Streams 1 en 2quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:10 schreef Speedski het volgende:
[..]
Welke streams zit jij te bekijken ?
Lieskequote:Op vrijdag 30 september 2005 00:10 schreef Falco het volgende:
Oh nu denkt Rob opeens dat het Joost is.
nee precies, maar hier op Fok werd wel eens anders gesuggereerd.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:08 schreef milagro het volgende:
[..]
er is toch ook niets serieus
gewoon maatjes, met wat gekroel, maakt het verblijf wat aangenamer, zeg maar
Right, my thoughts..quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:08 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid valt wat mij betreft ook door de mand nu. Net zoals vele anderen trouwens.
er is ook geen homo dat is omdat de bewoners elke keer complotjes verzinnen dat BB er nu zelf een maakt en ze daar 48 uur mee laat klooienquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:09 schreef Kinga het volgende:
Ik denk nog steeds dat er niemand homo is, is gewoon weer een mindfuck van BB....
Ze wil niet geloven dat Menno haar min of meer gebruikte de afgelopen wekenquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:09 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid begint nu zelfs te huilen ... Mên .....
Dit wordt echt triest!
Op mij komt het over alsof ze het erg is dat mensen haar wantrouwen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze reageert nu alsof ze haar van iets heel ergs beschuldigen. Zo komt het tenminste op mij over.
ze zat net in DBK met huiswerk, maar volgens mij was dat gelijk met Robquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:12 schreef Djoj het volgende:
Right, my thoughts..
Iemand Lieske gespot??
Dat is één mannenregel ja... Volgens Roel zijn er heel veel.... hij noemde er ook een paar en die sloegen echt nergens opquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:09 schreef cuall het volgende:
[..]
dat zijn mannenregels, dat doen mannen ALTIJD![]()
![]()
Ik zei het weken terug al, Menno gaat haar hartje breken.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:13 schreef CartWOman het volgende:
."
Plus dat ze Menno vrijwel allemaal verdenken, moet voor haar ook lullig zijn.
Nee, ze wordt een beetje moe dat "men" denkt dat ze niet gelukkig is, deze huilbui heeft ze al eerder gehad.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:12 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ze wil niet geloven dat Menno haar min of meer gebruikte de afgelopen wekken
agossie, arme meid.
Homo's krijgen overal een stijve van.......hehehequote:Op donderdag 29 september 2005 23:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt.
Menno geilt met alle vrouwen. Hij kreeg een stijve van Dido... hij heeft al meerdere keren een stijve gekregen van Ingrid.... en heeft met Ingrid liggen tongen. Hoe kunnen Ingrid en Dido nou serieus hierover lullen?
Ja absoluut plus dat het mij aan me reet zal roesten wie het is of wie het niet is, mijn part zijn ze het allemaalquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:14 schreef scanman01 het volgende:
Het wordt echt met de minuut genanter.
Hebben jullie dat nou niet???
Man, dit is toch geweldigquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:14 schreef scanman01 het volgende:
Nee , totaal nietquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:14 schreef scanman01 het volgende:
hebben jullie het weer over me lievelingquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:03 schreef -Delta- het volgende:
[..]
*tevreden rotkop* "IK was niet de eerste die een sigaret op heeft gestoken"
![]()
Ze voelt zich gewoon vet genaaid. Ze denkt echt dat Menno homo isquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze reageert nu alsof ze haar van iets heel ergs beschuldigen. Zo komt het tenminste op mij over.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:14 schreef scanman01 het volgende:
Ja, vind ik dus ook, het boeit me ook niet hoor, als die speculaties, alsof het een wereldwonder zou zijn, als er eentje homo is, pffff....echt achterlijk dit...quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:14 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:14 schreef scanman01 het volgende:
Ik vind het leuker dan trick tracken met Ralph.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:14 schreef scanman01 het volgende:
Het is wel leuk inderdaad, maar hoe sommigen reageren vind ik wel behoorlijk genant.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:16 schreef milagro het volgende:
[..]
Nee , totaal niet
Het is juist leuk
Ze denken echt dat dit een opdracht is , 48 uur de tijd, en door dit soort spelletjes komen er allerlei andere dingen naar boven, is juist mooi
tuurlijk boeit dat niet maar daar gaat het helemaal niet om, roddel, achterklap, insinuaties, beschuldigingen, wilde theorieën, daar zaten we toch met z'n allen op te wachten ?quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:17 schreef Djoj het volgende:
Ja, vind ik dus ook, het boeit me ook niet hoor, als die speculaties, alsof het een wereldwonder zou zijn, als er eentje homo is, pffff....echt achterlijk dit...
Makkelijk leesbaarquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:19 schreef Suuz_ het volgende:
toen dido en roel in de stoel lagen daarstraz zei roel het is ingrid denk of menno toen zei dido ik denk ingrid maar ik weet iets over haar dat ik niet mag vertellen tegen jou.
nou ik moet wel zeggen dat als iemand zo dicht bij mij zou zitte en zou zegge "zeg zonder te blozen dat je geen homo bent" dan ga ik echt blozenquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:18 schreef style het volgende:
Kun je blozen spelen? Ik kan dat niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |