K. ja!quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:44 schreef Airelle het volgende:
K.?
Tania18quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:44 schreef Airelle het volgende:
K.?
Maar K. meer!quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:45 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ah so.
Tjah... Beau had er ook wel eentje verdiend.
Ow Tania had ook een topic gemogen hoorquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar K. meer!!!!!!!
K. verdient altijd een topic!!!!!!!!
Volgens schatje mag je een nieuw topic openen bij 290 postsquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:43 schreef BVO het volgende:
Veel te vroeg!
Het was meer een catfight tussen Dizer en BVO.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:47 schreef MissBliss het volgende:een heel topic verder binnen een uur
En zie ik het goed? Heb ik een rel gemist?
*gaat teruglezen*
Oh en ik ben ook benieuwd naar de beau-heid van LeBeau ja![]()
Hoe bedoel je afgekeurd? Moet je nog een paar dingen aanpassen? Want dat moet toch altijd welquote:
Wat is er mis mee danquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:46 schreef mark_03 het volgende:
En een Franse TT ... op het niveau van Sven
Ja, ik moet een hoop aanpassen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:49 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je afgekeurd? Moet je nog een paar dingen aanpassen? Want dat moet toch altijd wel![]()
Wel heeeeel erg simpelquote:
Mja, same old iddquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:49 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Het was meer een catfight tussen Dizer en BVO.
En je zal nog even moeten wachten.Ik ben in ieder geval Bo, telt dat ook?
Oh, dat is wel kut jaquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:50 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, ik moet een hoop aanpassen.
Zoveel dat ik niet meer in augustus kan afstuderen, maar pas in oktober
Huh, hoezo dan? Je hebt dan toch nog 2 maanden.. Is dat niet genoeg?quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:50 schreef Christine het volgende:
[..]
quote:
Zelfs jij? Mevrouw Tania9?!quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:49 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je afgekeurd? Moet je nog een paar dingen aanpassen? Want dat moet toch altijd wel![]()
Ik bedenk me net dat ik dan pas op 5 november mijn diploma krijg... en dus pas per 1 december echt aan een baan kan beginnen. En tot die tijd moet ik maar één of ander kutbaantje zoeken. Life isn't fair.quote:
Zeker niet diegene waar Dizer afgelopen week mee naar bed is geweest?quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:49 schreef Christine het volgende:
En ik heb een nieuwe foto in mijn fotoboek
Een hele duidelijke
Ik ken toevallig meer moeilijke Franse woorden dan jijquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:50 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Wel heeeeel erg simpelKen je geen moelijker Franse woorden
Een paar dingetjes moest ik nog aanpassen. Ben ik nu mee bezigquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:52 schreef LeBeau het volgende:
Zelfs jij? Mevrouw Tania9?!Ik hoefde trouwens niets aan m'n scriptie aan te passen, alleen maar wat taalfoutjes.
Kut voor je ... maanden mee bezig geweest en dan nog niet klaarquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:50 schreef Christine het volgende:
[..]
Nou, ... bewijs dat dan maar squote:Op donderdag 30 juni 2005 17:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ken toevallig meer moeilijke Franse woorden dan jij [afbeelding]
Communicatie bij reorganisaties.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:52 schreef Airelle het volgende:
Wat is je onderwerp Christine?
2 weken.. Maar je zou toch tot augustus hebben? Of zit ik fout.. ik snap hem niet hoorquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:56 schreef Christine het volgende:
[..]
Communicatie bij reorganisaties.
En sja... de docent denkt dat ik het niet in twee weken kan verbeteren
Ik hoor maandag zijn commentaar.
En oja, ik ben nu een wél herkenbare/duidelijke foto in mijn fotoboek aan het zetten
Oké.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:56 schreef Christine het volgende:
[..]
En oja, ik ben nu een wél herkenbare/duidelijke foto in mijn fotoboek aan het zetten
HBO grafische IT. Echt zo'n studie waar je geen fuck aan hebt dus, in ieder geval wat mij betreft.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:53 schreef Airelle het volgende:
Wat heb jij gestudeerd LeBeau?
Aha.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:57 schreef LeBeau het volgende:
[..]
HBO grafische IT. Echt zo'n studie waar je geen fuck aan hebt dus, in ieder geval wat mij betreft.En het is van een niveau waardoor ik me soms echt afvraag waarom ik niet gewoon de universiteit heb afgemaakt, zo simpel is het.
Bonjour, je m'appele Svensational. J'habite á Hoogeveen. J'aime Tania18. Je n'aime pas Orginial.quote:
2 weken moet toch meer dan genoeg zijn om verbeteringen te maken? Vooral als je er gewoon twee weken goed voor gaat zitten. Met een solide onderwerp zou je in twee volle weken (40 uur per week) praktisch een hele scriptie kunnen schrijven, aanpassen moet lukken.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:56 schreef Christine het volgende:
[..]
quote:
Ze tikken een heel groot verhaal allebei als antwoord op jouw vragen en dan is dat je reactiequote:
Jep.quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
Ze tikken een heel groot verhaal allebei als antwoord op jouw vragen en dan is dat je reactie?
Ja ik wilde er zelf niks van zeggen maar dat viel inderdaad een beetje tegen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
Ze tikken een heel groot verhaal allebei als antwoord op jouw vragen en dan is dat je reactie?
Dat lijkt mij ookquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:59 schreef LeBeau het volgende:
[..]
2 weken moet toch meer dan genoeg zijn om verbeteringen te maken? Vooral als je er gewoon twee weken goed voor gaat zitten. Met een solide onderwerp zou je in twee volle weken (40 uur per week) praktisch een hele scriptie kunnen schrijven, aanpassen moet lukken.
Oh.quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:01 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ja ik wilde er zelf niks van zeggen maar dat viel inderdaad een beetje tegen.
Bonjour, je m'appele Mark_03 et j'ai 21 ans. J'aime aussi Tania18 beaucoupquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bonjour, je m'appele Svensational. J'habite á Hoogeveen. J'aime Tania18. Je n'aime pas Orginial.
Misschien heb je nog gelijk ookquote:Op donderdag 30 juni 2005 18:05 schreef LeBeau het volgende:
Volgens mij werken de hersens van Airelle op tennis, en kan ze bij een gebrek aan tennis geen volledige zinnen meer vormen.
quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:10 schreef Airelle het volgende:
[..]
Misschien heb je nog gelijk ook.
DE ZEILEN ZIJN ERAF!!!!!!
Sharapova - V. Williams op Centre Court.quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:12 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik ga richting televisie.![]()
Waarschijnlijk tot zo.![]()
Ik snap het wel.quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:15 schreef babette21 het volgende:
thuis
waarom heb ik op dit tijdstip altijd zin om te slapen...??
ja zussie, zeg maar niks: de ouderdom zeker!?
Gelijk in, maar het mag dus niet van school, omdat ik geen groen licht heb nu.quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook
Met een beetje motivatie moet dat wel lukken nou en ik denk dat het met de motivatie wel goed moet zitten aangezien je toch liever snel dan langzaam afstudeert..
Denk je dat Davenport boos wordt omdat RTL5 Sharapova uitzendt?quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:16 schreef Airelle het volgende:
[..]
Sharapova - V. Williams op Centre Court.
Davenport - Mauresmo op Court 1.
Wedstrijden worden dus tegelijk gespeeld nu.
RTL5 zendt Sharapova uit.
Ik wacht nog even op wat BBC gaat doen.... ( dat wordt heen en weer rennen).
Trouwens dit moet Davenport niet zo leuk vinden als no 1 van de wereld.
Wat raarquote:Op donderdag 30 juni 2005 18:17 schreef Christine het volgende:
[..]
Gelijk in, maar het mag dus niet van school, omdat ik geen groen licht heb nu.
Ik zal het maandag nog eens overleggen.
Neequote:Op donderdag 30 juni 2005 18:20 schreef babette21 het volgende:
He Christine
kan 't zijn dat ik jou net zag fietsen???? [uurtje geleden]
dan heb je 'n dubbelgangerquote:
ow ja da's waar, jij zit op "mijn" schoolquote:@Miss, één woord: inholland
Fuck ja dat had ik kunnen weten natuurlijkquote:
Nee, dat Davenport niet op centre court mag spelen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Denk je dat Davenport boos wordt omdat RTL5 Sharapova uitzendt?
Oh, ik vond het al zo raar dat zij zich druk zou maken over de programmering van RTL 5quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, dat Davenport niet op centre court mag spelen..
Duhquote:Jij al om 16:15?
Waarom deze voorkeursbehandeling?:7
Shame on youquote:Bupa, ik ben slecht..
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |