Als die tijger de kop van Tara ziet, holt hij linea recta naar de Veluwe.quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:09 schreef Mvnl het volgende:
Waar is Ma nog goed voor als haar kinderen voor de leeuwen zijn geworpen??![]()
gezien mijn huidige castig zijn het ook geen pubers dus ik zeg: doenquote:Op donderdag 30 juni 2005 21:30 schreef Iwan1976 het volgende:
Die hebben we maanden geleden besteld, dus dat ligt het meest voor de hand.
nou, zo'n familiereünie moet wel langzaam opgebouwd worden hoor....quote:En ma Klein mag ook van Rotterdam naar Ulft verhuizen.![]()
Er is slechts één iemand die de ex-vrouw van Marnix kan en mag spelen en dat is Marianne Vloetgraven.quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:42 schreef babette21 het volgende:
nou, zo'n familiereünie moet wel langzaam opgebouwd worden hoor....
tenzij Marnix en Sanne hierdoor direct vertrekken natuurlijk, dan is ze meer dan welkom!!
en 't ligt er natuurlijk aan wie haar gestalte geeft.... wie had je in gedachten?
ik wíst gewoon dat je dat ging zeggenquote:Op donderdag 30 juni 2005 21:54 schreef Iwan1976 het volgende:
Er is slechts één iemand die de ex-vrouw van Marnix kan en mag spelen en dat is Marianne Vloetgraven.
quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze lijkt op die heks van een Mieke van der Weij. Ofzo.
Ze moet natuurlijk wel een bitch spelen, maar dat zit wel goed, want Marnix heeft z'n ex ooit een keiharde zakenvrouw genoemd.quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:07 schreef babette21 het volgende:
ik wíst gewoon dat je dat ging zeggen
van mij mag het hoor, daar niet van... tenzij 't natuurlijk 'n +karakter is,
want op 'n tweede Nelleke Terborgh zit ik persoonlijk niet te wachten.....
Julia denkt ook dat ze Sylvie Meis Máxima is......quote:
Zo lang ze maar blijft gold diggen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:34 schreef babette21 het volgende:
Julia denkt ook dat ze Sylvie Meis Máxima is......![]()
btw vinden jullie haar trouwens nog steeds stom enzo?!?
ik vond 't vandaag 'n beetje jammer dat ze moest huilen, maar verder blijft ze toch vrij amusant
Ik ben iig benieuwd..quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:11 schreef Beautygirl het volgende:
Volgens mij wordt de cliffhanger van morgen grandioos.
DE BRUG!!!!!quote:
Hee tof, die had ik de vorige keer gemist. Erg leukquote:Op donderdag 30 juni 2005 21:27 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
[[url=http://members.lycos.nl/soapupdate/pic/erfenis_0001.jpg]afbeelding][/url]
DE ERFENIS 2 (5,04 MB)
Ja hoe was dit afgelopen? Iris vrij? What happened with Hillard en Niels? Heb die aflevering niet gezien en gisteren werd er zowel in de herhaling als in de aflevering ook niets over gerept! ??quote:
was dat niet die waardeloze doktersserie met Marc Klein Essink en Frederique Huydts?!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:07 schreef klossie het volgende:
DE BRUG!!!!!
Iris is vrij, Hillard is dood [door het gif]quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:13 schreef klossie het volgende:
Ja hoe was dit afgelopen? Iris vrij? What happened with Hillard en Niels? Heb die aflevering niet gezien en gisteren werd er zowel in de herhaling als in de aflevering ook niets over gerept! ??
ja maar waardeloos was het zeker niet!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
was dat niet die waardeloze doktersserie met Marc Klein Essink en Frederique Huydts?!
DAn moet dat vandaag gebeuren....quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:24 schreef klossie het volgende:
[..]
ja maar waardeloos was het zeker niet!
ok, iris vrij en hilly dood, niets romantisch tussen niels en iris nu?
hm 't kan me al bijna niet meer schelen, Niels is toch niks leuks meer........quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:10 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
DAn moet dat vandaag gebeuren....
Anders het na de zomerstop, maar gebeuren gaat het zeker![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |