Ja vanavondquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:01 schreef Airelle het volgende:
[..]
Grrrr.
Maarja Davenport en Sharapova gaan toch door.
Ik zat altijd maar tot 15:30-16:00 op m'n stage. Tijdens m'n afstudeerstage zat ik er zelfs vaak genoeg maar van 10 tot 4, en maar 8 uren per dag schrijven.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:01 schreef Dizer het volgende:
[..]wij werken keihard. Ik ben al om 8:30 op mijn stage hoor
En dan heb ik het nog niet over dat ik om 06:45 de deur uit ga en om 19:15 weer thuis ben
![]()
zo is 't maar net!!! dat het ff duidelijk is....quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:01 schreef Dizer het volgende:wij werken keihard. Ik ben al om 8:30 op mijn stage hoor
En dan heb ik het nog niet over dat ik om 06:45 de deur uit ga en om 19:15 weer thuis ben
![]()
quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
hoezo, heb je 'n kinderfeestje????![]()
We hebben ook pony's jaquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:01 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Zeilen, tennis... ik zie je ook al gaan op je pony, over het landgoed van papa.
Sorry.
quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:03 schreef Airelle het volgende:
[..]
We hebben ook pony's ja.
Verder ben ik absoluut geen kakker.
ohja.. ik golf NIET.
Pony's? Meervoud?quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:03 schreef Airelle het volgende:
[..]
We hebben ook pony's ja.
Verder ben ik absoluut geen kakker.
ohja.. ik golf NIET.
jij altijd met: "en dan kom je thuis en dan ben ik daar met wijn en kaas enzo..... "quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:03 schreef Dizer het volgende:![]()
Met me, myself en my tv en mijn dvd-box van X-Files
Maar heb je ook een pony waarmee je over het landgoed van papa rijdt? Dat is natuurlijk de doorslaggevende factor.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:04 schreef Dizer het volgende:
[..]Ik doe aan Tennis en Golf en ik draag graag een polo
Vanavond ga je maar aan de cola light. Je wordt te dik zoquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
jij altijd met: "en dan kom je thuis en dan ben ik daar met wijn en kaas enzo..... "
nee wat blijkt: chips en colatsssssssss
![]()
Meervoud jaquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:04 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Pony's? Meervoud?![]()
Ik wil ook een pony.![]()
Is een wippaardje op het pleintje naast ons huis ook goed?quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:05 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Maar heb je ook een pony waarmee je over het landgoed van papa rijdt? Dat is natuurlijk de doorslaggevende factor.
Ik rijd geen pony meer.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:05 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Maar heb je ook een pony waarmee je over het landgoed van papa rijdt? Dat is natuurlijk de doorslaggevende factor.
Veulentjes.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:05 schreef Airelle het volgende:
[..]
Meervoud ja.
Wil je der eentje hebben?
We hebben twee veulentjes.
quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:05 schreef babette21 het volgende:
anywayyyyyyy 't is nu toch echt op al m'n klokken 17.00 uur geweest: ik ga opruimen
Nee joh. Venus, in twee sets.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:01 schreef Airelle het volgende:
[..]
Grrrr.
Maarja Davenport en Sharapova gaan toch door.
Nu rijd je zeker op een van de vele paarden uit je persoonlijke manege?quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:06 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik rijd geen pony meer.
Vroeger wel.
Jij hebt zooo geen verstand van tennis.quote:
Dat maakt je denk ik eerder een gek of mogelijke kinderlokker in de ogen van mensen die je zien, geen kakker.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Is een wippaardje op het pleintje naast ons huis ook goed?
We zullen zien.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jij hebt zooo geen verstand van tennis.De finale zag je al vanaf het begin aankomen. Davenport tegen over Shaparova
ik drink uberhaupt geen cola..... niet te zuipen dat spul...quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:05 schreef Dizer het volgende:
Vanavond ga je maar aan de cola light. Je wordt te dik zoMet dat kind en zo
Gaan we wedden? De verliezer moet een week lang met een avatar van Alice uit Idols 2 lopenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |