hunnebed ow nee die zitten in drentequote:Op woensdag 28 september 2005 22:30 schreef Knurkie het volgende:
onder welke steen hebben ze haar gevonden?
nou, idd en met een streepjes trui ...quote:Op woensdag 28 september 2005 22:27 schreef Gert het volgende:
Ik vrees dat ik nog jarenlang iédereen die ik tegenkom met een accent als Tanja automatisch haat.
Ik moest nog eerder lachen dan die groep.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:32 schreef Speedski het volgende:
Rob: Ik vind het iig een heel positief gesprek !
Whahahahha
En dat lijkt mij nou precies de reden dat je, je kind niet laat mee doen aan BB.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:27 schreef stay_fun het volgende:
[..]
Ja en dan moet je zo iemand tegen zichzelf beschermd worden.
Dan had dat geld dat nu gebruikt gaat worden voor haar uitkering, aangewend moetten worden om dat mens er geestelijk boven op te krijgen.... Zonder dat ze een kind verziekt....
van Menno begrijp ik het welquote:Op woensdag 28 september 2005 22:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Menno en Joost zaten er echt dood bij ja
Ze lacht zelf dom meequote:Op woensdag 28 september 2005 22:33 schreef Speedski het volgende:
Goed ... Tanja heeft dankzij Rob nu weer ff wat lucht .. of staal
BB is dat vergeten, de andere bewoners zijn dat vergeten, Tanja wist het niet en Chantal zweeg.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:32 schreef b0ng het volgende:
tanja mocht toch roken als ze dat wou, alleen moest chantal het dan toch overnemen?
En er gaat niet veel veranderen hoor.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:33 schreef Gert het volgende:
Dat ze nog praten met dat wijf trouwens.
Laat 'r toch helemaal in d'r sop gaarkoken. Je gaat je alleen maar rot voelen van het omgaan met dat misselijke serpent.
Dit is het begin een paar weken geleden durfden niemand wat tegen haar te zeggen.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:33 schreef Cracka-ass het volgende:
Waarom brand niemand haar tot de grond af? Wat een fuckin' pussies daar zeg. Ongelooflijk. Dido helemaal met ik mag je. GA DOOD!!
Waarom denk je dat Tanja uberhaupt in het huis zit?quote:Op woensdag 28 september 2005 22:35 schreef Poison-Ivy het volgende:
Laat Tanja maar blijven maar dan puur en alleen om meer van dit soort avonden te krijgen![]()
Klinkt grof en dat is het ook maar ik vind het leuk om naar te kijken en daar gaat het toch uiteindelijk om![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |