Een braadworst.quote:Op zondag 3 juli 2005 20:58 schreef BVO het volgende:
[..]
!! Tania zegt dat ze niet zeker weet wie gewonnen heeft. Ik zet een spoiler neer. Nou, wat zal daar dan in staan????
.
Je gaat #400 niet verpesten aan H.quote:Op zondag 3 juli 2005 20:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou ja, jij steeds met dat tennis... ik weet nog wel een leuke mevrouw om een topic aan te wijden..
Misschien had ik even beter moeten nadenken ja.quote:Op zondag 3 juli 2005 20:58 schreef BVO het volgende:
[..]!! Tania zegt dat ze niet zeker weet wie gewonnen heeft. Ik zet een spoiler neer. Nou, wat zal daar dan in staan????
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
quote:Op zondag 3 juli 2005 21:00 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] WATCH OUT, DIZER!! [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
quote:Op zondag 3 juli 2005 21:00 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] WATCH OUT, DIZER!! [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]WTFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Friends don't let friends remain beardless...
Oh, wacht....dat is van voor jouw tijd.quote:
H. staat voor feest!quote:Op zondag 3 juli 2005 21:01 schreef Bupatih het volgende:
#400 wordt gewoon een feest-TT
Geen babette, geen Hnd, geen tennis, geen niksan (
), gesnopen?
Ik snap dat watch out dizer nietquote:Op zondag 3 juli 2005 21:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, wacht....dat is van voor jouw tijd.
Sommige zijn knap....quote:Op zondag 3 juli 2005 21:01 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik vind de meeste best knap.
Behalve die albino (ik vind dat wel zo'n rotwijf)
Waarschuwen voor die spoiler misschien?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |