En hoe werkt die quickquote dan? Ik kom gewoon in het reageer-venster..quote:
Dat kan nog niet.quote:
Moet je eerst aanzetten bij Fok!tools CPquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En hoe werkt die quickquote dan? Ik kom gewoon in het reageer-venster..
Maar dat was toch het leuke van die FokTools juist? De FokBlokker?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat kan nog niet.
[..]
Moet je eerst aanzetten bij Fok!tools CP
Naast je MyAT-linkje.
Dat werkt bij mij ook niet meer.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:20 schreef MissBliss het volgende:
En ik kan ook niet quoten uit een gesloten topic...
Dat heb ik mijn hele leven alquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:22 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb alles ingeschakeld maar ik kan niks
Heb je Firefox al gesloten? Dat moet je eerst doen voordat iets wat je installeert het doet.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:22 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb alles ingeschakeld maar ik kan niks
Yep, alleen de quickPI werkt bij mij.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:25 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Heb je Firefox al gesloten? Dat moet je eerst doen voordat iets wat je installeert het doet.
Die ik niet gebruik omdat ik gewend ben op reageren te klikkenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Yep, alleen de quickPI werkt bij mij.
En dan ?quote:
Volgens mij is dat ook de enige Fok!Tool die het bij mij doet.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Die ik niet gebruik omdat ik gewend ben op reageren te klikken
Ja ik klik er wel eens op en dan druk ik op Preview om de smillie's aan te klikkenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:37 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook de enige Fok!Tool die het bij mij doet.
Zijn er wel meer die het doen?
Ik heb fantastische verhalen gehoord over dat blocken en quoten uit gesloten topicsquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:37 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook de enige Fok!Tool die het bij mij doet.
Zijn er wel meer die het doen?
Oude smaak hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:36 schreef _ELMaikel_ het volgende:
When I find myself in times of trouble, mother Mary comes to me,
speaking words of wisdom, let it be.![]()
![]()
Ik ga nu ook zo naar de Pink Floyd cd luisterenquote:
Nou ja, je hebt in ieder geval iets om naar uit te kijken als ze besluiten dat ook jij block en quote-waardig bent.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb fantastische verhalen gehoord over dat blocken en quoten uit gesloten topics
Niet voor ons weggelegd dus
Feestquote:
Mja, ik heb IE ook nog openstaan en moet eerlijk toegeven dat ik daar automatisch naartoe gaquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:42 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nou ja, je hebt in ieder geval iets om naar uit te kijken als ze besluiten dat ook jij block en quote-waardig bent.
Tot dan moet je het doen met je tabjes en quick quote dinges.
Die is er nietquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:43 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wie is nou onze twee leider naast Duiveltja ?
quote:Tekening van Mirjam Sterk (kamderlid CDA) gemaakt door m'n jongste zoontje, lijkt sprekend!
Dan ben je onze leider toch niet?quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:50 schreef pberends het volgende:
http://www.superdudes.nl/Maxime_Verhagen
http://www.superdudes.nl/Maxime_Verhagen/pics
[afbeelding]
[..]
Dusssssquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:50 schreef pberends het volgende:
http://www.superdudes.nl/Maxime_Verhagen
http://www.superdudes.nl/Maxime_Verhagen/pics
[afbeelding]
[..]
Ik heb SC gecrieerd! Dit is een werk van mij en BVO samen!!!quote:
Zitten jullie mij nou indirect te vergelijken met honden?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb SC gecrieerd! Dit is een werk van mij en BVO samen!!!
Wij zijn de baas hier! EN nu aan het werk jij!
Je gaat maar hard werken voor je posts! Ga maar daar liggen en wees gewoon mooi!
Veel meer hoef je toch niet te doen!
Ahquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:14 schreef Svensational het volgende:
Hee MBabe, dat Users blokken kan wel met http://foktools.doejenix.com.
Volgens mij zei hij alleen dat je eerder mooi bent dan slim. Ofzo.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zitten jullie mij nou indirect te vergelijken met honden?![]()
Dat zal lekker smakenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:16 schreef pberends het volgende:
Gaan we stoer doen met huisdieren?
[afbeelding]
Ja, dat kan ook met die. Met die ene die je nu hebt ook trouwens.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ah
Maar ik was vooral geïnteresseerd in het quoten uit gesloten topics
Hmmmmm..quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat kan ook met die. Met die ene die je nu hebt ook trouwens..
quote:sorry, je hebt niet de rechten in dit topic te reageren
Ik heb 1 van jouw eendjes als wallpaperquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:16 schreef pberends het volgende:
Gaan we stoer doen met huisdieren?
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:17 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Volgens mij zei hij alleen dat je eerder mooi bent dan slim. Ofzo.
En quickPI is ook weg..quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hmmmmm..
Nu is het hele FokTools dingetje verdwenen, die naast MyAT
En dat kon niet net hoorik heb het geprobeerd maar:
[..]
Maar daarmee bedoelt hij natuurlijk gewoon dat je héél mooi bent!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]Dizer
is niet meer mijn Fok!vriend dus.
Is er iets wat je écht nodig hebt?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:27 schreef timbob het volgende:
ik moet boodschappen doen
maar heb geen zin.
Jajaquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:27 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Maar daarmee bedoelt hij natuurlijk gewoon dat je héél mooi bent!![]()
hmmquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:28 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Is er iets wat je écht nodig hebt?
Anders moet je het gewoon laten.
geld is opquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:33 schreef LeBeau het volgende:
Dan moet je er toch aan geloven!
Hup hup, naar de winkel timbob!
If so, dan zijn jullie echt voor elkaar gemaaktquote:
www.thuisbezorgd.nlquote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:35 schreef Skaai het volgende:
[..]
If so, dan zijn jullie echt voor elkaar gemakat
Want niksan is ook zo bedoel jequote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:35 schreef Skaai het volgende:
[..]
If so, dan zijn jullie echt voor elkaar gemakat
Nee.quote:
Dan zie ik het probleem niet hoor.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:38 schreef timbob het volgende:
[..]
ong. precies het bedrag dat ik nog te besteden heb voordat m'n rekening leeg is
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb 1 van jouw eendjes als wallpaper
maar dit betekent wel dat we er moeilijk aan kunnen komenquote:De begin- en eindtune van de Bridget Triangle zijn speciaal voor BNN gemaakt.
De titel is "So many roads". De uitvoerenden zijn Joa Kju, Jan Rooijmans en
Harold Mingels.
De componisten zijn Joa Kju en Jan Rooijmans
ik wil graag morgen ook etenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan zie ik het probleem niet hoor.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:47 schreef Svensational het volgende:
Oh, dat wist ik eigenlijk wel, dat las ik laatst nog ergens.
Kijk eens op NED2 nuquote:
euuhh, nee op die van timbob.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:48 schreef niksan het volgende:
[..]
Zeg me dat dit geen reactie is om míjn reactie
Je bent nou toch al te laat.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:48 schreef timbob het volgende:
[..]
moet ik helemaal naar de tv lopen in de huiskamer en aanzetten enzo
Deze zeker:quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb 1 van jouw eendjes als wallpaper
quote:
Hind was er niet hoorquote:
Ik kan niets vindenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:02 schreef BVO het volgende:
[..]!! Dat ik daar niet op was gekomen, om een mailtje te sturen dan..
.
Nou, nu ga ik even maar even KaZaa & Friends afzoeken.
Nee, I know.quote:
Doe ik.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:04 schreef niksan het volgende:
[..]
Ik kan niets vinden
Laat je het me weten als jij wat hebt gevonden??
Oef, we hadden het dus over hetzelfdequote:
Krezip = sportquote:
Ik keek in BVO's postgeschiedenisquote:
Wat is er op Yorin dan???quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:07 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wat kijken jullie nou !
Straks om 18:30 allemaal die tv op yorin !
![]()
Paradise hotel !quote:
Dat is dus een reden om te gaan kijken.quote:
Ik denk het ookquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:25 schreef timbob het volgende:
[..]
[afbeelding]
het weer weet niet wat ze wilt
vast een vrouw
Misschien willen ze een bandje opsturenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:32 schreef BVO het volgende:
niksan!! Zouden ze bij BNN zelf geen MP3tje hebben ervan??
Nee, ik ga voetbal kijken nuquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:43 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Kijk je het nou al Svurno ???
Mag het?! Of moeten we daar schriftelijk toestemming bij jou voor aanvragen?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:48 schreef Airelle het volgende:
Zijn jullie nou nog aan het konkelen over de intro van Bridget's Triangle.
Maar Paradise hotel !quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Mag het?! Of moeten we daar schriftelijk toestemming bij jou voor aanvragen?
Nee, in 't dorp.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:48 schreef mark_03 het volgende:
Op TV?? Nee toch?
Chagrijn.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja tering, jullie "konkelen" over zoveel dingen oeverloos door, dan zeg ik toch ook niks.quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja tering, jullie "konkelen" over zoveel dingen oeverloos door, dan zeg ik toch ook niks..
Outro!! Nee, niet helemaal... Soms wel geloof ik, maar meestal een stukje.quote:
I beg your pardon, ben heel de dag niet op FOK! geweest zowat dus daar weet je niks vanaf!quote:
Oh.....quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Outro!! Nee, niet helemaal... Soms wel geloof ik, maar meestal een stukje.
Das nog geen reden om chagrijnig te zijn, Beevje.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja tering, jullie "konkelen" over zoveel dingen oeverloos door, dan zeg ik toch ook niks..
Wil je een lekker kopje thee?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:55 schreef BVO het volgende:
[..]
I beg your pardon, ben heel de dag niet op FOK! geweest zowat dus daar weet je niks vanaf! [afbeelding].
IK BEN NIET CHAGERIJNIGGGGGGGGG!!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Das nog geen reden om chagrijnig te zijn, Beevje.!
En ik bén rustig!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:56 schreef Airelle het volgende:
[..]
Wil je een lekker kopje thee?
Lekker ontspannend.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:55 schreef BVO het volgende:
[..]
I beg your pardon, ben heel de dag niet op FOK! geweest zowat dus daar weet je niks vanaf! [afbeelding].
quote:
Mijn opmerking was niet bedoeld zoals jij hem opvatte waarschijnlijk.quote:
Daar valt wel een mp3 van te maken toch? Ff de streams openzetten (uitzendinggemist.nl) en dan laat je de recorder meelopenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:49 schreef BVO het volgende:
[..]
De kast is laag vandaagquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:57 schreef BVO het volgende:
[..]
IK BEN NIET CHAGERIJNIGGGGGGGGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oh, nou, sorry dan.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:58 schreef Airelle het volgende:
[..]
Mijn opmerking was niet bedoeld zoals jij hem opvatte waarschijnlijk.
Ik bedoelde niet van: 'Stop een met dat gezever over dat nummer', maar het verbaasde me dat jullie dat nummer blijkbaar zo interessant vonden om daar nog steeds over te praten.
Ik snap je wel hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:58 schreef Airelle het volgende:
[..]
Mijn opmerking was niet bedoeld zoals jij hem opvatte waarschijnlijk.
Ik bedoelde niet van: 'Stop een met dat gezever over dat nummer', maar het verbaasde me dat jullie dat nummer blijkbaar zo interessant vonden om daar nog steeds over te praten.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:57 schreef BVO het volgende:
[..]
IK BEN NIET CHAGERIJNIGGGGGGGGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
Ey, ik ben niet zo handig daarmee hoor.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:58 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Daar valt wel een mp3 van te maken toch? Ff de streams openzetten (uitzendinggemist.nl) en dan laat je de recorder meelopen
Dat is lief.quote:
Dáárom vroeg ik het dus, of het héle nummer te horen was.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Ey, ik ben niet zo handig daarmee hoor..
Ik ook niet, maar het kan welquote:
Wordt niet heel mooi denk ik.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:58 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Daar valt wel een mp3 van te maken toch? Ff de streams openzetten (uitzendinggemist.nl) en dan laat je de recorder meelopen
Dus voor BVO nietquote:
Zal Beev leuk vindenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dáárom vroeg ik het dus, of het héle nummer te horen was.
Dan zou ik het kunnen opnemen.
Want voor niksan heb ik dat wel over.
Euh....quote:
Het is speciaal voor BNN geschreven.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:02 schreef Airelle het volgende:
Ik ga het maar even luisteren.
Ik ken best veel muziek. Outro was het he?
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:13 schreef _ELMaikel_ het volgende:
ga nou allemaal Paradise hotel kijken!
Als het nu veel kijkers trekt krijg je straks een Nederlandse versie![]()
Ja, heb ik van de week al ff gedaan ... maar kan die PSP file niet meer vinden... dus kan die tekst niet meer aanpassen. Ik zal dus een nieuwe moeten maken ... als jij nog ff zo'n plaatje voor me hebt met dat logo, dan maak ik wel ff iets wat er op lijktquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:08 schreef BVO het volgende:
Mark!!!!!!!!!
Wil jij ooit nog een keer naar mijn kopfoto kijken op m'n site?!.
Zo'n uitgemolken conceptquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:13 schreef _ELMaikel_ het volgende:
ga nou allemaal Paradise hotel kijken!
Als het nu veel kijkers trekt krijg je straks een Nederlandse versie![]()
Hoe kwam je aan dit logo dan??quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:19 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ja, heb ik van de week al ff gedaan ... maar kan die PSP file niet meer vinden... dus kan die tekst niet meer aanpassen. Ik zal dus een nieuwe moeten maken ... als jij nog ff zo'n plaatje voor me hebt met dat logo, dan maak ik wel ff iets wat er op lijkt
Wat lul jij nou het komt nu pas voor de tweede keerquote:
HIj heeft het ook over het CONCEPT.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:20 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Wat lul jij nou het komt nu pas voor de tweede keer![]()
Alles lijkt toch op elkaar pinoquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:20 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Wat lul jij nou het komt nu pas voor de tweede keer![]()
Wat lijkt er op Paradise hotel dan qua concept met al die twis'ts enzo?quote:
Zelf gemaakt, behalve die achtergrond (die had ik ergens van gejat, maar weet niet meer waarvanquote:
Concept.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:22 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Wat lijkt er op Paradise hotel dan qua concept met al die twis'ts enzo?
Dan is Temptation island het ookquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:23 schreef Airelle het volgende:
[..]
Concept.
Mooie meisjes, mooie mannen, lekker weer, tropische omgeving/sfeer, afvalsysteem.
Dat zeg ik... zelfde concept.quote:
Ik wil dit logo graag links http://bigbrother.gonna.co.uk/images/worldlogo.gif (met het golfje weggekleurd), een vrij lichte achtergrond (zoiets als dit, wit kan ook wel denk ik) en dan rechts, zoals nu: www.bigbrotherlive.nlquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:23 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Zelf gemaakt, behalve die achtergrond (die had ik ergens van gejat, maar weet niet meer waarvan)
Dat zei ik net ook al... maar het wil maar niet doordringenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:25 schreef Airelle het volgende:
Wat is er toch altijd met jou en Frey.
Alles wat jullie leuk/goed vinden is opeens heilig. Paradise Hotel is gewoon meer van hetzelfde... desondanks mag hij het wel een tof programma vinden.
Ach ja.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:27 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dat zei ik net ook al... maar het wil maar niet doordringen
Ik kan dat rechter achtergrond logo nergens weervinden (dat Big Brother met dat zoom in effect). Dquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik wil dit logo graag links http://bigbrother.gonna.co.uk/images/worldlogo.gif (met het golfje weggekleurd), een vrij lichte achtergrond (zoiets als dit, wit kan ook wel denk ik) en dan rechts, zoals nu: www.bigbrotherlive.nl
Zoiets dan... lukt dat??.
Deze is nog niet vol hoor.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:35 schreef beaverhausen het volgende:
Kijk je even niet, is er al weer een topic volgeluld..
Wat ben je toch een spammerd.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:29 schreef pberends het volgende:
Opgepakte moslima's blijken extreem radicaal
Martine Hafkamp gevonden.
Een spamsletje, I presume?quote:
Definitelyquote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:30 schreef pberends het volgende:
Een spamsletje, I presume?
Pberends jij was toch ook homo ?quote:
quote:
Inderdaad, ik kom bijvoorbeeld nooit in B&H.quote:
Als je daar wel komt ben je gelijk homo ?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:46 schreef pberends het volgende:
[..]
Inderdaad, ik kom bijvoorbeeld nooit in B&H.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:47 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Als je daar wel komt ben je gelijk homo ?
Nee volgens mij ben jij 100% gay en schaam je je er voor![]()
Dus als Albertj e vraagt of je zijn vriend wil na doen en of hij effe door je kont mag ridderen zeg je geen nee ?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:51 schreef pberends het volgende:
[..].
.
Nee, ik ben geen homo. Maar ik ben er niet vies van om er een na te doen.
Hij mag zo lang aan me zitten als de RTL Boulevard-tune duurt. De kans dat hij dus aan me zit zijn nihiel.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dus als Albertj e vraagt of je zijn vriend wil na doen en of hij effe door je kont mag ridderen zeg je geen nee ?![]()
Die discussiegroepen op google zijn prachtigquote:1 of 2 negers gezocht
hallo wij zijn een stel: zij 51 hij 43 beiden rubensfiguur. Wij zoeken 1 of 2 negers
om haar te verwennen en daarbij denken wij oa aan een sandwich. ...
Arabieren en negers zoeken (sex)date
Diverse arabische mannen en negers, allen woonachtig in Nederland zoeken een
hollandse (sex)date, zowel hetero als bi en homo, ook sm. ...
Ik kick op negers
Hallo Fantaseer jij wel eens over groot geschapen negers? Ik wel, ik man
weet dat deze mannen bestaan maar niet op een gewone weg
Kan niet me pa kijkt sport wat is er dan ?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:09 schreef Svensational het volgende:
ELM, kijk eens op NED1.
Slijmbal.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:44 schreef Bupatih het volgende:
Ja BVO.
Hoi
Heb ik al gezegd dat ik van je houd?
Nee?
OhDan heb je pech.
Laat 'ns horen dan.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:44 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb die outro dus opgenomen.
Houd je nu ook van mij?
Nee?
OhDan heb je pech.
Nou niet meer. Na die zin die ik hierboven las.quote:
Dan haal je het snel weer weg.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:47 schreef Bupatih het volgende:.
Maar mag ik dat wel posten hier?
In verband met illegaliteit enzo.
Nee, ik mail je wel.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:48 schreef Bupatih het volgende:
Ik mail je wel.
Voornaam+achternaam+27 at hetemeel was het toch?
Hij wist gewoon niks.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:48 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat wel.
Maar ze gaf Nick (Christophe) bijna geen kans om te antwoorden.
ja maar... dan hebbie 'm in de verkeerde volgorde....quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:51 schreef Airelle het volgende:
Heb mij lief was al uitgeleend.
Maar nu dus... blijf bij mij.
Hoi trouwens.
Dat is ook weer waarquote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij wist gewoon niks..
Ik hou wel van fanatieke vrouwen..
Maar je kan ze toch wel onafhankelijk van elkaar lezen?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:52 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja maar... dan hebbie 'm in de verkeerde volgorde....
ja, ook hoi
Ik zie nog niks.quote:
Ja Beev...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:53 schreef BVO het volgende:
Zeg Svurno, je hoeft de naam van de nieuwe mod niet open en bloot op Shok! te posten hoor.!
URL !!!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:53 schreef BVO het volgende:
Zeg Svurno, je hoeft de naam van de nieuwe mod niet open en bloot op Shok! te posten hoor.!
ja tuurlijk, alleen gaat deel 1 nog over 'van one-night-stand' tot relatie [vanuit die 2]quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:53 schreef Airelle het volgende:
Maar je kan ze toch wel onafhankelijk van elkaar lezen?
Ik heb het al weggeëdit.quote:
Zo bedoelde ik het nietquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]Dizer
is niet meer mijn Fok!vriend dus.
Dude, ik weet niks.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik heb het al weggeëdit..
Enneh, nee, ik mail niks, jij weet meer dan ik daar achter de schermen..
Nou, vooruit. Maar oh wee als je wat zegt.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dude, ik weet niks.
Serieus. Ik weet niks over SHO.
Ik weet alleen dingen over de weblog en dingen over Fok! in het algemeen.
Mail me nou, lamlul
Ik houd mijn mond netjes..
Je kent me toch?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou, vooruit. Maar oh wee als je wat zegt.!!
.
Hitlerquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:02 schreef Bupatih het volgende:
Ik weet niet wat ik met deze smiley uitdruk, maar ja:
[afbeelding]
Kijk eens in onzinquote:
Nee.quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik heb het al weggeëdit..
Enneh, nee, ik mail niks, jij weet meer dan ik daar achter de schermen..
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:07 schreef BVO het volgende:
Enigszins kort en met Bridget jankend er doorheen, maar dat maakt niet uit..
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:04 schreef Airelle het volgende:
[..]
Mijn favo lurk-topic.
Oh ik post tegenwoordig ook wel eens.
Elke dag weer lachen met de Metroquote:
Haha...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:08 schreef pberends het volgende:
[..].
Je bent goed op weg.
LOL @ PBerends ontmaskerd!!!
Er is nu een leuk topic over vrouwen en rechtse politiekquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:08 schreef pberends het volgende:
[..].
Je bent goed op weg.
LOL @ PBerends ontmaskerd!!!
Inderdaad.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:11 schreef Dizer het volgende:
Zonder het in de gaten te hebben, post ik gewoon twee keer inderdaad achter elkaar
Ik zeg dat woord in het echhie ook zoo vaak![]()
Wie, wat, waar?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:12 schreef Nano het volgende:
Morgen condoleren, overmorgen begrafenis, bleh![]()
weet je nu al van wie 't is??quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:07 schreef BVO het volgende:
* BVO luistert So many roads..
Enigzins kort en met Bridget jankend er doorheen, maar dat maakt niet uit..
Nannooooquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:12 schreef Nano het volgende:
Morgen condoleren, overmorgen begrafenis, bleh![]()
En hoe is het met jullie?
Uhuh, niksan had een mailtje gestuurd. Is speciaal voor het programma geschreven.quote:
dankjequote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nannoooo
Gecondoleerd...
Met mij gaat het super slecht...
Oh, das niet leukquote:
Slecht? Why?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nannoooo
Gecondoleerd...
Ja, ik zei al die stemmen altijd links enzo.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:12 schreef Airelle het volgende:
[..]
Er is nu een leuk topic over vrouwen en rechtse politiek.
Nee die duikt over drie jaar wel weer opquote:
hoe kan dat nou???? ík ben er toch?????quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:13 schreef Dizer het volgende:
Kun je um even sturen naar me?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Uhuh, niksan had een mailtje gestuurd. Is speciaal voor het programma geschreven..
dankje, en voor de rest ook allemaal dankje, anders blijf ik het zeggen, en heb ik nu eigenlijk niet zo'n zin inquote:
Down.. again...quote:
Je hebt me nog niet uitgelegd hoe je aan dat percentage kwam...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:14 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, ik zei al die stemmen altijd links enzo.
beetje vreemde opmerking Diz.....quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:14 schreef Dizer het volgende:
Kende je haar goed?
Mijn oma en ik konden het altijd erg goed vinden. 5 jaar geleden werd ze dement. En vanaf toen is alles achteruit gegaan.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh, das niet leuk
Kende je haar goed?
Mijn oma is een paar jaar geleden ook begraven (op mijn 21e verjaardag)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |