Victor & Claire:quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:23 schreef Rodney1988 het volgende:
Heeft iemand een screenshot van victor toevallig in zijn gewone kleren / geen witte jas. en waar hij bij staat. Ik wil wat photoshoppen, alleen wil victor er graag bij hebben staan alleen heb alleen van dit seizoen screenshots dus dat is wel jammer . Heeft iemand die voor mij ?
kloptquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:25 schreef babette21 het volgende:
werd één van de twee [Siegfried dan wel Roy] niet half opgevreten, enige tijd geleden????
zucht... waarom mag zij niet in die serie met Carine Crutzen....quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:26 schreef Iwan1976 het volgende:
Victor & Claire:
Roy werd gegrepen door een tijger. Hans Klok deed het later nog eens dunnetjes over.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:25 schreef babette21 het volgende:
werd één van de twee [Siegfried dan wel Roy] niet half opgevreten, enige tijd geleden????
Ze zou niet misstaan in die serie.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:27 schreef Wup het volgende:
zucht... waarom mag zij niet in die serie met Carine Crutzen....
omdat ze het te druk heeft met 'n kinderprogram op Nickelodeon??quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:27 schreef Wup het volgende:
zucht... waarom mag zij niet in die serie met Carine Crutzen....
* Babetje geeft Iwan 'n kusje......quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:31 schreef Iwan1976 het volgende:
Ze zou niet misstaan in die serie.
ben ik heel erg fout als ik Carine Crutzen niet ken?quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:33 schreef Wup het volgende:
ben ik heel erg fout als ik Sigfried & Roy niet ken?
nee da's juist 'n goed teken....quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:33 schreef Wup het volgende:
ben ik heel erg fout als ik Sigfried & Roy niet ken?
na vermist kan ik alles hebben:)quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:32 schreef babette21 het volgende:
omdat ze het te druk heeft met 'n kinderprogram op Nickelodeon??
of was dat een eenmalige vergissing????
ik wilde heel hard ja roepen maar ik denk dat 'jong' meer van toepassing is.....quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:34 schreef Svensational het volgende:
ben ik heel erg fout als ik Carine Crutzen niet ken?
ik heb het niet gezien, ik las 't ergens [imdb.com geloof ik]quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:35 schreef Markie-Mark het volgende:
Oh ja Kim Pieters zat in een aflevering van Bad Candy is Here
Heel toevallig gezien![]()
Maar volgens mij was dat eenmalig, zelfs dat deed ze overigens nog leuk!
Mischien een pic als voorbeeld?quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:36 schreef Wup het volgende:
[..]
ik wilde heel hard ja roepen maar ik denk dat 'jong' meer van toepassing is.....
Pleidooi toch???quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:36 schreef Wup het volgende:
ik wilde heel hard ja roepen maar ik denk dat 'jong' meer van toepassing is.....
Zegt me niksquote:
Ze lijkt op die heks van een Mieke van der Weij. Ofzo.quote:
En 'Oud Geld'.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:40 schreef babette21 het volgende:
Pleidooi toch???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |