Hou toch eens op zeg, ze heeft een driejarige meao opleiding in 1 jaar gedaan dus zó onwijs dom kan ze niet zijn.quote:Op donderdag 29 september 2005 15:40 schreef NG het volgende:
Heeft Tanja al iets geleerd of is ze echt analfabeet?
dat is de enige reden waarom ze in dat huis zitquote:Op donderdag 29 september 2005 15:40 schreef Loedertje het volgende:
Tanja is doodsbang voor de bevalling an sich en nog banger voor de live bevalling op tv....
Dat laatste hoorde ik gisteren, wist helemaal niet dat ze van plan waren om dat uit te zenden .
meaoquote:Op donderdag 29 september 2005 15:41 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Hou toch eens op zeg, ze heeft een driejarige meao opleiding in 1 jaar gedaan dus zó onwijs dom kan ze niet zijn.
in 1 jaar? en hoe heeft ze dat gekregen? mocht de docent een dagje gratis op de boerderij komen kijken?quote:Op donderdag 29 september 2005 15:41 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Hou toch eens op zeg, ze heeft een driejarige meao opleiding in 1 jaar gedaan dus zó onwijs dom kan ze niet zijn.
Waarom niet, andere programma's doen het toch ook?quote:Op donderdag 29 september 2005 15:42 schreef MaLo het volgende:
Ik kan wil me niet voorstellen dat ze haar daadwerkelijk met grote bebloede scheur vol in beeld nemen hoor.
Zowel Joost als Menno blinken uit in het *onderwijzen* van *de groep*quote:Op donderdag 29 september 2005 15:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Joost lijkt het als enige te kennen of niet?
ja, maar die moeders nemen hun kind erna liefdevol in hun armen, tanja daarentegen is in staat het kind uit het raam te gooien omdat ze haar pijn heeft gedaanquote:Op donderdag 29 september 2005 15:42 schreef NG het volgende:
[..]
Waarom niet, andere programma's doen het toch ook?
Het gaat om de foto. Let eens goed op de kleuren.......................quote:Op donderdag 29 september 2005 15:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Goh, een paar uur geleden riep ze nog dat de maat nu echt vol was, en ze geen nieuwe energie meer zou gaan steken in Tanja. En dat ze haar zou gaan nomineren en dat ze óók nog naar de DBK zou gaan om het over Tanja te hebben. Kortom: ze was nog steeds woést.
En nu loopt ze te "levelen"?
Wat houdt levelen precies in, als je dat bij Tanja doet? Het met een verwijtende blik op een klagen zetten?
ik heb haar ergens rond de verpeste verrassing horen vertellen dat ze vooraf afspraken had gemaakt met BB over bepaalde camera posities.quote:Op donderdag 29 september 2005 15:40 schreef Loedertje het volgende:
Tanja is doodsbang voor de bevalling an sich en nog banger voor de live bevalling op tv....
Dat laatste hoorde ik gisteren, wist helemaal niet dat ze van plan waren om dat uit te zenden .
Heeft iemand al eens tegen jou gezegd dat die sterretjes enorm irritant lezen? We wonen hier in Nederland en daar zijn sterretjes geen leestekens.quote:Op donderdag 29 september 2005 15:43 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Zowel Joost als Menno blinken uit in het *onderwijzen* van *de groep*
Ze proberen op speelse verhalende wijze bij anderen de *leerstof* naar binnen te pompen.
Als deze 2 er niet bij zouden zijn dan had *de groep* echt geen letter kunnen onthouden
Lieske weet wel veel btw .
Wat is er mis met het Meao ???? (Behalve dat die opleiding niet voldoende is om een studie rechten te gaan volgen om vervolgens carriere te maken als succesvol advocate die soms overdereven vrolijke en aanwezig kan zijn???)quote:
ik vind die sterretjes helemaal niet storend .....quote:Op donderdag 29 september 2005 15:45 schreef American_Nightmare het volgende:
Heeft iemand al eens tegen jou gezegd dat die sterretjes enorm irritant lezen? We wonen hier in Nederland en daar zijn sterretjes geen leestekens.
ik ben bang dat je gelijk hebt, het kind gaat de bal achternaquote:Op donderdag 29 september 2005 15:43 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
ja, maar die moeders nemen hun kind erna liefdevol in hun armen, tanja daarentegen is in staat het kind uit het raam te gooien omdat ze haar pijn heeft gedaan![]()
Meende dat je normaliter kunt starten in het 2e jaar meao als je je havo diploma hebt.quote:
quote:Op donderdag 29 september 2005 15:45 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Heeft iemand al eens tegen jou gezegd dat die sterretjes enorm irritant lezen?
Spreek voor jezelf, je lijkt zo Chantal wel met je * we vinden dit, we vinden dat*quote:We wonen hier in Nederland en daar zijn sterretjes geen leestekens.
Ja laten we dan allemaal onze <<eigen>> leestekens gaan verzinnen, dan ::verneuken:: we fok helemaal niet.quote:Op donderdag 29 september 2005 15:46 schreef Wup het volgende:
[..]
ik vind die sterretjes helemaal niet storend .....
Dit gaat om Tanja. Tanja. Halfnaakt.quote:Op donderdag 29 september 2005 15:42 schreef NG het volgende:
[..]
Waarom niet, andere programma's doen het toch ook?
Denk dat BB de artiesten voor *het feestje * al klaar heeft staan en dat een feestje zonder drank niet compleet is .quote:Op donderdag 29 september 2005 15:47 schreef MaJo het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat de vragen alleen gesteld gaan worden aan de bewoners die het minst goed kunnen leren?
Begrijpend lezen is ook een vak he?quote:
quote:Op donderdag 29 september 2005 15:47 schreef Loedertje het volgende:
[..]
[..]
Spreek voor jezelf, je lijkt zo Chantal wel met je * we vinden dit, we vinden dat*
$tel ^^je^^niet^^zo^^aan":*&%@&*quote:Op donderdag 29 september 2005 15:49 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ja laten we dan allemaal onze <<eigen>> leestekens gaan verzinnen, dan ::verneuken:: we fok helemaal niet.
Off topic: Mijn nick lijkt veel op de jouwequote:Op donderdag 29 september 2005 15:47 schreef MaJo het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat de vragen alleen gesteld gaan worden aan de bewoners die het minst goed kunnen leren? Ik ben er dan ook zeker van dat Tanja een vraag zal krijgen. Beetje lullig dus voor haar medebewoners dat ze niet mee wil werken.
Interessant puntquote:Op donderdag 29 september 2005 15:49 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Denk dat BB de artiesten voor *het feestje * al klaar heeft staan en dat een feestje zonder drank niet compleet is .
Daarom zullen ze juist bewoners uitkiezen die wél in staat zijn de goede antwoorden te geven.
quote:Op donderdag 29 september 2005 15:49 schreef MaLo het volgende:
[..]
Dit gaat om Tanja. Tanja. Halfnaakt.
quote:Op donderdag 29 september 2005 15:45 schreef CGJung het volgende:
[..]
Wat is er mis met het Meao ???? (Behalve dat die opleiding niet voldoende is om een studie rechten te gaan volgen
![]()
quote:Toelatingseisen en bijzonderheden opleiding HBO-Rechten in deeltijd
Soort opleiding
3-jarige deeltijdopleiding
Toelatingseisen
1) Vwo-, havo- of mbo (niveau 4) diploma.
Beschikt u niet over de gewenste vooropleiding en bent u ouder dan 21 jaar, dan kunt u via een toelatingsexamen toch geplaatst worden.
Bron
Gewoon een kurk een kliko erin schuivenquote:Op donderdag 29 september 2005 15:51 schreef NG het volgende:
Kunnen ze met medicatie een zwangerschap ook een paar uur uitstellen? Is handig als ze ergens in de ochtend of middag moet bevallen....
Weeënremmersquote:Op donderdag 29 september 2005 15:51 schreef NG het volgende:
Kunnen ze met medicatie een zwangerschap ook een paar uur uitstellen? Is handig als ze ergens in de ochtend of middag moet bevallen....
gewoon hop breinaald erin en vruchtensap laten uitlekkenquote:Op donderdag 29 september 2005 15:52 schreef MaLo het volgende:
[..]
Weeënremmers
Of wee-opwekkers als het aan het eind van de middag nog niet hard genoeg opschiet![]()
of gewoon een tang erin steken en dat kind eruit trekkenquote:Op donderdag 29 september 2005 15:52 schreef MaLo het volgende:
[..]
Weeënremmers
Of wee-opwekkers als het aan het eind van de middag nog niet hard genoeg opschiet![]()
Met een studie HBO rechten kun je echt geen advocaat worden hoor.quote:
quote:Op donderdag 29 september 2005 15:50 schreef regenworm het volgende:
http://www.tiscali.nl/content/article/nente/519977.htm
Is altijd zo'n rare uitdrukking, wat heeft betaalde lust en sex met liefde te makenquote:betaalde liefde
Offtopic: Was mij inderdaad ook opgevallenquote:Op donderdag 29 september 2005 15:51 schreef MaLo het volgende:
[..]
Off topic: Mijn nick lijkt veel op de jouwe![]()
ON topic: Dat is maar net afhankelijk van hetgeen BB wil. Wel een feestje, of geen feestje.
WWremmers misschien gaat tanja hier van werkenquote:Op donderdag 29 september 2005 15:52 schreef MaLo het volgende:
[..]
Weeënremmers
Luister even, Tanja heeft strax een baby en wil de eerste jaren graag met haar kindje doorbrengen en weer fulltime gaan werken als de kleine naar school gaat. Je zou het juist moeten waarderen dat ze in de 4 jaar niet gaat afwachten en een grote afstand tot de arbeidsmarkt krijgt.quote:Op donderdag 29 september 2005 15:54 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Met een studie HBO rechten kun je echt geen advocaat worden hoor.
CHANTAL GNA GNA of ROBquote:Op donderdag 29 september 2005 15:55 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb de afgelopen 2 topics snel doorgelezen en het valt me op dat het 9 van de 10 keer over Tanja gaat. En dan wil iedereen ook nog eens dat ze oprot. Maar waar moeten we het dan over hebben?Natuurlijk moet Tanja blijven! Heerlijke TV.
Ik zou het geen uur met haar uithouden, maar hey, ik hoef ook geen tijd met haar in 1 huis door te brengen
Mijn echte naam is MArLOesquote:Op donderdag 29 september 2005 15:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Offtopic: Was mij inderdaad ook opgevallenUit nieuwsgierigheid, hoe kom je aan die naam?
Wat Loedertje zegtquote:Op donderdag 29 september 2005 15:56 schreef Loedertje het volgende:
Luister even, Tanja heeft strax een baby en wil de eerste jaren graag met haar kindje doorbrengen en weer fulltime gaan werken als de kleine naar school gaat. Je zou het juist moeten waarderen dat ze in de 4 jaar niet gaat afwachten en een grote afstand tot de arbeidsmarkt krijgt.
Eens studie kan geen kwaad en is altijd beter dan niets doen.
Inderdaad.. eerst zeiken dat het saai is en dan roepen dat de grootste herrieschopper eruit moet.quote:Op donderdag 29 september 2005 15:55 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb de afgelopen 2 topics snel doorgelezen en het valt me op dat het 9 van de 10 keer over Tanja gaat. En dan wil iedereen ook nog eens dat ze oprot. Maar waar moeten we het dan over hebben?Natuurlijk moet Tanja blijven! Heerlijke TV.
Ik zou het geen uur met haar uithouden, maar hey, ik hoef ook geen tijd met haar in 1 huis door te brengen
Ik kan ook prima zeiken op Chankwal hoor.. Absoluut geen moeite mee.quote:Op donderdag 29 september 2005 15:55 schreef Isabeau het volgende:
Of je het gelooft of niet, ik vind Chantal èn Rob tenenkrommender dan Tanja.quote:Op donderdag 29 september 2005 15:56 schreef regenworm het volgende:
CHANTAL GNA GNA of ROB
MaJo's echte naam zal dan wel MArJOlein zijnquote:Op donderdag 29 september 2005 15:57 schreef MaLo het volgende:
[..]
Mijn echte naam is MArLOes. Zo kom ik aan mijn nick.
Ik ben ook een studerende moeder. Geloof me, als Tanja buiten het huis dezelfde instelling heeft als binnen het huis, redt ze het no way.quote:Op donderdag 29 september 2005 15:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat Loedertje zegtHet is juist heel goed van Tanja dat ze in de periode thuis wil studeren. En in wezen kan iedereen van 21 jaar of ouder middels een toelatingsexamen aan een opleiding beginnen.
helemaal mee eens, Tanja moet helemaal niet weg, ze is zeker interessanter dan veel anderen daar om naar te kijken.quote:Op donderdag 29 september 2005 15:55 schreef Isabeau het volgende:
Nee, ze krijgt veel te veel aandacht op tv en in de live uitzendingen. En dat wordt alleen maar erger. Dus liever gisteren eruit dan vandaag. Als Tanja weg is kunnen we met BB beginnen.quote:Op donderdag 29 september 2005 15:55 schreef Isabeau het volgende:
Ik vraag me alleen serieus af of ze de capaciteiten wel heeft om op HBO niveau te studeren. Tot noch toe komt ze niet heel snugger over...quote:Op donderdag 29 september 2005 15:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat Loedertje zegtHet is juist heel goed van Tanja dat ze in de periode thuis wil studeren. En in wezen kan iedereen van 21 jaar of ouder middels een toelatingsexamen aan een opleiding beginnen.
Het gaat haar (zoals ik het heb begrepen) om het juridische werk.quote:Op donderdag 29 september 2005 15:54 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Stage lopen (wat verplicht is bij deze opleiding) wil ze gaan doen bij het Advocatenkantoor van haar oom (die nog van niets weet maar dat terzijde..)quote:Waar kunt u aan de slag?
Uit arbeidsmarktonderzoek is gebleken dat er grote behoefte is aan hbo-juristen. De laatste jaren is het aantal wetten en regels in ons land enorm toegenomen. Meer werk dus voor rechters en advocaten. Maar er is bij de overheid en in het bedrijfsleven ook een groeiende behoefte aan hbo-juristen. HBO-Rechten deeltijd aan de Hanzehogeschool is een brede, praktijkgerichte juridische opleiding waarmee u bijvoorbeeld aan het werk kunt bij:
- de centrale overheid, zoals ministeries
- lagere overheden, zoals gemeenten en provincies
- de rechterlijke macht en het openbaar ministerie
- de advocatuur en het notariaat
Nopequote:Op donderdag 29 september 2005 15:58 schreef Falco het volgende:
[..]
MaJo's echte naam zal dan wel MArJOlein zijn.
Pas maar op dat je geen kramp krijgt.quote:Op donderdag 29 september 2005 15:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Of je het gelooft of niet, ik vind Chantal èn Rob tenenkrommender dan Tanja.
Het vermogen te kunnen studeren heeft niets met sociale vaardigheden of een sachrijnige houding te maken.quote:Op donderdag 29 september 2005 15:59 schreef MaJo het volgende:
Ik vraag me alleen serieus af of ze de capaciteiten wel heeft om op HBO niveau te studeren. Tot noch toe komt ze niet heel snugger over...
Uit niets blijkt dat zij ook maar over een greintje doorzettingsvermogen beschikt. Iemand van haar leeftijd die nog nooit gewerkt heeft, aan de drugs heeft gezeten, hoer is geweest en zich zwanger heeft laten neuken, die zie ik nog geen HBO-studie afronden.quote:Op donderdag 29 september 2005 15:56 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Luister even, Tanja heeft strax een baby en wil de eerste jaren graag met haar kindje doorbrengen en weer fulltime gaan werken als de kleine naar school gaat. Je zou het juist moeten waarderen dat ze in de 4 jaar niet gaat afwachten en een grote afstand tot de arbeidsmarkt krijgt.
Eens studie kan geen kwaad en is altijd beter dan niets doen.
Nou....ik doe m'n best. Maar met 1 linkervoet voor Chantal en 1 rechtervoet voor Rob wil het netquote:Op donderdag 29 september 2005 16:00 schreef regenworm het volgende:
Pas maar op dat je geen kramp krijgt.
Toch wel, bij de meeste HBO opleidingen moet je wel één of meerdere projecten doen in GROEPEN. En in groepen functioneren lijkt me niet Tanja's sterkste kantquote:Op donderdag 29 september 2005 16:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het vermogen te kunnen studeren heeft niets met sociale vaardigheden of een sachrijnige houding te maken.
Er komt wel een hulp geloof ik. Maar die gaat op een dag ook weg en dan ligt dat kind alsnog haar wieg met stront te versierenquote:Op donderdag 29 september 2005 16:01 schreef NG het volgende:
Trouwens, krijgt Tanja ook kraamverzorging als de baby er eenmaal is? Het zou lullig zijn 'dat ze ff geen zin heeft in die baby" terwijl de baby ondertussen kan zwemmen in de ontlasting..
Dát is een héél ander verhaalquote:Op donderdag 29 september 2005 15:58 schreef MaLo het volgende:
Geloof me, als Tanja buiten het huis dezelfde instelling heeft als binnen het huis, redt ze het no way.
jahoor......quote:Op donderdag 29 september 2005 16:01 schreef American_Nightmare het volgende:
Uit niets blijkt dat zij ook maar over een greintje doorzettingsvermogen beschikt. Iemand van haar leeftijd die nog nooit gewerkt heeft, aan de drugs heeft gezeten, hoer is geweest en zich zwanger heeft laten neuken, die zie ik nog geen HBO-studie afronden.
Er zal wel hulp moeten zijn; de kraamvrouw en de baby moeten iedere dag gecontroleerd worden.quote:Op donderdag 29 september 2005 16:02 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Er komt wel een hulp geloof ik. Maar die gaat op een dag ook weg en dan ligt dat kind alsnog haar wieg met stront te versieren
Dat zal ze de komende weken wel vaker gaan doen.quote:Op donderdag 29 september 2005 16:02 schreef scanman01 het volgende:
Lieske pakt haar koffer in
[afbeelding]
Laten ze eerst die Tanja van jou er maar eens keihard uitflikkeren. Lijkt me een veel beter ideequote:Op donderdag 29 september 2005 16:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
En nu maar hopen dat ze haar koffer vanavond thuis mag uitpakken en dat ze Sjankwal nomineert.
[afbeelding]
De "Kermis de Kikker" vraag voor Tanja zit er ook wel weer in!quote:Op donderdag 29 september 2005 15:49 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Denk dat BB de artiesten voor *het feestje * al klaar heeft staan en dat een feestje zonder drank niet compleet is .
Daarom zullen ze juist bewoners uitkiezen die wél in staat zijn de goede antwoorden te geven.
als ze blijft, wordt dat een wekelijks ritueel inderdaad. En de meiden worden steeds gekker omdat ze mag blijven.quote:Op donderdag 29 september 2005 16:04 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat zal ze de komende weken wel vaker gaan doen.
Het in en uit pakken van haar koffer.
Natalie heeft ook tot december fervent gebruik gemaakt van allerlei pillen , Tanja is al gestopt met harddrugs op haar 22e...quote:Op donderdag 29 september 2005 16:01 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Uit niets blijkt dat zij ook maar over een greintje doorzettingsvermogen beschikt. Iemand van haar leeftijd die nog nooit gewerkt heeft, aan de drugs heeft gezeten, hoer is geweest en zich zwanger heeft laten neuken, die zie ik nog geen HBO-studie afronden.
De grootouders ( moeder van Tanja) mag de kleine onbeperkt bezoeken en meenemen naar buiten .quote:Op donderdag 29 september 2005 16:04 schreef MaLo het volgende:
[..]
Er zal wel hulp moeten zijn; de kraamvrouw en de baby moeten iedere dag gecontroleerd worden.
1. Het is mijn Tanja niet. Ze zorgt voor veel ophef in het huis, dus ze mag van mij wel blijven.quote:Op donderdag 29 september 2005 16:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Laten ze eerst die Tanja van jou er maar eens keihard uitflikkeren. Lijkt me een veel beter idee
Het is een spel... en Tanja speelt niet mee... Dus exit
Dat krijgt ze wel als ze hoort dat ze heel lang in de polls op 1 en 2 heeft gestaan.quote:Op donderdag 29 september 2005 16:06 schreef Rianne84 het volgende:
als lieske mag blijven krijgt ze ook wat meer zelfvertrouwen, dat is wel goed voor haar
Lieske blijft wees maar niet bang.quote:Op donderdag 29 september 2005 16:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
als ze blijft, wordt dat een wekelijks ritueel inderdaad. En de meiden worden steeds gekker omdat ze mag blijven.
Dat is waar. Laten we Ralph houden. Die is echt heel goed bezig in de groep en zorgt voor heel veel discussie bij de streamersquote:Op donderdag 29 september 2005 16:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
1. Het is mijn Tanja niet. Ze zorgt voor veel ophef in het huis, dus ze mag van mij wel blijven.
2. Lieske de overjarige kleuter brengt totaal niets in het huis
3. Van de 3 genomineerden is zij in mijn ogen de zwakste schakel.... Tot ziens...
MUTEquote:Op donderdag 29 september 2005 16:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
1. Het is mijn Tanja niet. Ze zorgt voor veel ophef in het huis, dus ze mag van mij wel blijven.
2. Lieske de overjarige kleuter brengt totaal niets in het huis
3. Van de 3 genomineerden is zij in mijn ogen de zwakste schakel.... Tot ziens...
Gaat niet om snugger zijn, het gaat om haar inzet. Als ze zich net zo inzet voor haar bevalling en voor de rest van de bewoners als voor haar (toekomstige) studie dan kan ik je verzekeren dat ze die studie nooit zal afmaken. Maakt niet uit welk niveau, of het nu gaat om een thuisstudie macramejen voor beginners of een deeltijdstudie rechten aan de universiteit van Groningen (of waar dan ook).quote:Op donderdag 29 september 2005 15:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen serieus af of ze de capaciteiten wel heeft om op HBO niveau te studeren. Tot noch toe komt ze niet heel snugger over...
Ralph? Ralph? Oooo jaaaaa, die zit ook nog in het huis!quote:Op donderdag 29 september 2005 16:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is waar. Laten we Ralph houden. Die is echt heel goed bezig in de groep en zorgt voor heel veel discussie bij de streamers
Tuurlijk heeft het ook met inzet te maken maar ook wel met je intelligentieniveau. Sommige mensen kunnen HBO nou eenmaal niet aan en ik ben bang dat Tanja daar één van is. Kermis de Kikkerquote:Op donderdag 29 september 2005 16:11 schreef CGJung het volgende:
[..]
Gaat niet om snugger zijn, het gaat om haar inzet. Als ze zich net zo inzet voor haar bevalling en voor de rest van de bewoners als voor haar (toekomstige) studie dan kan ik je verzekeren dat ze die studie nooit zal afmaken. Maakt niet uit welk niveau, of het nu gaat om een thuisstudie macramejen voor beginners of een deeltijdstudie rechten aan de universiteit van Groningen (of waar dan ook).
En Tanja mist beidequote:Op donderdag 29 september 2005 16:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft het ook met inzet te maken maar ook wel met je intelligentieniveau. Sommige mensen kunnen HBO nou eenmaal niet aan en ik ben bang dat Tanja daar één van is. Kermis de Kikker
Rekenen is ook niet haar sterkste kant, bleek gisteren. Liever een uitkering dan BB winnen want daar moet je toch een groot deel weer van inleveren...quote:Op donderdag 29 september 2005 16:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft het ook met inzet te maken maar ook wel met je intelligentieniveau. Sommige mensen kunnen HBO nou eenmaal niet aan en ik ben bang dat Tanja daar één van is. Kermis de Kikker
Tegen dit argument kan ik niet op. Bedenk wel dat ik afga op de info die ik lees op de officiele BB-site. Weet iemand wel zeker dat ze al die diploma's heeft gehaald ?quote:Op donderdag 29 september 2005 16:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als ik haar zo hoor praten kan ik me niet voorstellen dat ze ooit een diploma heeft gehaald. Maar ach, misschien was ze best een slimme meid voordat ze aan de crack gingquote:Op donderdag 29 september 2005 16:15 schreef CGJung het volgende:
[..]
Tegen dit argument kan ik niet op. Bedenk wel dat ik afga op de info die ik lees op de officiele BB-site. Weet iemand wel zeker dat ze al die diploma's heeft gehaald ?![]()
![]()
Wie als Havist een HBO rechten studie doet, weet zelf heus wel dat ie geen advocaat kan/gaat worden.quote:Op donderdag 29 september 2005 15:54 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Dat vond ik ook wel bijzonder stuitend... "Als ik 250.000 euro win dan krijg ik geen uitkering en kan ik dus niet rond komen". Jezus Tanja, dat bedrag staat gelijk aan 25 jaar een uitkering!quote:Op donderdag 29 september 2005 16:15 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
Rekenen is ook niet haar sterkste kant, bleek gisteren. Liever een uitkering dan BB winnen want daar moet je toch een groot deel weer van inleveren...![]()
Het is een verschrikkelijk mens. Dat kunnen we wel concluderen.quote:Op donderdag 29 september 2005 16:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat vond ik ook wel bijzonder stuitend... "Als ik 250.000 euro win dan krijg ik geen uitkering en kan ik dus niet rond komen". Jezus Tanja, dat bedrag staat gelijk aan 25 jaar een uitkering!
Op z'n minst jaquote:Op donderdag 29 september 2005 16:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is een verschrikkelijk mens. Dat kunnen we wel concluderen.
Dat was het wel maar het valt meteen stil nu jij hier postquote:Op donderdag 29 september 2005 16:21 schreef FlowKey het volgende:
"josties en paupers"![]()
het is weer gezellig zie ik .... en goedemiddag
ja mn dag is weer goedquote:Op donderdag 29 september 2005 16:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat was het wel maar het valt meteen stil nu jij hier post
Unchain my Heart, waarschijnlijkquote:Op donderdag 29 september 2005 16:30 schreef Ess het volgende:
I can change my heart ?????
Ja snap ik, maar weet Ralph dat ookquote:Op donderdag 29 september 2005 16:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Unchain my Heart, waarschijnlijk![]()
![]()
Nee, maar hijs wel liev, jammer dat ie er vanavond uitgaatquote:Op donderdag 29 september 2005 16:34 schreef Ess het volgende:
[..]
Ja snap ik, maar weet Ralph dat ook![]()
Lijkt me best frusterend voor Lieske om elke keer je koffer in te pakkenquote:Op donderdag 29 september 2005 16:30 schreef Stereotomy het volgende:
Lieske krijgt haar doos niet dicht
Is toch een liedje van Joop Kokker?quote:Op donderdag 29 september 2005 16:30 schreef Ess het volgende:
I can change my heart ?????
Joe Cocker - You can leave you're hat on baby.....quote:
Ik moest even kijken wie je bedoeldequote:Op donderdag 29 september 2005 16:33 schreef Ess het volgende:
Misschien he mensen staat ZE nu wel te strijken om haar koffer makkelijker dicht te krijgen.
Denk niet dat ze de volgende keer op de bank moet plaats nemenquote:Op donderdag 29 september 2005 16:36 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Lijkt me best frusterend voor Lieske om elke keer je koffer in te pakkenEn dan daarna weer uit tot de finale! Dat is dan nog ruim 8x na vandaag
Dit staat er dus, Leuk voor de mensen die mee willen doen met de quiz! (Ben jij beter dan de BB bewoners?)quote:
quote:Op donderdag 29 september 2005 16:37 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Joe Cocker - You can leave you're hat on baby.....
zijn die bio's maar 1 pagina pp??quote:Op donderdag 29 september 2005 16:42 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Dit staat er dus, Leuk voor de mensen die mee willen doen met de quiz! (Ben jij beter dan de BB bewoners?)
[Bio van Joe]
Ja of soms een half A4 tje Ze zijn volgens mij geript van deze showbizz site. Komt wel heel veel overeen met de scherpe scan van scanmanquote:Op donderdag 29 september 2005 16:44 schreef FlowKey het volgende:
[..]
zijn die bio's maar 1 pagina pp??
quote:Op donderdag 29 september 2005 16:43 schreef guzzie het volgende:
wat nu als ineens iedereen tanja nomineerd, dan zit ze alleen op de bank en kenne wij alleen nog maar op tanja stemmen, word wel een leuke gespannen laatste week daar dan!!! gnif, ze moet er nog een week inzitten, wetende dat ze er de week daarna zeker uit moet
En op wie stemt Tanja danquote:Op donderdag 29 september 2005 16:43 schreef guzzie het volgende:
wat nu als ineens iedereen tanja nomineerd, dan zit ze alleen op de bank en kenne wij alleen nog maar op tanja stemmen, word wel een leuke gespannen laatste week daar dan!!! gnif, ze moet er nog een week inzitten, wetende dat ze er de week daarna zeker uit moet
Volgens de regels is Tanja al genomineerd. Vorige week zei Bridget in de Live uitzending dat degene die zou gaan roken en de weekopdracht zou laten mislukken automatische genomineerd zou zijn.quote:
Maar dat zou dan inhouden dat de andere haar niet meer mogen nomineren toch? Dat was met Roel ook zo, Joost wilde op Roel stemmen omdat die er toch al zatquote:Op donderdag 29 september 2005 16:51 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Volgens de regels is Tanja al genomineerd. Vorige week zei Bridget in de Live uitzending dat degene die zou gaan roken en de weekopdracht zou laten mislukken automatische genomineerd zou zijn.
quote:Op donderdag 29 september 2005 16:52 schreef guzzie het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat Tanja behalve niet aan de quiz, ook niet meer wilde stemmen![]()
dan wordt er vast gezegd dat chantal het had kunnen overnemen en dat tanja daarom niet genomineerd is, maar chantal wel. hopelijk ontplofen de bewonders dan live op tvquote:Op donderdag 29 september 2005 16:51 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Volgens de regels is Tanja al genomineerd. Vorige week zei Bridget in de Live uitzending dat degene die zou gaan roken en de weekopdracht zou laten mislukken automatische genomineerd zou zijn.
De keren dat Ralph zijn mond opentrekt komt er of iets interessants uit of iets humoristisch.quote:Op donderdag 29 september 2005 16:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is waar. Laten we Ralph houden. Die is echt heel goed bezig in de groep en zorgt voor heel veel discussie bij de streamers
tja, blijft verrassend op die manierquote:Op donderdag 29 september 2005 16:58 schreef jv52 het volgende:
Ik denk dat e.e.a. allemaal geregiseerd is. BB5 zou vol zitten met onverwachte wendingen, intriges etc, Welnu; Tanja heeft gerookt, dus is automatisch genomineerd. BB bewoners MOETEN dus een ander nomineren. Dit zorgt natuurlijk weer voor de nodige ergernissen en aanvaringen. Dus blijft alles interessant om te volgen. Volgende week komt Talpa (of Hummie) met een escape voor Tanja waardoor haar nominatie komt te vervallen. Etc .... vul maar aan
Misschien gaat ze na verloop van tijd hetzelfde doen als Bart uit BB1 eens deed, gewoon je koffer niet inpakken (hij was zo zelfverzekerd dat hij er bijvoorbaat vanuit ging dat hij er niet uit moestquote:Op donderdag 29 september 2005 16:36 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Lijkt me best frusterend voor Lieske om elke keer je koffer in te pakkenEn dan daarna weer uit tot de finale! Dat is dan nog ruim 8x na vandaag
Die muteknop druk ik ook opvallend vaak in met deze BB.quote:Op donderdag 29 september 2005 17:00 schreef scanman01 het volgende:
Lekker praatje over poepen nu.
MUTE
quote:Op donderdag 29 september 2005 17:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die muteknop druk ik ook opvallend vaak in met deze BB.
Bij de vorige BB heb ik niet half zo vaak het geluid weggehaald als bij deze, en deze draait pas een paar weken
Yep en daarna naar de plee gerend om lekker een stukje tequote:Op donderdag 29 september 2005 17:10 schreef mazaru het volgende:
Na een gesprek te hebben gehoord zondagmorgen tussen Menno, Ingrid, Tanja en Chantal, hoorde ik Tanja zeggen na een uitspraak van Menno aangaande het nomineren, dat ze wilde dat de proef op de som werd genomen en dat ze wilde dat de bewoners op haar gingen stemmen .. Hierop gaven zowel Ingrid als Chantal als antwoord : "Je weet dat dat niet mag .. "
Hoezo Menno werd terecht gewezen ?
Vanavond hoorde ik Tanja zeggen, na een uitspraak van Roel, dat ze wel degelijk een voorkeursbehandeling heeft.
Ik vraag na de nominatie om nog meer voorkeursbehandeling, want ik vind dat ik dat verdien .. IK ben zwanger!!
http://bigbrotheroptalpa.web-log.nl/
Iemand die dit ook gehoord heeft?
welk filmpje?quote:Op donderdag 29 september 2005 17:20 schreef Gert het volgende:
Beetje late reactie, maar ik zie het toespraken-filmpje nu pas: WAT FANTASTISCH!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik was wel onder de indruk van Rob. Gevoel heeft ie wel, ook al is ie soms wat dominant...quote:Op donderdag 29 september 2005 17:20 schreef Gert het volgende:
Beetje late reactie, maar ik zie het toespraken-filmpje nu pas: WAT FANTASTISCH!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doe eens een wilde gok....quote:Op donderdag 29 september 2005 16:57 schreef mr-maxi het volgende:
is die crack... er al uit? ze zou er toch uitgaan of was het weer aandacht vragen?
niet zeggen maar vastleggen.quote:Op donderdag 29 september 2005 17:24 schreef Darklight het volgende:
Tieten van Lieske in beeld
quote:Op donderdag 29 september 2005 17:22 schreef Gert het volgende:
[..]
http://www.talpa.tv/web/s(...)=51230/videoid=22570
Of, Tanja heeft gerookt en Chantal heeft bewist gezwegen dat zij de weekopdracht dan moest overnemen en alle hysterie voor nix was....en BB besluit Chantal te nominerenquote:Op donderdag 29 september 2005 16:58 schreef jv52 het volgende:
Ik denk dat e.e.a. allemaal geregiseerd is. BB5 zou vol zitten met onverwachte wendingen, intriges etc, Welnu; Tanja heeft gerookt, dus is automatisch genomineerd.....
Die laatste optie werd gisteren ook al door Joost geopperd.quote:Op donderdag 29 september 2005 17:28 schreef ChantalC het volgende:
Er zijn 2 opties voor Tanja:
1. Ze verlaat het huis vanavond.
2. Ze stoppen haar in de babykamer en geven haar schol en pannenkoeken te eten. Dat past onder de deur door...
Ik vind beide opties goed, als we haar kop maar niet meer hoeven zien....quote:Op donderdag 29 september 2005 17:28 schreef ChantalC het volgende:
Er zijn 2 opties voor Tanja:
1. Ze verlaat het huis vanavond.
2. Ze stoppen haar in de babykamer en geven haar schol en pannenkoeken te eten. Dat past onder de deur door...
Nu haar bikinilijn nogquote:Op donderdag 29 september 2005 17:32 schreef Vaisha het volgende:
lieske scheert d'r benen net zoals ze d'r tanden poetst..
quote:Op donderdag 29 september 2005 17:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die laatste optie werd gisteren ook al door Joost geopperd.
"We sluiten haar op in de babykamer, en gooien af en toe een boterham met pindakaas naar binnen."
Ik vind Joost steeds leuker worden![]()
Wat een game stem was dat zeg..quote:Op donderdag 29 september 2005 17:32 schreef Gert het volgende:
Ze mogen weer naar buiten
Ik heb het filmpje even teruggekeken en moest toch ook een traantje wegpinken, stom he, je leeft toch met die groep mee.quote:Op donderdag 29 september 2005 17:22 schreef Gert het volgende:
[..]
http://www.talpa.tv/web/s(...)=51230/videoid=22570
Nah dan heb je roddeltante Jost vannacht niet gehoord in het bubbelbad!!quote:
Niemand wil meer voor haar koken... Tja dan moet ze wel!quote:Op donderdag 29 september 2005 17:38 schreef mr-maxi het volgende:
nou staat ze weer te koken.![]()
Nou maak mij maar gek ik weet het niet meer![]()
Niemand kan goed genoeg voor haar koken.quote:Op donderdag 29 september 2005 17:39 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Niemand wil meer voor haar koken... Tja dan moet ze wel!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |