Dus zelfs wanneer je niets leent, mag je je OV houden zolang je maar bij een school staat ingeschrevenquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:31 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Wel met een 0-lening of volledige stufi-lening dus.
Jawel dusquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:30 schreef niksan het volgende:
[..]
Maar je heb nog OV, terwijl je geen recht hebt op studiefinanciering....
Ik dacht dat je na 4 jaar ook geen recht meer had op een OV
Volgens mij volg ik het niet helemaal
--> WGRquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jawel dus
Ik weet ook niet precies hoe het zit hoor maar tis wel zo
@LB: ik weet wel dat ze consequent moeten zijn maar ik haat ze gewoon nu ik 10 dagen op zo'n kutOV moet wachten en ondertussen alles zelf moet dokken.. 10 dagen! ik had binnen 3 dagen een nieuw bankpasje GRATIS en hier moet ik lang op wachten en ¤32 betalen
Zo
Sixpackgezeik ---> FTRquote:
Hoi!quote:
Heel goed en met u?quote:
Met mij gaat het voortreffelijk. Ik had het niet beter kunnen treffen, niksan.quote:
Ouwe zemelaar.quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:43 schreef Bupatih het volgende:
Ajoo, altesaam.
als ik iets stom vind is het dat welquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:43 schreef Svensational het volgende:
Whehe, sinds vanmorgen ben ik de trotse eigenaar van een heuse [afbeelding] DVD![]()
Ja, ik had er vroeger ook al een hekel aanquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:45 schreef toetatoet het volgende:
[..]
als ik iets stom vind is het dat wel
Ik ben dus gelukkig niet de enigequote:Op donderdag 30 juni 2005 14:46 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ja, ik had er vroeger ook al een hekel aan
Weet jij het wachtwoord wel?quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:47 schreef Bupatih het volgende:
Dat was tof
En dan zelf die stemmetjes nadoen
"Ajoo, altesaam. Waar is mijn speledingetje"
"Hands up!"
Wie is Gaje?quote:
Tilletje, lieverd. Er is hier een spion aanwezig. Zowaar ik Nonkel X heetquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Weet jij het wachtwoord wel?Misschien ben je wel een spion
Begint dat al om 5 uur??quote:
Hij is wel leuk, maar niet des FOK!'squote:Op donderdag 30 juni 2005 14:51 schreef Bupatih het volgende:
Sven
Weet je nog je MSN-smiley: [afbeelding]
Ik heb een Fok!-variant geprobeerd te maken: [afbeelding]?
Beetje te licht ja....maar de ogen en blik zijn gejat van diequote:Op donderdag 30 juni 2005 14:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij is wel leuk, maar niet des FOK!'s.
Voor mij begint het al om 16.15quote:
Ik trek mijn zojuist gestreken adamskostuum wel aan.quote:
Ja hoor tuurlijk.quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik trek mijn zojuist gestreken adamskostuum wel aan.[afbeelding]
Jij al om 16:15?quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Voor mij begint het al om 16.15Maar de rest komt om 17.00.
Kom jij ook ff langs? [afbeelding]
De oogjes zijn niet duidelijk genoeg.quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:51 schreef Bupatih het volgende:
Sven
Weet je nog je MSN-smiley: [afbeelding]
Ik heb een Fok!-variant geprobeerd te maken: [afbeelding]?
Met Bert van der Veer enzoquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:44 schreef Svensational het volgende:
Die Valerio deed toen mee met zo'n programma op Veronica een paar jaar terug. Volgens mij had hij gewonnen.
Heb je d'r gezien vanmiddag?quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:18 schreef Skaai het volgende:
Ik krijg sympathie voor die Wytske, en dat is geheel tegen mijn principes in!
Ik moet nou ook gaan kijken dan...quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:18 schreef Skaai het volgende:
Ik krijg sympathie voor die Wytske, en dat is geheel tegen mijn principes in!
quote:
Que?quote:
Wie bedoel je?quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:03 schreef Svensational het volgende:
Zeg, die tenniser waar jullie laatst allemaal gezamenlijk op klaar kwamen, doet hij ook mee met Wimbledon?
WIE??? Ik kom niet klaar op tenissers, alleen op Tennistersquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:03 schreef Svensational het volgende:
Zeg, die tenniser waar jullie laatst allemaal gezamenlijk op klaar kwamen, doet hij ook mee met Wimbledon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |