Hij krabbelt nu wel een beetje terug..... (Zekers bang geworden door zijn eigen verhaal.... )quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:50 schreef ilona-scuderia het volgende:
Rubbere Rob is gewoon een ouwe viezerik...
De wens is de vader van de gedachtequote:Op vrijdag 30 september 2005 00:53 schreef defpaul het volgende:
Vinden jullie ook niet dat die 2 groepen bij elkaar moeten komen en praten!
Ja wist je niet dat ik Ralph een harteloze lustmoordenaar vond?quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:52 schreef Wup het volgende:
wat een valse TT
idd...quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:53 schreef Knurkie het volgende:
Rob was al eng maar is alleen maar enger geworden in het laatste half uur
Een soort 2e Ed word ie een beetje (van BB2)quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:53 schreef Knurkie het volgende:
Rob was al eng maar is alleen maar enger geworden in het laatste half uur
Ja foutje, ik had het over 1 nacht, uitzonderingsgeval.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:51 schreef style het volgende:
[..]
Maar dat is toch heel anders dan vijf weken bij elkaar liggen?
Rob vind ik ook eng, die weet niet wat nee btekend.
die ken ik niet meer.....quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Een soort 2e Ed word ie een beetje (van BB2)
Salp zequote:Op vrijdag 30 september 2005 00:54 schreef Quembel het volgende:
Mooi moment om ook maar te gaan salpen, wekker om 07.10 uur.
Chantal ookquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:55 schreef scanman01 het volgende:
Lieske houdt zich totaal afzijdig...
niet meerquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:55 schreef scanman01 het volgende:
Kan zo snel helaas geen foto vinden, misschien heeft iemand anders wel een picquote:
Dát is dus Rob's geheim !!! Hij IS stiekum Ed ! Gekloontquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Een soort 2e Ed word ie een beetje (van BB2)
is ook zoquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:55 schreef Speedski het volgende:
Mensen .. het is gewoon 1 grote hoax zodat de aandacht even weg is van Tanja
Geweldig, volgende keer stemt dus helemaal niemand meer op haar (al was dat sowieso al de vraagquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:55 schreef Speedski het volgende:
Dan zal zij de lesbie wel zijn in de groep, zo'n snol lijkt ze me wel.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:55 schreef scanman01 het volgende:
En Hummie is weer blijquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:56 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Geweldig, volgende keer stemt dus helemaal niemand meer op haar (al was dat sowieso al de vraag).
was die ook zo frustie als Rob? die was gewoon Ingrid aan het uithoren en ligt vanavond met de deken over zn hoofd brrrquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Kan zo snel helaas geen foto vinden, misschien heeft iemand anders wel een pic
Ik vond Ed een stuk minder eng dan Rob.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:56 schreef cevece het volgende:
[..]
Dát is dus Rob's geheim !!! Hij IS stiekum Ed ! Gekloont
Het gaat niet om je kunnen inhouden, ben geen verkrachterquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En anderso dan? Kan een vrouw zich ook niet inhouden als ze wel geil is op een man, maar andersom niet? Of is dat weer heel wat anders?
Ze is potquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:55 schreef scanman01 het volgende:
ze had vandaag al flinke harde buiken met een beetje mazzel zet alles door en is ze donderdag bevallen = genomineerd = exitquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:56 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Geweldig, volgende keer stemt dus helemaal niemand meer op haar (al was dat sowieso al de vraag).
Ik weet wel dat ie behoorlijk dwars kon zijn maar het is al een tijdje geleden, het enige waar hij erg bekend mee werd is dat het tot nu toe de enige bewoner was ooit in de NL BB die het huis niet uitging nadat ie door de nominatie stemmen wegmoestquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:57 schreef Knurkie het volgende:
[..]
was die ook zo frustie als Rob? die was gewoon Ingrid aan het uithoren en ligt vanavond met de deken over zn hoofd brrr
quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dan zal zij de lesbie wel zijn in de groep, zo'n snol lijkt ze me wel.
En jij doet je naam steeds meer eer aanquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dan zal zij de lesbie wel zijn in de groep, zo'n snol lijkt ze me wel.
En de aandacht van de geheime missie van Roelquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:55 schreef Speedski het volgende:
Ja, Rob is echt een smeerlap. Bah, wat een nare man. Het lef ook om te vragen of er geneukt is en of Menno opgewonden raakte. Dat had ie mij echt niet hoeven te vragenquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:57 schreef Knurkie het volgende:
[..]
was die ook zo frustie als Rob? die was gewoon Ingrid aan het uithoren en ligt vanavond met de deken over zn hoofd brrr
Ja dat is toch minderquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:58 schreef Bocaj het volgende:
Waarom zijn die gesprekken nooit overdag....
Ik zit nu dus rond 1 uur 's nachts bb te kijken![]()
De eerste exit is over 2 weken toch?quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:58 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ze had vandaag al flinke harde buiken met een beetje mazzel zet alles door en is ze donderdag bevallen = genomineerd = exit![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Kan zo snel helaas geen foto vinden, misschien heeft iemand anders wel een pic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |