Dead Risingquote:Op zondag 3 september 2006 20:32 schreef Strolie75 het volgende:
Rest van mijn gamejaar begint donderdag!
Volgens IGN 12januari 2007, volgens gamefaqs Q1 2007. Zal dus in ieder geval begin 2007 worden.quote:Op zondag 3 september 2006 20:32 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Weet iemand wanneer Mass Effect uit zal komen ?
Ik moet helemaal niks. Maar als je het dan doet, doe het dan tenminste zonder spelfoutenquote:Op zondag 3 september 2006 20:32 schreef Niek. het volgende:
Dan open ik hem maar.... devv05 had het moeten doen maar die deed het niet. (TT lijkt me wel duidelijk he, met games als Just Cause/Gears of War/PES6/Rainbow Six)
Wauw, ziet er goed uitquote:Op zondag 3 september 2006 21:44 schreef masterdave het volgende:
PS3
[afbeelding]
Xbox 360
[afbeelding]
Als dit echt zo uit ziet op de PS3, dan ziet ie er toch nog stukken beter uit.
Het moet niet maar wordt wel gewaardeerd.quote:Op zondag 3 september 2006 21:36 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik moet helemaal niks. Maar als je het dan doet, doe het dan tenminste zonder spelfouten
Degene die PES 6 nog willen pre-orderen voor 49,98 euro kunnen dat nog tot vanavond 0.00 doen, kleine reminder
En misschien een handige tip, bij Free Record Shop krijg je op games altijd 10% korting met een ANWB pas. Iedereen kent wel iemand met zo'n ding en scheelt je toch al gauw 6/7 euro, nooit verkeerd.
Gek he als ze een bijna een jaar extra kunnen werken aan een gamequote:Op zondag 3 september 2006 21:44 schreef masterdave het volgende:
PS3
[afbeelding]
Xbox 360
[afbeelding]
Volledig mee eens, maar ik ben volgens mij wel 1 van de weinige die een 360 heeft die ook wil accepteren dat de PS3 weleens mooiere spellen zou kunnen gaan krijgen.quote:Op zondag 3 september 2006 21:52 schreef Panick het volgende:
[..]
Gek he als ze een bijna een jaar extra kunnen werken aan een game.
Detail van spieren, zweet en uitdrukkingen vind ik gewoonweg beter. maar je hebt gelijk, deze screens zijn 10 x beter, maar nog niet zo mooi als die van de PS3, maar ik weet niet of dit de werkelijke ingame screens zijn.quote:Op zondag 3 september 2006 21:54 schreef devv05 het volgende:
Beetje scheve vergelijking zo van Fight Night 3:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit zijn ook 360 screenies die er veel beter uitzien dan die hierboven... Ik zie in ieder geval niet veel verschil met de PS3 versie, en sowieso moet je nog maar afwachten hoe het er echt uit gaat zienMaar dat het een grafische topper is daar zal niemand aan twijfelen.
Dat ligt helemaal aan de developer. Ik heb op de PS3 nog niet iets gezien (ingame) dat GoW of Mass Effect kan evenaren.quote:Op zondag 3 september 2006 21:55 schreef masterdave het volgende:
[..]
Volledig mee eens, maar ik ben volgens mij wel 1 van de weinige die een 360 heeft die ook wil accepteren dat de PS3 weleens mooiere spellen zou kunnen gaan krijgen.
Zou best kunnen, maar de eerste generatie haalt nooit het maximale uit een console dus dat kun je nu nog lang niet zeggen. Bovendien hebben ze zoals gezegd een jaar gehad om de game nog verder op te poetsen, dus tja... Misschien dat het PS3 screenshot er iets mooier uitziet, maar dan nog is het afwachten wat je op je scherm getoverd krijgt. Bij de PS2 konden ze alles ook een stuk mooier voorschotelen dan het daadwerkelijk was. Wat dat betreft sta ik een beetje wantrouwig tegenover Sony en co.quote:Op zondag 3 september 2006 21:55 schreef masterdave het volgende:
[..]
Volledig mee eens, maar ik ben volgens mij wel 1 van de weinige die een 360 heeft die ook wil accepteren dat de PS3 weleens mooiere spellen zou kunnen gaan krijgen.
Op zich wel, maar het gaat nu natuurlijk vooral om de vraag welke console betere graphics kan leveren, vandaar dat je bij elke game vergelijkingen zult gaan krijgen. Je kunt veel moeilijker gameplay met elkaar vergelijken en sowieso is dat niet console gebonden...quote:Op zondag 3 september 2006 22:02 schreef Niek. het volgende:
Het is toch belangrijker hoe die game gaat spelen dan hoe hij eruit gaat zien? Het zal gelijk aan of iets beter zijn dan de 360versie, grote verschil is juist de manier van spelen, het word first person, je moet je eerder afvragen wat beter zal spelen, third person zoals het nu is of first person....
first person vind ik helemaal niet bij fight night passen eigenlijkquote:Op zondag 3 september 2006 22:02 schreef Niek. het volgende:
Het is toch belangrijker hoe die game gaat spelen dan hoe hij eruit gaat zien? Het zal gelijk aan of iets beter zijn dan de 360versie, grote verschil is juist de manier van spelen, het word first person, je moet je eerder afvragen wat beter zal spelen, third person zoals het nu is of first person....
Waar wacht je op, tegen de tijd dat de ps3 komt zijn er ruim 150 titels (waar echt dikke toppers tussen zitten) op de X360 tegenover een stuk of 15 op de ps3. Als je nog ff met die ps3 wacht, daalt ie ook nog eens in prijs!quote:Op zondag 3 september 2006 22:38 schreef Badabingea het volgende:
Ik wil het niet overhaasten. Maar ik hou beide topics goed in te gaten.
Xbox?quote:Op zondag 3 september 2006 22:41 schreef devv05 het volgende:
Als je maar lang genoeg wacht daalt alles ooit wel in prijs. Maar inderdaad, ik had het ook wel geweten
Yep. Veel meer games (150 stuks tegenover 15), betere exclusives (FIFA, Pro Evolution Soccer, Kameo, Condemned, Gears of War, Viva Pinata, Forza 2, Crackdown, Dead Rising, Fable 2, Halo 3, Huxley, Just Cause, Mass Effect, Saints Row - om er even een paar uit mn hoofd te noemen), lagere prijs, veruit de beste online dienst en natuurlijk Live Arcade gamesquote:
Over de exclusives ben ik ook wel te spreken.quote:Op zondag 3 september 2006 22:51 schreef devv05 het volgende:
[..]
Yep. Veel meer games (150 stuks tegenover 15), betere exclusives (FIFA, Pro Evolution Soccer, Kameo, Condemned, Gears of War, Viva Pinata, Forza 2, Crackdown, Dead Rising, Fable 2, Halo 3, Huxley, Just Cause, Mass Effect, Saints Row - om er even een paar uit mn hoofd te noemen), lagere prijs, veruit de beste online dienst en natuurlijk Live Arcade gamesBovendien zijn er al aardig wat games voor een prijs van rond de 30 euro te krijgen, en volgende maand komen de eerste Xbox 360 Classic games al tegen zachte prijsjes. Zeker niet onhandig als je net een 360 koopt.
Veel positieve punten voor de 360, en de PS3 heeft er eigenljk maar weinig tegenover te bieden. Daar zou ik alleen voor kiezen als je de PS3 exclusives echt veel beter vind (persoonlijk vind ik er weinig bijzonders tussen zitten, het merendeel is Japanse rommel) of wanneer je veel vertrouwen hebt in de Blu-Ray technologie en dat belangrijk vind... (MS ondersteunt HD-DVD, de concurrent zeg maar)
Grafisch zijn beide consoles zo goed als gelijk, ze zijn er nog steeds niet over uit welke console nou echt krachtiger is of mooiere graphics kan produceren. Bovendien kun je met Xbox Live een heleboel dingen (gratis) downloaden, waaronder natuurlijk demo's voor bijna elke game. Zo weet je altijd waar je je geld aan uitgeeft en het is leuk om mee verrast te wordenHet is nog even afwachten waar Sony op dat punt mee komt, de PS2 online dienst was nogal een flop namelijk.
Nee, het is andersom. Er is een externe SCART adapter die voor een wat strakker beeld zorgt dan degene die standaard bij de Xbox 360 zit. De aanschaf daarvan is inderdaad wel aan te raden, maar dat ding kost een euro of 15 dus daar zou ik je keuze dus niet op baserenquote:Op zondag 3 september 2006 22:56 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Over de exclusives ben ik ook wel te spreken.
Maar las ik in de OP dat als ik die Xbox koop er ook een speciaal av scart moet komen, omdat er anders beeldkwaliteits verlies optreedt?
Hoe maakt de X-box verbinding met je internet dan? Gwn via de router? Of moet je weer een speciaal internet kabel ofzo kopen?quote:Op zondag 3 september 2006 22:51 schreef devv05 het volgende:
[..]
Bovendien kun je met Xbox Live een heleboel dingen (gratis) downloaden, waaronder natuurlijk demo's voor bijna elke game. Zo weet je altijd waar je je geld aan uitgeeft en het is leuk om mee verrast te wordenHet is nog even afwachten waar Sony op dat punt mee komt, de PS2 online dienst was nogal een flop namelijk.
Via een normale UTP kabel, kost je dus niets extra's. (alleen als je draadloos wilt, dan moet je een draadloze netwerkadapter erbij kopen)quote:Op zondag 3 september 2006 23:01 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Hoe maakt de X-box verbinding met je internet dan? Gwn via de router? Of moet je weer een speciaal internet kabel ofzo kopen?
Al die accesoires maken het juist zo duur![]()
Gewoon op je router.quote:Op zondag 3 september 2006 23:01 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Hoe maakt de X-box verbinding met je internet dan? Gwn via de router? Of moet je weer een speciaal internet kabel ofzo kopen?
Al die accesoires maken het juist zo duur![]()
Ik ben vooral een gamer..Ik heb alle consoles ook, dat zal bij de volgende generatie niet anders zijn.quote:Op zondag 3 september 2006 23:07 schreef devv05 het volgende:
Overigens was ik tijdens de vorige generatie nog in het bezit van een PS2 en ben deze generatie overgestapt (noodgedwongen, omdat de PS3 er nog niet was en ik had geen zin om te wachten) en daar heb ik nog geen seconde spijt van gehad. Integendeel, ik geniet nu 10x meer van console gamen (niet op de laatste plaats door Xbox Live) en ik denk dat Sony het heel erg lastig gaat krijgen om mij weer terug te winnen
maar dat komt ook weer mede omdat het spelaanbod van de 360 mij veel meer ligt, ik trek die Japanse rommel van Sony gewoon niet
Dat klopt, maar dan heb je wel Saints Row voor 30 euro, zou die nu kopen indien je van plan bent om een 360 te kopenquote:Op zondag 3 september 2006 23:25 schreef Hellrazor het volgende:
dat saints row pack , daar kijg je tog verder niks extra's tov een gewone premium behalve saints row ?
Onzin. Zoals ik al zei heb ik zowel een Playstation als Xbox gehad en ik probeer gewoon zo objectief mogelijk de plus- en minpunten te schetsen. Ik krijg geen commissie van MS voor elke verkochte Xbox 360 console hoorquote:Op zondag 3 september 2006 23:17 schreef Gamedemon het volgende:
he weer dat : moet ik een ps3 of 360 kopen gezeik
Das alsof je bij een Ferrari dealer vraagt of je een ferrari of een daf moeten kopen..die ferrari dealer doet er alles aan om jou wat te verkopen en zegt hoe dan ook ferrari...
Of ik de PS3 koop hangt vooral af van de exclusives, maar momenteel vind ik die nog veel te mager om een aanschaf te rechtvaardigen. De enige die ik de moeite waard vind zijn Gran Turismo (waarvan eerst een opgepoetste PS2 versie uitkomt, dus die sla ik wel over) en mja... misschien een nieuwe Silent Hill als die aangekondigd wordt en exclusief voor PS3 blijkt te zijn (wat ik al niet waarschijnlijk acht). En misschien dan MotorStorm, die lijkt me nog wel grappig.quote:Op zondag 3 september 2006 23:18 schreef Panick het volgende:
[..]
Ik ben vooral een gamer..Ik heb alle consoles ook, dat zal bij de volgende generatie niet anders zijn.
Maar ook bij mij liggen de games van de XBOX en de X360 mij gewoon meer. Maar ook de ps3 komt er uiteindelijk. Maar NIET voor 600 euro (+plus een game, plus een HDMI kabel)
Tis 30 euro korting, en das best ok, bijna 10%quote:Op zondag 3 september 2006 23:27 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dan heb je wel Saints Row voor 30 euro, zou die nu kopen indien je van plan bent om een 360 te kopen.
quote:Op maandag 4 september 2006 00:11 schreef samjustme het volgende:
Saints Row is geweldig jongens
Ik ben blij dat ik van Sony afgestapt ben
Moet nog steeds de nieuwe demo spelenquote:Op maandag 4 september 2006 08:31 schreef gijsje79 het volgende:
Deze week Testdrive Unlimited.
[afbeelding]
[afbeelding]
En voornamelijk ook nog eens met nuttige en informatieve posts (vorige 2 delen uitgezonderd)quote:Op maandag 4 september 2006 08:49 schreef kepler het volgende:
zo anders gaan deze topics even snel...
Ik ookquote:Op maandag 4 september 2006 08:34 schreef Morthill het volgende:
[..]
Moet nog steeds de nieuwe demo spelen
Het spel wordt niet helemaal first person. Er zit een extra optie in het spel die "Get in the ring" heet, waarbij je dus zogenaamd in de huid kruipt van een boxer en alles door zijn ogen ziet, first person dus.quote:Op zondag 3 september 2006 22:02 schreef Niek. het volgende:
TDU demo is top, ik heb m al vele uren gespeeldquote:Op maandag 4 september 2006 10:00 schreef devv05 het volgende:
Spelen dan, die nieuwe demo van TDU vond ik tof en heeft me doen twijfelen om 'm misschien toch te halen.
Just Cause demo overigens gister nog een keer gespeeld, nu wat langer, en hij was nog best lachen eigenlijkAlleen zit je met die missies aan tijd gebonden en daar heb ik wel een hekel aan, game over gaan omdat je tijd op is....
Misschien dat ik 'm nog wel wil hebben tegen een prijsje van 30/40 euro als de recensies niet te negatief zijn
Op die nieuwe screens van GoW is het soms net next-next genquote:
ben dan geen winkelier, maar ik gaat tochquote:Op maandag 4 september 2006 10:40 schreef Retarded het volgende:
Zijn er toevallig nog wat winkeliers die naar de Mission 360 informatie avonden gaan? Je schijnt een enorm aantrekkelijke aanbieding van MS te krijgen, dus ik ben benieuwd! Wij (2 winkels frs) gaan 3 oktober.
Neen, je kan alleen streamen vanaf een Win.XP.MCE PCquote:Op maandag 4 september 2006 11:12 schreef donald_dick het volgende:
kan je eigenlijk ook zelf filmpjes op de xbox 360 zetten? en zo ja hoe?
Zo zagen de eerste plaatjes van de x360 versie er ook uit..quote:Op zondag 3 september 2006 21:44 schreef masterdave het volgende:
PS3
[afbeelding]
Gevonden, ff downloadenquote:Op zondag 3 september 2006 23:48 schreef Robhimself.2 het volgende:
Ik weet niet of dit al gepost is, maar op de amerikaanse marketplace staan 2 afleveringen uit de Viva Pinata Animated series!! Beide zo'n 600Mb groot en op 720P!!
Onder Media and Entertainment.
Ja dat bedoel ik, dat is toch niet vrij.. Ik hou er niet van om onder tijdsdruk te spelen. (en het is niet alleen einde demo, want het is een missie die voor zonsondergang volbracht moet zijn)quote:Op maandag 4 september 2006 13:04 schreef Niek. het volgende:
Met die just cause demo moet je gewoon die eerste kerel afmaken en dan kan je lekker vrij rondlopen, je bent dan nog wel gebonden aan die tjidlimiet, gaat de zon onder dan is het over.
NL spelling ftsuckquote:Op maandag 4 september 2006 13:21 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
Zou een mod ajb die basisschool fout uit de TT willen halen.
quote:“De regels zijn niet leerbaar. Voorbeelden: naast cao-overleg is het VUT-premie geworden, naast Suikerfeest is het kerstfeest en naast 24-jarige is het 24 uursservice.”
Echter is dit een d/t fout van het niveau basisschool. Als je al niet weet hoe je een werkwoord moet vervoegen dan heb je toch jarenlang serieus niet op zitten letten.quote:
Toen ik op de basisschool zat hadden we nog geen dt.. althans.. ik kan het me iig niet herrinerenquote:Op maandag 4 september 2006 13:36 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Echter is dit een d/t fout van het niveau basisschool. Als je al niet weet hoe je een werkwoord moet vervoegen dan heb je toch jarenlang serieus niet op zitten letten.
Elke triangeljosti heeft dat op school gehad.
Het is gewoon irritant en staat nogal dom.quote:Op maandag 4 september 2006 13:48 schreef BMH het volgende:
[..]
Toen ik op de basisschool zat hadden we nog geen dt.. althans.. ik kan het me iig niet herrineren
Maar je hebt gelijk.. Het is totaal niet moeilijk.. Maar wel totaal overbodig en nutteloos.
Vind ik niet. Ik zie het voordeel niet van het schrijven van DT's... Dus van mij hoeft het niet.quote:Op maandag 4 september 2006 14:03 schreef devv05 het volgende:
[..]
Het is gewoon irritant en staat nogal dom.
Dat ja.quote:Op maandag 4 september 2006 14:03 schreef devv05 het volgende:
[..]
Het is gewoon irritant en staat nogal dom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |