K. ja!quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:44 schreef Airelle het volgende:
K.?
Tania18quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:44 schreef Airelle het volgende:
K.?
Maar K. meer!quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:45 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ah so.
Tjah... Beau had er ook wel eentje verdiend.
Ow Tania had ook een topic gemogen hoorquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar K. meer!!!!!!!
K. verdient altijd een topic!!!!!!!!
Volgens schatje mag je een nieuw topic openen bij 290 postsquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:43 schreef BVO het volgende:
Veel te vroeg!
Het was meer een catfight tussen Dizer en BVO.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:47 schreef MissBliss het volgende:een heel topic verder binnen een uur
En zie ik het goed? Heb ik een rel gemist?
*gaat teruglezen*
Oh en ik ben ook benieuwd naar de beau-heid van LeBeau ja![]()
Hoe bedoel je afgekeurd? Moet je nog een paar dingen aanpassen? Want dat moet toch altijd welquote:
Wat is er mis mee danquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:46 schreef mark_03 het volgende:
En een Franse TT ... op het niveau van Sven
Ja, ik moet een hoop aanpassen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:49 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je afgekeurd? Moet je nog een paar dingen aanpassen? Want dat moet toch altijd wel![]()
Wel heeeeel erg simpelquote:
Mja, same old iddquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:49 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Het was meer een catfight tussen Dizer en BVO.
En je zal nog even moeten wachten.Ik ben in ieder geval Bo, telt dat ook?
Oh, dat is wel kut jaquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:50 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, ik moet een hoop aanpassen.
Zoveel dat ik niet meer in augustus kan afstuderen, maar pas in oktober
Huh, hoezo dan? Je hebt dan toch nog 2 maanden.. Is dat niet genoeg?quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:50 schreef Christine het volgende:
[..]
quote:
Zelfs jij? Mevrouw Tania9?!quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:49 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je afgekeurd? Moet je nog een paar dingen aanpassen? Want dat moet toch altijd wel![]()
Ik bedenk me net dat ik dan pas op 5 november mijn diploma krijg... en dus pas per 1 december echt aan een baan kan beginnen. En tot die tijd moet ik maar één of ander kutbaantje zoeken. Life isn't fair.quote:
Zeker niet diegene waar Dizer afgelopen week mee naar bed is geweest?quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:49 schreef Christine het volgende:
En ik heb een nieuwe foto in mijn fotoboek
Een hele duidelijke
Ik ken toevallig meer moeilijke Franse woorden dan jijquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:50 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Wel heeeeel erg simpelKen je geen moelijker Franse woorden
Een paar dingetjes moest ik nog aanpassen. Ben ik nu mee bezigquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:52 schreef LeBeau het volgende:
Zelfs jij? Mevrouw Tania9?!Ik hoefde trouwens niets aan m'n scriptie aan te passen, alleen maar wat taalfoutjes.
Kut voor je ... maanden mee bezig geweest en dan nog niet klaarquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:50 schreef Christine het volgende:
[..]
Nou, ... bewijs dat dan maar squote:Op donderdag 30 juni 2005 17:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ken toevallig meer moeilijke Franse woorden dan jij [afbeelding]
Communicatie bij reorganisaties.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:52 schreef Airelle het volgende:
Wat is je onderwerp Christine?
2 weken.. Maar je zou toch tot augustus hebben? Of zit ik fout.. ik snap hem niet hoorquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:56 schreef Christine het volgende:
[..]
Communicatie bij reorganisaties.
En sja... de docent denkt dat ik het niet in twee weken kan verbeteren
Ik hoor maandag zijn commentaar.
En oja, ik ben nu een wél herkenbare/duidelijke foto in mijn fotoboek aan het zetten
Oké.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:56 schreef Christine het volgende:
[..]
En oja, ik ben nu een wél herkenbare/duidelijke foto in mijn fotoboek aan het zetten
HBO grafische IT. Echt zo'n studie waar je geen fuck aan hebt dus, in ieder geval wat mij betreft.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:53 schreef Airelle het volgende:
Wat heb jij gestudeerd LeBeau?
Aha.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:57 schreef LeBeau het volgende:
[..]
HBO grafische IT. Echt zo'n studie waar je geen fuck aan hebt dus, in ieder geval wat mij betreft.En het is van een niveau waardoor ik me soms echt afvraag waarom ik niet gewoon de universiteit heb afgemaakt, zo simpel is het.
Bonjour, je m'appele Svensational. J'habite á Hoogeveen. J'aime Tania18. Je n'aime pas Orginial.quote:
2 weken moet toch meer dan genoeg zijn om verbeteringen te maken? Vooral als je er gewoon twee weken goed voor gaat zitten. Met een solide onderwerp zou je in twee volle weken (40 uur per week) praktisch een hele scriptie kunnen schrijven, aanpassen moet lukken.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:56 schreef Christine het volgende:
[..]
quote:
Ze tikken een heel groot verhaal allebei als antwoord op jouw vragen en dan is dat je reactiequote:
Jep.quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
Ze tikken een heel groot verhaal allebei als antwoord op jouw vragen en dan is dat je reactie?
Ja ik wilde er zelf niks van zeggen maar dat viel inderdaad een beetje tegen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
Ze tikken een heel groot verhaal allebei als antwoord op jouw vragen en dan is dat je reactie?
Dat lijkt mij ookquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:59 schreef LeBeau het volgende:
[..]
2 weken moet toch meer dan genoeg zijn om verbeteringen te maken? Vooral als je er gewoon twee weken goed voor gaat zitten. Met een solide onderwerp zou je in twee volle weken (40 uur per week) praktisch een hele scriptie kunnen schrijven, aanpassen moet lukken.
Oh.quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:01 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ja ik wilde er zelf niks van zeggen maar dat viel inderdaad een beetje tegen.
Bonjour, je m'appele Mark_03 et j'ai 21 ans. J'aime aussi Tania18 beaucoupquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bonjour, je m'appele Svensational. J'habite á Hoogeveen. J'aime Tania18. Je n'aime pas Orginial.
Misschien heb je nog gelijk ookquote:Op donderdag 30 juni 2005 18:05 schreef LeBeau het volgende:
Volgens mij werken de hersens van Airelle op tennis, en kan ze bij een gebrek aan tennis geen volledige zinnen meer vormen.
quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:10 schreef Airelle het volgende:
[..]
Misschien heb je nog gelijk ook.
DE ZEILEN ZIJN ERAF!!!!!!
Sharapova - V. Williams op Centre Court.quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:12 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik ga richting televisie.![]()
Waarschijnlijk tot zo.![]()
Ik snap het wel.quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:15 schreef babette21 het volgende:
thuis
waarom heb ik op dit tijdstip altijd zin om te slapen...??
ja zussie, zeg maar niks: de ouderdom zeker!?
Gelijk in, maar het mag dus niet van school, omdat ik geen groen licht heb nu.quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook
Met een beetje motivatie moet dat wel lukken nou en ik denk dat het met de motivatie wel goed moet zitten aangezien je toch liever snel dan langzaam afstudeert..
Denk je dat Davenport boos wordt omdat RTL5 Sharapova uitzendt?quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:16 schreef Airelle het volgende:
[..]
Sharapova - V. Williams op Centre Court.
Davenport - Mauresmo op Court 1.
Wedstrijden worden dus tegelijk gespeeld nu.
RTL5 zendt Sharapova uit.
Ik wacht nog even op wat BBC gaat doen.... ( dat wordt heen en weer rennen).
Trouwens dit moet Davenport niet zo leuk vinden als no 1 van de wereld.
Wat raarquote:Op donderdag 30 juni 2005 18:17 schreef Christine het volgende:
[..]
Gelijk in, maar het mag dus niet van school, omdat ik geen groen licht heb nu.
Ik zal het maandag nog eens overleggen.
Neequote:Op donderdag 30 juni 2005 18:20 schreef babette21 het volgende:
He Christine
kan 't zijn dat ik jou net zag fietsen???? [uurtje geleden]
dan heb je 'n dubbelgangerquote:
ow ja da's waar, jij zit op "mijn" schoolquote:@Miss, één woord: inholland
Fuck ja dat had ik kunnen weten natuurlijkquote:
Nee, dat Davenport niet op centre court mag spelen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Denk je dat Davenport boos wordt omdat RTL5 Sharapova uitzendt?
Oh, ik vond het al zo raar dat zij zich druk zou maken over de programmering van RTL 5quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, dat Davenport niet op centre court mag spelen..
Duhquote:Jij al om 16:15?
Waarom deze voorkeursbehandeling?:7
Shame on youquote:Bupa, ik ben slecht..
.
Uhuh.quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:32 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben er
Heb je nu je diploma al?Dat duurde uren bij mij...
Jij ookquote:
quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:42 schreef BVO het volgende:
Svurno! Doe jij nog mee met de FOK! Tourmanager?
Victor terug????quote:
Ow beterquote:Op donderdag 30 juni 2005 19:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Uhuh.
Bij ons duurde het van 16.15 tot ongevoor 19.00
Met MissBliss in de saunaquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ow beter
Ik zat daar de hele avond in een soort sauna![]()
Bij mij toen ook... als afkoeling hadden ze cola en cassis buiten neergezet ... maar dat was lauwquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ow beter
quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:10 schreef mark_03 het volgende:
Bij mij toen ook... als afkoeling hadden ze cola en cassis bier en wijn buiten neergezet ... maar dat was lauw![]()
Nooit dus he?quote:
Idd, ook geen bier en wijn voor ons hoorquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:10 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Bij mij toen ook... als afkoeling hadden ze cola en cassis buiten neergezet ... maar dat was lauw
Oh.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nooit dus he?
Vies warm en gore lucht daar
Vooral als je ook nog s met Sven in een sauna zitquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nooit dus he?
Vies warm en gore lucht daar
Door die bergen pepermunt lucht die ze er bij de meeste sauna's doorgooien merk je dat niet johquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:19 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Vooral als je ook nog s met Sven in een sauna zit![]()
't was de eerste en enige keer dat we legaal mochten drinken op schoolquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:12 schreef MissBliss het volgende:
Idd, ook geen bier en wijn voor ons hoor
quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:19 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik vind jou wel heel aardigquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat heb jij tegen mij?. Waarom vindt niemand mij aardig.
Laat maar, toch weer reacties van breezer etc..
Hoeveel staat hetquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:26 schreef BVO het volgende:
Zouden Airelle en Dizer zich hier nog durven te vertonen?
Reply ik nou op irritante Orgi of op stoere Sven?quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat heb jij tegen mij?. Waarom vindt niemand mij aardig.
Laat maar, toch weer reacties van breezer etc..
Hoezo?quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:26 schreef BVO het volgende:
Zouden Airelle en Dizer zich hier nog durven te vertonen?
Die 1equote:Op donderdag 30 juni 2005 20:26 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Reply ik nou op irritante Orgi of op stoere Sven?
7-6 6-1quote:
Nee? Oh ;'(quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die 1eOh, daar mochten we het niet meer over hebben van Tom.
.
quote:
quote:tijd voor America's Next Top Model.
Wow, 20000, dat doe ik je niet naquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:29 schreef Svensational het volgende:
Nog 17 posts.Maar die bewaar ik, want:
[..]
Echt Dizer, jij hebt zoooooo geen verstand van tennis.quote:
Het onmogelijke is gebeurdquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Echt Dizer, jij hebt zoooooo geen verstand van tennis.
Dat was het toch?.
Net zo'n hoog IQ als Vraag het Alicequote:Op donderdag 30 juni 2005 20:32 schreef mark_03 het volgende:
Dat ik die gnoom ooit nog s zou zienBleh, wat een verschrikkelijk vrouwtje, die Alice
oe ik ging altijd spullen naar de tv gooien als zijn ging zingen........quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:32 schreef mark_03 het volgende:
Dat ik die gnoom ooit nog s zou zienBleh, wat een verschrikkelijk vrouwtje, die Alice
Uhuh. Dizer zat met mijne te klooien.quote:
Oh mên, dus we moeten haar nog langer aanzien?quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:35 schreef BVO het volgende:
[..]
Uhuh. Dizer zat met mijne te klooien..
Nou Dizer, schiet op. Een week lang Alice als avatar..
quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:35 schreef BVO het volgende:
[..]
Uhuh. Dizer zat met mijne te klooien..
Nou Dizer, schiet op. Een week lang Alice als avatar..
Wat gemeenquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:19 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Díe gore stinklucht bedoel ik dusquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:21 schreef Nano het volgende:
[..]
Door die bergen pepermunt lucht die ze er bij de meeste sauna's doorgooien merk je dat niet joh![]()
If I go down, I go down goodquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:39 schreef babette21 het volgende:
OMFG Diz....Ook meteen zo'n extra rampzalige nemen?!??!
Mooi, hoef ik niet alleen te lijdenquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:39 schreef babette21 het volgende:
beseffen jullie, met die fijne weddenschap, wel dat wij hier óók de dupe van zijn??
Het werkt niet bij mij.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij ookJe FOK!Tools niet gebruiken
.
Hier regende het een beetje en een deel stond buiten.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ow beter
Dat komt omdat je de nieuwste versie niet hebtquote:
Oh.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat komt omdat je de nieuwste versie niet hebt.
Pepermuntjesluchtquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wat gemeen
[..]
Díe gore stinklucht bedoel ik dus
Kan ze ook niet bijten als ze wil pijpenquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:47 schreef babette21 het volgende:
op die ava lijkt 't net of Alice geen tanden heeft![]()
![]()
![]()
Past ie er beter inquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:47 schreef babette21 het volgende:
![]()
![]()
Dan 1000x keer liever Alicequote:Op donderdag 30 juni 2005 20:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Eigenlijk gaat een Alice avatar wel erg ver![]()
Al kon het erger Jamai ofzo
Ze heeft een kunstgebitquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:47 schreef babette21 het volgende:
![]()
![]()
Ga je ze tellen ?quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:52 schreef Dizer het volgende:
De eerste is binnen:
[Tennis] Wimbledon 2005 #5
Is dat dit weekend al?quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:05 schreef PeRi het volgende:
Hoi. Doei. Gaat er iemand naar Metropolis, Tom, BVO?
quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
bij Alica past ie toch alleen maar "in the pocket".......
Hey, ik vind je onsterfelijk tof nuquote:
Ja, ik ook dusquote:Op donderdag 30 juni 2005 21:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hey, ik vind je onsterfelijk tof nu
als je er lang genoeg naar kijkt, dan moet ze toch 'n keertje bijten?!?!?? als ze tanden zou hebben dusquote:
Was ik hiervoor niet tof danquote:Op donderdag 30 juni 2005 21:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hey, ik vind je onsterfelijk tof nu
Nee helaas...quote:
quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee helaas...
Als je die saaie avatar weer neemt is het ook gelijk weer weg..
Hij is best hilarisch jaquote:
Die avatar helaas wel..quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:24 schreef Dizer het volgende:
[..]Maar Band Of Brothers is alles behalve saai
*Zelfde reactie heeft.quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Is dat dit weekend al?
Shit dan ben ik niet in de buurt
De weddenschap tussen Dizer en BVO, de catfight tussen Dizer en BVO... jij mist nogal wat tussen Dizer en BVO.quote:
Nee duh!quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Denk je dat Davenport boos wordt omdat RTL5 Sharapova uitzendt?
hm dit klinkt alsof er nog 'n aanvulling bijhoort: de romance tussen Dizer en BVO....quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:36 schreef LeBeau het volgende:
De weddenschap tussen Dizer en BVO, de catfight tussen Dizer en BVO... jij mist nogal wat tussen Dizer en BVO.l
Nou hey, ik ben een leek hoor... en dat wil ik graag zou houden trouwens.quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:44 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee duh!
Dat ze niet op Centre Court speelt.
Die niet nee. Het regent er toch nog??quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:49 schreef Airelle het volgende:
[..]
Die had ik verdiend.
Mauresmo - Davenport ook gezien?
(is nog niet af trouwens).
Die rel had ik wel gezien jaquote:Op donderdag 30 juni 2005 21:36 schreef LeBeau het volgende:
[..]
De weddenschap tussen Dizer en BVO, de catfight tussen Dizer en BVO... jij mist nogal wat tussen Dizer en BVO.l
Sorry, ik bedoelde het iets minder botquote:Op donderdag 30 juni 2005 21:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou hey, ik ben een leek hoor... en dat wil ik graag zou houden trouwens.
Joh, dit zag je van verre aan komen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:50 schreef Airelle het volgende:
Venus heeft in geen jaren zo gespeeld.
Niet tof hoor.... (voor Sharapova dan).
Is altijd wel leuk jaquote:Op donderdag 30 juni 2005 21:33 schreef BVO het volgende:
[..]
*Zelfde reactie heeft.
Misschien dat ik als het weer goed is wel even ga..
Mits je er een beetje verstand van hebt natuurlijk.quote:
Ik fietste donderdag nog langs de InHolland toevallig.quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Is altijd wel leuk ja
Jammer dat ik er niet ben anders hadden we kunnen mini-meeten
Dat heb ikquote:Op donderdag 30 juni 2005 21:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Mits je er een beetje verstand van hebt natuurlijk.
Maakt niet uit hoorquote:Op donderdag 30 juni 2005 21:52 schreef Airelle het volgende:
[..]
Sorry, ik bedoelde het iets minder bot.
.
Maar ik ben nog boos over Sharapova enzo.
Ben je wel naar binnen gegaan om te checken?quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik fietste donderdag nog langs de InHolland toevallig.. Je was er niet.
.
Nee, dat niet.quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ben je wel naar binnen gegaan om te checken?
Maar nee, ik was er niet
Inderdaad raar!quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:02 schreef babette21 het volgende:
Hè?? Koblenko presenteert tegenwoordig??? [shockdoc]
waarom in Godsnaam???[ze kan 't niet
]
Dit jaar kom ik er hoogstens nog 1 keerquote:Op donderdag 30 juni 2005 21:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, dat niet.. Maar toen er allerlei mensen naar buiten kwamen keek ik wel even of ik je zag.
.
Dat heeft Winston Post ook effe gedaan presenteren.quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:02 schreef babette21 het volgende:
]
Het was gisteren trouwens.quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dit jaar kom ik er hoogstens nog 1 keer
Gisteren was ik er ook nietquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Het was gisteren trouwens.
Svurno, ga jij naar de Laffer & static meet??.
Jij gaat ook??quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Gisteren was ik er ook niet
Svennie gaat biertjes kopen voor static
Is toch dat progamma met van die vieze filmpjes over vrouwen met piemels en lelijke vlees wonden enzo?quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:08 schreef Airelle het volgende:
Ik vind dat Shock doc trouwens ook een verschrikkelijk programma.
Waarom denk je dat ik vroeger vaak in ONZ zat.quote:
En nu in SEX?quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik vroeger vaak in ONZ zat.
quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:09 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Is toch dat progamma met van die vieze filmpjes over vrouwen met piemels en lelijke vlees wonden enzo?![]()
Ik lurk er eigenlijk alleen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Onder een kloon natuurlijk. [afbeelding]
Dan ga je ook meequote:Op donderdag 30 juni 2005 22:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij gaat ook??
Leuk lijstje is het intussen al... jij, Inso...
Madagaskarquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:13 schreef LeBeau het volgende:
Bepalen naar welke film je wilt gaan is echt een klus.
Vooral als er vrouwen bij betrokken zijn.
Madagascar.
Zoals ik daar al postte, ik val in de student/50 euro categorie.quote:
Schakel even de hulp in van timbob dan.quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:13 schreef LeBeau het volgende:
Madagascar.
Madagascarquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:13 schreef LeBeau het volgende:
Madagascar.
Oh en als er vrouwen bij betrokken zijn.quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:13 schreef LeBeau het volgende:
Madagascar.
Ben er zowaar even aan het posten.quote:
quote:
Waarom niet?quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:16 schreef Nano het volgende:
[..]
Madagascar![]()
Ok, jij neemt mij nooit mee naar de film![]()
![]()
Zoals ik daar al postte, heb je nog even tijd om te sparenquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Zoals ik daar al postte, ik val in de student/50 euro categorie..
Of Masdagaskar dus.quote:
das dat meisje dat heel goed zielig kan kijken he?quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:24 schreef Airelle het volgende:
Tim, hoe deed Rory uit Gilmore girls het eigenlijk in Sin City?.
Die jaquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:24 schreef timbob het volgende:
[..]
das dat meisje dat heel goed zielig kan kijken he?
die deed het wel ok geloof ik.
Maar daar wil ik juist niet heen.quote:
Bathman is ook coolquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:26 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Maar daar wil ik juist niet heen.
Ik probeer juist samen met iemand anders iemand te overtuigen om voor Batman of Sin City te kiezen.
Dan zou ik voor Sin City gaan.quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:26 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Maar daar wil ik juist niet heen.
Ik probeer juist samen met iemand anders iemand te overtuigen om voor Batman of Sin City te kiezen.
Ik las wat andersquote:
Ja, daar hadden Airelle en ik het laatst ook al over. Sowieso dat zo'n programma een presentatrice nodig heeft.quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:02 schreef babette21 het volgende:
]
Was dat Rory?? DAMN wat is zij mooi geworden en zo. Ze is behoorlijk afgevallenquote:
Trouwens als je paar dagen wacht kan je naar de Fantastic Four met de donkere Jessica Alba als de blonde miss fantasticquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:34 schreef LeBeau het volgende:
De keuze is net op Batman gevallen.
Christian Bale.
Nou, dat vind ik nou ook!!quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:36 schreef Svensational het volgende:
Sowieso dat zo'n programma een presentatrice nodig heeft.
Of gewoon naar Madagascarquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:40 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Trouwens als je paar dagen wacht kan je naar de Fantastic Four met de donkere Jessica Alba als de blonde miss fantastic![]()
Jessica Alba, ja daar lok je mij mee naar de bios.quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:40 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Trouwens als je paar dagen wacht kan je naar de Fantastic Four met de donkere Jessica Alba als de blonde miss fantastic![]()
Het ging mij er om dat ze weer dezelfde fout maken als bij cat womanquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:43 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Jessica Alba, ja daar lok je mij mee naar de bios.
Dan maar Chris Evansen Julian McMahon.
![]()
A. Madagascar is supergaaf!!!quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:44 schreef babette21 het volgende:
ik heb gehoord dat Madagascar onwijs tegenvalt
WotW hoef ik sowieso niet te zien.... Tom Cruise![]()
Hostage is wel errug cool trouwens..... Bruce Willes
Ik ben het helemaal met je eens Dizerquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
A. Madagascar is supergaaf!!!
B. Tom Cruise =
C. Het is Bruce Willis ()
![]()
Het wordt nooit wat tussen ons
Ik vind jou opeens erg liefquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens Dizer
Hmm misschien ben je dan toch supertof
Ik ben eigenlijk met geen van allen echt eens.quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens Dizer
Hmm misschien ben je dan toch supertof
Nu pas?quote:
Vriendjes worden?quote:
ik ben de tekenfilms sowieso wel ontgroeit, maar heb mensen gedesillusioneerd uit de bios zien komenquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:48 schreef Dizer het volgende:
A. Madagascar is supergaaf!!!
Tom Cruise is passé.... vroeger was ik stiekem verliefd op 'm, maar nu ben ik hem zatquote:B. Tom Cruise =
dat wist ik natuurlijk best...quote:C. Het is Bruce Willis ()
![]()
dat wisten we toch al?!?!quote:Het wordt nooit wat tussen ons
quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:51 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk met geen van allen echt eens.
Madacascar heb ik ook tegenvallende berichten over gehoord (wel leuk voor kids en MissBliss)
WotW wil ik wel zien, al vind ik Tom Cruise niks.
Hostage lijkt me niet zo, en Willis boeit me nooit zo.
Maar er is helemaal niks met de homosexueel dus kan ze mooi die plaats innemen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Vriendjes worden?![]()
Je hoeft er niks achter te zoeken hoor.. heb genoeg aan een zwangere one-night-stander, een oversexde user, een scharrel, een ex-ijskoningin en een homosexueel
Ik vond eerst ZOWIEE tof, en toen MissBliss.quote:
Niemand ontgroeid tekenfilms! Heb je Finding Nemo en Ice Age wel gezien???quote:ik ben de tekenfilms sowieso wel ontgroeit, maar heb mensen gedesillusioneerd uit de bios zien komen
Tom Cruise is nooit passé! We zullen nog altijd Magnolia hebbenquote:Tom Cruise is passé.... vroeger was ik stiekem verliefd op 'm, maar nu ben ik hem zat
Heb even hard als jij gewerkt, dus slappe onzinquote:dat wist ik natuurlijk best...moe enzo.....
Dat het maar duidelijk mag zijnquote:dat wisten we toch al?!?!
En je leeft nogquote:btw: ik ben wel 's in Purmerend naar de bios geweest!!!!
quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Vriendjes worden?![]()
Je hoeft er niks achter te zoeken hoor.. heb genoeg aan een zwangere one-night-stander, een oversexde user, een scharrel, een ex-ijskoningin en een homosexueel
Naja, niet dat ik je voorheen haatte ofzo hoorquote:
quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]![]()
![]()
HeatWave vond hem ook leuk trouwens
Same herequote:Op donderdag 30 juni 2005 22:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[..]
Naja, niet dat ik je voorheen haatte ofzo hoor
Maar vriendjes is leuk ja![]()
MissWave en HeatBliss zijn hartstikke lief hoorquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vond eerst ZOWIEE tof, en toen MissBliss.Die andere twee moet ik niet.
.
Naja, dán beschouw ik het maar als een complimentquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:55 schreef LeBeau het volgende:
[..]![]()
Ik bedoel heus niet dat je kinderlijk bent hoor.
Of simpel.
Gewoon... MissBliss.![]()
Take that however you like.![]()
Jippie een Fok!vriendje erbijquote:
Hoe kom jij aan al die e-mail adressen trouwensquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
MissWave en HeatBliss zijn hartstikke lief hoor
En jij bent ook tof
Yaay, het onmogelijke is gebeurd!! Ik heb eindelijk een fok!vriendinnetje waar ik geen sex mee heb en gewoon normaal mee kan omgaanquote:
Nog 1quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan al die e-mail adressen trouwens? Ik had de grootste moeite er één te vinden voor bar_lel
Finding Nemo was geweldig [ Australie hequote:Op donderdag 30 juni 2005 22:55 schreef Dizer het volgende:
Niemand ontgroeid tekenfilms! Heb je Finding Nemo en Ice Age wel gezien???
Magnolia heb ik niet gezien... had 't laatst nog met collega's over Tom;quote:Tom Cruise is nooit passé! We zullen nog altijd Magnolia hebben
7 maanden Diz.... 7 maanden.....quote:Heb even hard als jij gewerkt, dus slappe onzin
stiekem weten we wel beter he.........quote:Dat het maar duidelijk mag zijn
yep... ik was nog heel klein..... was naar Aladin geweest, en naar Home Alonequote:En je leeft nog
Ik weet nog wel dat Dizer NOOIT op jou stemde in het SC-tournamentquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[..]
Naja, niet dat ik je voorheen haatte ofzo hoor
Maar vriendjes is leuk ja![]()
Waar jullie trouwens allemaal heen moeten gaan. Anders zit ik daar in m'n uppiequote:Op donderdag 30 juni 2005 23:02 schreef Svensational het volgende:
De laffer & static meet. Datum is bekend. [2]
Mijn medeklooneigenaarquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan al die e-mail adressen trouwens? Ik had de grootste moeite er één te vinden voor bar_lel
Ik ook eens een Fokker waarbij ik mn benen niet hoef te scheren enzoquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Yaay, het onmogelijke is gebeurd!! Ik heb eindelijk een fok!vriendinnetje waar ik geen sex mee heb en gewoon normaal mee kan omgaan![]()
Als we zo gaan rekenenquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat Dizer NOOIT op jou stemde in het SC-tournament.
Keizer Kusco nooit gezienquote:Finding Nemo was geweldig [ Australie he], Ice Age vond ik erg tegenvallen
ik zeg niet dat ik ze niet kijk, maar ik hoef er echt niet meer voor naar de bios
waar ik sowieso minder heenga, want ik hou niet van popcorn in mijn haar enzo....
oh favoriet is Keizer Kusco... die is té grappig
Jerry McGuire is een hele lange tijd mijn favoriete film geweest! "You said Fuck"quote:Magnolia heb ik niet gezien... had 't laatst nog met collega's over Tom;
zijn enige goeie film de laatste jaren was Jerry Macuire [ofzo],
en dat kwam vooral door Renée "you had me with hello" Zellweger...
oh en in Interview with the Vampire was hij - tegen de verwachtingen in - magistraal!!
Ok, jij hebt iets harder gewerkt...quote:7 maanden Diz.... 7 maanden.....
quote:stiekem weten we wel beter he.........
quote:yep... ik was nog heel klein..... was naar Aladin geweest, en naar Home Alone
Ik heb volgens mij ook maar 1 keer voor Dizer gestemdquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat Dizer NOOIT op jou stemde in het SC-tournament.
Doe dat dan alsjeblieft voor de rest.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ook eens een Fokker waarbij ik mn benen niet hoef te scheren enzo![]()
quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jerry McGuire Maguire is een hele lange tijd mijn favoriete film geweest! "You said Fuck"![]()
Maar die twee laatste dan? Die had je binnen 5 minutenquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mijn medeklooneigenaar
En Zowiee op het adres van mn ouders en MissBliss op mn eigen.
En aangezien ik een neiuwe provider heb zou ik er nu weer een zooi kunnen aanmaken
Ik kom tochquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waar jullie trouwens allemaal heen moeten gaan. Anders zit ik daar in m'n uppie
Zie... echte vijanden worden altijd later vriendenquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij ook maar 1 keer voor Dizer gestemd
hij's vrij simpel, maar helemaal mijn humor.... kom maar 'n keer kijken....quote:
je veel lekkere quotes in die film.... "show me the money...."quote:Jerry McGuire is een hele lange tijd mijn favoriete film geweest! "You said Fuck"![]()
ooeeeeehh stel je voor!!! 't zou zo maar kunnen... voorbestemd enzo......quote:Ik ben ook naar Home Alone daar gegaan!! Zijn we soms in dezelfde bios, zelfde zaal, zelfde film, zelfde tijdstip gegaan??? Hebben we misschien naast elkaar gezeten?? OOOH
![]()
Mja dat ik het voor hem niet doe, betekent idd niet dat ik het helemaal niet doequote:Op donderdag 30 juni 2005 23:07 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Doe dat dan alsjeblieft voor de rest.![]()
Was jij soms dat kreng die met MM's ging gooien die ik daarna helemaal heb bekogeld met popcorn?quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:11 schreef babette21 het volgende:
ooeeeeehh stel je voor!!! 't zou zo maar kunnen... voorbestemd enzo......![]()
![]()
dat ik als 9 jarige dacht: wat is dat voor vervelend 7 jarige knulletje die niet stil kan blijven zitten
Je mag Dizer niet verbeteren. Want dan ben je aan het mierenneukken.quote:
quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar die twee laatste dan? Die had je binnen 5 minuten
quote:
Ik doelde vooral op "enzo". Zolang je normaal je armen omhoog kan doen zonder dat verschillende mensen in je omgeving hun ogen afdekken en "argh!" roepen zit je goed.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mja dat ik het voor hem niet doe, betekent idd niet dat ik het helemaal niet doe
Ik ken fokkers die dan gaan klagen enzo
quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:05 schreef MissBliss het volgende:
Ik ook eens een Fokker waarbij ik mn benen niet hoef te scheren enzo![]()
Gezamelijke haat schept een bandquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zie... echte vijanden worden altijd later vrienden![]()
quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
zeg, toch niet hier live op 't forum?!?!?
shit he, dit is zo beneden mijn niveau....![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |