Sport moves youquote:Op zondag 3 juli 2005 20:52 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wat een sport avatar's hier de laatste tijd
Pff... zo'n lijst samenstellen lijkt me erg moeilijkquote:Op zondag 3 juli 2005 20:52 schreef Dizer het volgende:
Ik weet het.. jullie wachten er al een hele tijd op en zo.. en dat jullie het nou echt nog niet weten wie het allemaal zijn die in mijn top10 zitten maar bij deze.. uit mijn zwarte agenda.. zal ik de 9 namen noemen die onder de speeddile van mijn phone zitten:
1. Charisma Carpenter
2. Monica Bellucci
3. Elizah Dushku
4. Kate Beckingsale
5. Stephanie Romanov
6. Viktoria Koblenko
7. Rose McGowan
8. Kristen Davies
9. Drew Barreymore
Ben er erg makkelijk inquote:Op zondag 3 juli 2005 20:53 schreef Airelle het volgende:
[..]
Pff... zo'n lijst samenstellen lijkt me erg moeilijk.
quote:Op zondag 3 juli 2005 20:54 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik ook geloof ik. Ik weet het niet zeker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
21:00 preciesquote:Op zondag 3 juli 2005 20:54 schreef Dizer het volgende:
Ik ga over 6 minuten of zo andere dingen doen
Uhu, maar ik kan je niks beloven over de inhoud.quote:Op zondag 3 juli 2005 20:55 schreef Dizer het volgende:
Beevie, wil jij dit keer #400 doen?
quote:Op zondag 3 juli 2005 20:55 schreef BVO het volgende:
[..]Ja, dat dacht ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of iets later hoorquote:Op zondag 3 juli 2005 20:55 schreef Airelle het volgende:
[..]
21:00 precies.
Wat voor (leuke) andere dingen ga je doen?
Hoezoquote:Op zondag 3 juli 2005 20:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Uhu, maar ik kan je niks beloven over de inhoud..
Nou ja, jij steeds met dat tennis... ik weet nog wel een leuke mevrouw om een topic aan te wijden.quote:
Als jullie zo door blijven gaan is dat vanavond alquote:Op zondag 3 juli 2005 20:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Uhu, maar ik kan je niks beloven over de inhoud..
Heb je gekeken?quote:Op zondag 3 juli 2005 20:57 schreef Airelle het volgende:
BVOOOOOOOOOO.
Zet er dan even bij wat je in je spoiler neerzet!![]()
quote:Op zondag 3 juli 2005 20:57 schreef Airelle het volgende:
BVOOOOOOOOOO.
Zet er dan even bij wat je in je spoiler neerzet!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |