Dat andere vond ik ook niet raar, maten onder elkaar gaan niet over een anders wijf d'r been wrijven, doe je gewoon niet, valt nooit in goeie aarde.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:28 schreef Wup het volgende:
[..]
het ging niet alleen om dat spuugverhaal [ dat heb ik ook niet gezien];
btw: ik vraag me af of die klap zich tot mannen beperkt....
Ralph schijnt een metroman te zijnquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:28 schreef style het volgende:
[..]
Dan ben ik ook wereldvreemd want daar heb ik ook nog nooit van gehoord.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:30 schreef Bocaj het volgende:
Kan dit ook een straf zijn omdat de bewoners ook gingen speculeren over bb
Kan best dat Menno het niet is, maar liegen kan hij wel als de beste, die speelt 1 groot spel in BB om zover mogelijk te komen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:30 schreef STUSSY1 het volgende:
Goedenavond...
in die kamer lijkt me nu wel duidelijk dat Menno het niet is, anders zou hij echt keihard liegen maar, Ingrid geeft geen duidelijk antwoord... dan toch haar??
Dan nemen ze wel erg hard wraak op Mennoquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:30 schreef Bocaj het volgende:
Kan dit ook een straf zijn omdat de bewoners ook gingen speculeren over bb
Uhhhh, wat ik hier doe, tsja uhhhh, wat doe ik hier eigenlijk...quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:23 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Wat doe jij hier dan nog ? waar zat jij op te wachten ? bewoners die liggend op de bigboys wat zouteloze gesprekken voeren ?
Ik was al lang weggeweest nu als ze deze bom niet in het huis hadden gegooid, hulde Talpa.
Gevonden! :quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:30 schreef kissa het volgende:
[..]
Ralph schijnt een metroman te zijn![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Menno scheen Joost (voor de grap) in het gezicht te hebben gespuugd
Dat ging toch over Joostquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:32 schreef style het volgende:
[..]
Gevonden! :
De metroman.
Gelukkig zijn niet alle mannen emotioneel in de Middeleeuwen blijven steken. Ook de man is met zijn tijd mee veranderd, zij het hortend en stotend. Als reactie op de emancipatie is ook de man veranderd. Er dient zich een nieuwe man aan, de metroman.
Tien jaar geleden introduceerde de Britse journalist Mark Simpson van de krant ‘The Independent’ de metroman. Deze man staat voor een moderne man die cosmetica niet schuwt en van mode houdt. Hij kleedt zich stijlvol, gaat regelmatig naar de kapper en weet ook de schoonheidssalon te vinden. De metroman houdt van kunst en cultuur, koopt zijn eigen kleding en kookt graag. Hij durft over zijn emoties te praten en zich kwetsbaar op te stellen. De metroman is geen homo. Integendeel, hij is een echte vrouwenversierder.
quote:Een metroman. Een metroseksueel. Een man zoals vrouwen hem volgens trendwatchers het liefst zien. Een man die cosmetica geen vies woord vindt, die zélf op z'n kleding let, minstens één zachtroze overhemd in de kast heeft hangen, geanimeerd over kunst en cultuur kan praten, niet bang is om zijn zachte en emotionele kant te laten zien én bovendien geen homo is. Om zichzelf in al zijn behoeften optimaal te voorzien, van kleding tot huidverzorging, woont deze zelfbewuste man in een metropool, vandaar metroman.
Een metroman. Een metroseksueel. Een man zoals vrouwen hem volgens trendwatchers het liefst zien. Een man die cosmetica geen vies woord vindt, die zélf op z'n kleding let, minstens één zachtroze overhemd in de kast heeft hangen, geanimeerd over kunst en cultuur kan praten, niet bang is om zijn zachte en emotionele kant te laten zien én bovendien geen homo is. Om zichzelf in al zijn behoeften optimaal te voorzien, van kleding tot huidverzorging, woont deze zelfbewuste man in een metropool, vandaar metroman.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:26 schreef kissa het volgende:
Ik weet het, ik ben een beetje wereldvreemd, maar wat is een metroman![]()
Nou ... kzou dat ook wel moeilijk vinden hoorquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:32 schreef scanman01 het volgende:
Rob komt er nu mee dat een echte man niet 5 weken naast een vrouw kan liggen zonder te neuken
rustig maar, hoorquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, maak het nou even zeg....
Dat wordt hier toch altijd gedaan met iedere bewoner. Waarom zou dat nu niet mogen?
Ik vind dat er door een flink aantal bewoners belachlijk wordt gereageerd hierop.
Dank uquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:32 schreef style het volgende:
[..]
Gevonden! :
De metroman.
Gelukkig zijn niet alle mannen emotioneel in de Middeleeuwen blijven steken. Ook de man is met zijn tijd mee veranderd, zij het hortend en stotend. Als reactie op de emancipatie is ook de man veranderd. Er dient zich een nieuwe man aan, de metroman.
Tien jaar geleden introduceerde de Britse journalist Mark Simpson van de krant ‘The Independent’ de metroman. Deze man staat voor een moderne man die cosmetica niet schuwt en van mode houdt. Hij kleedt zich stijlvol, gaat regelmatig naar de kapper en weet ook de schoonheidssalon te vinden. De metroman houdt van kunst en cultuur, koopt zijn eigen kleding en kookt graag. Hij durft over zijn emoties te praten en zich kwetsbaar op te stellen. De metroman is geen homo. Integendeel, hij is een echte vrouwenversierder.
Goeie grap.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
Waarop Joost ook Menno in het gezicht spuugde...
kan jij 5 weken naast Lieske liggen dan zonder ook maar 1 poging te wagenquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:32 schreef scanman01 het volgende:
Rob komt er nu mee dat een echte man niet 5 weken naast een vrouw kan liggen zonder te neuken
Ik ken ze wel, zijn er niet veel, maar ze bestaan gelukkig.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:36 schreef milagro het volgende:
ik ken eerlijk gezegd ook geen mannen die dat kunnen, geen poging wagen, of ze moeten echt niet op de dame (mij dus) vallen
Ik zou me na een week wel af gaan vragen of er een homo in mijn bed lagquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:36 schreef milagro het volgende:
[..]
kan jij 5 weken naast Lieske liggen dan zonder ook maar 1 poging te wagen
ik ken eerlijk gezegd ook geen mannen die dat kunnen, geen poging wagen, of ze moeten echt niet op de dame (mij dus) vallen
Leuk heh om te horen Roelquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:36 schreef Shirley het volgende:
Aarghh Dido: ''Mijn vrienden zijn verliefd op me.
Dat is er ook niet gezegd. Menno heeft wel pogingen gedaan, maar ze hebben afgesproken dat niet te doen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:36 schreef milagro het volgende:
[..]
kan jij 5 weken naast Lieske liggen dan zonder ook maar 1 poging te wagen
Zou jij naast een vent kruipen waar van je weet dat hij gek op je is dan?quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:37 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik ken ze wel, zijn er niet veel, maar ze bestaan gelukkig.
klopt helemaal volgens mij, eindelijk komen de ware gezichten een beetje naar boven en worden er geen toneelstukjes gespeeld, eindelijk zien we hoe paranoia mensen worden als je ze 24 uur per dag opsluit en afsluit van de buitenwereldquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:34 schreef milagro het volgende:
de reacties nu zijn niet typerend voor de persoon, maar wel voor de situatie mijns inziens, dat bedoel ik enkel maar te zeggen
Precies. Er zijn maar weinig mannen die dat respect op kunnen brengen, maar gelukkig bestaan ze zeer zeker nog wel.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is er ook niet gezegd. Menno heeft wel pogingen gedaan, maar ze hebben afgesproken dat niet te doen.
Als ik weet dat hij zich kan gedragen wel ja.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:38 schreef milagro het volgende:
[..]
Zou jij naast een vent kruipen waar van je weet dat hij gek op je is dan?
Ik niet in ieder geval.
Nahhh kom op scan One nightstand ook niet?..Lieske vind ik maar een trutje maar wel een lekker trutje.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is er ook niet gezegd. Menno heeft wel pogingen gedaan, maar ze hebben afgesproken dat niet te doen.
En ter aanvulling. Ik vind Lieske een schat en een mooie meid, maar ik zou niets met haar willen nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |