20 mag ookquote:Op dinsdag 5 september 2006 12:56 schreef devv05 het volgende:
Ik wil 'm alleen voor een prijsje van 40 euro
Hier hadden ze um nog niet, inmiddels naar 2 filialen gebeld.quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:51 schreef Robhimself.2 het volgende:
Zometeen Dead Rsising ophalen!!![]()
Release is vervroegd naar 5 September, een hoop toko's hebben m dus al.
Free Record Shop ketens moeten hem iig al hebben, hier in Amersfoort hadden ze m net binnen gekregen. Bellen honden!!!!1!eins
D8 ik meld het even.
Ik wil ook een Ferrari F430 voor de prijs van een Mondeo....quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:56 schreef devv05 het volgende:
Ik wil 'm alleen voor een prijsje van 40 euro
Waar is hier?quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:08 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Hier hadden ze um nog niet, inmiddels naar 2 filialen gebeld.
Er zal vast helemaal niets mee mis zijn hoorquote:
Lege case met bakstenen ftw!!quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:10 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Er zal vast helemaal niets mee mis zijn hoor.
.
Dat is niet realistisch, DR voor 40 euro wel.quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:09 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Ik wil ook een Ferrari F430 voor de prijs van een Mondeo....
quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:10 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
.
Gewoon ophalen als het in NL is of anders per post en eerst openmaken. Is wel een aardig risico wat je neemt bij buitenlandse zending inderdaad.quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:10 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
.
Mijn vriendin heeft 'em net gehaald bij Nedgame.quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:16 schreef bluebit het volgende:
ik heb DR ge-pre-ordered bij Nedgame.....heeft iemand 'um al binnen?
Die komt vrijdag toch pas?quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:16 schreef bluebit het volgende:
ik heb DR ge-pre-ordered bij Nedgame.....heeft iemand 'um al binnen?
En zie mijn post, hij ligt nu naast me.quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:23 schreef bluebit het volgende:
[..]
zie de post bovenin van Robhimself.2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |