Hij is wel leuk, maar niet des FOK!'squote:Op donderdag 30 juni 2005 14:51 schreef Bupatih het volgende:
Sven
Weet je nog je MSN-smiley: [afbeelding]
Ik heb een Fok!-variant geprobeerd te maken: [afbeelding]?
Beetje te licht ja....maar de ogen en blik zijn gejat van diequote:Op donderdag 30 juni 2005 14:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij is wel leuk, maar niet des FOK!'s.
Voor mij begint het al om 16.15quote:
Ik trek mijn zojuist gestreken adamskostuum wel aan.quote:
Ja hoor tuurlijk.quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik trek mijn zojuist gestreken adamskostuum wel aan.[afbeelding]
Jij al om 16:15?quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Voor mij begint het al om 16.15Maar de rest komt om 17.00.
Kom jij ook ff langs? [afbeelding]
De oogjes zijn niet duidelijk genoeg.quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:51 schreef Bupatih het volgende:
Sven
Weet je nog je MSN-smiley: [afbeelding]
Ik heb een Fok!-variant geprobeerd te maken: [afbeelding]?
Met Bert van der Veer enzoquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:44 schreef Svensational het volgende:
Die Valerio deed toen mee met zo'n programma op Veronica een paar jaar terug. Volgens mij had hij gewonnen.
Heb je d'r gezien vanmiddag?quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:18 schreef Skaai het volgende:
Ik krijg sympathie voor die Wytske, en dat is geheel tegen mijn principes in!
Ik moet nou ook gaan kijken dan...quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:18 schreef Skaai het volgende:
Ik krijg sympathie voor die Wytske, en dat is geheel tegen mijn principes in!
quote:
Que?quote:
Wie bedoel je?quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:03 schreef Svensational het volgende:
Zeg, die tenniser waar jullie laatst allemaal gezamenlijk op klaar kwamen, doet hij ook mee met Wimbledon?
WIE??? Ik kom niet klaar op tenissers, alleen op Tennistersquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:03 schreef Svensational het volgende:
Zeg, die tenniser waar jullie laatst allemaal gezamenlijk op klaar kwamen, doet hij ook mee met Wimbledon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |