Dat roepen alle vrouwen als ze flink belazerd zijn door een man of teveel verdriet hebben van hun laatste relatie.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:47 schreef scanman01 het volgende:
Tanja zou wel willen dat ze lesbisch was
Begreep ik dat goed???
Die Linda kan echt heel grappig uit de hoek komen, zo onverwacht vaakquote:Op donderdag 29 september 2005 23:48 schreef Falco het volgende:
Linda: Dido zit zo erg op iedereen te azen, omdat ze het zelf is
Lieske ja echtquote:Op donderdag 29 september 2005 23:52 schreef Bep het volgende:
Ingrid of Lieske is het
Roel ook, die begon er mee , hoorquote:Op donderdag 29 september 2005 23:52 schreef scanman01 het volgende:
Dido denkt echt dat Menno de homo is![]()
![]()
![]()
een roel had morgen last van harde lulquote:Op donderdag 29 september 2005 23:49 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ze heeft idd continu harde buiken en ook Linda zei vanmiddag al * Hey Tanjaaaa, je buik is ingedaald*
Daarom vindik Linda gewoon echt een topwijf. Die mag van mij wel bij de laatste 3 zitten. Lachen tot 't eindquote:Op donderdag 29 september 2005 23:52 schreef milagro het volgende:
[..]
Die Linda kan echt heel grappig uit de hoek komen, zo onverwacht vaak
quote:Op donderdag 29 september 2005 23:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Roel
"Hij (Menno) stemt op Lieske, als een meisje"
Menno heeft ontkend geen homo te zijn?quote:Op donderdag 29 september 2005 23:51 schreef Falco het volgende:
Denkt Ingrid nu ook dat Menno de homo is ?
En Dido heeft nu ook een Menno-anekdote. Menno zou een week of wat geleden tegen haar heel hard ontkend te hebben geen homo te zijn.
Klopt.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:54 schreef milagro het volgende:
[..]
Roel ook, die begon er mee , hoor
Dido gaat er in mee
Ingrid ja. Dat was wat ze Menno toen ooit op bed bijna had verteld, maar op het laatst deed ze opeens net alsof het een geintje was...quote:Op donderdag 29 september 2005 23:52 schreef Bep het volgende:
Ingrid of Lieske is het
Zeg nou zelf.....Kun je het die verwekker wel kwalijk nemen, dat ie niet meer naar Tanja omkijkt ? Of haar belazerd ? Wat is belazeren? Als ik zou weten wat me te wachten stond deed ik er ook alles aan om daar vanaf te komen..............quote:Op donderdag 29 september 2005 23:51 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dat roepen alle vrouwen als ze flink belazerd zijn door een man of teveel verdriet hebben van hun laatste relatie.
quote:Op donderdag 29 september 2005 23:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt.
Menno geilt met alle vrouwen. Hij kreeg een stijve van Dido... hij heeft al meerdere keren een stijve gekregen van Ingrid.... en heeft met Ingrid liggen tongen. Hoe kunnen Ingrid en Dido nou serieus hierover lullen?
Goed zo laat haar maar lijdenquote:Op donderdag 29 september 2005 23:56 schreef style het volgende:
Tanja vindt het wel jammer dat ze niet gezegd hebben wie de stiekume roker nu was.
Dat zit haar wel goed dwars![]()
Het is nationale homodagquote:Op donderdag 29 september 2005 23:56 schreef Kolomo het volgende:
Wel grappig, exact vandaag vertelde een collega tegen mij dat hij (voor het eerst) een vriend heeft.... En van hem wist ik het dus ook absoluut niet!
Omdat ze blond zijn misschienquote:Op donderdag 29 september 2005 23:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt.
Menno geilt met alle vrouwen. Hij kreeg een stijve van Dido... hij heeft al meerdere keren een stijve gekregen van Ingrid.... en heeft met Ingrid liggen tongen. Hoe kunnen Ingrid en Dido nou serieus hierover lullen?
Menno is gewoon een gluiperd, die door zich neutraal op te stellen zover mogelijk probeert te komen.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:57 schreef Falco het volgende:
Daarentegen is Menno wel iemand, die niet heel erg open en extrovert is. Zo wil hij niet seksen in het huis (zijn moeder is immers lerares) en praat hij ook niet over politiek (je kan zomaar omver geschoten).
quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:00 schreef Loedertje het volgende:
En tóch loopt Menno alsof er nog een stukkie inzit .
Dat is nog het meest trieste van allemaal.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:00 schreef Marrije het volgende:
Ik vind het wel lachen dat Ingrid twijfelt.
lachen, hè, ze dacht alsnog de schuld op een ander te kunnen afschuiven , maar helaas, Tanja, JIJ hebt de anderen een week rantsoen bezorgdquote:Op donderdag 29 september 2005 23:56 schreef style het volgende:
Tanja vindt het wel jammer dat ze niet gezegd hebben wie de stiekume roker nu was.
Dat zit haar wel goed dwars![]()
Ow .. k kan hem wel volgen over zn testestoronregelsquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:00 schreef scanman01 het volgende:
Roel kraamt nu ook volkomen onzin uit.
Samengevat: Neequote:Op donderdag 29 september 2005 23:57 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Zeg nou zelf.....Kun je het die verwekker wel kwalijk nemen, dat ie niet meer naar Tanja omkijkt ? Of haar belazerd ? Wat is belazeren? Als ik zou weten wat me te wachten stond deed ik er ook alles aan om daar vanaf te komen..............![]()
*tevreden rotkop* "IK was niet de eerste die een sigaret op heeft gestoken"quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:01 schreef milagro het volgende:
[..]
lachen, hè, ze dacht alsnog de schuld op een ander te kunnen afschuiven , maar helaas, Tanja, JIJ hebt de anderen een week rantsoen bezorgd
Ik niet, met zijn ongeschreven mannenregels. Wat een bullshit. Niet iedereen is zo'n macho als Roel is. En dat uit de mond van een wanne be psycholoog... Belachelijk.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:01 schreef Speedski het volgende:
[..]
Ow .. k kan hem wel volgen over zn testestoronregels
quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik niet, met zijn ongeschreven mannenregels. Wat een bullshit. Niet iedereen is zo'n macho als Roel is. En dat uit de mond van een wanne be psycholoog... Belachelijk.
beetje triest hoor......quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:04 schreef Loedertje het volgende:
Roel is jaloers
*ongeschreven jongensregels![]()
BLIJF VAN DIDO AF BEDOELT IE
En meestal doe je dat als het niet waar isquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:04 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid gaat het nu zweren op haar moeder en vader...
Hoe diep kun je zinken zeg
Precies. Dat was wel een zeer trieste opmerking. Bah.quote:
Wat dacht je zeg ! Ze heeft uitgebreid zitten zoenen met Menno. Als hij nu homo blijkt te zijn is dat een behoorlijke domper voor haar.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:05 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Ingrid ontkende toch net expliciet dat er iets is tuussen haar en Menno?
quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:04 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid gaat het nu zweren op haar moeder en vader...
Hoe diep kun je zinken zeg
nee ze denken dat het een spel isquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:06 schreef elskreeft het volgende:
Who cares dat er iemand homo is??
jezus dat is toch niets opzienbarends in dit land anno 2005???
wat een belachelijke toestand dit!!!
Wat nou Scan, jij praat toch ook het liefst over seksquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies. Dat was wel een zeer trieste opmerking. Bah.
tuurlijk niet maar het is leuk dat ze het gewoon echt niet weten wie het isquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:06 schreef elskreeft het volgende:
Soquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:07 schreef cuall het volgende:
[..]
Wat nou Scan, jij praat toch ook het liefst over seks![]()
er is toch ook niets serieusquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:05 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Ingrid ontkende toch net expliciet dat er iets is tuussen haar en Menno?
Nee niet opzienbarend, maar tis toch leuk dit soort mindfucking?quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:06 schreef elskreeft het volgende:
En Hummie galmt na "onthou de datum maar..... 25 september 2005" Menno wordt nu gestraft voor zijn actie eerder deze weekquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:07 schreef Kinga het volgende:
Ik vind het wel zielig voor Menno nu, iedereen die denkt dat je homo bent... stel hij is het niet, lekker lullig
Niet opzienbarend dat er 1 in zou zitten. Maar wel grappig om te speculeren wie het dan eventueel zou kunnen zijn. En vooral om aan te zien, wie ze verdenken.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:06 schreef elskreeft het volgende:
Dat zei Bridget zelf ook alquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:09 schreef Kinga het volgende:
Ik denk nog steeds dat er niemand homo is, is gewoon weer een mindfuck van BB....
ik had het persoonlijk leuker gevonden als ze daarvoor een ander onderwerp hadden genomen dan. ALS er al iemand homo zou zijn, zou die persoon het zelf wel bekend maken als die er aan toe is, maar dit vind ik zo'n bullshit.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:08 schreef Falco het volgende:
[..]
Nee niet opzienbarend, maar tis toch leuk dit soort mindfucking?
Welke streams zit jij te bekijken ?quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:10 schreef Falco het volgende:
Oh nu denkt Rob opeens dat het Joost is.
Ze reageert nu alsof ze haar van iets heel ergs beschuldigen. Zo komt het tenminste op mij over.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:07 schreef milagro het volgende:
[..]kom op , joh, niet zo ieder woord op een weegschaal leggen
ze zitten elkaar gewoon te gek te maken, is toch prachtig, laat ze maar zweren op hun oma's en ouders, hoe overtuigender hoe leuker
Streams 1 en 2quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:10 schreef Speedski het volgende:
[..]
Welke streams zit jij te bekijken ?
Lieskequote:Op vrijdag 30 september 2005 00:10 schreef Falco het volgende:
Oh nu denkt Rob opeens dat het Joost is.
nee precies, maar hier op Fok werd wel eens anders gesuggereerd.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:08 schreef milagro het volgende:
[..]
er is toch ook niets serieus
gewoon maatjes, met wat gekroel, maakt het verblijf wat aangenamer, zeg maar
Right, my thoughts..quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:08 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid valt wat mij betreft ook door de mand nu. Net zoals vele anderen trouwens.
er is ook geen homo dat is omdat de bewoners elke keer complotjes verzinnen dat BB er nu zelf een maakt en ze daar 48 uur mee laat klooienquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:09 schreef Kinga het volgende:
Ik denk nog steeds dat er niemand homo is, is gewoon weer een mindfuck van BB....
Ze wil niet geloven dat Menno haar min of meer gebruikte de afgelopen wekenquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:09 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid begint nu zelfs te huilen ... Mên .....
Dit wordt echt triest!
Op mij komt het over alsof ze het erg is dat mensen haar wantrouwen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze reageert nu alsof ze haar van iets heel ergs beschuldigen. Zo komt het tenminste op mij over.
ze zat net in DBK met huiswerk, maar volgens mij was dat gelijk met Robquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:12 schreef Djoj het volgende:
Right, my thoughts..
Iemand Lieske gespot??
Dat is één mannenregel ja... Volgens Roel zijn er heel veel.... hij noemde er ook een paar en die sloegen echt nergens opquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:09 schreef cuall het volgende:
[..]
dat zijn mannenregels, dat doen mannen ALTIJD![]()
![]()
Ik zei het weken terug al, Menno gaat haar hartje breken.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:13 schreef CartWOman het volgende:
."
Plus dat ze Menno vrijwel allemaal verdenken, moet voor haar ook lullig zijn.
Nee, ze wordt een beetje moe dat "men" denkt dat ze niet gelukkig is, deze huilbui heeft ze al eerder gehad.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:12 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ze wil niet geloven dat Menno haar min of meer gebruikte de afgelopen wekken
agossie, arme meid.
Homo's krijgen overal een stijve van.......hehehequote:Op donderdag 29 september 2005 23:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt.
Ja absoluut plus dat het mij aan me reet zal roesten wie het is of wie het niet is, mijn part zijn ze het allemaalquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:14 schreef scanman01 het volgende:
Het wordt echt met de minuut genanter.
Hebben jullie dat nou niet???
Man, dit is toch geweldigquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:14 schreef scanman01 het volgende:
Nee , totaal nietquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:14 schreef scanman01 het volgende:
hebben jullie het weer over me lievelingquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:03 schreef -Delta- het volgende:
[..]
*tevreden rotkop* "IK was niet de eerste die een sigaret op heeft gestoken"
![]()
Ze voelt zich gewoon vet genaaid. Ze denkt echt dat Menno homo isquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze reageert nu alsof ze haar van iets heel ergs beschuldigen. Zo komt het tenminste op mij over.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:14 schreef scanman01 het volgende:
Ja, vind ik dus ook, het boeit me ook niet hoor, als die speculaties, alsof het een wereldwonder zou zijn, als er eentje homo is, pffff....echt achterlijk dit...quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:14 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:14 schreef scanman01 het volgende:
Ik vind het leuker dan trick tracken met Ralph.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:14 schreef scanman01 het volgende:
Het is wel leuk inderdaad, maar hoe sommigen reageren vind ik wel behoorlijk genant.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:16 schreef milagro het volgende:
[..]
Nee , totaal niet
Het is juist leuk
Ze denken echt dat dit een opdracht is , 48 uur de tijd, en door dit soort spelletjes komen er allerlei andere dingen naar boven, is juist mooi
tuurlijk boeit dat niet maar daar gaat het helemaal niet om, roddel, achterklap, insinuaties, beschuldigingen, wilde theorieën, daar zaten we toch met z'n allen op te wachten ?quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:17 schreef Djoj het volgende:
Ja, vind ik dus ook, het boeit me ook niet hoor, als die speculaties, alsof het een wereldwonder zou zijn, als er eentje homo is, pffff....echt achterlijk dit...
Makkelijk leesbaarquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:19 schreef Suuz_ het volgende:
toen dido en roel in de stoel lagen daarstraz zei roel het is ingrid denk of menno toen zei dido ik denk ingrid maar ik weet iets over haar dat ik niet mag vertellen tegen jou.
nou ik moet wel zeggen dat als iemand zo dicht bij mij zou zitte en zou zegge "zeg zonder te blozen dat je geen homo bent" dan ga ik echt blozenquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:18 schreef style het volgende:
Kun je blozen spelen? Ik kan dat niet.
True, ze poets haar tanden echt als een mongoolquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:13 schreef Wup het volgende:
tandenpoetsen zal ze wel niet zijn want dat komt altijd uitgebreid in beeld:)
NU FF NIET!!!quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:18 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
tuurlijk boeit dat niet maar daar gaat het helemaal niet om, roddel, achterklap, insinuaties, beschuldigingen, wilde theorieën, daar zaten we toch met z'n allen op te wachten ?
ja en die moet dan psycholoog worden, je zal er straks maar als kast-homo die hopeloos met zichzelf in de knoop ligt op de sofa belandenquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:20 schreef Wup het volgende:
wat is die Roel erg met zijn mannenregels...........
Als je het zo bekijkt dan lijken het wel twee homo's.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:12 schreef Falco het volgende:
Maar heee, het kunnen natuurlijk er ook 2 zijn:
[afbeelding]
Pff ja, alsof er boeken vol van geschreven zijn en iedere heteroseksuele man zich er aan moet houden. Zo niet, dan is het een homoquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:20 schreef Wup het volgende:
Misschien is hij wel de homo met zijn mannenregelsquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:20 schreef Wup het volgende:
Wat doe jij hier dan nog ? waar zat jij op te wachten ? bewoners die liggend op de bigboys wat zouteloze gesprekken voeren ?quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:23 schreef scanman01 het volgende:
Menno: "Lieve schat, kom eens hier..."
Ingrid: "Ik ga niet met een homo op schoot zitten!"
ach welnee, gewoon niet ieder dingetje op een weegschaal leggen, hoor, aan gedraginkjesquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is wel leuk inderdaad, maar hoe sommigen reageren vind ik wel behoorlijk genant.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:23 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
![]()
Veel plezier met het zoeken naar de homo.
En mochten roel en dido of ingrid en menno nog van bil gaan vanavond.
Doe ze maar de groeten
meende ze dat van die jongensregel ?[ fout Ingrid, het zijn natuurlijk mannenregels:)]quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:21 schreef Marrije het volgende:
Whahaaaaaaaaaaaaa die Ingrid, Menno onderwerpen aan een kruisverhoor 'en waarom zoek je meer contact met vrouwen dan met mannen en waarom begrijp jij jongensregels niet???'.
-edit- En waarom word je zo vaak rood?
Ach zo komen de ware karakters boven.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:23 schreef BBscanner het volgende:
Dit kruis verhoor van Ingrid slaat echt nergens op.![]()
Scanman heeft toch wel beetje gelijk dat dit (imo spel) nu wel een beetje begint door te slaan.![]()
Er reageren hier een aantal alsof hun broer/zus in het huis zit "oh het is zo genant".quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:24 schreef milagro het volgende:
[..]
ach welnee, gewoon niet ieder dingetje op een weegschaal leggen, hoor, aan gedraginkjes![]()
jij begrijpt hetquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:24 schreef milagro het volgende:
De situatie waar ze in zitten, opgesloten met zijn allen in 1 huis, 24/7 op elkaars lip, doet gewoon 'rare' dingen met een mens
Ik heb niet alles van het spuug incident meegekregen gister, maar ik weet wel zeker dat merendeel mannen een klap had uitgedeeld.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:24 schreef Wup het volgende:
[..]
meende ze dat van die jongensregel ?[ fout Ingrid, het zijn natuurlijk mannenregels:)]
of was dat een geintje
Menno ... welk sexlevenquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:25 schreef Quembel het volgende:
Menno: Ik ga mensen niet lastigvallen met mijn sexleven
Ja, maak het nou even zeg....quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:24 schreef milagro het volgende:
[..]
ach welnee, gewoon niet ieder dingetje op een weegschaal leggen, hoor, aan gedraginkjes![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:23 schreef scanman01 het volgende:
Menno: "Lieve schat, kom eens hier..."
Ingrid: "Ik ga niet met een homo op schoot zitten!"
Spuugincident?quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:26 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik heb niet alles van het spuug incident meegekregen gister, maar ik weet wel zeker dat merendeel mannen een klap had uitgedeeld.
Mijn fout... Ik had er nog achter moeten zetten dat ze hard begon te lachen daarna en het dus een geintje was.quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:25 schreef Knurkie het volgende:
waarom zegt Menno niet trek je broek maar uit dan bewijs ik het wel
Dan ben ik ook wereldvreemd want daar heb ik ook nog nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:26 schreef kissa het volgende:
Ik weet het, ik ben een beetje wereldvreemd, maar wat is een metroman![]()
Het nieuwe motto van R&P.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:24 schreef milagro het volgende:
[..]
het ging niet alleen om dat spuugverhaal [ dat heb ik ook niet gezien]; toen was Ingrid alweer wegquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:26 schreef -Delta- het volgende:
Ik heb niet alles van het spuug incident meegekregen gister, maar ik weet wel zeker dat merendeel mannen een klap had uitgedeeld.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:26 schreef CartWOman het volgende:
Slaap lekker, regenworm!
Ik ga ook, trusten!
Milagro, fijn dat je er weer bent.
Als je het mij vraagtquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:24 schreef Wup het volgende:
[..]
meende ze dat van die jongensregel ?[ fout Ingrid, het zijn natuurlijk mannenregels:)]
of was dat een geintje
Menno scheen Joost (voor de grapquote:
Dat andere vond ik ook niet raar, maten onder elkaar gaan niet over een anders wijf d'r been wrijven, doe je gewoon niet, valt nooit in goeie aarde.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:28 schreef Wup het volgende:
[..]
het ging niet alleen om dat spuugverhaal [ dat heb ik ook niet gezien];
btw: ik vraag me af of die klap zich tot mannen beperkt....
Ralph schijnt een metroman te zijnquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:28 schreef style het volgende:
[..]
Dan ben ik ook wereldvreemd want daar heb ik ook nog nooit van gehoord.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:30 schreef Bocaj het volgende:
Kan dit ook een straf zijn omdat de bewoners ook gingen speculeren over bb
Kan best dat Menno het niet is, maar liegen kan hij wel als de beste, die speelt 1 groot spel in BB om zover mogelijk te komen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:30 schreef STUSSY1 het volgende:
Goedenavond...
in die kamer lijkt me nu wel duidelijk dat Menno het niet is, anders zou hij echt keihard liegen maar, Ingrid geeft geen duidelijk antwoord... dan toch haar??
Dan nemen ze wel erg hard wraak op Mennoquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:30 schreef Bocaj het volgende:
Kan dit ook een straf zijn omdat de bewoners ook gingen speculeren over bb
Uhhhh, wat ik hier doe, tsja uhhhh, wat doe ik hier eigenlijk...quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:23 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Wat doe jij hier dan nog ? waar zat jij op te wachten ? bewoners die liggend op de bigboys wat zouteloze gesprekken voeren ?
Ik was al lang weggeweest nu als ze deze bom niet in het huis hadden gegooid, hulde Talpa.
Gevonden! :quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:30 schreef kissa het volgende:
[..]
Ralph schijnt een metroman te zijn![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Menno scheen Joost (voor de grap) in het gezicht te hebben gespuugd
Dat ging toch over Joostquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:32 schreef style het volgende:
[..]
Gevonden! :
De metroman.
Gelukkig zijn niet alle mannen emotioneel in de Middeleeuwen blijven steken. Ook de man is met zijn tijd mee veranderd, zij het hortend en stotend. Als reactie op de emancipatie is ook de man veranderd. Er dient zich een nieuwe man aan, de metroman.
Tien jaar geleden introduceerde de Britse journalist Mark Simpson van de krant ‘The Independent’ de metroman. Deze man staat voor een moderne man die cosmetica niet schuwt en van mode houdt. Hij kleedt zich stijlvol, gaat regelmatig naar de kapper en weet ook de schoonheidssalon te vinden. De metroman houdt van kunst en cultuur, koopt zijn eigen kleding en kookt graag. Hij durft over zijn emoties te praten en zich kwetsbaar op te stellen. De metroman is geen homo. Integendeel, hij is een echte vrouwenversierder.
quote:Een metroman. Een metroseksueel. Een man zoals vrouwen hem volgens trendwatchers het liefst zien. Een man die cosmetica geen vies woord vindt, die zélf op z'n kleding let, minstens één zachtroze overhemd in de kast heeft hangen, geanimeerd over kunst en cultuur kan praten, niet bang is om zijn zachte en emotionele kant te laten zien én bovendien geen homo is. Om zichzelf in al zijn behoeften optimaal te voorzien, van kleding tot huidverzorging, woont deze zelfbewuste man in een metropool, vandaar metroman.
Een metroman. Een metroseksueel. Een man zoals vrouwen hem volgens trendwatchers het liefst zien. Een man die cosmetica geen vies woord vindt, die zélf op z'n kleding let, minstens één zachtroze overhemd in de kast heeft hangen, geanimeerd over kunst en cultuur kan praten, niet bang is om zijn zachte en emotionele kant te laten zien én bovendien geen homo is. Om zichzelf in al zijn behoeften optimaal te voorzien, van kleding tot huidverzorging, woont deze zelfbewuste man in een metropool, vandaar metroman.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:26 schreef kissa het volgende:
Ik weet het, ik ben een beetje wereldvreemd, maar wat is een metroman![]()
Nou ... kzou dat ook wel moeilijk vinden hoorquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:32 schreef scanman01 het volgende:
Rob komt er nu mee dat een echte man niet 5 weken naast een vrouw kan liggen zonder te neuken
rustig maar, hoorquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, maak het nou even zeg....
Dat wordt hier toch altijd gedaan met iedere bewoner. Waarom zou dat nu niet mogen?
Ik vind dat er door een flink aantal bewoners belachlijk wordt gereageerd hierop.
Dank uquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:32 schreef style het volgende:
[..]
Gevonden! :
De metroman.
Gelukkig zijn niet alle mannen emotioneel in de Middeleeuwen blijven steken. Ook de man is met zijn tijd mee veranderd, zij het hortend en stotend. Als reactie op de emancipatie is ook de man veranderd. Er dient zich een nieuwe man aan, de metroman.
Tien jaar geleden introduceerde de Britse journalist Mark Simpson van de krant ‘The Independent’ de metroman. Deze man staat voor een moderne man die cosmetica niet schuwt en van mode houdt. Hij kleedt zich stijlvol, gaat regelmatig naar de kapper en weet ook de schoonheidssalon te vinden. De metroman houdt van kunst en cultuur, koopt zijn eigen kleding en kookt graag. Hij durft over zijn emoties te praten en zich kwetsbaar op te stellen. De metroman is geen homo. Integendeel, hij is een echte vrouwenversierder.
Goeie grap.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
Waarop Joost ook Menno in het gezicht spuugde...
kan jij 5 weken naast Lieske liggen dan zonder ook maar 1 poging te wagenquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:32 schreef scanman01 het volgende:
Rob komt er nu mee dat een echte man niet 5 weken naast een vrouw kan liggen zonder te neuken
Ik ken ze wel, zijn er niet veel, maar ze bestaan gelukkig.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:36 schreef milagro het volgende:
ik ken eerlijk gezegd ook geen mannen die dat kunnen, geen poging wagen, of ze moeten echt niet op de dame (mij dus) vallen
Ik zou me na een week wel af gaan vragen of er een homo in mijn bed lagquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:36 schreef milagro het volgende:
[..]
kan jij 5 weken naast Lieske liggen dan zonder ook maar 1 poging te wagen
ik ken eerlijk gezegd ook geen mannen die dat kunnen, geen poging wagen, of ze moeten echt niet op de dame (mij dus) vallen
Leuk heh om te horen Roelquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:36 schreef Shirley het volgende:
Aarghh Dido: ''Mijn vrienden zijn verliefd op me.
Dat is er ook niet gezegd. Menno heeft wel pogingen gedaan, maar ze hebben afgesproken dat niet te doen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:36 schreef milagro het volgende:
[..]
kan jij 5 weken naast Lieske liggen dan zonder ook maar 1 poging te wagen
Zou jij naast een vent kruipen waar van je weet dat hij gek op je is dan?quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:37 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik ken ze wel, zijn er niet veel, maar ze bestaan gelukkig.
klopt helemaal volgens mij, eindelijk komen de ware gezichten een beetje naar boven en worden er geen toneelstukjes gespeeld, eindelijk zien we hoe paranoia mensen worden als je ze 24 uur per dag opsluit en afsluit van de buitenwereldquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:34 schreef milagro het volgende:
de reacties nu zijn niet typerend voor de persoon, maar wel voor de situatie mijns inziens, dat bedoel ik enkel maar te zeggen
Precies. Er zijn maar weinig mannen die dat respect op kunnen brengen, maar gelukkig bestaan ze zeer zeker nog wel.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is er ook niet gezegd. Menno heeft wel pogingen gedaan, maar ze hebben afgesproken dat niet te doen.
Als ik weet dat hij zich kan gedragen wel ja.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:38 schreef milagro het volgende:
[..]
Zou jij naast een vent kruipen waar van je weet dat hij gek op je is dan?
Ik niet in ieder geval.
Nahhh kom op scan One nightstand ook niet?..Lieske vind ik maar een trutje maar wel een lekker trutje.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is er ook niet gezegd. Menno heeft wel pogingen gedaan, maar ze hebben afgesproken dat niet te doen.
En ter aanvulling. Ik vind Lieske een schat en een mooie meid, maar ik zou niets met haar willen nee.
haha, dat wordt vechten om Menno:)quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:40 schreef mijn23 het volgende:
dido kruipt nu nooit meer bij roel in bed hahaha lach me ziek
En zo zou ik ook zijn, Als ik gek ben op iemand zou ik het alleen al heerlijk vinden om gewoon naast die persoon te liggen. Menno en Ingrid hebben wel meer gedaan trouwens. Het is niet zo dat hij geen poging heeft gedaan.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:39 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Precies. Er zijn maar weinig mannen die dat respect op kunnen brengen, maar gelukkig bestaan ze zeer zeker nog wel.
Kat op het spek binden? Ik lijk wel gek, natuurlijk doe ik dat niet.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:39 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Als ik weet dat hij zich kan gedragen wel ja.
Nee, okay, maar stel dat je dat wél zou willen, zou je dan rustig naast haar liggen die 5 weken?quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En ter aanvulling. Ik vind Lieske een schat en een mooie meid, maar ik zou niets met haar willen nee.
Ik ga echt niet met iemand in bed liggen die mijn dochter zou kunnen zijn. Nee, dank je.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:40 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Nahhh kom op scan One nightstand ook niet?..Lieske vind ik maar een trutje maar wel een lekker trutje.
Ze denkt nu te weten hoe de andere sexe denkt ... surequote:Op vrijdag 30 september 2005 00:43 schreef STUSSY1 het volgende:
Nou, gelukkig heeft Dido wat geleerd... tsjongejonge
Nee hoor, als er een situatie is, alleen een 2 persoonsbed en je komt allebei na een nacht stappen van 48 uur wakker thuis, dat je allebei op een fatsoenlijk bed wilt slapen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:41 schreef Quembel het volgende:
[..]
Kat op het spek binden? Ik lijk wel gek, natuurlijk doe ik dat niet.
waarom zou je dat willen dan?quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:39 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Als ik weet dat hij zich kan gedragen wel ja.
Ik zou me al heerlijk voelen als ik alleen al naast die persoon kan liggen en dat ze op mijn borst in slaap valt ofzo. Ik ben een softie in dat soort dingen... en softies zijn weer mogelijk homo volgens Roel, dus misschien moet ik ook maar uit de kast komenquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:42 schreef milagro het volgende:
[..]
Nee, okay, maar stel dat je dat wél zou willen, zou je dan rustig naast haar liggen die 5 weken?
Is toch ook lastig dan?
Niks moet, moet slaap lekker en lekker werken morgen...quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:44 schreef PirE het volgende:
Ik ga naar bed, moet morgen weer werken.
Heb je idd gelijk in.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:42 schreef milagro het volgende:
Je geeft toch een bepaald signaal af dan, waarbij het niet raar zou zijn als de man dan een poging waagt.
Lees de andere reactie die ik gepost heb maar.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:44 schreef milagro het volgende:
[..]
waarom zou je dat willen dan?
je weet dan toch dat het voor hem lastig is, als hij verliefd is op jou?
beter houd je dan iig dat soort afstand, lijkt me.
geef je geen valse hoop, of verkeerd op te vatten signalen, wat je toch echt al snel krijgt als 1 verliefd is
en dan komen toch vaak, ondanks voornemens, de verwijten... "waarom kroop je dan steeds bij me?"
En anderso dan? Kan een vrouw zich ook niet inhouden als ze wel geil is op een man, maar andersom niet? Of is dat weer heel wat anders?quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:44 schreef milagro het volgende:
[..]
waarom zou je dat willen dan?
je weet dan toch dat het voor hem lastig is, als hij verliefd is op jou?
Ik ook.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:44 schreef ilona-scuderia het volgende:
Dido wordt moe van het slappe psychologische gebral van Rob...
Precies wat ik dacht ! En door de discussies onderling zijn de verschillende nominaties ook weer plausibel. Anders had iedereen in the right way of mind gedacht dat de meeste Tanja zouden nomineren. Nu is het dus te verklaren dat mensen "ineens toch niet" op Tanja stemt.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:44 schreef Loedertje het volgende:
Ach, de aandacht is iig totaal van Tanja af, doel van BB is bereikt met dit gerucht van buitenaf.
Volgens mij is dat voor vrouwen een stuk makkelijker dan voor mannenquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En anderso dan? Kan een vrouw zich ook niet inhouden als ze wel geil is op een man, maar andersom niet? Of is dat weer heel wat anders?
Ik denk wat dat aangaat hetzelfde als Milagro.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:44 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nee hoor, als er een situatie is, alleen een 2 persoonsbed en je komt allebei na een nacht stappen van 48 uur wakker thuis, dat je allebei op een fatsoenlijk bed wilt slapen.
Mannen met respect bestaan gelukkig.
Ach, komt morgen wel weer als Tanja avondeten kooktquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:47 schreef cevece het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht ! En door de discussies onderling zijn de verschillende nominaties ook weer plausibel. Anders had iedereen in the right way of mind gedacht dat de meeste Tanja zouden nomineren. Nu is het dus te verklaren dat mensen "ineens toch niet" op Tanja stemt.
Ik zou niet discussieren over wie de homo is, maar ik zou helemaal pissed zijn omdat ik wéér een week op brood, pindakaas en uien moet leven.
Zo komen dat soort figuren wel op me over inderdaad. Beetje eng wat mij betreft.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:45 schreef Bocaj het volgende:
Rob is een potentiële verkrachter.....
Wanneer mogen/moeten ze weer nomineren ? Voor óf nadat er gekookt is ?quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ach, komt morgen wel weer als Tanja avondeten kookt
Ah, dan hebben wij een linkquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo komen dat soort figuren wel op me over inderdaad. Beetje eng wat mij betreft.
Ja, maar als die persoon , waar jij helemaal gek op bent, na 5 nachten met jou, opeens met een ander, in jouw bijzijn gaat zoenen, voel je je toch rot, lijkt me.. en dat zou ik dan echt naar vinden, was ik die persoon geweest.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zou me al heerlijk voelen als ik alleen al naast die persoon kan liggen en dat ze op mijn borst in slaap valt ofzo. Ik ben een softie in dat soort dingen... en softies zijn weer mogelijk homo volgens Roel, dus misschien moet ik ook maar uit de kast komen
Als er een keuze is waar te slapen, dan ga ik er niet naast liggen natuurlijk, dan ga ik zelfs liever op een andere kamer.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:48 schreef Quembel het volgende:
[..]
Ik denk wat dat aangaat hetzelfde als Milagro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |