ach voor vrienden die te ver weg wonen voor een spontaan potje is dit best tofquote:Op dinsdag 5 september 2006 09:15 schreef Morthill het volgende:
[..]
Bordspelen voor de 360Leuk voor Live, maar worden we niet heel nerderig zo. Dit soort dingen zorgden dat we sociale contacten onderhielden
genoeg sociale contacten op livequote:Op dinsdag 5 september 2006 09:15 schreef Morthill het volgende:
[..]
Bordspelen voor de 360Leuk voor Live, maar worden we niet heel nerderig zo. Dit soort dingen zorgden dat we sociale contacten onderhielden
Meeste vrienden die ver weg wonen hebben geen 360.quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:23 schreef kepler het volgende:
[..]
ach voor vrienden die te ver weg wonen voor een spontaan potje is dit best tof
dat is bij mij wel andersquote:Op dinsdag 5 september 2006 09:28 schreef Morthill het volgende:
[..]
Meeste vrienden die ver weg wonen hebben geen 360.
Kijk dit zijn nou de Arcade games waar ik op zit te wachten!quote:Op dinsdag 5 september 2006 08:35 schreef Tain het volgende:
Paar screens van Settlers of Catan, Carcassonne en Alhambra
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zorg ervoor dat ze er 1 aanschaffen danquote:Op dinsdag 5 september 2006 09:28 schreef Morthill het volgende:
[..]
Meeste vrienden die ver weg wonen hebben geen 360.
waardanquote:
Goede vraag of dat het waard is..die paar procent beter beeldquote:Op dinsdag 5 september 2006 09:43 schreef Tumble het volgende:
om nog even wat benzine op het monster cable vuurtje te gooien
de monster component cable levert een iets beter beeld op ik zou zeggen 5% beter (vooral te zien in de kleuren)
de vraag is echter is het je dat waard
ik heb de mijne destijds via ebay.com besteld was totaal iets van 45 euro kwijt.
wellicht een tip.
quote:
quote:Op dinsdag 5 september 2006 08:47 schreef Panick het volgende:
[..]
Ja! Met linkjes ook.
24.95 @ Nedgame (officiele wel)
9 pond (14 euro ongeveer) voor een niet officiele VGA kabel van Joytech @ Play.com
18 pond (ongeveer 27 euro) voor officiele VGA kabel @ Play
Ik heb PES 6 gepre-ordered voor 39 euro via XboxHome.nl, maar volgens mij geldde die actie tot gisteren. Nedgame schijnt ook een actie te hebben voor 41/42 euro ofzo.quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:45 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Goede vraag of dat het waard is..die paar procent beter beeld...45 euro valt trouwens wel mee..
Heeft iedereen Pes 6 al 'gepre-orderd' en zoja, waardan??![]()
Dan hoop ik dat www.gcshops.nl ze vandaag ook verstuurd.quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:08 schreef PBateman1978 het volgende:
Dead Rising vandaag al in de winkels
sorry, helemaal overheen gelezen door die domme kutusersquote:
No shit? Zo maar ff snel naar de FRS dan.. Zou wel erg vroeg zijn iigquote:Op dinsdag 5 september 2006 10:08 schreef PBateman1978 het volgende:
Dead Rising vandaag al in de winkels
nee het is een opisopactie geworden en je kan nog goedkoper als je ze belt en zegt dat je van budgetgaming.nl komtquote:Op dinsdag 5 september 2006 09:56 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik heb PES 6 gepre-ordered voor 39 euro via XboxHome.nl, maar volgens mij geldde die actie tot gisteren. Nedgame schijnt ook een actie te hebben voor 41/42 euro ofzo.
BS is normaal niet echt snel hier, maar ik kwam er achter dat saints row hier in de BS te koop was, omdat iemand op xbox live hem aant spelen was, en die komt uit me woonplaats, dus ik naar BS, hadden ze er 9 liggenquote:Op dinsdag 5 september 2006 10:51 schreef devv05 het volgende:
Ik zou het 's middags proberen, en FRS is niet bepaald de snelste. E-Plaza/BS heeft m normaal wel vrij snel liggen (met SR iig)
Dimplus.nl heeft m voor vandaag staan, Replay ook, en op xbw.nl beweerde iemand dat ie bij FRS Arnhem alweer uitverkocht was.quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:36 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
No shit? Zo maar ff snel naar de FRS dan.. Zou wel erg vroeg zijn iig.
Wanneer komt deze uit en weet je de prijs al?quote:Op dinsdag 5 september 2006 08:35 schreef Tain het volgende:
Paar screens van Settlers of Catan, Carcassonne en Alhambra
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik heb via router, gewoon kabel er in, en ik zat op livequote:Op dinsdag 5 september 2006 11:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wie heeft z'n 360 hier via een router aangesloten? En hoe gaat dat precies in zn werk?
Ik neem aan dat de router eerst aangesloten en ingesteld moet worden (kabel -> router -> PC) en daarna gewoon de 360 aangesloten kan worden met een kabel (cross?) tussen 360 en router en werkt media connect nog met een router?
Mja een euro. Maar ik heb betaald via iDeal dus dat ging sowieso nietquote:Op dinsdag 5 september 2006 10:52 schreef pmponer het volgende:
[..]
nee het is een opisopactie geworden en je kan nog goedkoper als je ze belt en zegt dat je van budgetgaming.nl komt
quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wie heeft z'n 360 hier via een router aangesloten? En hoe gaat dat precies in zn werk?
Ik neem aan dat de router eerst aangesloten en ingesteld moet worden (kabel -> router -> PC) en daarna gewoon de 360 aangesloten kan worden met een kabel (cross?) tussen 360 en router en werkt media connect nog met een router?
quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
1 2 | \-- Xbox |
Relaxedd...maar is wel zonder spelquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:03 schreef wc-eend het volgende:
Ik zag de x-box premium in e-plaza op zuidplein voor 369(voor mensen die hem nog zoeken)
Klopt, die actie was tot 4 september van xboxhome...ff Nedgame checkennquote:Op dinsdag 5 september 2006 09:56 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik heb PES 6 gepre-ordered voor 39 euro via XboxHome.nl, maar volgens mij geldde die actie tot gisteren. Nedgame schijnt ook een actie te hebben voor 41/42 euro ofzo.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:25 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Relaxedd...maar is wel zonder spel![]()
True thatquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:28 schreef Tain het volgende:
[..]en ergens anders zonder spel is ie 400...
Hij kost 55 euro en je krijgt 25% korting in je winkelmandjequote:Op dinsdag 5 september 2006 09:56 schreef devv05 het volgende:
[..]
Wat's datquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Een premium is helemaal niet zonder spel, Hexic HD zit erbij
De actie loopt nog met op = op, je kunt 'm dus nog voor 38 euro daar bestellen. Dan zit je Premium + PES 6 op iets meer dan 400 euro, das vrij netjes vind ik.quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:26 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Klopt, die actie was tot 4 september van xboxhome...ff Nedgame checkenn![]()
Thanx, dudequote:Op dinsdag 5 september 2006 11:47 schreef devv05 het volgende:
[..]
De actie loopt nog met op = op, je kunt 'm dus nog voor 38 euro daar bestellen. Dan zit je Premium + PES 6 op iets meer dan 400 euro, das vrij netjes vind ik.
En Hexic HD is een gratis Live Arcade spelletje, wel een erg leuke en verslavende overigens
En met alle demo's die er nu op Live te vinden zijn ben je zowieso al een ruime week zoet.
Same here !!quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ik heb via router, gewoon kabel er in, en ik zat op live
Het betreft daar ook de 360 versie... ondanks dat het niet duidelijk vermeld staat in het artikel. Was een link vanaf een andere site waar de fijnere details vermeld stonden...quote:Op maandag 4 september 2006 23:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja....... als die er op 360 ook zo uit ziet is dat wel cool ja
Ja dat dacht je, die van mij werd zonder Hexic geleverd en heb hem tot op de dag van vandaag nog steeds niet.quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Een premium is helemaal niet zonder spel, Hexic HD zit erbij
Ebay!quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:09 schreef BroesWillems het volgende:
Ik heb een 360 Premium... lang leve Ebay!![]()
Welcome to the clubquote:Op dinsdag 5 september 2006 12:09 schreef BroesWillems het volgende:
Ik heb een 360 Premium... lang leve Ebay!![]()
20 mag ookquote:Op dinsdag 5 september 2006 12:56 schreef devv05 het volgende:
Ik wil 'm alleen voor een prijsje van 40 euro
Hier hadden ze um nog niet, inmiddels naar 2 filialen gebeld.quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:51 schreef Robhimself.2 het volgende:
Zometeen Dead Rsising ophalen!!![]()
Release is vervroegd naar 5 September, een hoop toko's hebben m dus al.
Free Record Shop ketens moeten hem iig al hebben, hier in Amersfoort hadden ze m net binnen gekregen. Bellen honden!!!!1!eins
D8 ik meld het even.
Ik wil ook een Ferrari F430 voor de prijs van een Mondeo....quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:56 schreef devv05 het volgende:
Ik wil 'm alleen voor een prijsje van 40 euro
Waar is hier?quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:08 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Hier hadden ze um nog niet, inmiddels naar 2 filialen gebeld.
Er zal vast helemaal niets mee mis zijn hoorquote:
Lege case met bakstenen ftw!!quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:10 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Er zal vast helemaal niets mee mis zijn hoor.
.
Dat is niet realistisch, DR voor 40 euro wel.quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:09 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Ik wil ook een Ferrari F430 voor de prijs van een Mondeo....
quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:10 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
.
Gewoon ophalen als het in NL is of anders per post en eerst openmaken. Is wel een aardig risico wat je neemt bij buitenlandse zending inderdaad.quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:10 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
.
Mijn vriendin heeft 'em net gehaald bij Nedgame.quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:16 schreef bluebit het volgende:
ik heb DR ge-pre-ordered bij Nedgame.....heeft iemand 'um al binnen?
Die komt vrijdag toch pas?quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:16 schreef bluebit het volgende:
ik heb DR ge-pre-ordered bij Nedgame.....heeft iemand 'um al binnen?
En zie mijn post, hij ligt nu naast me.quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:23 schreef bluebit het volgende:
[..]
zie de post bovenin van Robhimself.2
Breedbandquote:Op dinsdag 5 september 2006 13:32 schreef damian25 het volgende:
Hoe snel moet je internetverbinding zijn om op Live te kunnen spelen?
Minimaal 1024 Terabit/msquote:Op dinsdag 5 september 2006 13:32 schreef damian25 het volgende:
Hoe snel moet je internetverbinding zijn om op Live te kunnen spelen?
alleen al voor dat shirt zou ik de game 2x kopenquote:Op dinsdag 5 september 2006 13:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft 'em net gehaald bij Nedgame.
Geen CE, helaas, maar wel een shirt.
[afbeelding]
Vette shit.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:54 schreef Morthill het volgende:
[..]
alleen al voor dat shirt zou ik de game 2x kopen
quote:Website van Xbox 360-RPG Lost Odyssey gelanceerd
Mistwalker heeft vandaag de officiële website gelanceerd van Lost Odyssey, naast Blue Dragon één van de twee grote Japanse RPG's die de Xbox 360 in het land van de rijzende zon op de kaart moeten zetten. Lost Odyssey gaat over een magische wereld waarin een industriële revolutie plaatsvindt. Hierin vertolk je de rol van Kaim, een onsterfelijk iemand die al 1000 jaar aan herinneringen met zich meedraagt. Aan het hoofd van de ontwikkeling van Lost Odyssey staat Hironobu Sakaguchi, de man achter de oorspronkelijke Final Fantasy.
Week-exclusivequote:Splinter Cell: Double Agent een week eerder op de Xbox 360
De Xbox 360-versie van Splinter Cell: Double Agent verschijnt een week eerder dan de versie van het spel voor de overige platformen. Xbox 360 bezitters kunnen op 20 oktober met het nieuwste avontuur van Sam Fisher aan de slag, PC, PS2, Xbox en GameCube komen op 27 oktober.
Ubisoft maakt regelmatig gebruik van het spreiden van releasedata van zijn games voor verschillende platformen. Doorgaans wordt de beste versie als eerste op de markt gebracht, zodat het spel alleen met de goede reviews geassocieerd zal worden. Al gaan we er vanuit dat men met Double Agent geen 'Advanced Warfightertje' flikt en dat de versie voor de huidige generatie consoles ook dik in orde is.
Ik vraag me af of het er scherper uit ziet. Of dat je er geen bal van merkt.quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:46 schreef devv05 het volgende:
Gratis via component of voor $99 via HDMI. Moeilijke keuze zeg...
Het verschil tussen HDMI & een goede component is niet merkbaar.quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:54 schreef Woutervn het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het er scherper uit ziet. Of dat je er geen bal van merkt.
Dat dacht ik al,.............. je moet ergens zijn rond een bepaald tijdstip om cutscenes te triggeren toch? Ik trek dat timebased niet.... het saven schijnt ook niet denderend te zijn.quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:51 schreef Mystikvm het volgende:
DR is vooralsnog leuk, maar je voelt je enorm opgejaagd. Ben blij als ik de mode heb geunlocked waarbij je vrij rond kan blijven lopen voor zolang je wilt. Er is, als je het verhaal een beetje wilt ontrafelen, weinig tijd om rond te geinen met die zombies.
Het is dan ook de bedoeling dat je de game meerdere keren gaat doorspelen, haal je bepaalde missies niet in ronde 1, dan doe je ze in ronde 2, of 3 etcquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat dacht ik al,.............. je moet ergens zijn rond een bepaald tijdstip om cutscenes te triggeren toch? Ik trek dat timebased niet.... het saven schijnt ook niet denderend te zijn.
Ok, dus ik kan het vandaag verwachten.quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:23 schreef bluebit het volgende:
[..]
zie de post bovenin van Robhimself.2
Volgens mij is het zo dat je gewoon niet alles KUNT doen in 1 run, dus je zult zeker wel overnieuw moeten beginnen, meerdere keren zelfs.quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:37 schreef devv05 het volgende:
Op zich trek ik dat timebased wel, zolang het maar niet MOET, dus dat je anders gameover bent/(een stuk) opnieuw moet doen. En dat is gelukkig niet zo. VRIJHEID wordt het keyword van deze generatie spelcomputers, let maar op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |