Zoiets had ik overigens al eerder gehoord, maar ben toch nog steeds erg benieuwd naar het "hoe en wanneer"....quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:42 schreef mbn het volgende:
De FOK! Tour de France-manager hoort uiteraard helemaal bovenaan te staan. Nog niet open, maar we zijn er al wel druk mee bezig.
Sorry, ik kan nog geen datum geven van het online gaan, met name omdat er nog flink wat aan moet gebeuren en soms de laatste dingen heel snel kunnen worden afgemaakt, terwijl andere dingen langer duren. Zodra ik een beter overzicht heb zal ik hier melden wanneer we online verwachten te zijn.quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:15 schreef Nazzgul het volgende:
Ik lees in ander topic nu dit:
[..]
Zoiets had ik overigens al eerder gehoord, maar ben toch nog steeds erg benieuwd naar het "hoe en wanneer"....
Dat zekerquote:Op woensdag 15 juni 2005 18:22 schreef Bonobo11 het volgende:
Hij gaat toch wel voor de proloog open he?
Bedankt voor het antwoord! Succes met de verdere ontwikkeling dan. Het maakt mij niet zoveel uit hoe lang van tevoren het open gaat, ik hou het in de gaten en meld me toch wel aan. En hopelijk velen met mij!quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:56 schreef mbn het volgende:
Je hoe-vraag snap ik niet zo goed, dus die zul je nog even uit moeten leggen.
Het systeem is gebaseerd op het systeem van de wielermanager van dit jaar. Dus een aantal renners en toprenners en tijdens de Tour vier wisselmomenten.quote:Op donderdag 16 juni 2005 08:48 schreef Nazzgul het volgende:Houden jullie het systeem van 10 vaste rijders + 5 éénmalige wissels weer aan? Moeten we ons aan een budget gaan houden? Is het al gelukt om een paar leuke prijzen te lobbyen?
Voor 2 augustus? Dat moet lukkenquote:Op woensdag 15 juni 2005 18:22 schreef Bonobo11 het volgende:
Hij gaat toch wel voor de proloog open he?
Daar heb ik ook deels last van, maar ik zal zeker meedoen.quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:48 schreef placebeau het volgende:
Ik doe zeker mee, zal helaas wel niet kunnen wisselen, daar ik op reis ben.
okee, ik dacht dat je maar 1 keer punten voor het klassement kreeg, na 3 weken dus. Zo klinkt het inderdaad een stuk logischer.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:51 schreef Light het volgende:
Waarom andersom?
Je krijgt iedere dag punten aan de hand van het overall-klassement (voor de gele trui) na die dag, en voor de etappeuitslag. De etappeuitslag weegt weliswaar zwaarderEn de reden dat het overall-klassement boven de etappeuitslag staat in het overzicht is puur omdat de zichtbaarheid van beiden op deze manier beter is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |