A. Madagascar is supergaaf!!!quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:44 schreef babette21 het volgende:
ik heb gehoord dat Madagascar onwijs tegenvalt
WotW hoef ik sowieso niet te zien.... Tom Cruise![]()
Hostage is wel errug cool trouwens..... Bruce Willes
Ik ben het helemaal met je eens Dizerquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
A. Madagascar is supergaaf!!!
B. Tom Cruise =
C. Het is Bruce Willis ()
![]()
Het wordt nooit wat tussen ons
Ik vind jou opeens erg liefquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens Dizer
Hmm misschien ben je dan toch supertof
Ik ben eigenlijk met geen van allen echt eens.quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens Dizer
Hmm misschien ben je dan toch supertof
Nu pas?quote:
Vriendjes worden?quote:
ik ben de tekenfilms sowieso wel ontgroeit, maar heb mensen gedesillusioneerd uit de bios zien komenquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:48 schreef Dizer het volgende:
A. Madagascar is supergaaf!!!
Tom Cruise is passé.... vroeger was ik stiekem verliefd op 'm, maar nu ben ik hem zatquote:B. Tom Cruise =
dat wist ik natuurlijk best...quote:C. Het is Bruce Willis ()
![]()
dat wisten we toch al?!?!quote:Het wordt nooit wat tussen ons
quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:51 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk met geen van allen echt eens.
Madacascar heb ik ook tegenvallende berichten over gehoord (wel leuk voor kids en MissBliss)
WotW wil ik wel zien, al vind ik Tom Cruise niks.
Hostage lijkt me niet zo, en Willis boeit me nooit zo.
Maar er is helemaal niks met de homosexueel dus kan ze mooi die plaats innemen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Vriendjes worden?![]()
Je hoeft er niks achter te zoeken hoor.. heb genoeg aan een zwangere one-night-stander, een oversexde user, een scharrel, een ex-ijskoningin en een homosexueel
Ik vond eerst ZOWIEE tof, en toen MissBliss.quote:
Niemand ontgroeid tekenfilms! Heb je Finding Nemo en Ice Age wel gezien???quote:ik ben de tekenfilms sowieso wel ontgroeit, maar heb mensen gedesillusioneerd uit de bios zien komen
Tom Cruise is nooit passé! We zullen nog altijd Magnolia hebbenquote:Tom Cruise is passé.... vroeger was ik stiekem verliefd op 'm, maar nu ben ik hem zat
Heb even hard als jij gewerkt, dus slappe onzinquote:dat wist ik natuurlijk best...moe enzo.....
Dat het maar duidelijk mag zijnquote:dat wisten we toch al?!?!
En je leeft nogquote:btw: ik ben wel 's in Purmerend naar de bios geweest!!!!
quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Vriendjes worden?![]()
Je hoeft er niks achter te zoeken hoor.. heb genoeg aan een zwangere one-night-stander, een oversexde user, een scharrel, een ex-ijskoningin en een homosexueel
Naja, niet dat ik je voorheen haatte ofzo hoorquote:
quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]![]()
![]()
HeatWave vond hem ook leuk trouwens
Same herequote:Op donderdag 30 juni 2005 22:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[..]
Naja, niet dat ik je voorheen haatte ofzo hoor
Maar vriendjes is leuk ja![]()
MissWave en HeatBliss zijn hartstikke lief hoorquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vond eerst ZOWIEE tof, en toen MissBliss.Die andere twee moet ik niet.
.
Naja, dán beschouw ik het maar als een complimentquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:55 schreef LeBeau het volgende:
[..]![]()
Ik bedoel heus niet dat je kinderlijk bent hoor.
Of simpel.
Gewoon... MissBliss.![]()
Take that however you like.![]()
Jippie een Fok!vriendje erbijquote:
Hoe kom jij aan al die e-mail adressen trouwensquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
MissWave en HeatBliss zijn hartstikke lief hoor
En jij bent ook tof
Yaay, het onmogelijke is gebeurd!! Ik heb eindelijk een fok!vriendinnetje waar ik geen sex mee heb en gewoon normaal mee kan omgaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |