Nee, en het is twee dagen voor het op TV komt.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:51 schreef Markie-Mark het volgende:
wat kansloos zo'n sneakpreview, het is geen hollywoodfilm ofzo
Ja weet ikquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, en het is twee dagen voor het op TV komt.
Ik heb al een verhaallijn klaarliggen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:58 schreef Rodney1988 het volgende:
Kan Hillards tweeling broer niet terug komen.. om het klusje van zijn broer af te maken![]()
Is die al aanvaard bij BNN ? En ligt even een stukje op van die verhaallijn van jequote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:22 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik heb al een verhaallijn klaarliggen.
BTW: De prijsvraag is inmiddels aangepast.
Tof!!! Babette zegt: winnen....!!! en verpatsenquote:
Sorry hoor, maar is Victor niet een half broer van zowel Joyce, Renee en Niels ??quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:22 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]!
Wie is Victor, De broer van Niels, Joyce of Renee?
doe de acteurs de groeten.... want die zullen daar wel 'n leuke schnabbel in zienquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:18 schreef Rodney1988 het volgende:
Ja weet ikmaar toch leuk . ik ga maar eens een kijkje nemen volgende week.
ga je huiswerk doen jij.... hij is de halfbroer van Niels, en de neef van Renee en Joycequote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:35 schreef Rodney1988 het volgende:
Sorry hoor, maar is Victor niet een half broer van zowel Joyce, Renee en Niels ??![]()
Dan zeg ik wel tegen Foppele en Dokter Plofkop.. Kusjes van Babettequote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
doe de acteurs de groeten.... want die zullen daar wel 'n leuke schnabbel in zien
Nou, ik had dus in de gauwigheid Renee aangeklikt, maar had wel 100% score.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
ga je huiswerk doen jij.... hij is de halfbroer van Niels, en de neef van Renee en Joyce
En bij de vraag.. van Victor .. zie je Victor in Waalberg!!!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:44 schreef babette21 het volgende:
aha vandaar dat ik op 94% uitkwam.... ik had Niels.....
kutquiz
die screenshots bij die quiz zijn wel previews..... zie: 't haar van Renee!!
Volgens mij haal je Victor en Niels nu door elkaar. Victor, Renée en Joyce hebben toch dezelfde moeder?! En Victor en Niels hebben dezelfde vader. Dus Victor is van iedereen een halfbroer.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:36 schreef babette21 het volgende:
ga je huiswerk doen jij.... hij is de halfbroer van Niels, en de neef van Renee en Joyce
ohja ik zit te slapen....quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:47 schreef Iwan1976 het volgende:
Volgens mij haal je Victor en Niels nu door elkaar. Victor, Renée en Joyce hebben toch dezelfde moeder?! En Victor en Niels hebben dezelfde vader. Dus Victor is van iedereen een halfbroer.
Dan had je toch een andere vraag fout, ook Niels geeft 100%.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:44 schreef babette21 het volgende:
aha vandaar dat ik op 94% uitkwam.... ik had Niels.....
kutquiz
dit is inderdaad een goed teken!!!quote:En dan is er nog iets… in plaats dat ik blij ben dat ik van Hillard af ben, doemt hij overal waar ik kijk op. Ik snap er niets van en wil er van af. Nu!”
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:44 schreef babette21 het volgende:
Had ik dus toch goed gedachtquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:47 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Volgens mij haal je Victor en Niels nu door elkaar. Victor, Renée en Joyce hebben toch dezelfde moeder?! En Victor en Niels hebben dezelfde vader. Dus Victor is van iedereen een halfbroer.
Qua structuur is het er ook op vooruit gegaan.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:33 schreef babette21 het volgende:
de site ziet er mooi uit, maar heeft inhoudelijk het niveau van het forum.
Sneu is idd het juiste woord
Wat moet me oma er wel niet van denken.. als ze die quiz ga doenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:00 schreef babette21 het volgende:
ik krijg alleen 100% als ik voor Joyce kies.....
wat ik al zei: kutquiz
"respect" & "jij kent de shit"
wordt 't een breezer meets nigger soap ofzo?!
de eerste enigszins leuke opmerkingquote:" [...] en intussen ging Marnix zijn goddelijke gang met piepkuiken Iris Overbeek."
quote:"Iets over mezelf vertellen? Kan ik niet iets over iemand anders zeggen? Ving net geloof ik op dat [...] "
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |