Zo eentje heb ik inderdaad ook en die werkt prima, maar de echte merken zijn vele malen duurder en schijnen dus ook van betere kwaliteit te zijn. Maar dat heb ik helaas niet zelf kunnen testenquote:Op maandag 4 september 2006 22:59 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Waar heb je het in godesnaam over? 90 euro voor een component kabel?
Wij kopen die dingen voor 5 euro in ofzo > verkoop 14,95 voor 1,5m.
Werk je daarsoquote:Op maandag 4 september 2006 22:59 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Waar heb je het in godesnaam over? 90 euro voor een component kabel?
Wij kopen die dingen voor 5 euro in ofzo > verkoop 14,95 voor 1,5m.
Ja....... als die er op 360 ook zo uit ziet is dat wel cool jaquote:Op maandag 4 september 2006 21:14 schreef 1-0-Ed het volgende:
OMG! Halflife2: Episode Two ziet er echt WAANZINNIG goed uit op de Xbox360!
Check it out:
http://games.kikizo.com/news/200609/013.asp
als het niet jouw schuld is, lees : je hebt er niks bijzonders mee gedaan zoals gooien, tegen je hoofd slaan, door de wc spoelen ect ect.quote:Op dinsdag 5 september 2006 04:11 schreef -Struikrover- het volgende:
M`n joypad is gisteren overleden. Haalde gisteren m`n 24uur achievement bij zuma en kort erop ging tie kikker niet meer naar links of rechts alleen omhoog of omlaagKwam ook beetje poeder/gruis van de linker stick maar dat was al eigenlijk
. Is dit bei andere ook gebeurt (
) hier ? Krijg je dan nog een nieuwe ?
quote:Op dinsdag 5 september 2006 04:11 schreef -Struikrover- het volgende:
M`n joypad is gisteren overleden. Haalde gisteren m`n 24uur achievement bij zuma en kort erop ging tie kikker niet meer naar links of rechts alleen omhoog of omlaagKwam ook beetje poeder/gruis van de linker stick maar dat was al eigenlijk
. Is dit bei andere ook gebeurt (
) hier ? Krijg je dan nog een nieuwe ?
jaquote:Op dinsdag 5 september 2006 07:43 schreef donald_dick het volgende:
weet iemand waar ik het goedkoopst een vga kabel kan kopen voor de 360?
jaquote:Op dinsdag 5 september 2006 07:43 schreef donald_dick het volgende:
Deathrowquote:Op dinsdag 5 september 2006 08:40 schreef Retarded het volgende:
Ik zit eigenlijk een beetje te wachten op de wat minder bekende exclusives voor de 360. Voor de eerste Xbox hadden we al vrij snel Deathrow, Racing Evoluzione, maar bijvoorbeeld ook Hunter. Niet de meest bekende games, maar toch erg vermakelijk... van die games die nog niet in het bezit is van de halve wereld.....
coolquote:Op dinsdag 5 september 2006 08:35 schreef Tain het volgende:
Paar screens van Settlers of Catan, Carcassonne en Alhambra
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
erg eerlijk van je om dit hier te meldenquote:Op maandag 4 september 2006 23:00 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Die stalkt ons dus.
Nee, Fliepke stuurde de mail, hij stond ook nog eens tussen mijn spam
Ja! Met linkjes ook.quote:Op dinsdag 5 september 2006 07:43 schreef donald_dick het volgende:
Bordspelen voor de 360quote:Op dinsdag 5 september 2006 08:35 schreef Tain het volgende:
Paar screens van Settlers of Catan, Carcassonne en Alhambra
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Er gaat niks boven een potje Triviant in de kroeg. Monopoly is ook tof.quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:15 schreef Morthill het volgende:
[..]
Bordspelen voor de 360Leuk voor Live, maar worden we niet heel nerderig zo. Dit soort dingen zorgden dat we sociale contacten onderhielden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |