------------------quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:14 schreef Copycat het volgende:
Ik ben een single vrouw van 37, werk fulltime en freelance als copywriter en kijk heel divers.
Van Desperate Housewives tot Shameless (vanavond weer!!!) en van Het Uur van de Wolf tot America's Next Top Model.
Favo BN-ers heb ik niet echt, hoewel ik Ali B. wel erg graag mag. Hollywooders vooral van de oude garde: Bogart, Joan -No wire hangers!!! -Crawford en Bette Davis, maar ook Sean Penn enJohnny Depp
.
Muziek: heel divers ook, met een beetje voorkeur voor hiphop (van Snoop tot Common & van The Roots tot Wu Tang Clan). Alleen van (hard)house, trance en techno ben ik niet zo gecharmeerd.![]()
quote:
quote:Shameless (vanavond weer!!!)
quote:America's Next Top Model.
quote:hoewel ik Ali B. wel erg graag mag.
quote:hiphop (van Snoop tot Common & van The Roots tot Wu Tang Clan)
quote:Alleen van (hard)house, trance en techno ben ik niet zo gecharmeerd.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:23 schreef Copycat het volgende:
N*E*R*D, RHCP, Chet Baker, Massive Attack, John Legend, UDS betere dwarsdoorsnedes uit mijn cd-kast?
Ik doe niet aan trouwerijen... wel aan seks voor het huwelijkquote:
dat constateerde ik ook zojuist!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:01 schreef The_Langolier het volgende:
Hee! ik plaats een post!
Ach ja, die bruiloft schrappen we dan maar.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik doe niet aan trouwerijen... wel aan seks voor het huwelijk.
Ik voel me trouwens zeer vereerd met de prachtige OP!!!
![]()
At your servicequote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik doe niet aan trouwerijen... wel aan seks voor het huwelijk.
En veel zullen er volgenquote:Ik voel me trouwens zeer vereerd met de prachtige OP!!!
![]()
Zij welquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:14 schreef Airelle het volgende:
Ohja... als Copycat hier nou vaker dan 1 keer per maand post, kan ze in de OP-plaatjes.
Nietes.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
En mijn oude oude oude avatar staat nog in de OP.
Afgesproken!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:14 schreef Airelle het volgende:
Ohja... als Copycat hier nou vaker dan 1 keer per maand post, kan ze in de OP-plaatjes.
Ja hé.quote:
Dat zul je toch met *mij* moeten afspreken, aangezien ik voor de OP zorg.quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja hé.
Ik kan die smiley moeilijk nóg een oog geven.
Ik verzin, ooit, nog wel eens een keer wat voor die OP.
Weet je waar Eindhoven ligt?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:20 schreef Bupatih het volgende:
Dat zul je toch met *mij* moeten afspreken, aangezien ik voor de OP zorg.
Dus wanneer kan je? Morgenavond?
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:26 schreef Bupatih het volgende:
Weet je waar jij straks ligt?
Hmm, dat met die zaal had ik niet helemaal in gedachten.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Ja, ik lig zo te kreunen in een zaal voor andere abs-attackers.
Waarom niet iets als:quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja hé.
Ik kan die smiley moeilijk nóg een oog geven.
Ik verzin, ooit, nog wel eens een keer wat voor die OP.
Waarom nou weer Tania?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:28 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Waarom niet iets als:
Met zwarte/blauwe/paarse/whatever vierkantjes om lege plekken op te vullen?Met een beetje moeite zou je vast wel de avatars naar profielen kunnen laten linken, kunnen die namen ook weg.
Omdat Tania's avatar geen animatie bevat.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waarom nou weer Tania?
Maar als ik ze laat linken naar bijvoorbeeld een profiel krijg je wel zo'n lelijk blauw randje om elke avatar.
En in jouw plaatje zijn er meer blokjes (Tania's) dan users in ShowChat, heb ik zo het idee.
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:33 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Omdat Tania's avatar geen animatie bevat.
En anders doe je "SC" (ShowChat, duh) met de namen er wel gewoon naast. Moet passen. Als je dan nog wat mist kan je, zoals ik net al zei, altijd een 'filler' plaatje doen, gewoon een zwart vakje o.i.d. wat ingevuld kan worden als er iemand bijkomt.
Erg mooi, al zeg ik het zelfquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:28 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Waarom niet iets als:
Met zwarte/blauwe/paarse/whatever vierkantjes om lege plekken op te vullen?Met een beetje moeite zou je vast wel de avatars naar profielen kunnen laten linken, kunnen die namen ook weg.
Taniaquote:
Ik let nooit op de OPquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tania
Van jou had ik deze reactie niet verwacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |