Was hem al aant zoeken ... maar als je de TT spellingcorrect zou willen makenquote:Op donderdag 29 september 2005 03:48 schreef Dagonet het volgende:
Gooi jij de OP erin of zal ik dat doen?
als het half 4 is geweest, mag je lettertjes weglaten:)quote:Op donderdag 29 september 2005 03:49 schreef Speedski het volgende:
Was hem al aant zoeken ... maar als je de TT spellingcorrect zou willen maken
quote:Op donderdag 29 september 2005 03:50 schreef Wup het volgende:
[..]
als het half 4 is geweest, mag je lettertjes weglaten:)
volgens mij deed ze chantal na???quote:Op donderdag 29 september 2005 03:50 schreef ilona-scuderia het volgende:
Zo, Ingrid zit Dido belachelijk te maken
Nee, maar zo bedoel ik dat niet, dat zegt Dido dus vaak
Maar die denken dat het een uur of 2 is, zullen wel lekker brak wakker worden morgen
Stelletje nicotinejunks, ben blij dat ik er vanaf ben...
Ik zou bijna Verboden te roken ! gewoon open voor je gooienquote:Op donderdag 29 september 2005 03:50 schreef ilona-scuderia het volgende:
Stelletje nicotinejunks, ben blij dat ik er vanaf ben...
Laat maar dicht, ik open zelf wel een nieuwequote:Op donderdag 29 september 2005 03:52 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik zou bijna Verboden te roken ! gewoon open voor je gooien
ik zie Tanja ineens ook niet meer..........quote:Op donderdag 29 september 2005 03:53 schreef Coraatje het volgende:
tanja heeft het ook gehad met Chantal ,want ze gaat weg??
Dat was een compleet forum.quote:Op donderdag 29 september 2005 03:54 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Laat maar dicht, ik open zelf wel een nieuwe
Zo, het nachtelijk roddeluurtje is begonnen!
Doe niet zo engquote:Op donderdag 29 september 2005 03:54 schreef Wup het volgende:
[..]
ik zie Tanja ineens ook niet meer..........
de moeder van Tanja belt of ze nog moet komen?quote:Op donderdag 29 september 2005 03:55 schreef Speedski het volgende:
WTF was dat voorn telefoondeuntje ?
quote:Op donderdag 29 september 2005 03:56 schreef Wup het volgende:
[..]
de moeder van Tanja belt of ze nog moet komen?
hoe kan ze ww krijgen met een cofeeshop baan die meestal s...oww amtwoord was is NORMAAL !quote:nee joh ze werkt in een wietshop the glory
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |