Hou toch eens op zeg, ze heeft een driejarige meao opleiding in 1 jaar gedaan dus zó onwijs dom kan ze niet zijn.quote:Op donderdag 29 september 2005 15:40 schreef NG het volgende:
Heeft Tanja al iets geleerd of is ze echt analfabeet?
dat is de enige reden waarom ze in dat huis zitquote:Op donderdag 29 september 2005 15:40 schreef Loedertje het volgende:
Tanja is doodsbang voor de bevalling an sich en nog banger voor de live bevalling op tv....
Dat laatste hoorde ik gisteren, wist helemaal niet dat ze van plan waren om dat uit te zenden .
meaoquote:Op donderdag 29 september 2005 15:41 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Hou toch eens op zeg, ze heeft een driejarige meao opleiding in 1 jaar gedaan dus zó onwijs dom kan ze niet zijn.
in 1 jaar? en hoe heeft ze dat gekregen? mocht de docent een dagje gratis op de boerderij komen kijken?quote:Op donderdag 29 september 2005 15:41 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Hou toch eens op zeg, ze heeft een driejarige meao opleiding in 1 jaar gedaan dus zó onwijs dom kan ze niet zijn.
Waarom niet, andere programma's doen het toch ook?quote:Op donderdag 29 september 2005 15:42 schreef MaLo het volgende:
Ik kan wil me niet voorstellen dat ze haar daadwerkelijk met grote bebloede scheur vol in beeld nemen hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zowel Joost als Menno blinken uit in het *onderwijzen* van *de groep*quote:Op donderdag 29 september 2005 15:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Joost lijkt het als enige te kennen of niet?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ja, maar die moeders nemen hun kind erna liefdevol in hun armen, tanja daarentegen is in staat het kind uit het raam te gooien omdat ze haar pijn heeft gedaanquote:Op donderdag 29 september 2005 15:42 schreef NG het volgende:
[..]
Waarom niet, andere programma's doen het toch ook?
Het gaat om de foto. Let eens goed op de kleuren.......................quote:Op donderdag 29 september 2005 15:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Goh, een paar uur geleden riep ze nog dat de maat nu echt vol was, en ze geen nieuwe energie meer zou gaan steken in Tanja. En dat ze haar zou gaan nomineren en dat ze óók nog naar de DBK zou gaan om het over Tanja te hebben. Kortom: ze was nog steeds woést.
En nu loopt ze te "levelen"?
Wat houdt levelen precies in, als je dat bij Tanja doet? Het met een verwijtende blik op een klagen zetten?
ik heb haar ergens rond de verpeste verrassing horen vertellen dat ze vooraf afspraken had gemaakt met BB over bepaalde camera posities.quote:Op donderdag 29 september 2005 15:40 schreef Loedertje het volgende:
Tanja is doodsbang voor de bevalling an sich en nog banger voor de live bevalling op tv....
Dat laatste hoorde ik gisteren, wist helemaal niet dat ze van plan waren om dat uit te zenden .
Heeft iemand al eens tegen jou gezegd dat die sterretjes enorm irritant lezen? We wonen hier in Nederland en daar zijn sterretjes geen leestekens.quote:Op donderdag 29 september 2005 15:43 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Zowel Joost als Menno blinken uit in het *onderwijzen* van *de groep*
Ze proberen op speelse verhalende wijze bij anderen de *leerstof* naar binnen te pompen.
Als deze 2 er niet bij zouden zijn dan had *de groep* echt geen letter kunnen onthoudenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Lieske weet wel veel btw .
Wat is er mis met het Meao ???? (Behalve dat die opleiding niet voldoende is om een studie rechten te gaan volgen om vervolgens carriere te maken als succesvol advocate die soms overdereven vrolijke en aanwezig kan zijn???)quote:Op donderdag 29 september 2005 15:42 schreef NG het volgende:
[..]
meaoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik vind die sterretjes helemaal niet storend .....quote:Op donderdag 29 september 2005 15:45 schreef American_Nightmare het volgende:
Heeft iemand al eens tegen jou gezegd dat die sterretjes enorm irritant lezen? We wonen hier in Nederland en daar zijn sterretjes geen leestekens.
ik ben bang dat je gelijk hebt, het kind gaat de bal achternaquote:Op donderdag 29 september 2005 15:43 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
ja, maar die moeders nemen hun kind erna liefdevol in hun armen, tanja daarentegen is in staat het kind uit het raam te gooien omdat ze haar pijn heeft gedaanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Meende dat je normaliter kunt starten in het 2e jaar meao als je je havo diploma hebt.quote:Op donderdag 29 september 2005 15:42 schreef NG het volgende:
[..]
meaoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 29 september 2005 15:45 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Heeft iemand al eens tegen jou gezegd dat die sterretjes enorm irritant lezen?
Spreek voor jezelf, je lijkt zo Chantal wel met je * we vinden dit, we vinden dat*quote:We wonen hier in Nederland en daar zijn sterretjes geen leestekens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop