Dat ligt helemaal aan de developer. Ik heb op de PS3 nog niet iets gezien (ingame) dat GoW of Mass Effect kan evenaren.quote:Op zondag 3 september 2006 21:55 schreef masterdave het volgende:
[..]
Volledig mee eens, maar ik ben volgens mij wel 1 van de weinige die een 360 heeft die ook wil accepteren dat de PS3 weleens mooiere spellen zou kunnen gaan krijgen.
Zou best kunnen, maar de eerste generatie haalt nooit het maximale uit een console dus dat kun je nu nog lang niet zeggen. Bovendien hebben ze zoals gezegd een jaar gehad om de game nog verder op te poetsen, dus tja... Misschien dat het PS3 screenshot er iets mooier uitziet, maar dan nog is het afwachten wat je op je scherm getoverd krijgt. Bij de PS2 konden ze alles ook een stuk mooier voorschotelen dan het daadwerkelijk was. Wat dat betreft sta ik een beetje wantrouwig tegenover Sony en co.quote:Op zondag 3 september 2006 21:55 schreef masterdave het volgende:
[..]
Volledig mee eens, maar ik ben volgens mij wel 1 van de weinige die een 360 heeft die ook wil accepteren dat de PS3 weleens mooiere spellen zou kunnen gaan krijgen.
Op zich wel, maar het gaat nu natuurlijk vooral om de vraag welke console betere graphics kan leveren, vandaar dat je bij elke game vergelijkingen zult gaan krijgen. Je kunt veel moeilijker gameplay met elkaar vergelijken en sowieso is dat niet console gebonden...quote:Op zondag 3 september 2006 22:02 schreef Niek. het volgende:
Het is toch belangrijker hoe die game gaat spelen dan hoe hij eruit gaat zien? Het zal gelijk aan of iets beter zijn dan de 360versie, grote verschil is juist de manier van spelen, het word first person, je moet je eerder afvragen wat beter zal spelen, third person zoals het nu is of first person....
first person vind ik helemaal niet bij fight night passen eigenlijkquote:Op zondag 3 september 2006 22:02 schreef Niek. het volgende:
Het is toch belangrijker hoe die game gaat spelen dan hoe hij eruit gaat zien? Het zal gelijk aan of iets beter zijn dan de 360versie, grote verschil is juist de manier van spelen, het word first person, je moet je eerder afvragen wat beter zal spelen, third person zoals het nu is of first person....
Waar wacht je op, tegen de tijd dat de ps3 komt zijn er ruim 150 titels (waar echt dikke toppers tussen zitten) op de X360 tegenover een stuk of 15 op de ps3. Als je nog ff met die ps3 wacht, daalt ie ook nog eens in prijs!quote:Op zondag 3 september 2006 22:38 schreef Badabingea het volgende:
Ik wil het niet overhaasten. Maar ik hou beide topics goed in te gaten.
Xbox?quote:Op zondag 3 september 2006 22:41 schreef devv05 het volgende:
Als je maar lang genoeg wacht daalt alles ooit wel in prijs. Maar inderdaad, ik had het ook wel geweten
Yep. Veel meer games (150 stuks tegenover 15), betere exclusives (FIFA, Pro Evolution Soccer, Kameo, Condemned, Gears of War, Viva Pinata, Forza 2, Crackdown, Dead Rising, Fable 2, Halo 3, Huxley, Just Cause, Mass Effect, Saints Row - om er even een paar uit mn hoofd te noemen), lagere prijs, veruit de beste online dienst en natuurlijk Live Arcade gamesquote:
Over de exclusives ben ik ook wel te spreken.quote:Op zondag 3 september 2006 22:51 schreef devv05 het volgende:
[..]
Yep. Veel meer games (150 stuks tegenover 15), betere exclusives (FIFA, Pro Evolution Soccer, Kameo, Condemned, Gears of War, Viva Pinata, Forza 2, Crackdown, Dead Rising, Fable 2, Halo 3, Huxley, Just Cause, Mass Effect, Saints Row - om er even een paar uit mn hoofd te noemen), lagere prijs, veruit de beste online dienst en natuurlijk Live Arcade gamesBovendien zijn er al aardig wat games voor een prijs van rond de 30 euro te krijgen, en volgende maand komen de eerste Xbox 360 Classic games al tegen zachte prijsjes. Zeker niet onhandig als je net een 360 koopt.
Veel positieve punten voor de 360, en de PS3 heeft er eigenljk maar weinig tegenover te bieden. Daar zou ik alleen voor kiezen als je de PS3 exclusives echt veel beter vind (persoonlijk vind ik er weinig bijzonders tussen zitten, het merendeel is Japanse rommel) of wanneer je veel vertrouwen hebt in de Blu-Ray technologie en dat belangrijk vind... (MS ondersteunt HD-DVD, de concurrent zeg maar)
Grafisch zijn beide consoles zo goed als gelijk, ze zijn er nog steeds niet over uit welke console nou echt krachtiger is of mooiere graphics kan produceren. Bovendien kun je met Xbox Live een heleboel dingen (gratis) downloaden, waaronder natuurlijk demo's voor bijna elke game. Zo weet je altijd waar je je geld aan uitgeeft en het is leuk om mee verrast te wordenHet is nog even afwachten waar Sony op dat punt mee komt, de PS2 online dienst was nogal een flop namelijk.
Nee, het is andersom. Er is een externe SCART adapter die voor een wat strakker beeld zorgt dan degene die standaard bij de Xbox 360 zit. De aanschaf daarvan is inderdaad wel aan te raden, maar dat ding kost een euro of 15 dus daar zou ik je keuze dus niet op baserenquote:Op zondag 3 september 2006 22:56 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Over de exclusives ben ik ook wel te spreken.
Maar las ik in de OP dat als ik die Xbox koop er ook een speciaal av scart moet komen, omdat er anders beeldkwaliteits verlies optreedt?
Hoe maakt de X-box verbinding met je internet dan? Gwn via de router? Of moet je weer een speciaal internet kabel ofzo kopen?quote:Op zondag 3 september 2006 22:51 schreef devv05 het volgende:
[..]
Bovendien kun je met Xbox Live een heleboel dingen (gratis) downloaden, waaronder natuurlijk demo's voor bijna elke game. Zo weet je altijd waar je je geld aan uitgeeft en het is leuk om mee verrast te wordenHet is nog even afwachten waar Sony op dat punt mee komt, de PS2 online dienst was nogal een flop namelijk.
Via een normale UTP kabel, kost je dus niets extra's. (alleen als je draadloos wilt, dan moet je een draadloze netwerkadapter erbij kopen)quote:Op zondag 3 september 2006 23:01 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Hoe maakt de X-box verbinding met je internet dan? Gwn via de router? Of moet je weer een speciaal internet kabel ofzo kopen?
Al die accesoires maken het juist zo duur![]()
Gewoon op je router.quote:Op zondag 3 september 2006 23:01 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Hoe maakt de X-box verbinding met je internet dan? Gwn via de router? Of moet je weer een speciaal internet kabel ofzo kopen?
Al die accesoires maken het juist zo duur![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |