachten....quote:Op maandag 4 september 2006 18:16 schreef gorannf het volgende:
[..]
O, ik dacht in september alDus er is al een price drop geweest? Zo ja,van hoeveel? Zo nee, zijn er meerdere mensen die vinden dat ik niet moet wachten op een price-drop,omdat het nog lang duurt?
Hhaha.. Monstercable geeft naar mijne weten een stuk beter beeld dan andere kabels. Als je 1 kabel koopt koop dan een monstercable.. Je betaald meer, maar het verschil is zeker wel groot.quote:Op maandag 4 september 2006 17:49 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Ah, nou.
Ik denk dat het allemaal een beetje overrated is. Component is component. De kabel an sich is hetzelfde.
Beetje onzin als er al een prima standaardkabel bij de console geleverd wordt. Dan moet je wel een verschrikkelijke mierenneuker(dubbel n toch?) zijn om daar nog eens 75 euro extra aan uit te geven...quote:Op maandag 4 september 2006 18:55 schreef BMH het volgende:
[..]
Hhaha.. Monstercable geeft naar mijne weten een stuk beter beeld dan andere kabels. Als je 1 kabel koopt koop dan een monstercable.. Je betaaldt meer, maar het verschil is zeker wel groot.
Oef.quote:Op maandag 4 september 2006 17:44 schreef DaMSWer het volgende:
Piccie, piccie, piccie
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ga ook geen monster component kabel voor de 360 kopen.. Ik zei "als je 1 kabel moet kopen"..quote:Op maandag 4 september 2006 19:00 schreef devv05 het volgende:
[..]
Beetje onzin als er al een prima standaardkabel bij de console geleverd wordt. Dan moet je wel een verschrikkelijke mierenneuker(dubbel n toch?) zijn om daar nog eens 75 euro extra aan uit te geven...
Ik geloof er weinig van dat het veel verschilt en helaas is die grap me te duur om uit te proberen.
De goedkoopste Media Markt component kabel is 90 euro en van minstens net zo'n goede kwaliteit, en ik had het over de standaard kabel van Microsoft die gewoon bij elke premium console zit.quote:Op maandag 4 september 2006 19:16 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik ga ook geen monster component kabel voor de 360 kopen.. Ik zei "als je 1 kabel moet kopen"..
En je ziet duidelijk verschil tussen een el cheapo Media Markt component kabel en een monster cable.
Bij RGB kabels geeft monster ook een stuk mooier beeld.. Kep het zelf ondervonden.
Ik doelde op normale component naar component kabels voor in je DVD speler.quote:Op maandag 4 september 2006 19:20 schreef devv05 het volgende:
[..]
De goedkoopste Media Markt component kabel is 90 euro en van minstens net zo'n goede kwaliteit, en ik had het over de standaard kabel van Microsoft die gewoon bij elke premium console zit.
Snap ik, maar daar heb je weinig aan voor je Xbox 360. Maar daarmee maakt het inderdaad verschil. Maar zoals ik zei is de goedkoopste componentkabel bij de MediaMarkt ook iets van 80/90 euro (paar maanden terug zocht ik er 1 daar) daarna maar 1 besteld via Internet voor 19 euro. Dan maar die 2% mindere kwaliteit, zolang er nog niet in HD uitgezonden wordt boeit het allemaal toch weinig. Van mij mag het HD tijdperk qua tv/films beginnen.quote:Op maandag 4 september 2006 19:28 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik doelde op normale component naar component kabels voor in je DVD speler.
Microsoft zegt van niet, en anders zal het maximaal 50 euro zijn. Kun je net zo goed voor een bundel gaan (bijvoorbeeld de Saints Row bundel die er nu is)quote:Op maandag 4 september 2006 20:02 schreef damian25 het volgende:
Is het zeker dat er dit jaar geen pricedrop komt voor de 360?
Het is logisch dat Microsoft zegt van niet anders zou niemand nu nog een 360 kopen.quote:Op maandag 4 september 2006 20:08 schreef devv05 het volgende:
[..]
Microsoft zegt van niet, en anders zal het maximaal 50 euro zijn. Kun je net zo goed voor een bundel gaan (bijvoorbeeld de Saints Row bundel die er nu is)
Klopt...ik zag zo'n kabel van 74 euro en ik dacht dat die een groot verschil maakte met de kabel die je bijgeleverd krijgt voor je HDTV....maar als je het geld ervoor heb, kan je wel een dure kabel nemen....het beeld is sowieso goed, alleen je kan em nog ietsie pietsie beter makenquote:Op maandag 4 september 2006 19:32 schreef devv05 het volgende:
[..]
Snap ik, maar daar heb je weinig aan voor je Xbox 360. Maar daarmee maakt het inderdaad verschil. Maar zoals ik zei is de goedkoopste componentkabel bij de MediaMarkt ook iets van 80/90 euro (paar maanden terug zocht ik er 1 daar) daarna maar 1 besteld via Internet voor 19 euro. Dan maar die 2% mindere kwaliteit, zolang er nog niet in HD uitgezonden wordt boeit het allemaal toch weinig. Van mij mag het HD tijdperk qua tv/films beginnen.
quote:Op maandag 4 september 2006 20:08 schreef devv05 het volgende:
[..]
Microsoft zegt van niet, en anders zal het maximaal 50 euro zijn. Kun je net zo goed voor een bundel gaan (bijvoorbeeld de Saints Row bundel die er nu is)
Nee, maar PES 6 kost nog geen 40 euro als je pre-ordered! Dus dan kun je beter een Saints Row pakket nemen en dan PES 6 erbij kopen, ben je het goedkoopst uitquote:Op maandag 4 september 2006 21:02 schreef Linc_The_Sink het volgende:
...komt er geen pro 6 pakket uit
..!!
Ik hoop van wel hoor![]()
Waar zie jij dat het 360 beelden betreft dan? Volgens mij gewoon PC.quote:Op maandag 4 september 2006 21:14 schreef 1-0-Ed het volgende:
OMG! Halflife2: Episode Two ziet er echt WAANZINNIG goed uit op de Xbox360!
Check it out:
http://games.kikizo.com/news/200609/013.asp
Die Saint Row kan me niet echt overtuigenquote:Op maandag 4 september 2006 21:29 schreef devv05 het volgende:
[..]
Nee, maar PES 6 kost nog geen 40 euro als je pre-ordered! Dus dan kun je beter een Saints Row pakket nemen en dan PES 6 erbij kopen, ben je het goedkoopst uit
Haha tuurlijk wel, alleen zal bijna niemand het met je eens zijnquote:Op maandag 4 september 2006 21:37 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Die Saint Row kan me niet echt overtuigen...of mag ik dat niet zeggen hierso
![]()
quote:Op maandag 4 september 2006 21:40 schreef devv05 het volgende:
[..]
Haha tuurlijk wel, alleen zal bijna niemand het met je eens zijn
Mja dan kun je een premium halen of wachten tot er een ander pack komt, misschien eind oktober/begin november. En dan de Saints Row demo downloaden, kun je altijd daarover nog besluiten
maar hij's wel tof
Ik ben het met je eens hoorquote:Op maandag 4 september 2006 21:37 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Die Saint Row kan me niet echt overtuigen...of mag ik dat niet zeggen hierso
![]()
Ik vind het knap van jequote:Op maandag 4 september 2006 21:44 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
.. Jah, het zal wel rond november worden..dan is ook de release van de ps3 etc.?
Misschien hebben ze een een ander pack dan![]()
Vanaf woensdag geloof ik.quote:Op maandag 4 september 2006 22:47 schreef Hellrazor het volgende:
iemand die saints row bundel al gespot![]()
Dat is ook een goed idee ja. Er staan zoveel demo's op Xbox Live inmiddels dat je overal zo een week zoet mee bent, kun je daarna beslissenquote:Op maandag 4 september 2006 22:50 schreef Niek. het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor![]()
Ik zou voor de premium gaan, download eerst wat demo's en koop dan pas 1/2 dagen later een game dan kan je namelijk eerst wat demo's uitproberen en weet je vrijwel zeker dat de game die je koopt ook echt leuk is.
Zal jorien wel weer zijn. Straks heeft 'ie ook nog het telefoonnummer van je zus.quote:Op maandag 4 september 2006 19:48 schreef Wessiej het volgende:
Ownende shit, krijg een mail dat ik via fok (nooit meegedaan aan een prijsvraag oid) Fifa 07 voor de 360 heb gewonnen
Waar heb je het in godesnaam over? 90 euro voor een component kabel?quote:Op maandag 4 september 2006 19:20 schreef devv05 het volgende:
[..]
De goedkoopste Media Markt component kabel is 90 euro
Die stalkt ons dusquote:Op maandag 4 september 2006 22:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zal jorien wel weer zijn. Straks heeft 'ie ook nog het telefoonnummer van je zus.
Zo eentje heb ik inderdaad ook en die werkt prima, maar de echte merken zijn vele malen duurder en schijnen dus ook van betere kwaliteit te zijn. Maar dat heb ik helaas niet zelf kunnen testenquote:Op maandag 4 september 2006 22:59 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Waar heb je het in godesnaam over? 90 euro voor een component kabel?
Wij kopen die dingen voor 5 euro in ofzo > verkoop 14,95 voor 1,5m.
Werk je daarsoquote:Op maandag 4 september 2006 22:59 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Waar heb je het in godesnaam over? 90 euro voor een component kabel?
Wij kopen die dingen voor 5 euro in ofzo > verkoop 14,95 voor 1,5m.
Ja....... als die er op 360 ook zo uit ziet is dat wel cool jaquote:Op maandag 4 september 2006 21:14 schreef 1-0-Ed het volgende:
OMG! Halflife2: Episode Two ziet er echt WAANZINNIG goed uit op de Xbox360!
Check it out:
http://games.kikizo.com/news/200609/013.asp
als het niet jouw schuld is, lees : je hebt er niks bijzonders mee gedaan zoals gooien, tegen je hoofd slaan, door de wc spoelen ect ect.quote:Op dinsdag 5 september 2006 04:11 schreef -Struikrover- het volgende:
M`n joypad is gisteren overleden. Haalde gisteren m`n 24uur achievement bij zuma en kort erop ging tie kikker niet meer naar links of rechts alleen omhoog of omlaagKwam ook beetje poeder/gruis van de linker stick maar dat was al eigenlijk
. Is dit bei andere ook gebeurt (
) hier ? Krijg je dan nog een nieuwe ?
quote:Op dinsdag 5 september 2006 04:11 schreef -Struikrover- het volgende:
M`n joypad is gisteren overleden. Haalde gisteren m`n 24uur achievement bij zuma en kort erop ging tie kikker niet meer naar links of rechts alleen omhoog of omlaagKwam ook beetje poeder/gruis van de linker stick maar dat was al eigenlijk
. Is dit bei andere ook gebeurt (
) hier ? Krijg je dan nog een nieuwe ?
jaquote:Op dinsdag 5 september 2006 07:43 schreef donald_dick het volgende:
weet iemand waar ik het goedkoopst een vga kabel kan kopen voor de 360?
jaquote:Op dinsdag 5 september 2006 07:43 schreef donald_dick het volgende:
Deathrowquote:Op dinsdag 5 september 2006 08:40 schreef Retarded het volgende:
Ik zit eigenlijk een beetje te wachten op de wat minder bekende exclusives voor de 360. Voor de eerste Xbox hadden we al vrij snel Deathrow, Racing Evoluzione, maar bijvoorbeeld ook Hunter. Niet de meest bekende games, maar toch erg vermakelijk... van die games die nog niet in het bezit is van de halve wereld.....
coolquote:Op dinsdag 5 september 2006 08:35 schreef Tain het volgende:
Paar screens van Settlers of Catan, Carcassonne en Alhambra
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
erg eerlijk van je om dit hier te meldenquote:Op maandag 4 september 2006 23:00 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Die stalkt ons dus.
Nee, Fliepke stuurde de mail, hij stond ook nog eens tussen mijn spam
Ja! Met linkjes ook.quote:Op dinsdag 5 september 2006 07:43 schreef donald_dick het volgende:
Bordspelen voor de 360quote:Op dinsdag 5 september 2006 08:35 schreef Tain het volgende:
Paar screens van Settlers of Catan, Carcassonne en Alhambra
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Er gaat niks boven een potje Triviant in de kroeg. Monopoly is ook tof.quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:15 schreef Morthill het volgende:
[..]
Bordspelen voor de 360Leuk voor Live, maar worden we niet heel nerderig zo. Dit soort dingen zorgden dat we sociale contacten onderhielden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |