right you are, 'k kon 'm al niet vindenquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:42 schreef mbn het volgende:
De FOK! Tour de France-manager hoort uiteraard helemaal bovenaan te staan. Nog niet open, maar we zijn er al wel druk mee bezig.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:51 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
[..]
right you are, 'k kon 'm al niet vinden![]()
Lijkt me dat het wel in 1 topique past toch? (deze dus)quote:Op zondag 12 juni 2005 21:18 schreef Dieptriest het volgende:
Je kunt je al inschrijven bij Rondemaster (gaan we hier weer een aparte topic over openen?)
[TDF] AD Rondemaster 2005quote:Op zondag 12 juni 2005 21:19 schreef RayMania het volgende:
[..]
Lijkt me dat het wel in 1 topique past toch? (deze dus)
In ieder geval die van de TC/Tubantia,quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:58 schreef 9christensen het volgende:
ik ga ook weer aan veel poules meedoen
ik wacht eerst op jouw en dan neem ik jouw team overquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:58 schreef 9christensen het volgende:
ik ga ook weer aan veel poules meedoen
ik hou ze geheimquote:Op
dinsdag 14 juni
2005 22:03 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik wacht eerst op jouw en dan neem ik jouw team over
Er was vorig jaar helemaal geen manager volgens mij...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:31 schreef Posdnous het volgende:
FOK tourmanager.
Vorig jaar beetje veel pech gehad, dus dit jaar moet 'm worden.
Nee klopt, hopelijk dit jaar welquote:Op woensdag 15 juni 2005 11:12 schreef Nazzgul het volgende:
[..]
Er was vorig jaar helemaal geen manager volgens mij...
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:17 schreef Dieptriest het volgende:
Volgens mij had nog niemand een subleague aangemaakt op Rondemaster. Bij deze dus
leaguenaam: Fok league
ww: Fok2005
Eens kijken hoeveel mensen er deze zomer nu weer met die vraag aankomen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:09 schreef Ambrosius het volgende:
Het vervelende vind ik altijd die gasten die aan andere op het Net vragen wie ze in hun team moeten zetten, word ik nogal moe van.
wel vreemd dat abonnees meer moeten betalen dan niet abonnees. Gaat het voordeel van abonee worden ook verloren hmm laat maar, ben nog niet helemaal wakker vandaagquote:Op zondag 12 juni 2005 21:18 schreef Dieptriest het volgende:
Je kunt je al inschrijven bij Rondemaster (gaan we hier weer een aparte topic over openen?)
Ook http://www.dvhn.nl/ploegleider/ is open, hier zijn echter wel kosten aan verbonden (2,50 euro voor abonnee's, 1 euro extra voor niet-abonnee's)
Er staat volgens mij één euro extra voor niet-abonneesquote:Op woensdag 15 juni 2005 13:03 schreef Spuit het volgende:
[..]
wel vreemd dat abonnees meer moeten betalen dan niet abonnees. Gaat het voordeel van abonee worden ook verloren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |