quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:40 schreef BVO het volgende:
[..]Telkens? Dit is de eerste keer dat ik het zeg. Ik heb die award niet gewonnen. Jij maakt ook telkens fouten. . Dan zeg ik er eens wat van en is meneer op zijn pikkie getrapt.
quote:Ik stop met deze discussie
Wederom: ik schaam mij diep! Rita zou me het land uit moeten zetten.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:39 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dan nog en het is trouwens niet alleen voor Dizer beledigend maar voor alle buitenlanders of mensen die moeite hebben met taal.
En met Peri en dat dramaqueen gebeuren dan heb je het ook over iemand
Maargoed genoeg nu![]()
Ehm ja, dus?quote:
Inderdaad, dat je het even weetquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:42 schreef BVO het volgende:
[..]
Ehm ja, dus?. Dat had ik al gelezen hoor.
.
quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef Dizer het volgende:
Even iets anders...
Beev, ga je nou tong80 achterna met hele vaak [afbeelding] als PI?
Ik vind je nog tof hoor Dizer,quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef Dizer het volgende:
Even iets anders...
Beev, ga je nou tong80 achterna met hele vaak [afbeelding] als PI?
Beev doe nou niet zo dom aubquote:
Ga jij je mond eens spoelen. Dit kan erg beledigend zijn.quote:
quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Beev doe nou niet zo dom aub![]()
Je weet heel goed wat ik bedoel! tong80 altijd eenonder zijn post, jij bijna altijd een [afbeelding] als PI
Niks is beledigend uit Svenniepennie's mondquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Ga jij je mond eens spoelen. Dit kan erg beledigend zijn..
Ik hou je al maanden in de gaten hoorquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:47 schreef BVO het volgende:
[..]. Dan zou ik de PI-stats er nog maar eens op na kijken, ik gebruik die PI zelden.
Discriminatie.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Niks is beledigend uit Svenniepennie's mond
Ja doe maar weer normaal hoorquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Ga jij je mond eens spoelen. Dit kan erg beledigend zijn..
Ik vulde die functie ook altijd voor haar in.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:48 schreef LeBeau het volgende:
Waarom wilde Tania eigenlijk een valse nicht als ze jullie heeft? Jullie zijn dan wel geen nichten, maar meow. Kattig.![]()
Dat is ook niet helemaal waar Beev.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:47 schreef BVO het volgende:
[..]
. Dan zou ik de PI-stats er nog maar eens op na kijken, ik gebruik die PI zelden.
Wederom mijn nederige excuses, _ELMaikel_.quote:
Echt wel.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is ook niet helemaal waar Beev.Maar [afbeelding] gebruik je toch vaker.
Jezusquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Wederom mijn nederige excuses, _ELMaikel_.
Alsof er zoiets bestaat als PI-statsquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:47 schreef BVO het volgende:
[..]
. Dan zou ik de PI-stats er nog maar eens op na kijken, ik gebruik die PI zelden.
Beev is wel een valse nicht, want hij heeft wel de Albert Verlinde award gewonnenquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:48 schreef LeBeau het volgende:
Waarom wilde Tania eigenlijk een valse nicht als ze jullie heeft? Jullie zijn dan wel geen nichten, maar meow. Kattig.![]()
Die bestaan ja.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Alsof er zoiets bestaat als PI-stats![]()
.
Dat dacht ik al, ik wilde jou alleen niet zomaar als valse nicht aanwijzen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik vulde die functie ook altijd voor haar in..
Vals is genoeg, dat nicht mag je wegdenken.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:50 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, ik wilde jou alleen niet zomaar als valse nicht aanwijzen.
Bij deze dus.
Er is geen tennisquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:55 schreef Airelle het volgende:
Hoi.
haha dat heb je lekker snel door...quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:48 schreef LeBeau het volgende:
Ja verdomme!quote:
Ik hoop dat ze dus vanavond pas verder gaan met spelen kan ik het ook kijkenquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:56 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja verdomme!
Sorry voor m'n taalgebruik hoor.
Ben ik een keer een middag vrij, zit ik er helemaal klaar voor![]()
.
No way.quote:
Vanavond moet ik zeilenquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dus vanavond pas verder gaan met spelen kan ik het ook kijken
Mijn computer klokkie zegt 16:59quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:59 schreef babette21 het volgende:
Diz 't is 5 uur geweest.... we mogen naar huis
Het was nog geen vijf uur, enthausiasteling.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:59 schreef babette21 het volgende:
Jullie zijn echt ergquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:59 schreef babette21 het volgende:
LOL mijn fok-klokje kennelijk ook.....quote:
Zeilen, tennis... ik zie je ook al gaan op je pony, over het landgoed van papa.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |