quote:In het voorstukje na de afleveringen van zondag.
Op maandag 10 november 2003 06:02 schreef Svensational het volgende:[..]
Wanneer zag jij Renee lopen dan? Ik hab haar nog helemaal niet terug gezien
Zelfs Nikki Plessen alias de nieuwe Lizzy Vehmeyer heb ik voorbij zien komen ze zat op de bank in huize Couwenberg. Leuk meisje is het hoor.
quote:Dat heb ik dan weer gemist. Vind dat maar niks zo'n rol-wisseling. Ik moet er altijd erg wennen....
Op maandag 10 november 2003 18:24 schreef Markie-Mark het volgende:Zelfs Nikki Plessen alias de nieuwe Lizzy Vehmeyer heb ik voorbij zien komen ze zat op de bank in huize Couwenberg. Leuk meisje is het hoor.
Dit is Lizzy niet
VERDOMME
walg!
Ik wil MIJN Lizzy terug! Niet die domme blonde doos
quote:Rustig maar! Ze is toch een lekker wijf!
Op maandag 10 november 2003 19:37 schreef djkoelkast het volgende:
WAT IS DIT VOOR IETS WALGELIJKS![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is Lizzy niet
VERDOMME![]()
![]()
![]()
![]()
walg!
Ik wil MIJN Lizzy terug! Niet die domme blonde doos
quote:VIND JE DAT LEKKER?
Op maandag 10 november 2003 20:13 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Rustig maar! Ze is toch een lekker wijf!
Ok beter dan die van een Ariël maar dat ben je al gauw (uitzonderingen daargelaten)
quote:Ja zeker, het was onwijs druk. Moest wel lachen om Renee en Joyce, maar wat die daar moesten was me niet helemaal duidelijk.
Op maandag 10 november 2003 20:13 schreef weet_ik_veel het volgende:
't Was wel mooi dat alle vrienden van Serge kwamen afscheid nemen ...
quote:lekker?
Op maandag 10 november 2003 20:13 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Rustig maar! Ze is toch een lekker wijf!
quote:Ik zou haar wel een nachtje bezighouden ...
Op maandag 10 november 2003 20:15 schreef djkoelkast het volgende:[..]
VIND JE DAT LEKKER?
Bleghdeze is afgrijselijk standaard, niet lekker en een dikke reet! BAH!
quote:Die gingen waarschijnlijk uit respect voor Bettina mee toen ze die lul in de grond staken.
Op maandag 10 november 2003 20:16 schreef soapie het volgende:[..]
Ja zeker, het was onwijs druk. Moest wel lachen om Renee en Joyce, maar wat die daar moesten was me niet helemaal duidelijk.
quote:waarschijlijk zou jij alles met een gat bezighouden
Op maandag 10 november 2003 20:23 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Ik zou haar wel een nachtje bezighouden ...
En waarom reageerde Claire zo verbaasd toen Hugo zei dat Niels naar India ging? Ze wist het toch al
quote:Arthur is irritant, maar wel grappig....
Op maandag 10 november 2003 20:27 schreef Svensational het volgende:
Arthur: "Ik hoef niet te weten wat jullie hobby's zijn, maar een paar eierdozen op de muur zou wel handig zijn."
quote:Claire wil van twee walletjes eten!!!
En waarom reageerde Claire zo verbaasd toen Hugo zei dat Niels naar India ging? Ze wist het toch al
quote:Jij valt buiten de boot. Bovendien moet je niet alleen maar naar het uiterlijk kijken, maar meer naar het innerlijke ...
Op maandag 10 november 2003 20:25 schreef D.Rose het volgende:[..]
waarschijlijk zou jij alles met een gat bezighouden
quote:Tuurlijk, jij kent haar persoonlijk
Op maandag 10 november 2003 20:33 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Jij valt buiten de boot. Bovendien moet je niet alleen maar naar het uiterlijk kijken, maar meer naar het innerlijke ...
quote:Ja, ik ken Nikki persoonlijk. We wonen in dezelfde wijk.
Op maandag 10 november 2003 21:09 schreef D.Rose het volgende:[..]
Tuurlijk, jij kent haar persoonlijk
quote:Da's niet hetzelfde
Op maandag 10 november 2003 21:11 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Ja, ik ken Nikki persoonlijk. We wonen in dezelfde wijk.
quote:Zij is een vroegere schoolvriendin van me.
Op maandag 10 november 2003 21:14 schreef D.Rose het volgende:[..]
Da's niet hetzelfde
quote:Wat jij wil, ik vind t niets
Op maandag 10 november 2003 21:15 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Zij is een vroegere schoolvriendin van me.
quote:ehh...niet dus
Op maandag 10 november 2003 21:15 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Zij is een vroegere schoolvriendin van me.
Jammer dat Niels weg is, werd net grappig tussen hem en Claire!! Renée en Joyce waren grappig samen, vooral vlak voor die begrafenis, met die droge opmerkingen over hoe druk het wel niet was! Maar ik vond tante Betsie toch wel heel zielig hoor, had wel met d'r te doen...
Tuur was tof, met z'n eiderdozen opmerking!!
En Viev, jammer maar helaas meid, het gaat je goed
quote:ik dacht ook dat het India project een half jaar zou gaan duren, maar nu was het ineens nog maar 3 weken, Niels is dus zo weer terug
Op maandag 10 november 2003 22:08 schreef babette21 het volgende:
Leuke uitzending!! Wel vaag, zoveel 'nieuws' in één uitzending: andere Lizzy, Niels toch vrij plotseling (voor aantal maanden) weg, Renée en Gyman terug...Jammer dat Niels weg is, werd net grappig tussen hem en Claire!!
quote:Volgens mij is ze juist jonger! Foto hieronder is namelijk pas van een jaar of vijf geleden (1998), was ze hooguit 12 of 13 (waarschijnlijk nog wel jonger)!!
Op maandag 10 november 2003 22:08 schreef Wup het volgende:
Hier is ze dan, ze lijkt me wel wat ouder dan vorige Lizzy...
quote:3 weken?!? oh dan heb ik niet goed zitten luisteren, dacht dat ze 't over 3 maanden hadden!! Beter!!!!!
Op maandag 10 november 2003 22:10 schreef Wup het volgende:ik dacht ook dat het India project een half jaar zou gaan duren, maar nu was het ineens nog maar 3 weken, Niels is dus zo weer terug
Leuk dat Renee weer terug is, ik heb die cynische opmerkingen van Joyce en Renee naar elkaar toe gemist.
Gyman lijkt niet veel ouder geworden, ik denk niet dat hij nu wel een grote rol gaat spelen
En wat onverwacht dat Lizzy al vandaag werd ge-recast. Maar ik denk dat ik wel snel aan Nikky zal wennen, ze kwam leuk over en acteert overtuigend
Vond het wel stoer van Renee en Joyce dat ze naar de begrafenis gingen. Maar wat zielig voor Bettina.
En Arthur was weer briljant en volgens mij heeft Claire wat goed te maken
quote:neuh, Joyce riep duidelijk ' dan zie ik je over 3 weken' door de foon....
Op maandag 10 november 2003 22:16 schreef babette21 het volgende:[..]
3 weken?!? oh dan heb ik niet goed zitten luisteren, dacht dat ze 't over 3 maanden hadden!! Beter!!!!!
quote:Mee eens
Op maandag 10 november 2003 22:23 schreef du_ke het volgende:
De ouwe lizzy was leuker.
Maar ja liever een mindere Lizzy dan geen Lizzy. En ze hadden zeker een slechtere vervanger kunnen hebben, als je kijkt wat voor bagger er nu in GTST rondloopt.
quote:Idd, je zou er zo'n Tracy voor in de plaats krijgen.... Moet er toch niet aan denken
Op maandag 10 november 2003 22:26 schreef Markie-Mark het volgende:Mee eens
Maar ja liever een mindere Lizzy dan geen Lizzy. En ze hadden zeker een slechtere vervanger kunnen hebben, als je kijkt wat voor bagger er nu in GTST rondloopt.
quote:Hij is geen nieuwe Gyman. Mitchell - Lee speelde de rol vaker, maar nu heeft hij een nieuw fout kapsel.
Op maandag 10 november 2003 22:08 schreef Wup het volgende:
en de nieuwe Gyman
quote:Jij (vrouw) ziet dat anders. Ik (man) zie dat Nikki wel wat heeft. Bijvoorbeeld dat sexy kuiltje in haar kinnetje.
Op maandag 10 november 2003 22:34 schreef babette21 het volgende:[..]
Idd, je zou er zo'n Tracy voor in de plaats krijgen.... Moet er toch niet aan denken
Geloof dat ik dan nog liever Ruby, Suzy én Ariël heb... en dát zegt wel wat...
Leuk ook dat Renée weer terug is, gelijk lijkt het ook weer of ze er al die tijd heeft ingezeten, hoewel ze toch best een tijdje weg was. Ik hoef er in ieder geval niet aan te wennen dat ze terug is en dat heb ik ook met die nieuwe Gyman, die is best goed gecast. En aangezien dat ventje bijna naar de middelbare school gaat zal die over niet al te lange tijd (soapjaartjes gaan toch altijd sneller) ook wel naar de vrouwtjes op jacht gaan. Ik ben benieuwd...
Hidde Maas speelt echt geweldig! Ik vind hem gewoon ongelooflijk irritant, maar dat is dit keer juist leuk omdat het niet door slecht acteerwerk komt maar omdat hij alles zo brengt dat hij je zelfs als kijker het bloed onder de nagels vandaan haalt...
En Claire, tja, die is duidelijk 'in denial' over haar gevoel voor Niels door maar om het uur Hugo te bespringen. Die is nu wel helemaal tevreden dat hij niet naar India is vertrokken trouwens...
quote:Hèhè! Eindelijk nog iemand die Nikki leuk vindt!
Op maandag 10 november 2003 22:50 schreef Flamebringer het volgende:
Phew, die nieuwe Lizzy valt mee zeg! Ze komt leuk over, ziet er ook echt niet onaardig uit.
quote:Fajah Lourens uit GTST ziet er ook erg lekker uit. Wat een kast heeft die meid.
Ik zal Viviënne wel missen, dat was gewoon het leukste meisje dat in de Nederlandse soaps rondhuppelde, maar haar vervangster kan er zeker ook mee door...![]()
quote:Inderdaad leuk, maar ik hoop wel dat Renée wat minder zeurderig wordt.
Leuk ook dat Renée weer terug is, gelijk lijkt het ook weer of ze er al die tijd heeft ingezeten, hoewel ze toch best een tijdje weg was. Ik hoef er in ieder geval niet aan te wennen dat ze terug is
quote:Hij is niet nieuw. De acteur is alleen wat ouder geworden.
en dat heb ik ook met die nieuwe Gyman, die is best goed gecast. En aangezien dat ventje bijna naar de middelbare school gaat zal die over niet al te lange tijd (soapjaartjes gaan toch altijd sneller) ook wel naar de vrouwtjes op jacht gaan. Ik ben benieuwd...
quote:Hidde Maas (59) is een acteur van formaat. Speelt ook een goede rol (ook die van een klootzak) in Amsterdamned en in de ouwe serie Sil De Strandjutter.
Hidde Maas speelt echt geweldig! Ik vind hem gewoon ongelooflijk irritant, maar dat is dit keer juist leuk omdat het niet door slecht acteerwerk komt maar omdat hij alles zo brengt dat hij je zelfs als kijker het bloed onder de nagels vandaan haalt...![]()
quote:Typisch hoerengedrag. Neuken met wie dan ook die er voor handen is.
En Claire, tja, die is duidelijk 'in denial' over haar gevoel voor Niels door maar om het uur Hugo te bespringen. Die is nu wel helemaal tevreden dat hij niet naar India is vertrokken trouwens...
24 januari 1975 - 4 november 2003
Voor jou geen andere keuze
Voor ons een groot gemis
Bettina Wertheimer
Voor altijd je moeder
Bettina Berger als Renée Couwenberg
Nikkie Plessen als Lizzy Vehmeijer
Mitchel-Lee Chandreperkash als Gyman Couwenberg
En Renee geweldig
quote:Hier nog één!
Op maandag 10 november 2003 23:01 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hèhè! Eindelijk nog iemand die Nikki leuk vindt!
quote:In de soap zelf is hij wel ineens een stuk ouder geworden, Hij gaat nu al naar de middelbare school. Ik dacht al dat deze Gyman niet "nieuw" was.
Hij is niet nieuw. De acteur is alleen wat ouder geworden.
quote:De enige re-cast in GTST is volgens mij Charlie en die ik vind Lieke juist leuker dan Aukje
Op maandag 10 november 2003 22:26 schreef Markie-Mark het volgende:Maar ja liever een mindere Lizzy dan geen Lizzy. En ze hadden zeker een slechtere vervanger kunnen hebben, als je kijkt wat voor bagger er nu in GTST rondloopt
quote:Tracy is leuk!!!
Op maandag 10 november 2003 22:34 schreef babette21 het volgende:
Idd, je zou er zo'n Tracy voor in de plaats krijgen.... Moet er toch niet aan denkenGeloof dat ik dan nog liever Ruby, Suzy én Ariël heb... en dát zegt wel wat...
quote:Hee cool man al die screenshots steeds. Mooi gedaan
Op dinsdag 11 november 2003 00:16 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]24 januari 1975 - 4 november 2003
Voor jou geen andere keuze
Voor ons een groot gemisBettina Wertheimer
Voor altijd je moeder[afbeelding]
Bettina Berger als Renée Couwenberg[afbeelding]
Nikkie Plessen als Lizzy Vehmeijer[afbeelding]
Mitchel-Lee Chandreperkash als Gyman Couwenberg
quote:allebei blond lelijk en standaard.
Op dinsdag 11 november 2003 10:42 schreef ChatGirl het volgende:
het zal wel aan mij liggen, maar toen ik gisteren ONM keek, kon ik het verschil bijna niet zien tussen Kim (van Carlo) en Lizzy. had ik dit alleen of...........
quote:Moeten de schrijvers er een meid met een zweep en een leren pak in zetten?
Op dinsdag 11 november 2003 11:39 schreef djkoelkast het volgende:[..]
allebei blond lelijk en standaard.
ik zag ook weinig verschil
quote:Kim heeft dikkere tieten en een iets rondere kop dan Lizzy.
Op dinsdag 11 november 2003 10:42 schreef ChatGirl het volgende:
het zal wel aan mij liggen, maar toen ik gisteren ONM keek, kon ik het verschil bijna niet zien tussen Kim (van Carlo) en Lizzy. had ik dit alleen of...........
quote:De echte Lizzy zag er lekker uit
Op dinsdag 11 november 2003 17:57 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Moeten de schrijvers er een meid met een zweep en een leren pak in zetten?
Lizzy en Kim zien er beiden lekker uit!
dit kind is gewoon veel te standaard en super lelijk!
Niet standaard maar wel lelijk: Tara... yuck wat een bakkes
quote:Weet je zeker dat je hetero bent, hahahahahahahahahahahahahaha?
Op dinsdag 11 november 2003 18:36 schreef djkoelkast het volgende:Niet standaard maar wel lelijk: Tara... yuck wat een bakkes
quote:Tara is echt superknap, dat zie ik als niet hetero nog wel
Op dinsdag 11 november 2003 19:21 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Weet je zeker dat je hetero bent, hahahahahahahahahahahahahaha?
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Dus jij valt meer op Carlo? Of is JP meer jouw match? Nee, wacht ff.... misschien Joost?
Op dinsdag 11 november 2003 19:24 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Tara is echt superknap, dat zie ik als niet hetero nog wel
![]()
Anyway ... Kim, Lizzy en tara hebben voor mij een hoog lekkerheidsgehalte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |