abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41463715
quote:
Op zondag 3 september 2006 21:55 schreef masterdave het volgende:

[..]

Volledig mee eens, maar ik ben volgens mij wel 1 van de weinige die een 360 heeft die ook wil accepteren dat de PS3 weleens mooiere spellen zou kunnen gaan krijgen.
Dat ligt helemaal aan de developer. Ik heb op de PS3 nog niet iets gezien (ingame) dat GoW of Mass Effect kan evenaren.
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
pi_41463801
quote:
Op zondag 3 september 2006 21:55 schreef masterdave het volgende:

[..]

Volledig mee eens, maar ik ben volgens mij wel 1 van de weinige die een 360 heeft die ook wil accepteren dat de PS3 weleens mooiere spellen zou kunnen gaan krijgen.
Zou best kunnen, maar de eerste generatie haalt nooit het maximale uit een console dus dat kun je nu nog lang niet zeggen. Bovendien hebben ze zoals gezegd een jaar gehad om de game nog verder op te poetsen, dus tja... Misschien dat het PS3 screenshot er iets mooier uitziet, maar dan nog is het afwachten wat je op je scherm getoverd krijgt. Bij de PS2 konden ze alles ook een stuk mooier voorschotelen dan het daadwerkelijk was. Wat dat betreft sta ik een beetje wantrouwig tegenover Sony en co.
pi_41463854
Het is toch belangrijker hoe die game gaat spelen dan hoe hij eruit gaat zien? Het zal gelijk aan of iets beter zijn dan de 360versie, grote verschil is juist de manier van spelen, het word first person, je moet je eerder afvragen wat beter zal spelen, third person zoals het nu is of first person....
pi_41463993
quote:
Op zondag 3 september 2006 22:02 schreef Niek. het volgende:
Het is toch belangrijker hoe die game gaat spelen dan hoe hij eruit gaat zien? Het zal gelijk aan of iets beter zijn dan de 360versie, grote verschil is juist de manier van spelen, het word first person, je moet je eerder afvragen wat beter zal spelen, third person zoals het nu is of first person....
Op zich wel, maar het gaat nu natuurlijk vooral om de vraag welke console betere graphics kan leveren, vandaar dat je bij elke game vergelijkingen zult gaan krijgen. Je kunt veel moeilijker gameplay met elkaar vergelijken en sowieso is dat niet console gebonden...
pi_41464006
quote:
Op zondag 3 september 2006 22:02 schreef Niek. het volgende:
first person vind ik helemaal niet bij fight night passen eigenlijk
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_41464929
Fall of Liberty

"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
pi_41464970
Wat een mooi gras, .
Dat ziet er meestal niet uit in videogames .
pi_41465040
lo
pi_41465149
Dat is dus echt wel een foto ofzo he

Lijkt me wel een toffe game in spé
pi_41465367
tvp
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_41465395
quote:
Op zondag 3 september 2006 22:37 schreef Badabingea het volgende:
tvp
Heb je al een keuze kunnen maken?
pi_41465423
Ik wil het niet overhaasten. Maar ik hou beide topics goed in te gaten.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_41465509
quote:
Op zondag 3 september 2006 22:38 schreef Badabingea het volgende:
Ik wil het niet overhaasten. Maar ik hou beide topics goed in te gaten.
Waar wacht je op, tegen de tijd dat de ps3 komt zijn er ruim 150 titels (waar echt dikke toppers tussen zitten) op de X360 tegenover een stuk of 15 op de ps3. Als je nog ff met die ps3 wacht, daalt ie ook nog eens in prijs!
E
pi_41465552
Als je maar lang genoeg wacht daalt alles ooit wel in prijs. Maar inderdaad, ik had het ook wel geweten
pi_41465573
Ik moet sowieso nog 2 maanden wachten, dus ik kan het rustig allemaal aankijken.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_41465587
quote:
Op zondag 3 september 2006 22:41 schreef devv05 het volgende:
Als je maar lang genoeg wacht daalt alles ooit wel in prijs. Maar inderdaad, ik had het ook wel geweten
Xbox?
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_41465957
quote:
Op zondag 3 september 2006 22:42 schreef Badabingea het volgende:

[..]

Xbox?
Yep. Veel meer games (150 stuks tegenover 15), betere exclusives (FIFA, Pro Evolution Soccer, Kameo, Condemned, Gears of War, Viva Pinata, Forza 2, Crackdown, Dead Rising, Fable 2, Halo 3, Huxley, Just Cause, Mass Effect, Saints Row - om er even een paar uit mn hoofd te noemen), lagere prijs, veruit de beste online dienst en natuurlijk Live Arcade games Bovendien zijn er al aardig wat games voor een prijs van rond de 30 euro te krijgen, en volgende maand komen de eerste Xbox 360 Classic games al tegen zachte prijsjes. Zeker niet onhandig als je net een 360 koopt.

Veel positieve punten voor de 360, en de PS3 heeft er eigenljk maar weinig tegenover te bieden. Daar zou ik alleen voor kiezen als je de PS3 exclusives echt veel beter vind (persoonlijk vind ik er weinig bijzonders tussen zitten, het merendeel is Japanse rommel) of wanneer je veel vertrouwen hebt in de Blu-Ray technologie en dat belangrijk vind... (MS ondersteunt HD-DVD, de concurrent zeg maar)

Grafisch zijn beide consoles zo goed als gelijk, ze zijn er nog steeds niet over uit welke console nou echt krachtiger is of mooiere graphics kan produceren. Bovendien kun je met Xbox Live een heleboel dingen (gratis) downloaden, waaronder natuurlijk demo's voor bijna elke game. Zo weet je altijd waar je je geld aan uitgeeft en het is leuk om mee verrast te worden Het is nog even afwachten waar Sony op dat punt mee komt, de PS2 online dienst was nogal een flop namelijk.
pi_41466175
quote:
Op zondag 3 september 2006 22:51 schreef devv05 het volgende:

[..]

Yep. Veel meer games (150 stuks tegenover 15), betere exclusives (FIFA, Pro Evolution Soccer, Kameo, Condemned, Gears of War, Viva Pinata, Forza 2, Crackdown, Dead Rising, Fable 2, Halo 3, Huxley, Just Cause, Mass Effect, Saints Row - om er even een paar uit mn hoofd te noemen), lagere prijs, veruit de beste online dienst en natuurlijk Live Arcade games Bovendien zijn er al aardig wat games voor een prijs van rond de 30 euro te krijgen, en volgende maand komen de eerste Xbox 360 Classic games al tegen zachte prijsjes. Zeker niet onhandig als je net een 360 koopt.

Veel positieve punten voor de 360, en de PS3 heeft er eigenljk maar weinig tegenover te bieden. Daar zou ik alleen voor kiezen als je de PS3 exclusives echt veel beter vind (persoonlijk vind ik er weinig bijzonders tussen zitten, het merendeel is Japanse rommel) of wanneer je veel vertrouwen hebt in de Blu-Ray technologie en dat belangrijk vind... (MS ondersteunt HD-DVD, de concurrent zeg maar)

Grafisch zijn beide consoles zo goed als gelijk, ze zijn er nog steeds niet over uit welke console nou echt krachtiger is of mooiere graphics kan produceren. Bovendien kun je met Xbox Live een heleboel dingen (gratis) downloaden, waaronder natuurlijk demo's voor bijna elke game. Zo weet je altijd waar je je geld aan uitgeeft en het is leuk om mee verrast te worden Het is nog even afwachten waar Sony op dat punt mee komt, de PS2 online dienst was nogal een flop namelijk.
Over de exclusives ben ik ook wel te spreken.

Maar las ik in de OP dat als ik die Xbox koop er ook een speciaal av scart moet komen, omdat er anders beeldkwaliteits verlies optreedt?
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_41466291
Ik begin nu echt warm te lopen voor N3, zit echt uren achtereen vijanden af te slachten. Heb nu de eerste 3 campaigns uitgespeeld en ben begonnen aan de Goblin Campaign en die is ook weer tof. De goblin hero speelt zooo fijn
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_41466338
quote:
Op zondag 3 september 2006 22:56 schreef Badabingea het volgende:

[..]

Over de exclusives ben ik ook wel te spreken.

Maar las ik in de OP dat als ik die Xbox koop er ook een speciaal av scart moet komen, omdat er anders beeldkwaliteits verlies optreedt?
Nee, het is andersom. Er is een externe SCART adapter die voor een wat strakker beeld zorgt dan degene die standaard bij de Xbox 360 zit. De aanschaf daarvan is inderdaad wel aan te raden, maar dat ding kost een euro of 15 dus daar zou ik je keuze dus niet op baseren (overigens alleen noodzakelijk voor non-HDTV's, maar ik ga er vanuit dat jij die niet bezit)

Maar zet voor jezelf eens de +/- punten op een rijtje (zie daarvoor o.a. mn post hierboven), welke genre's jij het belangrijkste vindt en welke exclusives van beide consoles je interessant vindt (zie hier voor een releaseoverzicht per console). Dan ben je al een heel eind op weg denk ik.
pi_41466396
quote:
Op zondag 3 september 2006 22:51 schreef devv05 het volgende:

[..]

Bovendien kun je met Xbox Live een heleboel dingen (gratis) downloaden, waaronder natuurlijk demo's voor bijna elke game. Zo weet je altijd waar je je geld aan uitgeeft en het is leuk om mee verrast te worden Het is nog even afwachten waar Sony op dat punt mee komt, de PS2 online dienst was nogal een flop namelijk.
Hoe maakt de X-box verbinding met je internet dan? Gwn via de router? Of moet je weer een speciaal internet kabel ofzo kopen?
Al die accesoires maken het juist zo duur
hi
pi_41466438
quote:
Op zondag 3 september 2006 23:01 schreef Linc_The_Sink het volgende:

[..]

Hoe maakt de X-box verbinding met je internet dan? Gwn via de router? Of moet je weer een speciaal internet kabel ofzo kopen?
Via een normale UTP kabel, kost je dus niets extra's. (alleen als je draadloos wilt, dan moet je een draadloze netwerkadapter erbij kopen)
pi_41466471
quote:
Op zondag 3 september 2006 23:01 schreef Linc_The_Sink het volgende:

[..]

Gewoon op je router.
pi_41466710
Overigens was ik tijdens de vorige generatie nog in het bezit van een PS2 en ben deze generatie overgestapt (noodgedwongen, omdat de PS3 er nog niet was en ik had geen zin om te wachten) en daar heb ik nog geen seconde spijt van gehad. Integendeel, ik geniet nu 10x meer van console gamen (niet op de laatste plaats door Xbox Live) en ik denk dat Sony het heel erg lastig gaat krijgen om mij weer terug te winnen

maar dat komt ook weer mede omdat het spelaanbod van de 360 mij veel meer ligt, ik trek die Japanse rommel van Sony gewoon niet
pi_41467199
he weer dat : moet ik een ps3 of 360 kopen gezeik
Das alsof je bij een Ferrari dealer vraagt of je een ferrari of een daf moeten kopen..die ferrari dealer doet er alles aan om jou wat te verkopen en zegt hoe dan ook ferrari...
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')