Victor & Claire:quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:23 schreef Rodney1988 het volgende:
Heeft iemand een screenshot van victor toevallig in zijn gewone kleren / geen witte jas. en waar hij bij staat. Ik wil wat photoshoppen, alleen wil victor er graag bij hebben staan alleen heb alleen van dit seizoen screenshots dus dat is wel jammer . Heeft iemand die voor mij ?
kloptquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:25 schreef babette21 het volgende:
werd één van de twee [Siegfried dan wel Roy] niet half opgevreten, enige tijd geleden????
zucht... waarom mag zij niet in die serie met Carine Crutzen....quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:26 schreef Iwan1976 het volgende:
Victor & Claire:
Roy werd gegrepen door een tijger. Hans Klok deed het later nog eens dunnetjes over.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:25 schreef babette21 het volgende:
werd één van de twee [Siegfried dan wel Roy] niet half opgevreten, enige tijd geleden????
Ze zou niet misstaan in die serie.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:27 schreef Wup het volgende:
zucht... waarom mag zij niet in die serie met Carine Crutzen....
omdat ze het te druk heeft met 'n kinderprogram op Nickelodeon??quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:27 schreef Wup het volgende:
zucht... waarom mag zij niet in die serie met Carine Crutzen....
* Babetje geeft Iwan 'n kusje......quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:31 schreef Iwan1976 het volgende:
Ze zou niet misstaan in die serie.
ben ik heel erg fout als ik Carine Crutzen niet ken?quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:33 schreef Wup het volgende:
ben ik heel erg fout als ik Sigfried & Roy niet ken?
nee da's juist 'n goed teken....quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:33 schreef Wup het volgende:
ben ik heel erg fout als ik Sigfried & Roy niet ken?
na vermist kan ik alles hebben:)quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:32 schreef babette21 het volgende:
omdat ze het te druk heeft met 'n kinderprogram op Nickelodeon??
of was dat een eenmalige vergissing????
ik wilde heel hard ja roepen maar ik denk dat 'jong' meer van toepassing is.....quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:34 schreef Svensational het volgende:
ben ik heel erg fout als ik Carine Crutzen niet ken?
ik heb het niet gezien, ik las 't ergens [imdb.com geloof ik]quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:35 schreef Markie-Mark het volgende:
Oh ja Kim Pieters zat in een aflevering van Bad Candy is Here
Heel toevallig gezien![]()
Maar volgens mij was dat eenmalig, zelfs dat deed ze overigens nog leuk!
Mischien een pic als voorbeeld?quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:36 schreef Wup het volgende:
[..]
ik wilde heel hard ja roepen maar ik denk dat 'jong' meer van toepassing is.....
Pleidooi toch???quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:36 schreef Wup het volgende:
ik wilde heel hard ja roepen maar ik denk dat 'jong' meer van toepassing is.....
Zegt me niksquote:
Ze lijkt op die heks van een Mieke van der Weij. Ofzo.quote:
En 'Oud Geld'.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:40 schreef babette21 het volgende:
Pleidooi toch???
ze staat in mijn geheugen gegrift vanwege oud geld....1998... dat heeft Sven denk ik gemist?quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:40 schreef babette21 het volgende:
Pleidooi toch???
geloof dat ze ook in Eilandgasten zit, maar weet ik niet zeker
sterker nog, volgens mij heeft Unit 13 er nog tussengezeten....quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:46 schreef Wup het volgende:
ze staat in mijn geheugen gegrift vanwege oud geld....1998... dat heeft Sven denk ik gemist?
ik zie op imdb dat pleidooi uit 1993 is.... ik dacht dat dat later was dan oud geld... zucht dat geheugen van moi
Nou, wat dacht je van die gifmengster in DOK? Als zij Ome Lulnix er uit had gesmeten, was het glasincident niet gebeurd.quote:
hahaquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:20 schreef weet_ik_veel het volgende:
Kon die niet van De Brug springen?
sorry dsat ik het nog een keer vraag maar dit zijn toch andere meisjes?quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:21 schreef weet_ik_veel het volgende:
Nou, wat dacht je van die gifmengster in DOK? Als zij Ome Lulnix er uit had gesmeten, was het glasincident niet gebeurd.
Nee, om jou terug te lokken hebben ze het kapsel van Eucalypta vervangen door een soort van wildenachtfantasie-haircut. Nu nog een stel tieten aanschaffen en dan zijn ze compleet.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:23 schreef Wup het volgende:
sorry dsat ik het nog een keer vraag maar dit zijn toch andere meisjes?
Whehe, dat vond ik ook alquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze lijkt op die heks van een Mieke van der Weij. Ofzo.
ohja daar was ik gisteren antwoord op aan het geven toen fok begon te klierenquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:23 schreef Wup het volgende:
sorry dsat ik het nog een keer vraag maar dit zijn toch andere meisjes?
kijk die maatstaf moeten ze vasthouden:)quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:06 schreef babette21 het volgende:
ohja daar was ik gisteren antwoord op aan het geven toen fok begon te klieren
de olijke tweeling had laatst tekst gekregen [ja echt], sindsdien hebben we ze niet meer gezien..
toeval????
Meestal gebeurt er aan het einde van de donderdag wat er voor de vrijdag is voorspeld.quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:57 schreef Svensational het volgende:
Ik denk trouwens ook dat Vic vandaag al terugkomt. De cliff van vandaag is dat hij het artikel van Chris leest, morgen begint het dan totaal anders weer en staat hij ineens voor Joyce..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar Jort Kelder Award 2004
Daan gaat niet dood.quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:22 schreef Beautygirl het volgende:
Is Chris Jolles trouwens echt bij de studio`s gezien, zoja, dan kan ze toch ook terugkomen als Luciel voor de begravenis van Daan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chris Tates is cutequote:Op donderdag 30 juni 2005 19:37 schreef Wup het volgende:
Chris Tates kan ook wel op het lijstje 'te oud'
Maar tegen welke prijs? Gaan er koppen rollen?quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:37 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zo! Pa Frommel gaat sponsoren.
hij wil Joyce.....quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:44 schreef Iwan1976 het volgende:
Maar tegen welke prijs? Gaan er koppen rollen?
Lekker hequote:
Die Carlo tochquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:01 schreef babette21 het volgende:
hadden ze 't in de verhaaltjes niet over een bibliotheek?!
vreemde woordkeus voor zo'n kraampje
Jaquote:Op donderdag 30 juni 2005 19:43 schreef babette21 het volgende:
zag ik 't trouwens goed: was 't Renée die Marnix opzij duwde en Sanne te hulp kwam?
hij heeft 'n ouwe kop gekregen ja....quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:59 schreef Svensational het volgende:
Hij is wel een beetje grijs geworden.
Nou! Hij kijkt nog steeds als een botsauto!quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:02 schreef babette21 het volgende:
maar hij liep wel in pak, dus ik denk dat ie weer redelijk normaal is inmiddels
Ik zag Aafke ook nog op de achtergrond.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:02 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zie je nou dat ik niet over Vics terugkeer heb gelogen!?
quote:
én Babettequote:Op donderdag 30 juni 2005 20:06 schreef Svensational het volgende:
Ik zag Aafke ook nog op de achtergrond..
Als ze hem koppelen aan Joyce kan het nog leuk worden. Maiko Kemper was leuker geweest, maar die is verdwenen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:03 schreef babette21 het volgende:
ik was trouwens tegen de komst van Chris Tates, maar bij nader inzien lijkt dat best 'n leuke rol
Hee broertjequote:Op donderdag 30 juni 2005 20:13 schreef Niels-83 het volgende:
Svenseo, heb jij nou zo'n call-tv mokkel op je plaatje!
Hopelijk heeft Victor ook nog wat tekst... Of zo'n smerig lachje!
Wie's dat domme sletje op je icoon?quote:
dat was die spermacontainer toch, die ook in GK heeft gezeten? die is leuk ja...quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:11 schreef Iwan1976 het volgende:
Als ze hem koppelen aan Joyce kan het nog leuk worden. Maiko Kemper was leuker geweest, maar die is verdwenen.![]()
da's juist 'n goed teken: er wordt kennelijk nog steeds gelurkt [in mindere mate, maar toch]quote:Dat van die privé-kliniek heb ik maanden geleden al eens geopperd als spin off met Arthur. Tsja, niet alleen 'de jongens' jatten.![]()
ow ik vond dat gedoetje tussen Arjo & Marnix maar niks...quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:11 schreef Iwan1976 het volgende:
Als ze hem koppelen aan Joyce kan het nog leuk worden. Maiko Kemper was leuker geweest, maar die is verdwenen.![]()
*bloos*quote:Dat van die privé-kliniek heb ik maanden geleden al eens geopperd als spin off met Arthur. Tsja, niet alleen 'de jongens' jatten.![]()
ow ik word helemaal weemoedig van m'n eigen hersenspinsels....quote:
varkenshoofden.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
ow ik word helemaal weemoedig van m'n eigen hersenspinsels....
zie ineens weer Arthur die een klap van Lizzy #1 krijgt......
Van Walsum-dinertjes met als vast gespreksonderwerp 't seksleven van Hugo en Claire
opera, eierdozen, apen, frisjes, knoeiers, slettebakjes...........
*diepe zucht*
rustig maar....nog 1 dagje en het is weer filmpjes tijd....quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:20 schreef babette21 het volgende:
ow ik word helemaal weemoedig van m'n eigen hersenspinsels....
zie ineens weer Arthur die een klap van Lizzy #1 krijgt......
Van Walsum-dinertjes met als vast gespreksonderwerp 't seksleven van Hugo en Claire
opera, eierdozen, apen, frisjes, knoeiers, slettebakjes...........
*diepe zucht*
LOL ja die ook ja.....quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:22 schreef Svensational het volgende:
varkenshoofden.
* Babette telt tot 10....quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:23 schreef Wup het volgende:
rustig maar....nog 1 dagje en het is weer filmpjes tijd....
quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:23 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Victorie! (ONM #2314, DO. 30-06-2005)
Tof!!quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:39 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Mooi was die tijd! (ONM #2314, DO. 30-06-2005)
Je zou mijn reacties toch eens moeten lezen. Ik zei hetzelfde al anderhalf uur geleden.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:44 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Joost heeft het al 6 juli... (ONM #2314, DO. 30-06-2005)
Da's weer eens wat anders dan dat ze maanden achterlopen.![]()
Had hij dat pak ook niet al aan toen hij vertrok????quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:02 schreef babette21 het volgende:
maar hij liep wel in pak, dus ik denk dat ie weer redelijk normaal is inmiddels
quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:54 schreef weet_ik_veel het volgende:
Je zou mijn reacties toch eens moeten lezen. Ik zei hetzelfde al anderhalf uur geleden.
Goed idee!quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:57 schreef Mvnl het volgende:
Zullen de twee 'jonge' gezichten in t komende seizoen (de inmiddels volgroeide) Sam en Luna zijn??
moesten jullie ook aan Nick en Martine denken?quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:58 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Alleen als ie ijs en ijs koud is... (ONM #2314, DO. 30-06-2005)
Nee, aan Jaegermeister.quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:04 schreef babette21 het volgende:
moesten jullie ook aan Nick en Martine denken?
aan de andere kant vrees ik dat de schrijvers nogal in de knoei komen als ze de duur van Vic's verdwijning willen laten kloppen met de toegenomen leeftijd van de 2 kinders...quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:03 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Goed idee!
Sam & Luna... (ONM #1626, MA. 22-04-2002)
ik ga nog eventjes voor Jasper en Sophie....quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:57 schreef Mvnl het volgende:
Zullen de twee 'jonge' gezichten in t komende seizoen (de inmiddels volgroeide) Sam en Luna zijn??
Waar is Ma nog goed voor als haar kinderen voor de leeuwen zijn geworpen??quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ga nog eventjes voor Jasper en Sophie....
en in 't volgend seizoen wil ik ook eindelijk 's kennismaken met ma Van Walsum [=Renée Fokker]
who cares... ze heeft nooit naar d'r kids omgekeken, dus gaat ze dat nu ook niet doen...quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:09 schreef Mvnl het volgende:
Waar is Ma nog goed voor als haar kinderen voor de leeuwen zijn geworpen??![]()
quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:04 schreef babette21 het volgende:
moesten jullie ook aan Nick en Martine denken?
quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:12 schreef babette21 het volgende:
over Erfenis gesproken: Iwan, heb je dat stoere filmpje nog?? [90% kans op vastlopende pc, maar toch]
Die hebben we maanden geleden besteld, dus dat ligt het meest voor de hand.quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:07 schreef babette21 het volgende:
ik ga nog eventjes voor Jasper en Sophie....
Als die tijger de kop van Tara ziet, holt hij linea recta naar de Veluwe.quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:09 schreef Mvnl het volgende:
Waar is Ma nog goed voor als haar kinderen voor de leeuwen zijn geworpen??![]()
gezien mijn huidige castig zijn het ook geen pubers dus ik zeg: doenquote:Op donderdag 30 juni 2005 21:30 schreef Iwan1976 het volgende:
Die hebben we maanden geleden besteld, dus dat ligt het meest voor de hand.
nou, zo'n familiereünie moet wel langzaam opgebouwd worden hoor....quote:En ma Klein mag ook van Rotterdam naar Ulft verhuizen.![]()
Er is slechts één iemand die de ex-vrouw van Marnix kan en mag spelen en dat is Marianne Vloetgraven.quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:42 schreef babette21 het volgende:
nou, zo'n familiereünie moet wel langzaam opgebouwd worden hoor....
tenzij Marnix en Sanne hierdoor direct vertrekken natuurlijk, dan is ze meer dan welkom!!
en 't ligt er natuurlijk aan wie haar gestalte geeft.... wie had je in gedachten?
ik wíst gewoon dat je dat ging zeggenquote:Op donderdag 30 juni 2005 21:54 schreef Iwan1976 het volgende:
Er is slechts één iemand die de ex-vrouw van Marnix kan en mag spelen en dat is Marianne Vloetgraven.
quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze lijkt op die heks van een Mieke van der Weij. Ofzo.
Ze moet natuurlijk wel een bitch spelen, maar dat zit wel goed, want Marnix heeft z'n ex ooit een keiharde zakenvrouw genoemd.quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:07 schreef babette21 het volgende:
ik wíst gewoon dat je dat ging zeggen
van mij mag het hoor, daar niet van... tenzij 't natuurlijk 'n +karakter is,
want op 'n tweede Nelleke Terborgh zit ik persoonlijk niet te wachten.....
Julia denkt ook dat ze Sylvie Meis Máxima is......quote:
Zo lang ze maar blijft gold diggen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:34 schreef babette21 het volgende:
Julia denkt ook dat ze Sylvie Meis Máxima is......![]()
btw vinden jullie haar trouwens nog steeds stom enzo?!?
ik vond 't vandaag 'n beetje jammer dat ze moest huilen, maar verder blijft ze toch vrij amusant
Ik ben iig benieuwd..quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:11 schreef Beautygirl het volgende:
Volgens mij wordt de cliffhanger van morgen grandioos.
DE BRUG!!!!!quote:
Hee tof, die had ik de vorige keer gemist. Erg leukquote:Op donderdag 30 juni 2005 21:27 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
[[url=http://members.lycos.nl/soapupdate/pic/erfenis_0001.jpg]afbeelding][/url]
DE ERFENIS 2 (5,04 MB)
Ja hoe was dit afgelopen? Iris vrij? What happened with Hillard en Niels? Heb die aflevering niet gezien en gisteren werd er zowel in de herhaling als in de aflevering ook niets over gerept! ??quote:
was dat niet die waardeloze doktersserie met Marc Klein Essink en Frederique Huydts?!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:07 schreef klossie het volgende:
DE BRUG!!!!!
Iris is vrij, Hillard is dood [door het gif]quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:13 schreef klossie het volgende:
Ja hoe was dit afgelopen? Iris vrij? What happened with Hillard en Niels? Heb die aflevering niet gezien en gisteren werd er zowel in de herhaling als in de aflevering ook niets over gerept! ??
ja maar waardeloos was het zeker niet!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
was dat niet die waardeloze doktersserie met Marc Klein Essink en Frederique Huydts?!
DAn moet dat vandaag gebeuren....quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:24 schreef klossie het volgende:
[..]
ja maar waardeloos was het zeker niet!
ok, iris vrij en hilly dood, niets romantisch tussen niels en iris nu?
hm 't kan me al bijna niet meer schelen, Niels is toch niks leuks meer........quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:10 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
DAn moet dat vandaag gebeuren....
Anders het na de zomerstop, maar gebeuren gaat het zeker![]()
Hey, ze heeft een gewei.quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:54 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Er is slechts één iemand die de ex-vrouw van Marnix kan en mag spelen en dat is Marianne Vloetgraven.
[afbeelding]
aaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:37 schreef Rodney1988 het volgende:
[afbeelding]
Vanavond zien ze elkaar weer naar ruim 2 jaar!
.... en krijgt Renée spontaan d'r geheugen weer terug...???quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:37 schreef Rodney1988 het volgende:
[afbeelding]
who knows...... met het terugkrijgen van dr geheugen wil ik wel flashbacks...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:46 schreef Rodney1988 het volgende:
Ik denk dat ze vanavond echt alles weer weet![]()
Helaas weet ik bijna niks meer van de eerste 2/3 seizoenen. Ik ken de eerste aflevering geen eens. haha was ik nog te jong voor . Misschien heeft iemand een keer screenshots van de eerste aflevering of de verhaal lijn van Renee en Kennard. Met onderschrift. wat er gebeurd is. Dat is wel leuk om te zienquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
who knows...... met het terugkrijgen van dr geheugen wil ik wel flashbacks...
en dan natuurlijk vooral van Kennard en z'n keldertje, want dat was haar enige leuke lijn in 12 jaar
Voor de beelden uit de eerste seizoenen moeten we een oproepje plaatsen bij 'Opsporing Verzocht', 'Vermist' en 'Spoorloos'.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:53 schreef Rodney1988 het volgende:
Helaas weet ik bijna niks meer van de eerste 2/3 seizoenen. Ik ken de eerste aflevering geen eens. haha was ik nog te jong voor . Misschien heeft iemand een keer screenshots van de eerste aflevering of de verhaal lijn van Renee en Kennard. Met onderschrift. wat er gebeurd is. Dat is wel leuk om te zien
Haha dat levert denk ik niets opquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:56 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Voor de beelden uit de eerste seizoenen moeten we een oproepje plaatsen bij 'Opsporing Verzocht', 'Vermist' en 'Spoorloos'.![]()
www.onm-archief.tkquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:59 schreef Rodney1988 het volgende:
Haha dat levert denk ik niets op! vanaf welke seizoenen hebben jullie wel beeldmateriaal?
Dat auto ongeluk van Ed en Jan , dat was toch ook een Clifhanger ? Van welk seizoen was dat eigenlijk?
Ik kan nog steeds het menu niet te pakken krijgen.quote:
niet??? dus je bent nooit verder gekomen dan 't begin??????quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:40 schreef Svensational het volgende:
Ik kan nog steeds het menu niet te pakken krijgen..
Soms, als ik 't geduld had lukte 't me, maar nu gewoon echt niet.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
niet??? dus je bent nooit verder gekomen dan 't begin??????
ik zal je straks wel ff 'n linklijstje geven.....quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:45 schreef Svensational het volgende:
Soms, als ik 't geduld had lukte 't me, maar nu gewoon echt niet.
quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:54 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
[afbeelding]
ja hij's ook voor IE gemaakt..... geen lijstje nodig dus!?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:51 schreef Svensational het volgende:
Ik denk dat het aan Firefox ligt, in IE doet ie het wel..
quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:11 schreef weet_ik_veel het volgende:
Weten jullie trouwens dat de aflevering van morgen heel speciaal is?Vorlopig heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze blijven vast niet voor altijd bij BNNYou and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals
Ik hoop het ook niet dat ze voor altijd bij BNN blijven. Maar anders als ze weg moeten bij BNN krijg je weer het gezeur naar welke zender ONM moet enz.. Gaan er weer ontslagen vallen. Dus ik hoop dat BNN niks doet met de acteurs. Behalve Bettina ontslaan.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:29 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Vorlopig he![]()
Ze blijven vast niet voor altijd bij BNN
sowieso belandt [vrijwel] elk vast personage wel 's in 't ziekenhuis,quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:35 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wat liggen er bij onm trouwens vaak artsen en verpleegsters in hun eigen ziekenhuis.
volgens mij is 50% van de patienten eigen personeel
Arme Babette......quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
hm 't kan me al bijna niet meer schelen, Niels is toch niks leuks meer........
Ik dacht heel even dat ze een recast was.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:38 schreef soapie het volgende:
Lekker onwaarschijnlijk trouwens, hoe goed Sanne haar hoofd kan draaien met een slagaderlijke bloeding...Dacht eerst dat er een ander in dat bed lag, door dat verband zag ze er heel anders uit!!
hij is mijn droomboy nooit geweest hoor.... zoveel boeiends heeft hij nog niet gedaanquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:49 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Arme Babette......
Is je droomboy opeens veranderd in een afschuwelijke nachtmerrie??
Was het maar waar.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:54 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat ze een recast was.
Dan moet de pagina het met FireFox en andere stuff van Mozilla ook doen, door aan te geven dat je de zooi via FireFox of Netscape in de IE-settings wilt zien.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:59 schreef babette21 het volgende:
ja hij's ook voor IE gemaakt..... geen lijstje nodig dus!?
Dat dacht (hoopte) ik dus ook...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:54 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat ze een recast was.
Achja, misschien moeten die $^#$^@$^#^idioten bij BNN Claire terughalen???quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
hij is mijn droomboy nooit geweest hoor.... zoveel boeiends heeft hij nog niet gedaan
hij kan leuk boksen en had toen zo'n grappig lijntje met Claire & de stoeipoes & Frida & India enzo
en nov. / dec. 2004 waren gewoon van Robert de la Haye [adoratie alom]
maar 't personage an sich is vrij slaapverwekkend....
en daarnaast: genoeg nemen met een Iris ná een Claire, dat dwingt weinig respect/begrip af..........
alsof Kim Pieters terug zou willen komenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 18:42 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Achja, misschien moeten die $^#$^@$^#^idioten bij BNN Claire terughalen???
Als Arjo een relatie had met de vrouw van Marnix, waarom zouden Chris en Marnix dan bijna familie zijn?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 18:50 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zeg, is die Frommel Sr. degene die Nix' vrouw afpakte? Blijkt straks dat Nix en Frommel Jr bijna familie zijn?
Als Frommel Sr. Nix' vrouw tijdens haar relatie met Nix heeft befrommeld is Nix de stiefvader van Frommel Jr.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:00 schreef Iwan1976 het volgende:
Als Arjo een relatie had met de vrouw van Marnix, waarom zouden Chris en Marnix dan bijna familie zijn?![]()
't kan idd niet: de moeder van Chris is dood, de ex van Marnix niet...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:00 schreef Iwan1976 het volgende:
Als Arjo een relatie had met de vrouw van Marnix, waarom zouden Chris en Marnix dan bijna familie zijn?![]()
Die is niet dood! Het ophangverhaal was bullshit uit The Staircase!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:04 schreef babette21 het volgende:
't kan idd niet: de moeder van Chris is dood, de ex van Marnix niet...
wat niet betekent dat Karin Klein 't niet met Arjo kan hebben gedaan......
Nee joh, dat hoeft helemaal niet.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 18:42 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Achja, misschien moeten die $^#$^@$^#^idioten bij BNN Claire terughalen???
Wil ik je blij maken is het weer niet goed!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 18:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
alsof Kim Pieters terug zou willen komen
Dit belooft niet veel goeds.quote:Onderweg Naar Morgen (ONM)
Vanaf deze zomer zijn de belevenissen van de familie van Couwenbergh te volgen bij BNN. Met een aantal nieuwe karakters, een verfrist schrijversteam en nieuwe verhaallijnen. Maar natuurlijk met een aantal vertrouwde gezichten, het ziekenhuis als arena en spannende ontwikkelingen.
Vanaf 15 augustus iedere werkdag op Nederland 2
BRON: BNN
toch leuk voor hemquote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:20 schreef Svensational het volgende:
Blijkbaar heeft Carlo zijn baantje wel kunnen behouden dus.
Carlo zit in een door de overheid gesubsidieerd project voorhet leger van aan gort geslagen dyslectici.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:20 schreef Svensational het volgende:
Blijkbaar heeft Carlo zijn baantje wel kunnen behouden dus.
De voice-over zegt dat nu net ookquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:35 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wat liggen er bij onm trouwens vaak artsen en verpleegsters in hun eigen ziekenhuis.
volgens mij is 50% van de patienten eigen personeel
Ik moet opeens denken aan Zardoz met sean connery, ook met al die vrouwen en zoquote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:31 schreef weet_ik_veel het volgende:
Merlijn de tovenaar is er ook, zie ik.
Iets ontgaat me hierquote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:37 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hey!? Dat is toch de pief die geen trouwambtenaar is?
Gweoon de jurk van Chris z'n overleden moederquote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:38 schreef pberends het volgende:
En dat jurkje kostte 10 grand? Wat een onzin!
Die pief was de zgn trouwambtenaar toen Tonnie en Tara "trouwden", een aantal maanden geleden.quote:
Aaahh... Goede casting.... Ook Carlo's afdeling zekerquote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:42 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Die pief was de zgn trouwambtenaar toen Tonnie en Tara "trouwden", een aantal maanden geleden.
Je bedoelt B.J. van Riel.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:37 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hey!? Dat is toch de pief die geen trouwambtenaar is?
Victor Couwenberg is terugquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:37 schreef Rodney1988 het volgende:
[afbeelding]
quote:"Ik denk dat Siegried & Ron geen kinderoppas nodig zullen hebben!"
'quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:44 schreef pberends het volgende:
Wat een gebagger het eerste deel. Maar dat is vast express.
Inderdaad. GTST heeft met vlag en wimpel gewonnen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:04 schreef pberends het volgende:
Baggercliff. Slechter dan die van GTST. Ik had gehoped op een cliff met Viktor die terug was. Ipv dat eindeloze gedwaal in Parijs of waar hij ook was.
Ron, Joost, Hugo en Tara mogen van mij door de leeuwen opgevreten worden niemand zal ze missen.
Die fiets was beter.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:58 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hoeveel auto's kreeg Lizzy cadeau? Ze had er toch eerst een andere?
Gehoped?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:04 schreef pberends het volgende:
Baggercliff. Slechter dan die van GTST. Ik had gehoped op een cliff met Viktor die terug was. Ipv dat eindeloze gedwaal in Parijs of waar hij ook was.
Welke leeuwen?quote:Ron, Joost, Hugo en Tara mogen van mij door de leeuwen opgevreten worden niemand zal ze missen.
Url?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:06 schreef Beautygirl het volgende:
OMGDie nieuwe site van ONM! Dat forum, heerlijk!
http://www.onderwegnaarmorgen.nl/forum Ik kan er zelf ook zo één maken.quote:
Hey Orgi, rot 'ns op joh.quote:
Ik wou het net zeggen, maar het is weer FMP.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:20 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zeg, dat forum van ONM is wel erg handig voor als de zooi hier weer eens uitvalt.
FMP is short for ...?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:36 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik wou het net zeggen, maar het is weer FMP.![]()
quote:Jop de Vries niet terug in ONM
Amsterdan - Geen reunie voor Annemieke Verdoorn en Jop de Vries, althans in de soap ONM. Eerst was het de bedoeling dat Jop de Vries terug zou komen als Victoria Couwenberg, maar BNN gooide roet in het eten, en op het allerlaatste moment werden de scripts opnieuw geschreven. Zo was op de vorige website van de soap te lezen dat Joyce Couwenberg haar broer na al die tijd weer terugzien, maar BNN stelde de fans teleur, want Jop de Vries zal niet terugkeren naar Amsterdam. Victor stuurt wel iemand naar het AZB, die Chris flink zal gaan dwarsbomen. De soap vertelde dat dit nieuwe personage al in de cliffhanger ten tonele zou komen, maar dit is pas in het nieuwe seizoen te zien. Het personage van Jop zal af en toe wel te zien zijn in Parijs, om te horen hoe het met de zaakjes staat van zijn handlanger, maar helemaal terugkeren, dat doet Jop niet meer.
Bron: Haarlems Dagblad
Victoriaquote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:42 schreef Iwan1976 het volgende:
Haarlems dagblad
Fok met Perenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:38 schreef weet_ik_veel het volgende:
FMP is short for ...?
da's nou humor.......quote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:42 schreef Iwan1976 het volgende:
Victoria Couwenberg verhaaltje
Dat vergeef ik ze nooit!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:45 schreef babette21 het volgende:
en dan ook nog eens de ultieme dode vogel: de mislukte hereniging met Victor....
Wat is dit?? reden om uit protest niet meer te gaan kijken. de cliff was ook al kut.quote:
Zou Papa Frommel dan de afgevaardigde van Victor zijn? Ik denk dat hij Bettina aardig gaat dwarsbomen.quote:
Who cares? De enige manier waarop ze dit nog goed kunnen maken is de terugkeer van Arthur.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:52 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zou Papa Frommel dan de afgevaardigde van Victor zijn? Ik denk dat hij Bettina aardig gaat dwarsbomen.
Wees eens niet zo negatief! Wacht nou gewoon effe af......quote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:59 schreef Beautygirl het volgende:
ONM is de nieuwe COSTA, want dat is gestopt.![]()
![]()
We wachten al een jaar af... en wat heeft dat ons opgeleverd? Een kerkhof vol met dode vogeltjes!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:01 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wees eens niet zo negatief! Wacht nou gewoon effe af......
Hij blijft he??!?!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:02 schreef babette21 het volgende:
zeg, ga ik hier nog getroost worden vanwege 't Foppele Fiasco of hoe zit dat !?!?
er verschijnt 1 vaag berichtje over een mogelijk-niet-terugkerende-Victorquote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:01 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wees eens niet zo negatief! Wacht nou gewoon effe af......
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:02 schreef babette21 het volgende:
zeg, ga ik hier nog getroost worden vanwege 't Foppele Fiasco of hoe zit dat !?!?
ach flikker toch op.....quote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:04 schreef BVO het volgende:
Hij blijft he??!?!
Was een mooi moment.. Met Shirina.
.
Gecondoleerd!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:02 schreef babette21 het volgende:
Was toch hastikke leuk.quote:
gadverdamme, ik word helemaal onpasselijk hier..............quote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:07 schreef BVO het volgende:
Was toch hastikke leuk..
Ik hoop dat we snel een kleine Daan en een kleine Shirina krijgen..
Daar hebben we een oplossing voor...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:31 schreef babette21 het volgende:
gadverdamme, ik word helemaal onpasselijk hier..............
en Fok is ook weer lekker bezig *zucht*
quote:
quote:Ja idd. Maar FOK!-posters zijn meestal zo negatief enz. dan moeten ook echt alleen de FANS komen.. Anders zit dit forum in een mum van tijd vol met allerlei tuig.
ik vroeg me net hetzelfde af.... nog even en hij ruilt ons in........quote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:53 schreef Wup het volgende:
Iwan gaat het nog ?
nee dat mogen ze niet..... Arthur mag 'n spin-off krijgen, samen met z'n ex-schoondochterquote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:50 schreef Wup het volgende:
ik begin me zelfs af te vragen of ze dat de heer M. wel aan mogen doen...
haha die link had ik nog niet gelegd, met de knoeiers....quote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:47 schreef Wup het volgende:
maare, wat was dat voor nep doktertje van niks?
wacht maar tot de echte doktertjes van niks zich ermee gaan bemoeien
amenquote:Daan = kansloos
Niels kan bijna vertrekken, Bettina [of Joyce?] kondigde vandaag de nieuwe Messias al aan......quote:wat was Bettina geweldig met die hoed...
en wat liep Niels weer op de Lizzy award te azen:(
ze deden allebei aan overacting, en faalden beiden.....quote:maar Tonnie zette veruit zijn meest waardeloze acteerprestatie tot nu toe neer, wat een vertoning...
[ meneer Kamerling verdiende trouwens ook geen schoonheidsprijs in die kooi]
Je krijgt een kusje van me.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:02 schreef babette21 het volgende:
Was dat verleden jaar al niet gebeurd?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:49 schreef Rodney1988 het volgende:
Wat een BULLshit zeg dat BNN. Ze "verneuken" (op een minder nette manier gezegd ) .. onze SOAP.
Bettina verdient nog wel een leuk lijntje voordat ze haar oprotpremie gaat ontvangen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:00 schreef babette21 het volgende:
Niels kan bijna vertrekken, Bettina [of Joyce?] kondigde vandaag de nieuwe Messias al aan......
waarom wordt die van Walsum B-garde steeds uit de kast gerukt voor de zomercliff?quote:ze deden allebei aan overacting, en faalden beiden.....
de heldenrol was voor die tijger, die Hugo neerhaalde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |