TT is even kut als die over Venus.quote:Op zondag 3 juli 2005 19:03 schreef BVO het volgende:
Kut OP, kut TT en ik dacht dat je een hekel aan hem had?!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.!!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
OP is best goed hoorquote:Op zondag 3 juli 2005 19:03 schreef BVO het volgende:
Kut OP, kut TT en ik dacht dat je een hekel aan hem had?!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.!!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die vond ik toch wel ietsjes creatiever.quote:Op zondag 3 juli 2005 19:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
TT is even kut als die over Venus.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jaja.quote:
quote:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.FedererJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Double Vision - Knockin'quote:Op zondag 3 juli 2005 19:07 schreef Bupatih het volgende:
Aqua - Barbie Girl
ShowChat #382: Iedereen is welkom! Ja echt!quote:
quote:Op zondag 3 juli 2005 19:09 schreef Airelle het volgende:
Tennis TTom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je durft wel heom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oh.. de laatste?quote:Op zondag 3 juli 2005 19:07 schreef Dizer het volgende:
Ach zeik niet, het is de laatste Wimbledon TT die we dit jaar hebbenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Beterquote:Op zondag 3 juli 2005 19:10 schreef Airelle het volgende:
[..]
Oh.. de laatste?
Ik had er nog wel wat hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En nu is ie mijn nieuwe favoriet, zulke dingen gebeuren eenmaal! Deal with itquote:Op zondag 3 juli 2005 19:10 schreef BVO het volgende:
[..]
ShowChat #382: Iedereen is welkom! Ja echt!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoiiii tim.quote:Op zondag 3 juli 2005 19:10 schreef timbob het volgende:
ik win nooit watom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 3 juli 2005 19:14 schreef Airelle het volgende:
[..]
Hoiiii tim.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja maar dan ben je dus de winnaar in het "nooit-winnen-tournament"quote:Op zondag 3 juli 2005 19:10 schreef timbob het volgende:
ik win nooit watom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik kwam niet door de doping controlequote:Op zondag 3 juli 2005 19:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar dan ben je dus de winnaar in het "nooit-winnen-tournament"om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 3 juli 2005 19:16 schreef timbob het volgende:
[..]
ik kwam niet door de doping controleom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
pssst.. je hebt mij al gewonnenquote:Op zondag 3 juli 2005 19:10 schreef timbob het volgende:
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 3 juli 2005 19:18 schreef Airelle het volgende:
[..]
pssst.. je hebt mij al gewonnen
Oh en de songtekst van windowlicker:
J'aime faire des craquettes au chien.
Wil je doorgaan voor de koelkast?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Aaaaha... how cutequote:Op zondag 3 juli 2005 19:23 schreef timbob het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als ik jou al heb, wat moet ik dan nog met een koelkast?
mijn leven is compleetom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Scheer je weg!quote:Op zondag 3 juli 2005 19:25 schreef Svensational het volgende:
Tennis-TTom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zou het toch maar doen, een koelkast is erg handig voor ons huis later.quote:Op zondag 3 juli 2005 19:23 schreef timbob het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als ik jou al heb, wat moet ik dan nog met een koelkast?
mijn leven is compleetom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja mooi he?quote:Op zondag 3 juli 2005 19:31 schreef Dizer het volgende:
Intwine - Youom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb hun beide albums. Ik vind ze trouwens op 2Unlimited (quote:Op zondag 3 juli 2005 19:32 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja mooi he?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik vind hun eigenlijk best wel goedom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
Die doe ik altijd verkeerd he?quote:
Wat is dat nou weer voor een smiliequote:
Wow... daar zeg je me watquote:Op zondag 3 juli 2005 19:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb hun beide albums. Ik vind ze trouwens op 2Unlimited (om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.) na het beste Nederlandse productie ooitJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat is een 'Svensational-snapt-het-niet-meer-smiley'.quote:Op zondag 3 juli 2005 19:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een smilieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat danquote:Op zondag 3 juli 2005 19:38 schreef Airelle het volgende:
I'm out, Wimbledon kijkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
BBC 19:30.quote:Op zondag 3 juli 2005 19:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat danom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
als ik maar wel de garantie krijg de eerder gewonne prijzen niet te kunnen verliezen in de volgende rondesquote:Op zondag 3 juli 2005 19:32 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik zou het toch maar doen, een koelkast is erg handig voor ons huis later.
Net zoals een extra cd-kastom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dat was niet serieus hoop ik he?quote:Op zondag 3 juli 2005 19:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb hun beide albums. Ik vind ze trouwens op 2Unlimited (om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.) na het beste Nederlandse productie ooitJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat van 2Unlimited.. neeequote:Op zondag 3 juli 2005 19:40 schreef timbob het volgende:
[..]
dat was niet serieus hoop ik he?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dat was toch niet serieus he?quote:Op zondag 3 juli 2005 19:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat van 2Unlimited.. neeeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar wel dat ze het beste NL productie zijn welom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat is een "Que?"-smilie. Ik gebruik 'm nogal vaak bij Airelle.quote:Op zondag 3 juli 2005 19:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een smilieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Noem jij maar dan een betere NL productie dan Intwinequote:Op zondag 3 juli 2005 19:44 schreef timbob het volgende:
[..]
dat was toch niet serieus he?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Lilian hakquote:Op zondag 3 juli 2005 19:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Noem jij maar dan een betere NL productie dan Intwineom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 3 juli 2005 19:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Noem jij maar dan een betere NL productie dan Intwineom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dat was toch niet serieus he?quote:
Oi, ga je mond spoelenquote:Op zondag 3 juli 2005 19:49 schreef timbob het volgende:
[..]
dat was toch niet serieus he?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
sorryquote:Op zondag 3 juli 2005 19:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oi, ga je mond spoelenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Neequote:Op zondag 3 juli 2005 19:47 schreef Svensational het volgende:
Hee Dizer, ben je #400 al aan het voorbereidenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
Daar hadden we het toch ook niet over. Het ging over beter dan Intwinte zijn.quote:Op zondag 3 juli 2005 19:53 schreef timbob het volgende:
[..]
sorry
maar ik vind krezip niet de beste bend van nederland.
Dan ga je maar naar de kruidenier en koop je een potje zin ja.quote:Op zondag 3 juli 2005 19:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Neeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Moet ik dat doen? Heb er niet zo een zin in eigenlijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 3 juli 2005 19:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ohjaquote:Op zondag 3 juli 2005 19:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Daar hadden we het toch ook niet over. Het ging over beter dan Intwinte zijn.
Ik vind Krezip beter dan Intwine ja!quote:
moet jij wetenquote:Op zondag 3 juli 2005 19:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vind Krezip beter dan Intwine ja!
Tot komende donderdag nog geen een.quote:Op zondag 3 juli 2005 19:59 schreef Dizer het volgende:
Ik weet niet welke ik moet kiezen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik twijfel het meest tussen de eerste 3om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nou, dan ga ik zo even chips en cola ervoor pakken en ga ik er aan werkenquote:Op zondag 3 juli 2005 19:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan ga je maar naar de kruidenier en koop je een potje zin ja. [afbeelding]
Hoe komt het steeds dat jij opduikt wanneer ik 3 seconden daarvoor over mijn avatar beginquote:Op zondag 3 juli 2005 19:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Tot komende donderdag nog geen een.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Omdat ik bezig ben ergens mee en alleen reageer als ik dat nodig vind.quote:Op zondag 3 juli 2005 20:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoe komt het steeds dat jij opduikt wanneer ik 3 seconden daarvoor over mijn avatar beginom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Das dus iets geheimzinnigs met SC???quote:Op zondag 3 juli 2005 20:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Omdat ik bezig ben ergens mee en alleen reageer als ik dat nodig vind.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En dat terwijl ik toch zo duidelijk ben als maar kan.quote:Op zondag 3 juli 2005 19:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is een "Que?"-smilie. Ik gebruik 'm nogal vaak bij Airelle.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De derde toont echt broederschapquote:Op zondag 3 juli 2005 19:59 schreef Dizer het volgende:
Ik weet niet welke ik moet kiezen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik twijfel het meest tussen de eerste 3om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
jij bent zo duidelijk dat ik al snap wat je wilt zeggen voor je het zegtquote:Op zondag 3 juli 2005 20:07 schreef Airelle het volgende:
[..]
En dat ik toch zo duidelijk ben als maar kan.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat is voorspelbaarquote:Op zondag 3 juli 2005 20:08 schreef timbob het volgende:
[..]
jij bent zo duidelijk dat ik al snap wat je wilt zeggen voor je het zegtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
golflengtequote:Op zondag 3 juli 2005 20:08 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat is voorspelbaarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 3 juli 2005 20:07 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
De derde toont echt broederschapom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
frequentie.quote:Op zondag 3 juli 2005 20:09 schreef timbob het volgende:
[..]
golflengteom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vrouwen, begrijpen hier niks vanquote:Op zondag 3 juli 2005 20:09 schreef Airelle het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 3 juli 2005 20:07 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
De derde toont echt broederschapom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hehequote:Op zondag 3 juli 2005 20:09 schreef Airelle het volgende:
Oké, die sloeg nergens opom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hoi meneer zonder icoonquote:Op zondag 3 juli 2005 20:11 schreef bar_rel het volgende:
Hoiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Probeer je op wiv te lijken?quote:Op zondag 3 juli 2005 20:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Vrouwen, begrijpen hier niks vanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Misschien vrouwen wel maar Evelien nietquote:Op zondag 3 juli 2005 20:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Vrouwen, begrijpen hier niks vanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Schijt is ie kapotquote:Op zondag 3 juli 2005 20:11 schreef timbob het volgende:
[..]
hoi meneer zonder icoonom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Welke baileys?quote:
Ohnee, dat is waar.quote:Op zondag 3 juli 2005 20:12 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Misschien vrouwen wel maar Evelien nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dat heb je zelf verteldquote:Op zondag 3 juli 2005 20:12 schreef Airelle het volgende:
[..]
Welke baileys?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En hoe wist jij dat?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 3 juli 2005 20:12 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ohnee, dat is waar.
Ik tennis dus ik ben een autist.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oh....quote:Op zondag 3 juli 2005 20:13 schreef timbob het volgende:
[..]
dat heb je zelf verteldom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hmmquote:Op zondag 3 juli 2005 20:13 schreef Airelle het volgende:
[..]
Oh....
Ik dacht dat ik je al een paar dagen niet meer op msn had gesproken...
quote:Op zondag 3 juli 2005 20:13 schreef timbob het volgende:
ik accepteer de cookies.
wivquote:Op zondag 3 juli 2005 20:11 schreef Airelle het volgende:
[..]
Probeer je op wiv te lijken?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee hoor.quote:Op zondag 3 juli 2005 20:14 schreef timbob het volgende:
[..]
hmm
gisteravond nog
je was echt ver weg he?
schijt jaquote:Op zondag 3 juli 2005 20:12 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Schijt is ie kapotom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat doe jij nou hier?quote:
3-7-2005 | 0:48:18 | Evelien says:quote:Op zondag 3 juli 2005 20:15 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee hoor.
Zoveel drink ik nooitom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies., maar dan was het zeker erg laat ofzo?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Want is was ook niet zo vroeg thuisom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik dacht ik kom even kijken enzoquote:Op zondag 3 juli 2005 20:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat doe jij nou hier?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
bewaar jij altijd gesprekken?quote:Op zondag 3 juli 2005 20:15 schreef timbob het volgende:
[..]
3-7-2005 | 0:48:18 | Evelien says:
heb lekker bailys opom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Okidokequote:
Gezellig, nog een tennisfanaat erbijquote:Op zondag 3 juli 2005 20:16 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
ik dacht ik kom even kijken enzoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bailys is voor mooie vrouwen, Breezer is voor wipkippenquote:Op zondag 3 juli 2005 20:16 schreef Airelle het volgende:
[..]
bewaar jij altijd gesprekken?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik ontken niets hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
msn slaat alles op jaquote:Op zondag 3 juli 2005 20:16 schreef Airelle het volgende:
[..]
bewaar jij altijd gesprekken?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik ontken niets hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
wat vond jijquote:Op zondag 3 juli 2005 20:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Okidokeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Baily's is voor reclames met 4hero erinquote:Op zondag 3 juli 2005 20:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Bailys is voor mooie vrouwen, Breezer is voor wipkippenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 3 juli 2005 20:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Bailys is voor mooie vrouwen, Breezer is voor wipkippenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hehe, bassie figuur? Respect voor de toreadorquote:Op zondag 3 juli 2005 20:18 schreef bar_rel het volgende:
Wie is die bassie figuur !!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
LES FLEUR!quote:Op zondag 3 juli 2005 20:18 schreef timbob het volgende:
[..]
Baily's is voor reclames met 4hero erinom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 3 juli 2005 20:19 schreef Airelle het volgende:
[..]
LES FLEUR!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
He bah.quote:Op zondag 3 juli 2005 20:17 schreef timbob het volgende:
[..]
msn slaat alles op jaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Waarvan??quote:Op zondag 3 juli 2005 20:18 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
wat vond jijom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
kan je instellenquote:Op zondag 3 juli 2005 20:20 schreef Airelle het volgende:
[..]
He bah.
Die van mij niet.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Das Adriaan.. herken je zijn eeuwige blauwe pak nietquote:Op zondag 3 juli 2005 20:18 schreef bar_rel het volgende:
Wie is die bassie figuur !!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 3 juli 2005 20:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat doe jij nou hier?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
waar is je avatar?!!!1111quote:Op zondag 3 juli 2005 20:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waarvan??om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Weet ik.quote:Op zondag 3 juli 2005 20:20 schreef timbob het volgende:
[..]
kan je instellenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jij bent stoutquote:Op zondag 3 juli 2005 20:21 schreef Dizer het volgende:
Zo, ben gewoon brutaal geweest en heb mijn avatar aangepastom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
van de finale natuurlijk, daar gaat dit topic toch overquote:Op zondag 3 juli 2005 20:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waarvan??om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Over Breezerquote:Op zondag 3 juli 2005 20:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 3 juli 2005 20:21 schreef Airelle het volgende:
[..]
Weet ik.
Maar ik heb het juist uitgesteld.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Stout en kinkyquote:Op zondag 3 juli 2005 20:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij bent stoutom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tennis, duh!quote:Op zondag 3 juli 2005 20:21 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
van de finale natuurlijk, daar gaat dit topic toch overom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
zoiets ja.quote:Op zondag 3 juli 2005 20:22 schreef timbob het volgende:
ik accepteer de cookies.
van uitstel komt afstelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik welquote:Op zondag 3 juli 2005 20:23 schreef Airelle het volgende:
[..]
zoiets ja.
maar ik vind het juist stom als msn alles opslaat.
lees het toch nooit terug.
quote:Op zondag 3 juli 2005 20:21 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Over Breezer
Kwam net een mooie herkenbare post tegen in het breezer topicom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
BrE3Z@H De3lTjU4 31 - Haten is verlaten :')om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
kun je uitzettenquote:Op zondag 3 juli 2005 20:23 schreef Airelle het volgende:
[..]
zoiets ja.
maar ik vind het juist stom als msn alles opslaat.
lees het toch nooit terug.
Nu pas?quote:Op zondag 3 juli 2005 20:23 schreef timbob het volgende:
[..]
ik wel
bewijsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik ga ff wat eten enzoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoi diezesletjequote:Op zondag 3 juli 2005 20:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Das Adriaan.. herken je zijn eeuwige blauwe pak nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Trouwens.. Hoi barrelliepellieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Johquote:Op zondag 3 juli 2005 20:24 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
kun je uitzettenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Net zo snel als de opslag van Federerquote:Op zondag 3 juli 2005 20:23 schreef Bupatih het volgende:
Wat gaan jullie snel.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
sneller dan de opslag van sjengquote:Op zondag 3 juli 2005 20:24 schreef Airelle het volgende:
[..]
Net zo snel als de opslag van Federerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja.quote:Op zondag 3 juli 2005 20:25 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
sneller dan de opslag van sjengom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
ShowChat les nummer 1quote:Op zondag 3 juli 2005 20:21 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
van de finale natuurlijk, daar gaat dit topic toch overom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als niemand wat zegtquote:
Die van jou is lekkerquote:Op zondag 3 juli 2005 20:24 schreef Svensational het volgende:
Dizer, je avatar!!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.! [afbeelding]!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Doe nou eens normaal zeg! Jij wou dat ik een andere nam omdat jij hem ook zo zat wasquote:Op zondag 3 juli 2005 20:24 schreef Svensational het volgende:
Dizer, je avatar!!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.! [afbeelding]!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vandaar die smilies op het eindquote:Op zondag 3 juli 2005 20:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
ShowChat les nummer 1
TT zegt totaal niets. Het gaat meestal over sex en sport, maar inhoudelijk doen er weinig users uit SC daaraanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ShowChat les nummer 2
Als je een topic opent, open dan ook een goede TT + de vaste OP, anders gaan BVO, Svensational en Bupatih uren doorzeuren daarover
ShowChat les nummer 3
Maak geen fouten met typen, want dan wordt je levend begraven hier
ShowChat les nummer 4
Heb lol, en er zijn vaak ruzies hier maar het is nooit echt! tenzij het Dada is, want die meent alles wat ie zegtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En over de finale...
Ik vond het een mooie wedstrijd maar geen enkele seconde heb ik gedacht.. oeeeh wat spannendom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb al op mijn flikker gekregen vandaag over deze TTquote:Op zondag 3 juli 2005 20:29 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Vandaar die smilies op het eindom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mooie subquote:Op zondag 3 juli 2005 20:30 schreef bar_rel het volgende:
Ik ga Finding Neverland kijken [sub]en daarna Buffyom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.[sub], cya cya...Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
gaat dat over onze kindervriend?quote:Op zondag 3 juli 2005 20:30 schreef bar_rel het volgende:
Ik ga Finding Neverland kijken [sub]en daarna Buffyom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.[sub], cya cya...Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mooie foto vond ik deze. Hij viel me al op, op wimbledon.orgquote:Op zondag 3 juli 2005 20:30 schreef Airelle het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
*krijgt medelijden ofzo*quote:Op zondag 3 juli 2005 20:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb al op mijn flikker gekregen vandaag over deze TTom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, schattig he?quote:Op zondag 3 juli 2005 20:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mooie foto vond ik deze. Hij viel me al op, op wimbledon.orgom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Make mequote:Op zondag 3 juli 2005 20:30 schreef BVO het volgende:
Hey!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Pas jij je avatar eens aan!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 3 juli 2005 20:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb al op mijn flikker gekregen vandaag over deze TTom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Schattig is iets wat jij mag bepalen. Als proffesioneel fotograaf (quote:
Mooi hoorquote:Op zondag 3 juli 2005 20:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mooie foto vond ik deze. Hij viel me al op, op wimbledon.orgom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
BVO, SVEN en BUPAquote:Op zondag 3 juli 2005 20:32 schreef Airelle het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.van wie?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Watjequote:Op zondag 3 juli 2005 20:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Schattig is iets wat jij mag bepalen. Als proffesioneel fotograaf (om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.) vind ik het gewoon een mooie fotoJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ach, van mij kreeg je een schouderklopje.. dus je dan staat het weer quite.quote:Op zondag 3 juli 2005 20:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
BVO, SVEN en BUPAom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nietes. sta weer hoger. Jij telt wel even meer dan die drie in het kwadraad samenquote:Op zondag 3 juli 2005 20:34 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ach, van mij kreeg je een schouderklopje.. dus je dan staat het weer quite.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
en van mij ook, dus je staat voorquote:Op zondag 3 juli 2005 20:34 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ach, van mij kreeg je een schouderklopje.. dus je dan staat het weer quite.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 3 juli 2005 20:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nietes. sta weer hoger. Jij telt wel even meer dan die drie in het kwadraad samenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Doei moppiequote:Op zondag 3 juli 2005 20:37 schreef bar_rel het volgende:
Maar ik was aan het gaanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
We hebben gehad:quote:Op zondag 3 juli 2005 20:39 schreef Airelle het volgende:
We hadden nog geen Davenport-TT gehad he?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Was toch echt wel duidelijk de origineelste.quote:Op zondag 3 juli 2005 20:41 schreef Dizer het volgende:
ShowChat #395: And Venus was her name...
Das mooi...quote:Op zondag 3 juli 2005 20:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
We hebben gehad:
ShowChat #383: Go Ferreroom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ShowChat# 388: vindt dat Sharapova moet winnen!
ShowChat #395: And Venus was her name...
ShowChat #396: Federer 3x winnaarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Of te wel.. Roddick, Davenport en Haase moeten nog minimaal voorkomenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 3 juli 2005 20:42 schreef Airelle het volgende:
[..]
Das mooi...
397, 398 en 399.
Past preciesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
*steunt.quote:Op zondag 3 juli 2005 20:43 schreef Bupatih het volgende:
Rot op met je tennis-TT's.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Moet jij zeggenquote:Op zondag 3 juli 2005 20:43 schreef Bupatih het volgende:
Rot op met je tennis-TT's.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
*kreunt*quote:
Tssk.. ik had laatst ook een Kristen Davis topic geopend maar je hebt me niet eens bedanktquote:Op zondag 3 juli 2005 20:43 schreef Bupatih het volgende:
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 3 juli 2005 20:45 schreef Airelle het volgende:
[..]
*kreunt*om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Welles.quote:Op zondag 3 juli 2005 20:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tssk.. ik had laatst ook een Kristen Davis topic geopend maar je hebt me niet eens bedanktom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ooh... over het hoofd gezien danquote:Op zondag 3 juli 2005 20:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Welles.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
s-o-r-r-yquote:Op zondag 3 juli 2005 20:47 schreef Tania18 het volgende:
Ja hee, nog snellerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 3 juli 2005 20:47 schreef Tania18 het volgende:
Ja hee, nog snellerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vanavond ANTM!quote:Op zondag 3 juli 2005 20:49 schreef Tania18 het volgende:
Het is zondag, daar ben ik te lui voor hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bah... dan is het ook niet leuk meerquote:Op zondag 3 juli 2005 20:51 schreef BVO het volgende:
Ik weet de winnares al!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Echt wel.quote:Op zondag 3 juli 2005 20:51 schreef Airelle het volgende:
[..]
Bah... dan is het ook niet leuk meerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Sport moves youquote:Op zondag 3 juli 2005 20:52 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wat een sport avatar's hier de laatste tijdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Pff... zo'n lijst samenstellen lijkt me erg moeilijkquote:Op zondag 3 juli 2005 20:52 schreef Dizer het volgende:
Ik weet het.. jullie wachten er al een hele tijd op en zo.. en dat jullie het nou echt nog niet weten wie het allemaal zijn die in mijn top10 zitten maar bij deze.. uit mijn zwarte agenda.. zal ik de 9 namen noemen die onder de speeddile van mijn phone zitten:
1. Charisma Carpenter
2. Monica Bellucci
3. Elizah Dushku
4. Kate Beckingsale
5. Stephanie Romanov
6. Viktoria Koblenko
7. Rose McGowan
8. Kristen Davies
9. Drew Barreymore
quote:Op zondag 3 juli 2005 20:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Echt wel.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ben er erg makkelijk inquote:Op zondag 3 juli 2005 20:53 schreef Airelle het volgende:
[..]
Pff... zo'n lijst samenstellen lijkt me erg moeilijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ook geloof ik. Ik weet het niet zekerquote:Op zondag 3 juli 2005 20:51 schreef BVO het volgende:
Ik weet de winnares al!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zou het nooit weten...quote:Op zondag 3 juli 2005 20:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ben er erg makkelijk inom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik vind van wel.quote:Op zondag 3 juli 2005 20:53 schreef Airelle het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 3 juli 2005 20:54 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik ook geloof ik. Ik weet het niet zekerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
21:00 preciesquote:Op zondag 3 juli 2005 20:54 schreef Dizer het volgende:
Ik ga over 6 minuten of zo andere dingen doenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oh en ik heb het donderdag al gezien jaquote:
Uhu, maar ik kan je niks beloven over de inhoud.quote:Op zondag 3 juli 2005 20:55 schreef Dizer het volgende:
Beevie, wil jij dit keer #400 doen?
Ja, dat dacht ik ookquote:Op zondag 3 juli 2005 20:55 schreef BVO het volgende:
[..]SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of iets later hoorquote:Op zondag 3 juli 2005 20:55 schreef Airelle het volgende:
[..]
21:00 preciesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat voor (leuke) andere dingen ga je doen?
Hoezoquote:Op zondag 3 juli 2005 20:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Uhu, maar ik kan je niks beloven over de inhoud.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nou ja, jij steeds met dat tennis... ik weet nog wel een leuke mevrouw om een topic aan te wijden.quote:Op zondag 3 juli 2005 20:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoezoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als jullie zo door blijven gaan is dat vanavond alquote:Op zondag 3 juli 2005 20:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Uhu, maar ik kan je niks beloven over de inhoud.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb je gekeken?quote:Op zondag 3 juli 2005 20:57 schreef Airelle het volgende:
BVOOOOOOOOOO.
Zet er dan even bij wat je in je spoiler neerzet!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 3 juli 2005 20:57 schreef Airelle het volgende:
BVOOOOOOOOOO.
Zet er dan even bij wat je in je spoiler neerzet!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Een braadworst.quote:Op zondag 3 juli 2005 20:58 schreef BVO het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.!! Tania zegt dat ze niet zeker weet wie gewonnen heeft. Ik zet een spoiler neer. Nou, wat zal daar dan in staan????Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 3 juli 2005 20:58 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Heb je gekeken?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Doe dat dan ook nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Neuh, eerder een knakworstquote:
Je gaat #400 niet verpesten aan H.quote:Op zondag 3 juli 2005 20:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou ja, jij steeds met dat tennis... ik weet nog wel een leuke mevrouw om een topic aan te wijden.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Misschien had ik even beter moeten nadenken ja.quote:Op zondag 3 juli 2005 20:58 schreef BVO het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.!! Tania zegt dat ze niet zeker weet wie gewonnen heeft. Ik zet een spoiler neer. Nou, wat zal daar dan in staan????Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En óf ik dat ga doen.quote:Op zondag 3 juli 2005 20:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je gaat #400 niet verpesten aan H.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
WHoeiquote:
quote:Op zondag 3 juli 2005 20:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je gaat #400 niet verpesten aan H.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind je zo knap?quote:Op zondag 3 juli 2005 21:00 schreef mark_03 het volgende:
[..]
WHoeiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Topmodelsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
H. als in Bupatih of H. als in H.quote:Op zondag 3 juli 2005 20:59 schreef BVO het volgende:
[..]
En óf ik dat ga doen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
H. als in H.quote:Op zondag 3 juli 2005 21:00 schreef Tania18 het volgende:
[..]
H. als in Bupatih of H. als in H.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 3 juli 2005 21:00 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] WATCH OUT, DIZER!! [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WTFquote:Op zondag 3 juli 2005 21:00 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] WATCH OUT, DIZER!! [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed ideequote:
Ik vind de meeste best knap.quote:Op zondag 3 juli 2005 21:00 schreef Airelle het volgende:
[..]
Vind je zo knap?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oh, wacht....dat is van voor jouw tijd.quote:Op zondag 3 juli 2005 21:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
WTFom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
H. staat voor feest!quote:Op zondag 3 juli 2005 21:01 schreef Bupatih het volgende:
#400 wordt gewoon een feest-TTom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Geen babette, geen Hom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.nd, geen tennis, geen niksan (Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.), gesnopen?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik snap dat watch out dizer nietquote:Op zondag 3 juli 2005 21:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, wacht....dat is van voor jouw tijd.
Sommige zijn knap....quote:Op zondag 3 juli 2005 21:01 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik vind de meeste best knap.
Behalve die albino (ik vind dat wel zo'n rotwijf)om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Waarschuwen voor die spoiler misschien?quote:Op zondag 3 juli 2005 21:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik snap dat watch out dizer nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Er is geen plaats in onze feest voor huilende vrouwen met lopende mascaraquote:
Byequote:Op zondag 3 juli 2005 21:02 schreef Tania18 het volgende:
Shit, ik word hier weer eens weggeschoptom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
JA MAAR WAAR GAAT HET OVER?????quote:Op zondag 3 juli 2005 21:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waarschuwen voor die spoiler misschien?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die is tegenwoordig volledig water-proof mên.quote:Op zondag 3 juli 2005 21:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Er is geen plaats in onze feest voor huilende vrouwen met lopende mascaraom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Over de man van Adam!quote:
Dan open ik een topic over CCquote:Op zondag 3 juli 2005 21:03 schreef BVO het volgende:
[..]
Die is tegenwoordig volledig water-proof mên.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Verzin jij maar wat beters dan.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Weet ik veelquote:
Ik wil anders #400 wel openen.quote:Op zondag 3 juli 2005 21:03 schreef BVO het volgende:
[..]
Die is tegenwoordig volledig water-proof mên.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Verzin jij maar wat beters dan.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die moet ik niet in mijn Speeddial hoorquote:Op zondag 3 juli 2005 21:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Over de man van Adam!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.! Like duh!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die met die tieten?quote:Op zondag 3 juli 2005 21:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dan open ik een topic over CCom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
NEEquote:Op zondag 3 juli 2005 21:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik wil anders #400 wel openen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
Ik doe een feest-TTquote:Op zondag 3 juli 2005 21:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
NEEom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dank jequote:Op zondag 3 juli 2005 21:05 schreef mark_03 het volgende:
Dizer, je avater isom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vooral dat plaatje als ie stilstaatom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als ik je moet helpen, mail je me maar, schatquote:Op zondag 3 juli 2005 21:06 schreef Dizer het volgende:
Ik ga er nu aan werken, om een feest TT en feest OP te doenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vrij normaal dus.quote:Op zondag 3 juli 2005 21:05 schreef Dizer het volgende:
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.LIKE DUHJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dizer die een vrouw lekker vindt zonder tieten is een bupatih die niet grappig isom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 3 juli 2005 21:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Vrij normaal dus.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als ik hem mag sluiten.quote:Op zondag 3 juli 2005 21:07 schreef BVO het volgende:
Mag ik dan 397 openen?!
Hoe kom jij aan mijn echte naamquote:Op zondag 3 juli 2005 21:08 schreef Duiveltja het volgende:
Ferris Bueller’s Day Offom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jaquote:Op zondag 3 juli 2005 21:07 schreef BVO het volgende:
Mag ik dan 397 openen?!
* Mail maaktquote:Op zondag 3 juli 2005 21:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als ik je moet helpen, mail je me maar, schatom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Uiteraard. static heeft toch een ban.quote:
Is dat een parodie op Idolsquote:
Uhuh, voor de ONZ mod.quote:Op zondag 3 juli 2005 21:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Is dat een parodie op Idolsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 3 juli 2005 21:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Uhuh, voor de ONZ mod.
Idols doet 'ie niet aan mee, dat doe ik.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Serious.quote:Op zondag 3 juli 2005 21:14 schreef Dizer het volgende:
ik accepteer de cookies.
Pool is nu ONZ-mod.quote:
020-4789378quote:Op zondag 3 juli 2005 21:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Serious.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Ik zoek alleen nog een nummer.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
020!quote:
WAT?quote:Op zondag 3 juli 2005 21:16 schreef Airelle het volgende:
Wow.
Amsterdam toch?quote:Op zondag 3 juli 2005 21:16 schreef BVO het volgende:
[..]
020!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.!!!!!!!!!!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
0900-533631quote:Op zondag 3 juli 2005 21:16 schreef BVO het volgende:
[..]
020!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.!!!!!!!!!!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat van A'dam wist ik wel.quote:Op zondag 3 juli 2005 21:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Amsterdam toch?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik tikte ook maar wat.
Heb jij die rechten dan?quote:
Niet zo moeilijk hoor.. gewoon volposten tot post #300quote:Op zondag 3 juli 2005 21:19 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Heb jij die rechten dan?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nog niet.quote:Op zondag 3 juli 2005 21:19 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Heb jij die rechten dan?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop