Inderdaad raar!quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:02 schreef babette21 het volgende:
Hè?? Koblenko presenteert tegenwoordig??? [shockdoc]
waarom in Godsnaam???[ze kan 't niet
]
Dit jaar kom ik er hoogstens nog 1 keerquote:Op donderdag 30 juni 2005 21:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, dat niet.. Maar toen er allerlei mensen naar buiten kwamen keek ik wel even of ik je zag.
.
Dat heeft Winston Post ook effe gedaan presenteren.quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:02 schreef babette21 het volgende:
]
Het was gisteren trouwens.quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dit jaar kom ik er hoogstens nog 1 keer
Gisteren was ik er ook nietquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Het was gisteren trouwens.
Svurno, ga jij naar de Laffer & static meet??.
Jij gaat ook??quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Gisteren was ik er ook niet
Svennie gaat biertjes kopen voor static
Is toch dat progamma met van die vieze filmpjes over vrouwen met piemels en lelijke vlees wonden enzo?quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:08 schreef Airelle het volgende:
Ik vind dat Shock doc trouwens ook een verschrikkelijk programma.
Waarom denk je dat ik vroeger vaak in ONZ zat.quote:
En nu in SEX?quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik vroeger vaak in ONZ zat.
quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:09 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Is toch dat progamma met van die vieze filmpjes over vrouwen met piemels en lelijke vlees wonden enzo?![]()
Ik lurk er eigenlijk alleen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Onder een kloon natuurlijk. [afbeelding]
Dan ga je ook meequote:Op donderdag 30 juni 2005 22:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij gaat ook??
Leuk lijstje is het intussen al... jij, Inso...
Madagaskarquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:13 schreef LeBeau het volgende:
Bepalen naar welke film je wilt gaan is echt een klus.
Vooral als er vrouwen bij betrokken zijn.
Madagascar.
Zoals ik daar al postte, ik val in de student/50 euro categorie.quote:
Schakel even de hulp in van timbob dan.quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:13 schreef LeBeau het volgende:
Madagascar.
Madagascarquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:13 schreef LeBeau het volgende:
Madagascar.
Oh en als er vrouwen bij betrokken zijn.quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:13 schreef LeBeau het volgende:
Madagascar.
Ben er zowaar even aan het posten.quote:
quote:
Waarom niet?quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:16 schreef Nano het volgende:
[..]
Madagascar![]()
Ok, jij neemt mij nooit mee naar de film![]()
![]()
Zoals ik daar al postte, heb je nog even tijd om te sparenquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Zoals ik daar al postte, ik val in de student/50 euro categorie..
Of Masdagaskar dus.quote:
das dat meisje dat heel goed zielig kan kijken he?quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:24 schreef Airelle het volgende:
Tim, hoe deed Rory uit Gilmore girls het eigenlijk in Sin City?.
Die jaquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:24 schreef timbob het volgende:
[..]
das dat meisje dat heel goed zielig kan kijken he?
die deed het wel ok geloof ik.
Maar daar wil ik juist niet heen.quote:
Bathman is ook coolquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:26 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Maar daar wil ik juist niet heen.
Ik probeer juist samen met iemand anders iemand te overtuigen om voor Batman of Sin City te kiezen.
Dan zou ik voor Sin City gaan.quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:26 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Maar daar wil ik juist niet heen.
Ik probeer juist samen met iemand anders iemand te overtuigen om voor Batman of Sin City te kiezen.
Ik las wat andersquote:
Ja, daar hadden Airelle en ik het laatst ook al over. Sowieso dat zo'n programma een presentatrice nodig heeft.quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:02 schreef babette21 het volgende:
]
Was dat Rory?? DAMN wat is zij mooi geworden en zo. Ze is behoorlijk afgevallenquote:
Trouwens als je paar dagen wacht kan je naar de Fantastic Four met de donkere Jessica Alba als de blonde miss fantasticquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:34 schreef LeBeau het volgende:
De keuze is net op Batman gevallen.
Christian Bale.
Nou, dat vind ik nou ook!!quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:36 schreef Svensational het volgende:
Sowieso dat zo'n programma een presentatrice nodig heeft.
Of gewoon naar Madagascarquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:40 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Trouwens als je paar dagen wacht kan je naar de Fantastic Four met de donkere Jessica Alba als de blonde miss fantastic![]()
Jessica Alba, ja daar lok je mij mee naar de bios.quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:40 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Trouwens als je paar dagen wacht kan je naar de Fantastic Four met de donkere Jessica Alba als de blonde miss fantastic![]()
Het ging mij er om dat ze weer dezelfde fout maken als bij cat womanquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:43 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Jessica Alba, ja daar lok je mij mee naar de bios.
Dan maar Chris Evansen Julian McMahon.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |