Chris Tates is cutequote:Op donderdag 30 juni 2005 19:37 schreef Wup het volgende:
Chris Tates kan ook wel op het lijstje 'te oud'
Maar tegen welke prijs? Gaan er koppen rollen?quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:37 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zo! Pa Frommel gaat sponsoren.
hij wil Joyce.....quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:44 schreef Iwan1976 het volgende:
Maar tegen welke prijs? Gaan er koppen rollen?
Lekker hequote:
Die Carlo tochquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:01 schreef babette21 het volgende:
hadden ze 't in de verhaaltjes niet over een bibliotheek?!
vreemde woordkeus voor zo'n kraampje
Jaquote:Op donderdag 30 juni 2005 19:43 schreef babette21 het volgende:
zag ik 't trouwens goed: was 't Renée die Marnix opzij duwde en Sanne te hulp kwam?
hij heeft 'n ouwe kop gekregen ja....quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:59 schreef Svensational het volgende:
Hij is wel een beetje grijs geworden.
Nou! Hij kijkt nog steeds als een botsauto!quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:02 schreef babette21 het volgende:
maar hij liep wel in pak, dus ik denk dat ie weer redelijk normaal is inmiddels
Ik zag Aafke ook nog op de achtergrond.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:02 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zie je nou dat ik niet over Vics terugkeer heb gelogen!?
quote:
én Babettequote:Op donderdag 30 juni 2005 20:06 schreef Svensational het volgende:
Ik zag Aafke ook nog op de achtergrond..
Als ze hem koppelen aan Joyce kan het nog leuk worden. Maiko Kemper was leuker geweest, maar die is verdwenen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:03 schreef babette21 het volgende:
ik was trouwens tegen de komst van Chris Tates, maar bij nader inzien lijkt dat best 'n leuke rol
Hee broertjequote:Op donderdag 30 juni 2005 20:13 schreef Niels-83 het volgende:
Svenseo, heb jij nou zo'n call-tv mokkel op je plaatje!
Hopelijk heeft Victor ook nog wat tekst... Of zo'n smerig lachje!
Wie's dat domme sletje op je icoon?quote:
dat was die spermacontainer toch, die ook in GK heeft gezeten? die is leuk ja...quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:11 schreef Iwan1976 het volgende:
Als ze hem koppelen aan Joyce kan het nog leuk worden. Maiko Kemper was leuker geweest, maar die is verdwenen.![]()
da's juist 'n goed teken: er wordt kennelijk nog steeds gelurkt [in mindere mate, maar toch]quote:Dat van die privé-kliniek heb ik maanden geleden al eens geopperd als spin off met Arthur. Tsja, niet alleen 'de jongens' jatten.![]()
ow ik vond dat gedoetje tussen Arjo & Marnix maar niks...quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:11 schreef Iwan1976 het volgende:
Als ze hem koppelen aan Joyce kan het nog leuk worden. Maiko Kemper was leuker geweest, maar die is verdwenen.![]()
*bloos*quote:Dat van die privé-kliniek heb ik maanden geleden al eens geopperd als spin off met Arthur. Tsja, niet alleen 'de jongens' jatten.![]()
ow ik word helemaal weemoedig van m'n eigen hersenspinsels....quote:
varkenshoofden.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
ow ik word helemaal weemoedig van m'n eigen hersenspinsels....
zie ineens weer Arthur die een klap van Lizzy #1 krijgt......
Van Walsum-dinertjes met als vast gespreksonderwerp 't seksleven van Hugo en Claire
opera, eierdozen, apen, frisjes, knoeiers, slettebakjes...........
*diepe zucht*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |