Dat roepen alle vrouwen als ze flink belazerd zijn door een man of teveel verdriet hebben van hun laatste relatie.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:47 schreef scanman01 het volgende:
Tanja zou wel willen dat ze lesbisch was
Begreep ik dat goed???
Die Linda kan echt heel grappig uit de hoek komen, zo onverwacht vaakquote:Op donderdag 29 september 2005 23:48 schreef Falco het volgende:
Linda: Dido zit zo erg op iedereen te azen, omdat ze het zelf is
Lieske ja echtquote:Op donderdag 29 september 2005 23:52 schreef Bep het volgende:
Ingrid of Lieske is het
Roel ook, die begon er mee , hoorquote:Op donderdag 29 september 2005 23:52 schreef scanman01 het volgende:
Dido denkt echt dat Menno de homo is![]()
![]()
![]()
een roel had morgen last van harde lulquote:Op donderdag 29 september 2005 23:49 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ze heeft idd continu harde buiken en ook Linda zei vanmiddag al * Hey Tanjaaaa, je buik is ingedaald*
Daarom vindik Linda gewoon echt een topwijf. Die mag van mij wel bij de laatste 3 zitten. Lachen tot 't eindquote:Op donderdag 29 september 2005 23:52 schreef milagro het volgende:
[..]
Die Linda kan echt heel grappig uit de hoek komen, zo onverwacht vaak
quote:Op donderdag 29 september 2005 23:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Roel
"Hij (Menno) stemt op Lieske, als een meisje"
Menno heeft ontkend geen homo te zijn?quote:Op donderdag 29 september 2005 23:51 schreef Falco het volgende:
Denkt Ingrid nu ook dat Menno de homo is ?
En Dido heeft nu ook een Menno-anekdote. Menno zou een week of wat geleden tegen haar heel hard ontkend te hebben geen homo te zijn.
Klopt.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:54 schreef milagro het volgende:
[..]
Roel ook, die begon er mee , hoor
Dido gaat er in mee
Ingrid ja. Dat was wat ze Menno toen ooit op bed bijna had verteld, maar op het laatst deed ze opeens net alsof het een geintje was...quote:Op donderdag 29 september 2005 23:52 schreef Bep het volgende:
Ingrid of Lieske is het
Zeg nou zelf.....Kun je het die verwekker wel kwalijk nemen, dat ie niet meer naar Tanja omkijkt ? Of haar belazerd ? Wat is belazeren? Als ik zou weten wat me te wachten stond deed ik er ook alles aan om daar vanaf te komen..............quote:Op donderdag 29 september 2005 23:51 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dat roepen alle vrouwen als ze flink belazerd zijn door een man of teveel verdriet hebben van hun laatste relatie.
quote:Op donderdag 29 september 2005 23:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt.
Menno geilt met alle vrouwen. Hij kreeg een stijve van Dido... hij heeft al meerdere keren een stijve gekregen van Ingrid.... en heeft met Ingrid liggen tongen. Hoe kunnen Ingrid en Dido nou serieus hierover lullen?
Goed zo laat haar maar lijdenquote:Op donderdag 29 september 2005 23:56 schreef style het volgende:
Tanja vindt het wel jammer dat ze niet gezegd hebben wie de stiekume roker nu was.
Dat zit haar wel goed dwars![]()
Het is nationale homodagquote:Op donderdag 29 september 2005 23:56 schreef Kolomo het volgende:
Wel grappig, exact vandaag vertelde een collega tegen mij dat hij (voor het eerst) een vriend heeft.... En van hem wist ik het dus ook absoluut niet!
Omdat ze blond zijn misschienquote:Op donderdag 29 september 2005 23:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt.
Menno geilt met alle vrouwen. Hij kreeg een stijve van Dido... hij heeft al meerdere keren een stijve gekregen van Ingrid.... en heeft met Ingrid liggen tongen. Hoe kunnen Ingrid en Dido nou serieus hierover lullen?
Menno is gewoon een gluiperd, die door zich neutraal op te stellen zover mogelijk probeert te komen.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:57 schreef Falco het volgende:
Daarentegen is Menno wel iemand, die niet heel erg open en extrovert is. Zo wil hij niet seksen in het huis (zijn moeder is immers lerares) en praat hij ook niet over politiek (je kan zomaar omver geschoten).
quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:00 schreef Loedertje het volgende:
En tóch loopt Menno alsof er nog een stukkie inzit .
Dat is nog het meest trieste van allemaal.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:00 schreef Marrije het volgende:
Ik vind het wel lachen dat Ingrid twijfelt.
lachen, hè, ze dacht alsnog de schuld op een ander te kunnen afschuiven , maar helaas, Tanja, JIJ hebt de anderen een week rantsoen bezorgdquote:Op donderdag 29 september 2005 23:56 schreef style het volgende:
Tanja vindt het wel jammer dat ze niet gezegd hebben wie de stiekume roker nu was.
Dat zit haar wel goed dwars![]()
Ow .. k kan hem wel volgen over zn testestoronregelsquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:00 schreef scanman01 het volgende:
Roel kraamt nu ook volkomen onzin uit.
Samengevat: Neequote:Op donderdag 29 september 2005 23:57 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Zeg nou zelf.....Kun je het die verwekker wel kwalijk nemen, dat ie niet meer naar Tanja omkijkt ? Of haar belazerd ? Wat is belazeren? Als ik zou weten wat me te wachten stond deed ik er ook alles aan om daar vanaf te komen..............![]()
*tevreden rotkop* "IK was niet de eerste die een sigaret op heeft gestoken"quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:01 schreef milagro het volgende:
[..]
lachen, hè, ze dacht alsnog de schuld op een ander te kunnen afschuiven , maar helaas, Tanja, JIJ hebt de anderen een week rantsoen bezorgd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |