quote:Eerdere ONM-Topics:
ONM #01: Kijken jullie wel uit Lizzy & Joost?
ONM #02: Sid Vicious
ONM #03: Arthur and his evil family
ONM #04: 27 Juni 2003: Clash of the Titans
ONM #05: Aafke: Nog altijd ONM's Leading Lady
ONM #06: Joyce: Partycrasher met een Alterego
ONM #07: Margot, we zullen je missen
ONM #08: Serge: Nu Slechter Dan Ooit
ONM #09: Daan: Meesterkok met foute vrienden
ONM #10: Lizzy & Joost: jong geluk verstoord?
ONM #11: Hugo en zijn vreemde fantasieën
ONM #12: Ellen: van alcoholist tot duffe doos
ONM #13: Ellen: zijn de geruchten waar?
ONM #14: Niels en de lunatic babe
ONM #15: Claire: Nog Altijd ONM's Bitchy Babe
ONM #16: 2000 keer en still going strong!!
ONM #17: Floor: laat menig hart sneller kloppen
ONM #18: Tara & Carlo: losse flodder of echte liefde?
ONM #19: JP VS BETTINA
ONM #20: Chris Vs Kyra
ONM #21: JP's oorlog tegen Aafke
ONM #22: Ruyg leven maakt meer kaDuuk dan je lief is!
ONM #23: Binnenkort weer Pret met Babette?!?!
ONM #24: Lisette, de stille kracht van ONM!
ONM #25: JP: Brokkenpiloot met woedeuitbarstingen
ONM #26: Bettina en haar dreigend ontslag
ONM #27: Bram, eerst uit de OR, nú uit ONM graag!!!
ONM #28: Tara met Tuiten
ONM #29: Aafke en haar mysterieuze ziekte
ONM #30: De rentree van Claire
ONM #31: Niels & Claire, The Romance Continues
ONM #32: Het Claire Bitch Project
ONM #33: It is I, Arthur, King of the Beatrix
ONM #34: Hugo, A Passion For The Chris?
ONM #35: Bettina, The Beatrix Reloaded
ONM #36: Aafke & Afgedankt
ONM #37: Bramsterdamned
ONM #38: De V-Files
ONM #39: Joyce en de moederkloekgevoelens
ONM #40: The Lizard of Oz
ONM #41: La Claire is Boos
ONM #42: Claire: de vernietigde bewijzen
ONM #43: Ariel: Van Schapenhoeder Naar Tienermoeder
ONM #44: Tuureluurs
ONM #45: PartiTuur
ONM #46: CarloMoes
ONM #47: Alter kom je buitenspelen
ONM #48: The Life of Bram
ONM #49: Rexona Crystal Claire
ONM #50: De Cliffhanger
ONM #51: Laat het vanavond gebeuren!!
ONM #52: Back To The Future
ONM #53: Klik hier voor hete foto's van w_i_v
ONM #54: Het ONM Dreamteam
ONM #55: De sexy Foto's Van Babette
ONM #56: Anouck: je bent de zwakste schakel, tot ziens!
ONM #57: Veni Vidi Vici
ONM #58: Onderweg naar 31 augustus
ONM #59: Renée, the one who will never be mentioned
ONM #60: The Fabulous van Walsum Boys
ONM #61: RIP Engel
ONM #62: Cast Away
ONM #63: Nieuwsdienst Svensational weer actief.
ONM #64: Hoe gaat het verder in seizoen 12?
ONM #65: Het nieuwe seizoen
ONM #66: Tot Ziens Aafke!
ONM #67: Ik vind het Marnix!
ONM #68: Last Days Of Klomp
ONM #69: Iris, een vrouw met ballen.
ONM #70: Een kotsende Claire gaat écht te ver!!
ONM #71: Iris is de liefste
ONM #72: Heimwee naar vervlogen tijden
ONM #73: Iris is de liefste (2)
ONM #74: The A-Team
ONM #75: Iris is de liefste (3)
ONM #76: Escape From The Bijlmer
ONM #77: La ForTuurTeller
ONM #78: Hillard de nieuwe Kennard?!?!
ONM #79: BB
ONM #80: De eerste slachtoffers zijn gevallen.
ONM #81: Dag meisje Klomp!
ONM #82: Elif, neem je Pino ook mee?!
ONM #83: Iris is de liefste (4)
ONM #84: Iris is de liefste (5)
ONM #85: Geef Nikkie ook 's een verhaaltje!!
ONM #86: Iris is de liefste (6)
ONM #87: Iris is de liefste (7)
ONM #88: Iris is de liefste (8)
ONM #89: Vaarwel lieve Claire, Welkom terug Daphne!
ONM #90: Iris is de liefste (9)
ONM #91: Iris is de liefste ~ The Final
ONM #92: Gy-Man and the masters of the universe
ONM #93: Tonnie Soprano en de Taxi-Maffia
ONM #94: Hugo, Der Held Des Tages
ONM #95: La ClaireBlues
ONM #96: Spider GyMan
ONM #97: Chrispaaltje
ONM #98: Iris is de liefste (11)
ONM #99: Marjolein give me more Currie!
ONM #100: VaarwEllen!
ONM #101: De Nieuwe Messias van ONM
ONM #102: Marjolein, de PAARDner van Renée
ONM #103: Het Niels en Claire adoratie-topic
ONM #104: Kroost voor Lizzy & Joost!
ONM #105: Doubledate!
ONM #106: Kyra's Herenpraktijken
ONM #107: You need a friend? Call Joyce!
ONM #108: Marie Jolijn het was weer fijn
ONM #109: Slaap kindje slaap...
ONM #110: Iris is nog steeds de liefste
ONM #111: Creatief met Turk
ONM #112: Dossier Hulst
ONM #113: Het dode vogeltje...
ONM #114: Who's gonna kick the door(s)?
ONM #115: Aafke komt terug
ONM #116: Marjolijn wordt steeds liever!
ONM #117: Frommel nu al in hechtenis
ONM #118: Een gebroken hart en een gebroken film.
ONM #119: Bi-Jolein snoept van beiden kanten
ONM #120: Het Grote Claire Simons Topic
ONM #121: Hugowfever!
ONM #122: Finding Chemo
ONM #123: Wachten op het Massa Ontslag...
ONM #124: Sanne wordt verkocht.
ONM #125: De Glansrol...
ONM #126: De Erfenis 2
ONM #127: Ron Raven, Manicure of Manie-kuren?
ONM #128: Circus Van Walsum
ONM #129: Oh, Oh, ONM Yorin Trouble!
ONM #130: Wat vandaag is, is morgen verdwenen.
ONM #131: The show goes on.....
ONM #132: Daan gaat de rooie zee bevaren...
ONM #133: Wanneer krijgen we de grote geDAANteverwisseling?
ONM #134: THE BEST OF….
ONM #135: Hillybilly back in town
ONM #136: Tara zout op!
ONM #137: Het Nikkie Plessen Adoratie Topic
ONM #138: The Return of the King
ONM #139: Iris is de liefste (13)
ONM #140: Hilly de liefde is over
ONM #141: Neem hier alvast afscheid van mevr. Jansen
ONM #142: Last days of their lives
ONM #143: Victor’s back
ONM #144: Siegfried & Ron
ONM #145: We bidden voor Tara
ONM #146: Hulde aan alle spelers
ONM #147: Niet te houden!
Nou idd, die hoort daar helemaal niet.quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:20 schreef babette21 het volgende:
En [speciaal voor Sven] : WTF doet Claire in de Mona Lisa???????
hij schijnt onze gebeden verhoort te hebben ja...quote:Maar Robin Rienstra gaat wel uit de serie las ik laatst ergens.... of is dat niet waar
da's al officieel bekend?quote:Ja, Ron zelf gaat dood
3 minutenquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:23 schreef Svensational het volgende:
Damn, wat duurde dat lang, ik had bijna zelf een topic geopend.
ik had tijd overquote:Nou idd, die hoort daar helemaal niet.
Tegenover Viola Holt heeft niemand een kans....quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:22 schreef babette21 het volgende:
mèn die Aram is wel een aansteller hoor....
en al zóu het waar zijn, dan ga je toch niet in de media verkondigen dat je door Viola Holt - of all people - bent mishandeld......
Claire hebben we al lang uitgekotst.quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:23 schreef Svensational het volgende:
Nou idd, die hoort daar helemaal niet.
Zo is het!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:52 schreef weet_ik_veel het volgende:
Claire hebben we al lang uitgekotst.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:52 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Claire hebben we ik al lang uitgekotst.
Volkomen mee eens.. heb je wel eens naar dat fatsige lichaam van der gekeken? Dat wil je niet op je krijgen hoor!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:46 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Tegenover Viola Holt heeft niemand een kans....
en dan Aram met dat ielige lijfje van hemquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:44 schreef Rodney1988 het volgende:
Volkomen mee eens.. heb je wel eens naar dat fatsige lichaam van der gekeken? Dat wil je niet op je krijgen hoor!![]()
Ik vind dat de castfoto's van dit seizoen een beetje "duits" achtig lijken. Dat hebben die duitsers ook een beetje zulke foto's .. van series..quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
en dan Aram met dat ielige lijfje van hem![]()
Babette wil je ze logo loos van mij ??quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:49 schreef babette21 het volgende:
ik vind 't eerder Aaron Spelling foto's.... vooral die groepsfoto's....
zeg, na al die zooi die je van mij/ons hebt gehad, kan ik de nieuwe foto's toch wel logoloos van jou krijgen??!?
da's liefquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:07 schreef Rodney1988 het volgende:
Babette wil je ze logo loos van mij ??![]()
mag je gerust hoor , jij wel
Ik mail je ze welquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
da's lief
heb ze nu nog niet zo nodig, maar straks als ze de serie uitzijn wrs. wel [voor 't archief]
tot die tijd alleen om mee te shoppen........ wil je ze mailen?? [hoe kom je er trouwens aan? bnn?]
Het schijnt dat ze geen ondergoed draagt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:44 schreef Rodney1988 het volgende:
Volkomen mee eens.. heb je wel eens naar dat fatsige lichaam van der gekeken? Dat wil je niet op je krijgen hoor!![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:10 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze geen ondergoed draagt.
Ik heb daarbij dan ook het gevoel dat ik ouwe gezouten schimmelkaas ruik, maar het schijnt echt waar te zijn.quote:
Aram-John van de Rest versus Viola Holt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:35 schreef Oksel het volgende:
Kan iemand in het kort uitleggen waar dit over gaat?
Volgens mij wil je het nog geen eens wetenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:35 schreef Oksel het volgende:
Kan iemand in het kort uitleggen waar dit over gaat?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:16 schreef Iwan1976 het volgende:
Schandalig hoe dit juweeltje van een topic vervuild wordt door de ontbrekende slip van Viola Holt.![]()
Idd we moeten Babette haar topic niet verpesten door over fatsige Viola te gaan pratenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:16 schreef Iwan1976 het volgende:
Schandalig hoe dit juweeltje van een topic vervuild wordt door de ontbrekende slip van Viola Holt.![]()
Idd, want Babette verneukt ook geen andere topics.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:40 schreef Rodney1988 het volgende:
Idd we moeten Babette haar topic niet verpesten door over fatsige Viola te gaan praten![]()
Ach..ben geen grote ONM fan maar t is wel lachen..als k iemand meekrijg ga ik wel denkquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:47 schreef Svensational het volgende:
Ja, daar hoef ik dus echt niet heen he.. Die twee extra dagen kan ik nog wel wachten.
prettige wedstrijd....quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:39 schreef Svensational het volgende:
Je bent echt 147 topics aan het bijlezen![]()
![]()
???
en je beseft ook waar je tussen komt te zitten?!?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ach..ben geen grote ONM fan maar t is wel lachen..als k iemand meekrijg ga ik wel denk
Ik moet toegeven, de eerste topics waren de leukste. Voor het hele gezeik begon.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
prettige wedstrijd....
ik lees ook wel 's topics terug hoor.... maar geen 147 haha
Ik haak vanzelf af als ik het niet interessant meer vind hoor.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik moet toegeven, de eerste topics waren de leukste. Voor het hele gezeik begon..
echt niet...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:55 schreef Svensational het volgende:
Ik moet toegeven, de eerste topics waren de leukste. Voor het hele gezeik begon..
W.?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:03 schreef babette21 het volgende:
echt...toen waren W. Iwan en ik er nog niet
die van vorige zomer zijn het leukst, met de nachtelijke sessies en al die herinneringen steeds
literair hoogstandje he?!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:16 schreef Iwan1976 het volgende:
juweeltje van een topic
Toen was ONM nog leuker, dus waren de topics automatisch ook leuker. En jij en Wup er niet bij geeft juist een hoop negatieve berichten minder.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
echt niet...toen waren Wup, Iwan en ik er nog niet
die van vorige zomer zijn het leukst, met de nachtelijke sessies en al die herinneringen steeds
Want?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:10 schreef babette21 het volgende:
topic 8 kan beter overgeslagen worden.......
hm dus zoals ik mezelf het ontslag van meisje Klomp verwijt, verwijt jij je mijn komst op fok?!??quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:21 schreef Svensational het volgende:
Toen was ONM nog leuker, dus waren de topics automatisch ook leuker. En jij en Wup er niet bij geeft juist een hoop negatieve berichten minder..
quote:Want?
Nee hoor, over het algemeen vind ik je zeer gezellig.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
hm dus zoals ik mezelf het ontslag van meisje Klomp verwijt, verwijt jij je mijn komst op fok?!??
En die uitspraak versterkt dat alleen maar.quote:
dit kan ik me helemaal niet herinneren! dacht dat hij van begin af aan achter Tara aanzat....quote:10 oktober 2003: Carlo krijgt een woedeaanval omdat Kyra hem niet moet
Bedankt!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:27 schreef babette21 het volgende:
@ lovechild: succes trouwens met al het offtopic-gekibbel trouwens
Snel denk ik!!!!!! 147x300=44.100 postsquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:11 schreef Lovechild het volgende:
Ben benieuwd bij welk topic ik af zal haken![]()
Waarom heeft die Kyra niet gewoon afgemaakt dan.. dan was die verhaallijn niet vergeten!quote:10 oktober 2003: Carlo krijgt een woedeaanval omdat Kyra hem niet moet
Ik zal het jullie laten weten wanneer het zover is. Vooralsnog ben ik topic 9 hardop lachend doorgekomen. Voor nu ga ik me eens bij man en kinders in dromenland voegen. Welterusten!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:16 schreef soapie het volgende:
[..]
Snel denk ik!!!!!! 147x300=44.100 posts![]()
De eerste 17.5 topics waren maar 255 posts.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:16 schreef soapie het volgende:
[..]
Snel denk ik!!!!!! 147x300=44.100 posts![]()
quote:Markie Mark op 23 oktober 2003:
Ik zag net Anouck Klomp zitten bij de BNN ledenwerfs]how, volgens mij gaat zij een heel grote ster worden in Nederland
quote:Op donderdag 4 september 2003 20:08 schreef Markie-Mark het volgende:
Gelukkig was Tara veel te zien in de aflevering als aangename beeldvulling. Ik voorspel echt een grote carriere voor de actrice, zij wordt echt een soort volgende Katja Schuurman
te grappig iddquote:
Je komt echt weer op 't goeie moment binnenvallen zegquote:
quote:Vorig jaar leerde je de drie Bitches al een beetje kennen, maar dit jaar komen ze terug. En hoe! Hester (Janna Fassaert), Sabine (Sjaan Duinhoven) en Rachel (Anna Drijver)
hebben hun taakstraf erop zitten, en als het aan de drie meiden ligt zijn ze voorlopig helemaal klaar met werken: wat een verschrikkelijke hobby! Ze hebben een prachtig loft betrokken in het hartje van Amsterdam. Uiteraard op rekening van pa en ma. Aan alle voorwaarden zijn voldaan; ze kunnen zich dus gaan uitleven in de jetset van Amsterdam en op pad met de juiste mensen, in de juiste kleren en op de juiste feestjes.
Alleen hebben de dames niet gerekend op hun ouders. Die steken de koppen bij elkaar en besluiten dat het tijd wordt dat de dames echt zelfstandig worden. En dus bedenken ze een plan waardoor Sabine, Hester en Rachel voor het eerst echt op eigen benen moeten staan. En of de meiden dat aankunnen...
Dus het gaat echt weer Onderweg naar Morgen hetenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:22 schreef babette21 het volgende:
ik heb de promo's op tv tot nu toe gemist... hoorde 'm vanmorgen wel op de radio
hoor je twee mensen kreunen enzo, en dan "onderweg naar morgen, vanaf 15 aug. op bnn"
nou nou..... voorspelt echt wat over het [costa?]niveau......
Het heette toch altijd al Onderweg naar Morgen? Yorin wou het toch moderner en vlotter laten klinken dus Onderweg naar Morgen kreeg een bijnaampje "' onm '''quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dus het gaat echt weer Onderweg naar Morgen heten???
da's iig wat ze op de radio zeggen.....quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:24 schreef Svensational het volgende:
Dus het gaat echt weer Onderweg naar Morgen heten???
Joh.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:26 schreef Rodney1988 het volgende:
[..]
Het heette toch altijd al Onderweg naar Morgen? Yorin wou het toch moderner en vlotter laten klinken dus Onderweg naar Morgen kreeg een bijnaampje "' onm '''
Ik ookquote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:28 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik wil een nieuwe mooie, met het Ruth Jaccot liedje
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:28 schreef Markie-Mark het volgende:
het Ruth Jaccot liedje
nostalgiequote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
is wel wat gedateerd hoor, dat lied.....
Ik heb wat gemistquote:ik vind dat ze dat nr. wel mogen gebruiken voor de eerder genoemde onm-spinoff
ik heb besloten dat ik een spin-off wil met alle leuke ex-onm'ersquote:
quote:
Arthurquote:Op maandag 10 november 2003 20:27 schreef Svensational het volgende:
Arthur: "Ik hoef niet te weten wat jullie hobby's zijn, maar een paar eierdozen op de muur zou wel handig zijn."
Dat was 1 van zijn geniale uitspraken jaquote:
die's nét terug in het lopende topic, dus de spin-off gaat dan aan hem voorbijquote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:36 schreef Svensational het volgende:
Okee, dan wil ik een spinoff ONM-topic.
Met Markie-Mark weer terug.
een klassiekerquote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:39 schreef Svensational het volgende:
Dat was 1 van zijn geniale uitspraken ja!
here you goquote:Doe eens link naar die post, please
Jammer ik heb die uitspraak helaas niet meegekregen denk ikquote:Op maandag 10 november 2003 20:27 schreef Svensational het volgende:
Arthur: "Ik hoef niet te weten wat jullie hobby's zijn, maar een paar eierdozen op de muur zou wel handig zijn."
Hij zei het tegen Claire en Hugo.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:52 schreef Rodney1988 het volgende:
[..]
Jammer ik heb die uitspraak helaas niet meegekregen denk ik![]()
Tegen wie zij hij dat eigenlijk![]()
quote:Doe mee met de prijsvraag en win een Engel-shirt met een krabbel van Sander Foppele!
Die prijsvraag, in die formuliertjes past nog geen eens je naam in hebben ze veelste klein gemaakt hahaquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:07 schreef Svensational het volgende:
Babette, er is een prijsvraag
[..]!
Het e-mailadres past ook niet.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:16 schreef Rodney1988 het volgende:
Die prijsvraag, in die formuliertjes past nog geen eens je naam in hebben ze veelste klein gemaakt haha
Ik denk hetquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:27 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Het e-mailadres past ook niet.Is dit BNN-humor of zo?
![]()
Ik vond dat ook nogal dom ja.. die karakter beschrijvingquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:39 schreef Markie-Mark het volgende:
Die karakterbeschrijvingen zijn echt sneu
Hai, Ik ben JP en ik ben de pachter van DOK. Eerst deed Tara dat, maar die heeft hele andere dingen aan haar hoofd. En geloof het of niet, ik heb het gekregen van madame Wertheimer. Hoewel dit natuurlijk allemaal lief, leuk en aardig klinkt, zit ik ook wel een beetje in zak en as. Daan, een van mijn beste vrienden, is ziek. Terminaal. En omdat ik nu eenmaal niet zo goed over mijn gevoel kan praten, schijnt, houd ik het lekker hier bij.“
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:39 schreef Markie-Mark het volgende:
Die karakterbeschrijvingen zijn echt sneu
quote:Het leven van Hugo van Walsum
“Ik ben Hugo en ik heb een soort van verhouding met Lizzy. Lange tijd had ik een relatie met Kyra, maar zij kon niet onvoorwaardelijk voor mij kiezen en hield er nog een vent op na. Tja, en dan houdt het verder ook op he?
Maar goed, Lizzy is leuk, lekker en lief. Alleeen een beetje jammer dat het de ex van mijn broertje Joost is. In het begin was dit natuurlijk best vreemd, maar nu is het allemaal weer leuk tussen ons. Eind goed al goed zou je denken, maar dat is helaas niet zo. Mijn zus Tara. kwam namelijk in contact met Ron Raven, een of andere creepy goeroe. Hij hield Tara weg bij ons, haar familie. Lizzy bood aan te helpen. Ze infiltreerde, maar draafde daarin een beetje door. Gevolg: ze ging met die gast naar bed!!! Is toch niet normaal? Het ergste is nog dat het niet eens iets geholpen heeft, want Tara is nog steeds spoorloos. O, ik hoor net dat we misschien de verblijfplaats van Ron op het spoor zijn. Ik ga even kijken met Tonnie en Joost, als ik terugben, type ik wel weer verder. Tot zo!”
Hillard doemt overal weer op.quote:Het leven van Iris Overbeek
(...)
Godzijdank wist Niels ons op tijd te traceren en kon hij mij redden. Hillard niet, maar who cares? En dan is er nog iets… in plaats dat ik blij ben dat ik van Hillard af ben, doemt hij overal waar ik kijk op. Ik snap er niets van en wil er van af. Nu!
Nee, en het is twee dagen voor het op TV komt.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:51 schreef Markie-Mark het volgende:
wat kansloos zo'n sneakpreview, het is geen hollywoodfilm ofzo
Ja weet ikquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, en het is twee dagen voor het op TV komt.
Ik heb al een verhaallijn klaarliggen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:58 schreef Rodney1988 het volgende:
Kan Hillards tweeling broer niet terug komen.. om het klusje van zijn broer af te maken![]()
Is die al aanvaard bij BNN ? En ligt even een stukje op van die verhaallijn van jequote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:22 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik heb al een verhaallijn klaarliggen.
BTW: De prijsvraag is inmiddels aangepast.
Tof!!! Babette zegt: winnen....!!! en verpatsenquote:
Sorry hoor, maar is Victor niet een half broer van zowel Joyce, Renee en Niels ??quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:22 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]!
Wie is Victor, De broer van Niels, Joyce of Renee?
doe de acteurs de groeten.... want die zullen daar wel 'n leuke schnabbel in zienquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:18 schreef Rodney1988 het volgende:
Ja weet ikmaar toch leuk . ik ga maar eens een kijkje nemen volgende week.
ga je huiswerk doen jij.... hij is de halfbroer van Niels, en de neef van Renee en Joycequote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:35 schreef Rodney1988 het volgende:
Sorry hoor, maar is Victor niet een half broer van zowel Joyce, Renee en Niels ??![]()
Dan zeg ik wel tegen Foppele en Dokter Plofkop.. Kusjes van Babettequote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
doe de acteurs de groeten.... want die zullen daar wel 'n leuke schnabbel in zien
Nou, ik had dus in de gauwigheid Renee aangeklikt, maar had wel 100% score.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
ga je huiswerk doen jij.... hij is de halfbroer van Niels, en de neef van Renee en Joyce
En bij de vraag.. van Victor .. zie je Victor in Waalberg!!!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:44 schreef babette21 het volgende:
aha vandaar dat ik op 94% uitkwam.... ik had Niels.....
kutquiz
die screenshots bij die quiz zijn wel previews..... zie: 't haar van Renee!!
Volgens mij haal je Victor en Niels nu door elkaar. Victor, Renée en Joyce hebben toch dezelfde moeder?! En Victor en Niels hebben dezelfde vader. Dus Victor is van iedereen een halfbroer.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:36 schreef babette21 het volgende:
ga je huiswerk doen jij.... hij is de halfbroer van Niels, en de neef van Renee en Joyce
ohja ik zit te slapen....quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:47 schreef Iwan1976 het volgende:
Volgens mij haal je Victor en Niels nu door elkaar. Victor, Renée en Joyce hebben toch dezelfde moeder?! En Victor en Niels hebben dezelfde vader. Dus Victor is van iedereen een halfbroer.
Dan had je toch een andere vraag fout, ook Niels geeft 100%.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:44 schreef babette21 het volgende:
aha vandaar dat ik op 94% uitkwam.... ik had Niels.....
kutquiz
dit is inderdaad een goed teken!!!quote:En dan is er nog iets… in plaats dat ik blij ben dat ik van Hillard af ben, doemt hij overal waar ik kijk op. Ik snap er niets van en wil er van af. Nu!”
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:44 schreef babette21 het volgende:
Had ik dus toch goed gedachtquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:47 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Volgens mij haal je Victor en Niels nu door elkaar. Victor, Renée en Joyce hebben toch dezelfde moeder?! En Victor en Niels hebben dezelfde vader. Dus Victor is van iedereen een halfbroer.
Qua structuur is het er ook op vooruit gegaan.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:33 schreef babette21 het volgende:
de site ziet er mooi uit, maar heeft inhoudelijk het niveau van het forum.
Sneu is idd het juiste woord
Wat moet me oma er wel niet van denken.. als ze die quiz ga doenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:00 schreef babette21 het volgende:
ik krijg alleen 100% als ik voor Joyce kies.....
wat ik al zei: kutquiz
"respect" & "jij kent de shit"
wordt 't een breezer meets nigger soap ofzo?!
de eerste enigszins leuke opmerkingquote:" [...] en intussen ging Marnix zijn goddelijke gang met piepkuiken Iris Overbeek."
quote:"Iets over mezelf vertellen? Kan ik niet iets over iemand anders zeggen? Ving net geloof ik op dat [...] "
Waarom moet lisette eruitquote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:26 schreef babette21 het volgende:
Godzijdank.... Lisette blijft gewoon Lisette, ook bij BNN
[..]
ik denk dat dat precies het probleem is....quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:38 schreef Markie-Mark het volgende:
Het slaat echt nergens op dat Lisette er uit moet, ze heeft uberhaupt nooit een verhaallijn gehad en ze loopt toch niemand in de weg.
ik zal haar nul missen, als er iemand op is.....quote:Ik vind het ook jammer dat Renee er uit moet ondanks dat ik haar verhaallijn de laatste tijd niet echt leuk vond
Kom jij weer aan met je Hidde Maasquote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik denk dat dat precies het probleem is....
't is een hele kleine rol, die wrs niet eens leuk zou zijn wanneer er een lange verhaallijn aan wordt geplakt...
maar bnn heeft veel minder geld dat yorin, en kan dat salaris van Melline wrs beter gebruiken
superjammer, maar wel een beetje logisch
[..]
ik zal haar nul missen, als er iemand op is.....
zal het salaris van Melline én Bettina genoeg zijn voor Hidde Maas??!?
Ja en met Joyce.. maar je hebt inderdaad gelijk.. maar ik denk dat Renee en Melline eruit moeten om Jop de Vries zijn salaris te betalenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:48 schreef Markie-Mark het volgende:
Hero Muller zou ook leuk zijn maar die heeft weining binding met de huidige personages, alleen met Bettina en Victor
Ikke niet! En ik was op de BNN-ledenavond in Delft nog wel de enige die blij was dat BNN ONM had overgenomen. Zouden ze me om die reden op bier trakteren, hebben ze ook al niet gedaanquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:49 schreef Rodney1988 het volgende:
Ik heb ook zo'n brief van BNN gekregen! van dat ik uitgenodigd ben voor de sneak preview!!! haha![]()
Jij leest helemaal niet terug, da's wel duidelijkquote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:52 schreef Markie-Mark het volgende:
Je gaat toch al die kuttopics niet doorlezen
Ga een boek lezen ofzoquote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:56 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Jij leest helemaal niet terug, da's wel duidelijk![]()
Tja, je zal maar op 2 hoog in het Haagse in de regen zitten en éffe niks beters te doen hebben![]()
wéér een Haagse erbij??!? we gaan goed.....quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:56 schreef Lovechild het volgende:
Jij leest helemaal niet terug, da's wel duidelijk![]()
Tja, je zal maar op 2 hoog in het Haagse in de regen zitten en éffe niks beters te doen hebben![]()
Gewoon een afgedankte goudkust actrice.. en Kyra was vroeger heel onhandig he... tot dat Victor op haar electrostimulatie uitvoerde!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:54 schreef babette21 het volgende:
Jop werd al betaald door Endemol vanwege regie, dus dat zal 't probleem niet zijn...
Hidde Maas ipv Hero Muller [he, zelfde initialen!] idd vanwege actualiteit én Arthur heeft meer humor
Renee is idd vanaf het begin in de serie, maar dat weegt niet op tegen mijn irritaties rond haar persoontje
ze was dit seizoen 1week leuk - direct na haar geheugenverlies - maar toen begon dat Sannegejank
nu begrijp ik trouwens ook waarom Kyra nog niet weg is... Jasmine Sendar is wrs spotgoedkoop!
mja ze was heel klungelig maar dat was na een paar weken overquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:00 schreef Rodney1988 het volgende:
Gewoon een afgedankte goudkust actrice.. en Kyra was vroeger heel onhandig he... tot dat Victor op haar electrostimulatie uitvoerde!
Zou ook kunnen, lezen is duidelijk mijn hobbie hequote:
Ben geen geboren Haagse hoor. Woon er aan het eind van het jaar 6 jaar.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
wéér een Haagse erbij??!? we gaan goed.....
teruglezen is op zich wel tof, ik doe het regelmatig...
maar ja, ik was erbij, dus ik weet welke stukken ik kan scrollen
Ja, ik kan leuke verhaallijnen bedenken op hoe jullie overkomen in die topicsquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:09 schreef babette21 het volgende:
147 topics teruglezen.... da's eigenlijk een soap op zich
en WIJ zijn de hoofdpersonages
Ziekenfonds of particulier???quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:09 schreef babette21 het volgende:
btw ben ik de enige die zich doodirriteert aan die reclames met Tamara B.![]()
en je bent pas in #12......quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:11 schreef Lovechild het volgende:
Ja, ik kan leuke verhaallijnen bedenken op hoe jullie overkomen in die topics![]()
mja zó wil ik haar iig niet terug in onm.......quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:13 schreef Lovechild het volgende:
Ziekenfonds of particulier???![]()
Ik kan het trouwens niet anders zien als Babette die daar zit. Past ook zo mooi he, in zo'n ziekenhuis.
Ja, dat zei Rodney al.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:02 schreef babette21 het volgende:
mja ze was heel klungelig maar dat was na een paar weken over
na de electrostimulatie kreeg ze een fotografisch geheugen
Nou, dat die misschien in ONM komtquote:
ow dat kind uit Mamma Mia & Kinderen geen bezwaar?!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:15 schreef Svensational het volgende:
Nou, dat die misschien in ONM komt
Ja, ook ik kan teruglezen
je bent er weer!!!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:21 schreef Wup het volgende:
hai,
snel kijkenquote:voor de Athur & Claire fans
de eirerdozen scene, ONM oktober 2003
Shirina haar karakterbiografie is dit aan toegevoegd..quote:Naam: Shirina Delic
Ik woon: In Het Pakhuis
Ouders: Driss en Farida
Broers, zussen: Twee broers (Yassin, Nidal) en een zus Saliha
kleur haar: Bruin
kleur ogen: Bruin
Lengte: 1.60
Opleiding: MAVO, HAVO, HBO V
Werk: Verpleegkundige in het azb
Hobbies: Uitgaan en dansen
Lievelingseten: Kroatisch
Favo muziek: Alles
Favo film: Schindler’s list
Favoboek: Witte Zwanen, Zwarte Zwanen
Favo ding: Een beertje dat mijn overleden broertje me gaf
Favo site: www.trouwjurk.nl
Ik hou van: Kinderen
ik haat: Onrecht
Beste vriend(in): Iris
Grootste vijand:-
Wat ik nooit meer wil meemaken: Oorlog
Doe mij nog maar zo’n dag als: Mijn trouwdag
Wens: Een groot gezin met Daan Andere levens
kennen we op de thee bij reneequote:Naam: Renee Couwenberg
Ik woon: Aan de Brouwersgracht in Amsterdam
direct!! zonder twijfel.....quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:21 schreef Wup het volgende:
* Wup zou zo een half jaar Victor inruilen voor 1 maand Arthur
zo tof! Claire op horny....quote:voor de Athur & Claire fans
de eierdozen scene, ONM oktober 2003
quote:Naam: Bettina Wertheimer
Ik woon: In Amsterdam
Ouders: Kwamen uit Rotterdam
Broers, zussen: Nee
Maar het moet voorstellen dat Renee dat heeft gezegd.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:36 schreef Rodney1988 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Bettina wel een zus had
'n hippiezus, Annemariequote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:36 schreef Rodney1988 het volgende:
Ik dacht dat Bettina wel een zus had
Het staat bij Bettina Wertheimer hoor..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:39 schreef Woelli het volgende:
[..]
Maar het moet voorstellen dat Renee dat heeft gezegd.
En Renee heeft toch tegen joyce gezegd dat ze geen zus meer is
Foutje van BNN danquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
'n hippiezus, Annemarie
werd in 1999 gespeeld door..... Pamela Teves!!
ik kom de frontpage nog niet doorgeworsteld met dat maffe BNN taaltje...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:38 schreef babette21 het volgende:
ze hebben iig iemand met fantasie aangenomen...
betekent dat het ontslag van Carlo??
Sergequote:Wat ik nooit meer wil meemaken: Mijn vermoorde kat vinden
Sophie en Jasper was het idd.....quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:45 schreef Woelli het volgende:
Op de site van yorin zie je dat Sanne's zus Sophie heet en op de site van bnn Esmee
OMG 12 steden 13 ongelukken als zomervermaak... waar... wanneer... please?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:59 schreef babette21 het volgende:
ja Churchill....
Serge terug, wordt geregeld............
oh ja, tijdens je vakantie [?] was Wim Bax in 12 Steden te zien!!
op vrijdag, ergens in de vooravond [ik vergeet het steeds], op Ned.3quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:00 schreef Wup het volgende:
OMG 12 steden 13 ongelukken als zomervermaak... waar... wanneer... please?
dank u , dat zoeken we op.... daar moeten ook lekker veel jonge koppies te zien zijnquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:03 schreef babette21 het volgende:
op vrijdag, ergens in de vooravond [ik vergeet het steeds], op Ned.3
trouwens, ga je straks eigenlijk weer ONM kijken?? of blijf je bij dat enge DOOL-clubje?!??
babyfaces all over the placequote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:09 schreef Wup het volgende:
dank u , dat zoeken we op.... daar moeten ook lekker veel jonge koppies te zien zijn
was je niet op vakantie?!?!?quote:DOOL is echt zooooo tof nu....
ja luister eens, je kan niet álles hebben....quote:maar ut clubje is etwas te magertjuhs voor mijn fokverslaving
* Babette wil Wup in ONM-topics, dan maar klagend, zeurend en jammerendquote:ONM kijken... tjsa ik weet het niet... voor foks sake dus maar ik weet niet of ik dat heel lang ga volhouden... ik vond het het afgelopen seizoen zo vreselijk niet leuk....en alleen maar klagen, zeuren & jammeren is ook weer zo onlief.....
Wup wil nieuwe Nederlandse soap... of herhalingen van Goudkust:)
ruil Alwien & Chris maar in voor Ghislaine zou ik zo zeggen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:24 schreef babette21 het volgende:
Ghislaine is vorige week door mij wederom voorgedragen,
en door Sven goedgekeurd [zolang Isa Hoes maar wegblijft]
dit met het idee van: als ze Alwien en Chris nemen, dan kan Ghislaine er ook wel bij toch
we hadden een rol voor haar bedacht, weet niet meer wat [iets psycho-achtigs]
een Simons lijkt me prima, want die zijn op.............
Laten we zeggen: ze is niet afgekeurd.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:24 schreef babette21 het volgende:
en door Sven goedgekeurd [zolang Isa Hoes maar wegblijft]
Je begint al helemaal BNN's te praten.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:09 schreef Wup het volgende:
maar ut clubje is etwas te magertjuhs
hihi ik zag 't ook ja [maar 't klinkt zo beledigend he]quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:31 schreef Svensational het volgende:
Je begint al helemaal BNN's te praten..
verkapte sollicitatie:)quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:31 schreef Svensational het volgende:
Je begint al helemaal BNN's te praten..
we hebben een dealquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:29 schreef Wup het volgende:
ruil Alwien & Chris maar in voor Ghislaine zou ik zo zeggen.
I know.... maar desondanks ben ik 't met Sven eens [ja heus!!] : ik wil haar ook niet in ONMquote:Isa Hoes in GTST was echt geweldig hoor, maar dat was voor Svens tijd....
prima, want die vacature staat weer open nu Ghislaine een Simons Vrouw mag spelenquote:en de pycho rol blijft Wups inziens nog steeds voor vrouwe Fokker.........
LOL naar welke functie??! die van Carloquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:34 schreef Wup het volgende:
verkapte sollicitatie:)
ik schaam me diep... excuses
LOL, dat gaan ze ongetwijfeld nog online zetten voor het geval iemand zich dat niet helemaal meer kan herinneren:)quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:50 schreef babette21 het volgende:
Oh God het wordt steeds erger:
ik denk dat je dit beter even kan editen, straks breng je ze nog op ideeën!!!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:53 schreef Wup het volgende:
LOL, dat gaan ze ongetwijfeld nog online zetten voor het geval iemand zich dat niet helemaal meer kan herinneren:)
goed, ik heb me er doorheen geworsteld.... en nu geen veranderingen meer aubquote:Doe mij nog maar zo’n dag als: PFFFFFFF
ow die had ik nog niet gezien, ik vond Julia wel leuk maar ik had geen zin alles door te lezenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:03 schreef babette21 het volgende:
dat lijstje van Renee vind ik dan wel weer grappig
goed, ik heb me er doorheen geworsteld.... en nu geen veranderingen meer aub
ik krijg altijd de indruk dat ze door dit soort dingetjes de personages omturnen in typetjesquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:09 schreef Wup het volgende:
ow die had ik nog niet gezien, ik vond Julia wel leuk maar ik had geen zin alles door te lezen
het valt me op dat het ineens wemelt van de broers en zussen..
Een paar goede redenen:quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:09 schreef Wup het volgende:
ik snap echt niet dat er mensjes zijn die B&B kijken en niet DOOL... maar goed....
in praktijk ook.... mijn moeder kijkt 't, daardoor zie ik 't zo'n 4x per jaar..... aks me anythingquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:14 schreef Iwan1976 het volgende:
4) B&B kun je (in theorie;) een maand niet kijken... en toch nog alles volgen.
echt waar?? dat vind ik wel sneu voor de kijkers [is al de tweede keer toch?]quote:5) DOOL verdwijnt samen met Yorin. (zie ook: Y&R)
briljant plan.... desnoods voor 's nachtsquote:Het verbaast me trouwens dat er nog geen soapkanaal is met herhalingen
nietus, nietusquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:14 schreef Iwan1976 het volgende:
5) DOOL verdwijnt samen met Yorin. (zie ook: Y&R)
mja soapnet..... laat maar komenquote:Het verbaast me trouwens dat er nog geen soapkanaal is met herhalingen van 'ONM', 'GTST', 'Goudkust',Neighbours, 'Sons & Daughters' tof, tof, tof, ik zag laast een aflevering, zo leuk, 'Santa Barbara', 'ATWT', 'Y&R', 'DOOL'... aangevuld met soaps die hier nog niet uitgezonden zijn.![]()
erg he.....quote:
Ik had een onvolledige versie van het programmaschema van RTL4/5/7 voor de maand september, met daarop de programma's vanaf 17:00 uur. DOOL begint om 16:25. Daarom was ik in de veronderstelling dat het einde oefening was voor DOOL.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:49 schreef Markie-Mark het volgende:
DOOL gaat gewoon naar RTL 5, net als de meeste Yorin programma's, gelukkig
ha, dank uquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:49 schreef Markie-Mark het volgende:
DOOL gaat gewoon naar RTL 5, net als de meeste Yorin programma's, gelukkig
'Kees & Co' gaat waarschijnlijk dezelfde kant op als 'Vrienden voor het leven', 'Samsam', 'Flodder' , 'Het zonnetje in huis' en 'Mijn dochter en ik'... m.a.w. herhalen tot in de eeuwigheid.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:33 schreef Wup het volgende:
enne Kees & Co
gaan ze dat nou ook tot in de eeuwigheid herhalen of komt er iets nieuws?
hey, da's een van de weinige Nederlandse comedy's die ik wel te verdragen vind.......quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:31 schreef Svensational het volgende:
Voor de mensen die Céline Purcell nog niet kennen, ze is nu te zien op Nederland 3..
Alhoewel het niet eens zeker is dat ze in ONM komt..
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:56 schreef Iwan1976 het volgende:
Who will survive the eye of the tiger?
In aflevering 1701 (MA. 07-10-2002) had Kyra Elisa Isarin nog 2 broers (Brandon & Roy) en 1 zus (Shannon).quote:Kyra Isarin:
Broers, zussen: Een broer(tje)
Ze heeft een zus in Rusland. (Victoria K.quote:Lizzy Vehmeijer:
Broers, zussen: Geen
quote:Hugo van Walsum:
Ik haat: Slap gedoe
Dat was in de tijd dat Daan nog niet de doopnamen van Hugo had!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:06 schreef Iwan1976 het volgende:
In aflevering 1701 (MA. 07-10-2002) had Kyra Elisa Isarin nog 2 broers (Brandon & Roy) en 1 zus (Shannon).
ONM #148 - de Da Vicci codequote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:18 schreef Rodney1988 het volgende:
waar stond ergens het filmpje van WUP ?? ik kan het even niet meer vinden ik wil graag de eier scene zienofzo iets..
Leuk filmpje!!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:00 schreef Iwan1976 het volgende:
Ook vroeger was huize Van Walsum soms te Klein:Het is weer eens zo ver, leuk! (DIVX / 17,8MB)
Zou Ellen nog terugkomen voor de begrafenis van Renée en/of Gyman?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:43 schreef Rodney1988 het volgende:
Nog een klein compilatie filmpje van Ellen en Bram.Afscheid Ellen en Bram
tegen die tijd is Do van Vliet tonnetje rondquote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:17 schreef Iwan1976 het volgende:
Zou Ellen nog terugkomen voor de begrafenis van Renée en/of Gyman?
ik vind bestanden van meer dan 10 mb sowieso al geen succesquote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:33 schreef Svensational het volgende:
Ik vind Rapidshare toch beter dan Meagupload..
Hee, tof Rodney!!! Dat filmpje had ik nog nooit gezien.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:43 schreef Rodney1988 het volgende:
Nog een klein compilatie filmpje van Ellen en Bram.Afscheid Ellen en Bram
Ik vond een oude videoband..quote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hee, tof Rodney!!! Dat filmpje had ik nog nooit gezien.
Ik hoop dat ze terug komtquote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:17 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
als ze terug zou komen, moet ze weer aan de borrel [voorwaarde van Babette]quote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:03 schreef Rodney1988 het volgende:
Ik hoop dat ze terug komtmaar dat maakt niks uit toch dat ze tonnetje rond is.. dan is het verhaal... Ik ben weer zwanger van Bram..
Uhm, is 'officieel' bekend dat Renée doodgaat dan?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:17 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Tja, daar heb je wel een punt ..quote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:17 schreef babette21 het volgende:
en daarnaast: stel dat ze Bram méé zou nemen!!! moet ik toch niet aan denken..............
nee hoor, 't zijn weblog-geruchtenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:20 schreef Mvnl het volgende:
Uhm, is 'officieel' bekend dat Renée doodgaat dan?
En zoja, ook al iets over de toedracht bekend??
En uhm... gaan die geruchten nog op spannende details in, of blijft het bij "Renee gaat dood (denken we)"?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee hoor, 't zijn weblog-geruchten
Toen ik Rapidshare gebruikte werd er ook over geklaagd.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:33 schreef Svensational het volgende:
Ik vind Rapidshare toch beter dan Meagupload..
Sloeg je pc op hol tijdens het downloaden of tijdens het afspelen van de show?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:26 schreef babette21 het volgende:
het kunstwerk dat je gisteren plaatste liet mijn pc tot twee keer toe - na een half uur uploaden - ophol slaan
hoeveer risico loop ik vandaag??
Niet door mij hoor.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:26 schreef Iwan1976 het volgende:
Toen ik Rapidshare gebruikte werd er ook over geklaagd.
Ik las dat Megaupload bezig is om het aantal servers uit te breiden.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:28 schreef Svensational het volgende:
Niet door mij hoor.. Megaupload is nog trager dan FOK! vandaag is. En dat wil wat zeggen.
.
Maar Melline zei tegen iemand dat ze gelukkig niet doodging net zoals Renee..quote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee hoor, 't zijn weblog-geruchten
tijdens het afspelen, direct aan het begin al [bleef hangen bij foto 2]quote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:26 schreef Iwan1976 het volgende:
Sloeg je pc op hol tijdens het downloaden of tijdens het afspelen van de show?
Ik raad altijd aan om een downloadmanager te gebruiken, zodat je de download eventueel later kunt hervatten.
Doe deze ook even naar Rapidshare dan, als je wil?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:56 schreef Iwan1976 het volgende:
[[url=http://members.lycos.nl/soapupdate/pic/onm_cliffhanger_s12.jpg]afbeelding][/url]Who will survive the eye of the tiger? (22,5MB)
wel teamquote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:33 schreef Rodney1988 het volgende:
[..]
Maar Melline zei tegen iemand uit mijn "team"dat ze gelukkig niet doodging net zoals Renee..
en wat Melline cq. iemand zegt, is waar.............quote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:33 schreef Rodney1988 het volgende:
Maar Melline zei tegen iemand dat ze gelukkig niet doodging net zoals Renee..
Die 'diavoorstelling' heb ik gemaakt met ProShow Gold. Hiermee kun je ook screensavers maken.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:49 schreef Mvnl het volgende:
Iwan, in welk programma heb je trouwens dat laatste filmpje gemaakt? Ben m'n eigen filmproductjes op dvd aan t zetten en zo te zien (zelfs aan zo'n simpel menuutje) heeft jouw software wat fraaiere opties dan de mijne...
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:53 schreef Svensational het volgende:
Doe deze ook even naar Rapidshare dan, als je wil?
Lijkt me wel, aangezien Melline waarschijnlijk Lisette zelf is.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
en wat Melline cq. iemand zegt, is waar.............![]()
Dank, dat gaat veel sneller.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:23 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Who will survive the eye of the tiger? (22,5MB)
Je bedoelt die "domme sensatiezoekende roddelkip", die Duuk uitmaakte voor lafbek en smeerlap met een hondenkop... maar ze heeft een hart van goud (en ze weet wel raad met paperjams).quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:16 schreef babette21 het volgende:
en wat Melline cq. iemand zegt, is waar.............![]()
Ja ik bedoelde dat eigenlijk ja.. Melline = Lisettequote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Lijkt me wel, aangezien Melline waarschijnlijk Lisette zelf is.
quote:Eerste nieuwe week onm!
Maandag
Wie sterft er in de tijgerkooi?
Welke verloren zoon keert terug uit het zondige Parijs?
Iemand is niet blij met het feit dat Daan zal genezen, maar wie is dat? En bij wie hangt zijn ontslag als het zwaard van Damocles boven het hoofd?
Brandende vragen, die om een antwoord smeken.
Dinsdag
Niels komt oog in oog te staan met een broer die hij nogn ooit gezien heeft.
Als hij alles wil weten over diens wonderbaarlijke genezeing, heeft Victor overal een pasklaar antwoord op.
De aan haar nek gewonde Sanne wil het niet met haar vader bijleggen.
Woensdag
Xena probeert Tara van haar familie los te weken. Als Joost en Lizzy te horen krijgen wat voor gruwelijkheden zich op het landgoed hebben afgespeeld, staat hen maar een ding voor ogen: zo snel mogelijk Tara uit de klauwen van Xena bevrijen.
Shirina is somber over haar toekomst.
Donderdag
Iris voelt zich door Niels misbruikt en snapt niet waar hij het gore lef vandaan haalt om toenadering tot haar te zoeken.
Bettina en Arjo klinken op een langdurige prettige samenwerking tussen haar AZB en zijn prive-kliniek.Julia is dol op Arjo... Nou ja, op z'n geld dan.
Vrijdag
Joyce laat zich door Victors houding van de wijs brengen.
Ze gelooft dat zijn geniale brein de sleutel is tot de genezeing van Renee.
Chris heeft echter onderzoek naar Victor gedaan en komt met heel andere bevindingen.
Hij probeert Niels in het anti-Victor kamp te betrekken.
Bron: TvFilm
ik bedoel dat Melline zoveel kan zeggen [om kijkers op het verkeerde been te zetten]quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:25 schreef Svensational het volgende:
Lijkt me wel, aangezien Melline waarschijnlijk Lisette zelf is.
na Kyra is nu ook Victor geniaal uit de strijd gekomen [beter laat dan nooit ofzo?!]quote:Op donderdag 4 augustus 2005 16:47 schreef Rodney1988 het volgende:
Eerste nieuwe week onm!
LOL @ de lurkers:)quote:Op donderdag 4 augustus 2005 16:47 schreef Rodney1988 het volgende:
Iemand is niet blij met het feit dat Daan zal genezen, maar wie is dat?
ze hebben mij opgenomen in hun verhaaltjesquote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:36 schreef Wup het volgende:
LOL @ de lurkers:)
Ja inderdaad... maar volgens mij wel veel Victor in de eerste weekquote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
na Kyra is nu ook Victor geniaal uit de strijd gekomen [beter laat dan nooit ofzo?!]
verder weinig verrassends......
mja........ daarentegen wel 'n béétje weinig Arthur......quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:49 schreef Rodney1988 het volgende:
maar volgens mij wel veel Victor in de eerste week![]()
Babetje moet ik je uit je droom helpenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja........ daarentegen wel 'n béétje weinig Arthur......
Ik dacht dat de acteurs niks mochten zeggen over hun rol????quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik bedoel dat Melline zoveel kan zeggen [om kijkers op het verkeerde been te zetten]
of dat een kijker hetzelfde kan doen, om nou eenmaal interessant over te komen,
maar in werkelijkheid een hoax de wereld in te helpen.................
tijd voor een filmpje van het Arthur promotie teamquote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:53 schreef babette21 het volgende:
mja........ daarentegen wel 'n béétje weinig Arthur......
vrijwilligerswerk is heus niet altijd zinloos:)quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:05 schreef Wup het volgende:
tijd voor een filmpje van het Arthur promotie team
neeeeeeeeeeeeee [maar misschien heb ik 'm nog.....]quote:[ ik ben aap kwijt:)
dit zag ik net het eerste staan, weet meteen welke het isquote:bloedt mijn oor?
jaaaaaaaaaa, heel erg:)
Dat zal Joost wel zijn.quote:
Weer een leuke opmerking van Clairequote:
avi of wmv beter?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:30 schreef babette21 het volgende:
ik heb geen beeld...........................
* Babette gaat in een hoekje zitten huilen
Sven pas je op:)quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:37 schreef Svensational het volgende:
Weer een leuke opmerking van Claire!! Leuk filmpje btw
quote:
mja ik weet er 2, eentje over de wilde trio fantasietjes van Hugo & eentje over Claire & Fridaquote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:19 schreef babette21 het volgende:
die over het sexleven van Hugo en Claire is ook wel errug leuk, mede door de aanwezigheid van Tara
Het zijn eigenlijk 2 verschillende personages, ik kan ze echt totaal niet vergelijken.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:46 schreef soapie het volgende:
Na dat filmpje van Wup weet ik gelijk weer dat ik Vivienne een betere Lizzy vind dan Nikki!!!!!!!
zullen we 't eens in wmv proberenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:39 schreef Wup het volgende:
avi of wmv beter?
vorige zomersessie als in vorig jaar?? in dat geval: objection overruled......quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:53 schreef Wup het volgende:
mja ik weet er 2, eentje over de wilde trio fantasietjes van Hugo & eentje over Claire & Frida
maar volgens mij zijn die allebei tijdens de vorige zomersessies al eens geplaatst?
Lizzy 1 was veel stoerder, had tenminste pitquote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:58 schreef Svensational het volgende:
Het zijn eigenlijk 2 verschillende personages, ik kan ze echt totaal niet vergelijken..
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
Lizzy 1 was veel stoerder, had tenminste pit
Lizzy 2 mag alleen maar achter de Van Walsum zwijnen aan lopen kwijlen
quote:
haha, okequote:vorige zomersessie als in vorig jaar?? in dat geval: objection overruled......
mja was dat niet die waarbij Arthur zich zo geneerde dat hij van tafel wegliep & Tara die de grijns niet van haar smoel af kon krijgen? Of haal ik ze nou door elkaar.... hmz ...quote:ik bedoel die over dat triootje [met Kyra, of all people]
Claire & Frida heb ik er wel één van met Niels, die dat aan Hugo vertelt... niet als in 'n Van Walsum diner
dat laatste kan ik me niet meer herinneren [zou dat moeten??]
ja he.... onbegrijpelijk eigenlijk......quote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:17 schreef Wup het volgende:
ONM oktober 2003, van Walsum famile dinertje in wmv[/url]
wat hou ik toch van je he?
die bedoel ik!!quote:mja was dat niet die waarbij Arthur zich zo geneerde dat hij van tafel wegliep & Tara die de grijns niet van haar smoel af kon krijgen? Of haal ik ze nou door elkaar.... hmz ...
november 2003quote:ik ga wel zoeken
Ga nou niet mijn positieve herinneringen aan het verleden om zeep helpen.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:27 schreef babette21 het volgende:
ohja Joost in dat fietsenrek, was ook zo'n dramalijn....
Ik zeg Wup!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:32 schreef babette21 het volgende:
ik heb overigens géén #149 gemaakt en geef het stokje dus weer even door
Je hoeft het eigenlijk niet te vragen hoor. Wie het eerst komt, wie het eerst maaltquote:
je maakt een grap he??quote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:43 schreef Svensational het volgende:
Ga nou niet mijn positieve herinneringen aan het verleden om zeep helpen..
Dat was best een leuke lijn!
Nee, Ik vond het echt een leuke lijn. Mede door Arthur e.a. off coursequote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
je maakt een grap he??
zeg dan...! zeg dan dat je een grap maakt!?!?
in mijn herinnering had Arthur in die lijn weinig te doenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:54 schreef Svensational het volgende:
Nee, Ik vond het echt een leuke lijn. Mede door Arthur e.a. off course.
Ja, dat probeerde ik dus juist te voorkomen.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:00 schreef babette21 het volgende:
jammer Sven, je ging zo goed vanavond
Deze maar gauw volmaken danquote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:36 schreef Rodney1988 het volgende:
Ik heb een nieuw topicje in elkaar geflanstalthans geprobeerd haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |