Die ene waar jij me bijna voor gek verklaarde dat ik 'm niet kende.quote:
quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:13 schreef Dizer het volgende:
vel
quote:
Het is zeg maar niet heel erg goed Nederlands.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zal wel Rotterdams humor zijn of zo, want ik als Amsterdammer begrijp je de laatste tijd niet zo vaak
Het is fel, met een F dus niet met een V, diezquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zal wel Rotterdams humor zijn of zo, want ik als Amsterdammer begrijp je de laatste tijd niet zo vaak
Je bedoeld het woordje "vel"? dat dus met een f moet ipv een v.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Het is zeg maar niet heel erg goed Nederlands..
Ic cann r ock nix an toen da ic nie tege slegt Nedelans can.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je bedoeld het woordje "vel"? dat dus met een f moet ipv een v.
Tjah... ik heb al 1000x eerder gezegd dat ik niet hier geboren ben... en..
Mag ik even serieus zijn... jullie doen de laatste tijd erg goed jullie best om als mierenneukers over te komen
kijk, ik kom binnen vallen, lees 1 ding en ben 't direct met je eensquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:22 schreef Dizer het volgende:
Mag ik even serieus zijn... jullie doen de laatste tijd erg goed jullie best om als mierenneukers over te komen
Bupa en ik spannen wat dat beteft de kroon.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:22 schreef Dizer het volgende:
Met "jullie" val jij ook onder Bet..quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
kijk, ik kom binnen vallen, lees 1 ding en ben 't direct met je eens![]()
Ga dan 'ns integreren!quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:22 schreef Dizer het volgende:
Tjah... ik heb al 1000x eerder gezegd dat ik niet hier geboren ben... en..
Prima, maar hou het voor jequote:Op donderdag 30 juni 2005 16:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Ic cann r ock nix an toen da ic nie tege slegt Nedelans can.
Volgens mij is dit niet echt grappigquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Ic cann r ock nix an toen da ic nie tege slegt Nedelans can.
Luister pielemans! Probeer jij maar een arabier te vinden die beter is geintegreerd dan ikquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Ga dan 'ns integreren!. Zou Rita zeggen.
Gelukkig maar. Zo was het niet bedoeld namelijk.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:29 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Volgens mij is dit niet echt grappig![]()
quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Luister pielemans! Probeer jij maar een arabier te vinden die beter is geintegreerd dan ik
Het is zelfs beledigend...quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Zo was het niet bedoeld namelijk.
Hier niet.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het regent flink hier.
Cultuurbarbaar.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:31 schreef LeBeau het volgende:
Ik wil jullie taal en cultuur clash niet onderbreken, maar ik weet nog steeds niet wie of wat 6pack is en ik ben te lui om te zoeken.![]()
Een nacht progamma op sbs6 of Yorin of net5 waar in studenten allemaal rare dingen onderzoeken of uithalen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:31 schreef LeBeau het volgende:
Ik wil jullie taal en cultuur clash niet onderbreken, maar ik weet nog steeds niet wie of wat 6pack is en ik ben te lui om te zoeken.![]()
Och gossie. Ik schaam mij diep. Mijn nederige excuses.quote:
Dat is wel een hele ruime omschrijving.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:33 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Een nacht progamma op sbs6 of Yorin of net5 waar in studenten allemaal rare dingen onderzoeken of uithalen.
Kijk hier eens.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:31 schreef LeBeau het volgende:
Vond ik namelijk ook. Maar goed, BVO denkt altijd dat ie wat is, maar goed.. ik hou al opquote:
Huilie.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Vond ik namelijk ook. Maar goed, BVO denkt altijd dat ie wat is, maar goed.. ik hou al op
Beev, je bent weer vervelend.. of ongesteldquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Och gossie. Ik schaam mij diep. Mijn nederige excuses.
quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Och gossie. Ik schaam mij diep. Mijn nederige excuses.
Maar het is wel waarquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:34 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat is wel een hele ruime omschrijving.
Om PeRi even te quoten, je bent de dramaqueen weer aan het uithangen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Beev, je bent weer vervelend.. of ongesteld
Je doet je best een andere taal te leren en dan word je een beetje voor gek gezet.quote:
quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:36 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Je doet je best een andere taal te leren en dan word je een beetje voor gek gezet.
Lijkt me niet echt aangenaam ofzo.
Ik geloof dat jij die award had gewonnen? En dat was gekozen door heel SHO ipv 1 persoonquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Om PeRi even te quoten, je bent de dramaqueen weer aan het uithangen.
Dan nog en het is trouwens niet alleen voor Dizer beledigend maar voor alle buitenlanders of mensen die moeite hebben met taal.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:37 schreef BVO het volgende:
[..]. Wat ik me herrinner woont Dizer hier echt al een behoorlijke tijd hoor.
.
quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:39 schreef _ELMaikel_ het volgende:
En met Peri en dat dramaqueen gebeuren dan heb je het ook over iemand
Je valt in herhalingquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
-dubbel.-
quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij die award had gewonen? En dat was gekozen door heel SHO ipv 1 persoon![]()
Maar goed, als ik een dramaqueen ben, wat ben jij als jij telkens loopt te zeiken om stomme typfouten.
Maar als iemand in breezertaal zou tikken, dan kan ik het nog begrijpen of iemand die TELKENS fouten maakt en dat ook nog expres ook.. maar goed. Ik stop met deze discussie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |